Helaas, niet dus... Zit alweer zo'n 1,5 uur beneden. Maar ik lag er wel al om 21.00 uur in en heb dus al meer geslapen dan de andere nachten! Als het me lukt om dadelijk nog eens in slaap te vallen, dan komen we een heel eind, denk ik... Maar zo niet, ook geen ramp. Mijn moeder komt Jasmijn namelijk vanmiddag halen, zodat ik (eventueel) terug naar bed kan. Maar als ik dadelijk nog wat kan slapen, kunnen we misschien samen wat leuks doen... @Ritje: Of je een jongetje of meisje krijgt, kunnen ze je toch vertellen wanneer je de uitslag van de vruchtwaterpunctie krijgt? En dan heb je zelfs 100% zekerheid... @Benthe: Fijn dat er nu écht wat kan gaan gebeuren bij jullie. Vervelend dat je je verhaal aan twee bazen moet vertellen, wist je niet dat de eerste weg zou gaan? @Annna: Wat fijn voor je moeder! En nu hopen dat ze in haar vertrouwde omgeving snel weer de oude wordt! @SanRob: =D> @Beele: Sneu dat je man net nú griep heeft, maar de 'actie' van een dag eerder kan ook nog effect hebben hoor... Je hebt het vast al eens verteld, maar heb je al kinderen of nog niet? @Natas: Ik hoop dat Chris zijn brief spoedig zal ontvangen, het zal een hele opluchting voor hem zijn wanneer hij zonder die olie weer beter kan zien... @Mooiniet: Ik kan je foto helaas niet zien . Heb je 'm soms meteen weer van Photobucket verwijderd? In dat geval verdwijnt de foto namelijk ook uit je berichtje... Ga nog eens een poging doen om in slaap te vallen...
Natas, spannend hoor, dat Chris eerdaags een oproep kan verwachten. En inderdaad ook een opluchting dat het huis van je tante verkocht is. En gelukkig nog even de tijd om het huis leeg te ruimen. Dat zal best wel even verdrietig zijn. Anna, wat fijn dat je moeder al weer naar huis mag. Thuis herstellen is inderdaad het beste medicijn. Beele, jammer dat je mannetje ziek is/was, maar inderdaad, als je eergisteren geklust hebt, dan zijn de kansen niet helemaal vergeten. Benthe, succes vanmiddag. Er wordt aan je gedacht meid. Lola, weer aan het nachtbraken geweest. Heb je uiteindelijk nog een beetje kunnen slapen? Ook hier vannacht erg veel schaapjes kunnen tellen, zelfs een hele film afgezien, terwijl ik normaal gesproken snel in slaap val bij de TV. Dat wordt vanmiddag weer een middagdutje. Wel fijn dat je moeder Jasmijn komt halen vanmiddag zodat jij dan ook even kunt bijtanken. Sandra en Sanrob, toevallig ook nog beiden uit Apeldoorn?
Even een updateje van mij, onderstaande tekst staat op mijn space: Hallo luitjes, Ik ben afgelopen vrijdag bij een gynaecoloog geweest in het ziekenhuis waar Randy werkt. Ik mocht even tussendoor. Echt een hele aardige man, hij gaat waarschijnlijk onze gynaecoloog worden als alles goed (of niet goed) gaat met de IVF. Heel anders als het contact veel persoonlijker is en ik weet dat ik van geluk mag spreken en dankbaar mag zijn dat ik dit voorrecht heb. Ik heb (weer) 2 cysten, 1 is 3.8 cm en de ander is ongeveer 17 mm. Ze zijn dus klein en heel klein en heten officieel nog geen cyste, dat is pas vanaf 5 cm. Ook zag hij iets dat leek op een follikel. Hij gaat maandag aan een andere gyn vragen of dit gevolgen heeft voor IVF maar hij dacht van niet. Ik moest wel zondag (CD 21) gewoon beginnen met decapeptyl. Medisch Centrum Kinderwens meteen op de hoogte gesteld en zij wilden ook zo snel mogelijk een echo maken om het zelf te zien. Zondag dus weer naar Leiderdorp gereden om maandag om 08.40 uur in het MCK te zijn, Randy had gelukkig een vrije dag. Alles werd bevestigd en de fertiliteitsarts zou nog even met de gyn overleggen en na 16.00 uur terugbellen wat nu te doen. Ze had namelijk ook een aantal blaasjes gezien waarvan ze niet wist of dat ook endometriose was. We waren natuurlijk enigszins teleurgesteld en bang dat ik niet mocht doorgaan maar eerst (weer) geopereerd moest worden of dat ik eerst nog een maand of langer een ander hormoon moest spuiten om in 'de overgang' te komen voordat ik verder kon gaan. Randy had eventjes daarvoor gehoord dat hij niet is aangenomen in Delfzicht dus je begrijpt de jubelstemming waarin we verkeerden... (NOT!). Om 16.15 uur (we reden net naar de sportschool hier in Ede) werd ik gebeld: De blaasjes waren geen endometriose maar mischien kleine blaasjes gevuld met vocht of bloed, het zou dus wel endometriose kunnen worden maar hoeft niet. Dus toch doorgaan met decapeptyl maar wel op cyclusdag (CD) 1 bellen om een echo te laten maken op CD 3. Kijken of de endometriose rustig blijft. Misschien dat ze de dosis Puregon zullen verhogen afhankelijk wat er uit de echo komt. Tijdens het sporten werden we ook nog door de Gyn uit Randy's ziekenhuis gebeld die met een zelfde soort conclusie kwam. Wat waren we opgelucht! Phew! Zodoende ben ik nu op dag 3 beland van het spuiten met decapeptyl. Ik merk er nog niet zoveel van behalve dat het goedje brand als Randy mij de prik geeft. Duimen jullie mee met ons dat alles goed zal gaan? Liefs, Daantje
Miss Daantje, natuurlijk duimen we... Een beetje positiviteit kan geen kwaad Het gaat alsnog goedkomen ik weet het zeker
Hoi Daantje, Ik begreep niet alles van je verhaal! Maar volgens mij ben je in goede handen. Dus draai ik mijn duimen ook voor jou. Groetjes Beel.
Hey MissDaantje, Fijn weer van je te horen. Ik ontdekte je gisteren ook al bij ivfmoeders.nl. Was daar ff aan het loeren, voor het geval wij ook aan de IVF gaan. Maar goed, ik zal voor jullie duimen hoor! Heel veel succes!
Hoi Daantje, Eerlijk gezegd heel veel niet, ben gewoon niet thuis in al die medische termen, maar door hier veel te lezen hoop ik het langzaam te gaan begrijpen. Wat ik wel begrijp is , dat alle meiden die in de MMM zitten heel dapper zijn, meen ik echt, je moet toch maar je hele hebben en houwe daar zo op tafel leggen, knap , en daarom hoop ik echt dat jullie zwanger raken en zullen blijven, ook al die hormonen toegediend krijgen lijkt me af en toe heel zwaar. Ik heb al 2 gezonde zonen, was toen veel jonger en raakte meteen zwanger, heb ook nog nooit een miskraam gehad! Maar nu met nieuwe man al 2 jaar bezig en wil het gewoon niet meer lukken! Ik ben nu ook al 45 jaar en misschien moet ik gewoon gaan accepteren dat het voor mij zo blijft! Vindt dit wel heel moeilijk, maar zolang ik nog een eisprong heb hou ik stiekem toch hoop! (weet dit door ovutesten) Mijn man vindt het welletjes, en kan de teleurstelling bij mij niet meer aan. Dus hij wil er niet meer actief aan meewerken, hij zou wel dol gelukkig zijn als ik zwanger zou raken hoor! Dus ik zie wel, en vind hier toch troost bij de verwerking en acceptatie. Dat er hoogst waarschijnlijk geen kindje voor mij meer bij zal komen. Verder ben ik wel heel gelukkig hoor ! veel liefs Beele.
Hey meiden, Even een snelle reactie van Zoef zoef de haas moi. Ik ben heel erg blij voor Moby en Ritje, jaja...ik lees sneaky mee reageer alleen niet altijd door de haast. Miss Daantje: ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt, ook al heb ik geen endo....zo hebben wij weer een andere obstakel. En het klote is dat minder leuk nieuws altijd tegelijkertijd komt, deze donkere wolk aan de horizon en dan ook nog de baan van Randy. In zulke situaties heb ik de neiging om onder een deken te kruipen van ellende en zelfmedelijden. Maar sporten is ook heeeeleeee goede remedie. En dan is er toch een zonnestraaltje aan die horizon, want misschien blijkt het toch minder erg dan verwacht. Dat houd ik mijzelf ook steeds voor als er even een tegenvaller is of als ik het even niet meer zie zitten. Komt goed, je bent lekker ( nouja lekker) aan het prikken en hopelijk is het ook direct raak. Hier kijk ik uit naar de 1ste week mei....pfffff kan haast niet wachten met prikken. En ben zo benieuwd hoe het over 6 maanden is. Mijn fantasie slaat op hol en ik moet mezelf echt even tot de orde roepen. Ben nietbijgelovig, maar uit ervaring weet ik dat als ik helemaal het plaatje voor mij zie dat het dan totaal anders loopt. Dus ik zet verstand op nul en zie waar het schip strand.
Hey Smoeltje, Alles goed met de drukke meid van ons? Wanneer is de grote dag en heb je al een mooie jurk uitgezocht? Je fantasie gewoon de vrije loop laten hoor, daar hebben wij hier allemaal weleens last van denk ik. Leuk weer even van je gelezen te hebben!
@Missdaantje: ook mijn duimen draaien voor je! @Anja38: veel succes morgen bij de echo, en ik hoop dat het net zo goed gaat als bij mij! @Diaantje: voor jou gaat het nu ook opschieten....spannend!
hey diaantje, Ja, als ik tijd heb om te reageren heb ik meestal niets te melden. En als ik wel iets te melden heb moet het allemaal tussendoor. Ik heb inderdaad al een onzettend mooie jurk, die ga ik volgende week ophalen. Voor de rest komt het nu allemaal dichterbij en wordt het allemaal realistischer. Hoe is het met jou? Volgende week weten jullie ook weer wat meer he? IVF ja of nee..... Hoe kijk je er zelf nu tegen aan? Nou, ik spreek jullie snel weer.
Smoeltje, leuk om weer even van je te horen en spannend hoor, volgende week trouwjurk ophalen. Je hebt het vast wel ergens verteld hoor, maar wanneer ga je nu ook al weer trouwen? Diaantje, nog een week en dan heb je je afspraak al weer. Ook spannend. Ik hoop zo ontzettend dat het traject wat voor jullie is en kan betekenen. Ook voor jou moet het nu maar eens gaan lukken! Ben vanmiddag weer bij de verloskundige geweest en alles zag er weer prima uit. De kleine uk groeit goed, alles komt nog steeds mooi overeen met de duur van de zwangerschap. We kwamen bij de VK binnen en Alyssa riep meteen mama liggen. Die wist het nog van de vorige keren dat er een echo wordt gemaakt. Anja, jij veel succes morgen bij de echo. En natuurlijk wordt het net zo'n goede echo als die van Moby!
Goed te horen Inez dat alles goed gaat met de baby, ben heel blij voor je.. houden zo, ik voelde me beter en vandaag weer gestalt door die vroegere vriendin, op mijn gastenboek en site gezet dat ik ze gestolen heb, heb ze gekregen maar dit kan niet he! Ben op mijn fietsje in de hagelbolletjes naar de politie geweest en heb klacht neergelegd en laster aan mijn adres... het maakt me zo moe! Mijn advocaat ook ingelicht gaat haar een brief schrijven om dit te stoppen... ik hoop dat het lukt! en men rust komt, Ritje
Ik ben zo blij dat ik zwanger ben de echo leek er goed uit gisteren, en men blijft voor problemen zorgen aan mijn adres, waarom moeten mensen zo slecht zijn! alle even verwerken en verder, morgen zal het wel beter gaan hoop ik! Ben taai das al heel wat! fijne avond meiden Ritje