35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beele

beele Actief lid

27 mrt 2008
    116
    0
    0
    Goh Ritje wat heb je toch rare mensen!
    Weet niet precies wat er aan de hand is, maar dit kun je nu niet gebruiken!
    Hoop dat je lekker uitrust vanavond, en geniet van je zwangerschap.
    Groetjes beele.

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ritje, balen dat die 'vriendin' zich weer zo aan het aanstellen is. Hopelijk heb je snel geen last meer van haar.

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hai allemaal, ik kom even snel langs fietsen en zwaai naar iedereen! :)

4. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    Even vertellen, hoor.... Vanmiddag afspraak in de kliniek. Er zou worden gekeken of er bij mij toch nog eicellen te bespeuren waren. Ik voelde me nogal opgelaten om een inwendige echo te krijgen terwijl in ongesteld ben... Maar mijn vriendje hield me maar voor dat dit vast niet de eerste keer was voor hen... ;)

Op zich viel het wel mee, geloof ik... Ik heb wel vaker een inwendige echo gehad maar dit was de eerste keer dat ik het echt als onprettig heb ervaren. Er kwam nogal wat gepor bij kijken, ik ga er maar vanuit dat dit moest om goed te kunnen kijken.

Eén eierstok kon hij moeilijk vinden en de andere had een cyste. Een kleintje weliswaar 3,8 mm (dat schijnt klein te zijn, ik heb geen idee eerlijk gezegd) :oops: Maarrrrr.... hij zag ook een paar follikels!

Nu moet ik de 24e weer terugkomen want dan gaan ze kijken hoe het gaat met de cyste. Volgens de gyn was het geen goed idee om met een cyste aan pre-stimulatie te gaan, dus wordt het nu eerst gevolgd. Maar ik was al helemaal blij met de opmerking: "Het ziet er goed genoeg uit om het een kans te geven"... Ik kon hem wel zoenen, hahaha.

Dit zegt natuurlijk nog niks, maar mijn hoop is nog niet helemaal de grond in geboord, waar ik eigenlijk wel min of meer vanuit was gegaan....

De 24e weer een nieuwe ronde dus, met naar ik hoop meer nieuws!

Gr. Benthe

5. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Miss Daantje ik duim ook hoor en ook voor de andere meiden natuurlijk. Ik vind het soms ook lastig te volgen, want heb weinig internettijd, maar probeer wel elke dag even snel bij te lezen.

Beele ik ben 44 (nog niet zo lang) en zwanger. Je bent dus volgens mij wel de oudste hier.

Benthe ik hoop dat er toch nog een eitje voor je inzit.
    Ritje mag je wel fietsen na de punctie? Ik dacht dat je dan even rustig aan moest doen! Voorzichtig hoor.

Oeps nu ben ik alweer vergeten wat ik net gelezen heb.

Liefs Nin0

6. beele

beele Actief lid

27 mrt 2008
    116
    0
    0
    Hoi Benthe, dat klinkt allemaal helemaal niet slecht
    Ben benieuwd wat ze de 24e te vertellen hebben.
    Maar er is dus weer hoop. :p

NinO, 44jaar en net zwanger, of hoe lang al?
    En ben je op spontane wijze zwanger geworden.

Ik zal inderdaad wel de oudste hier zijn.
    Maar waren er in het verleden nog meer van 44/45 jaar?
    met een succes verhaal?

Ben benieuwd.
    Groetjes Beele.

7. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    BENTHE: het klinkt inderdaad al veel hoopvoller dan enige tijs geleden.
    DUIM VOOR JE!

8. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    MISSDAANTJE: tochn beetje goed nieuws, wel spannend allemaal hoor.

RITJE: watn rare wezens zijn er toch op de wereld he. Deze stress kun je nu niet gebruiken. Je hebt ook geen geluk zeg. Knuf!

HEE SMOELTJE< heb je gemist, spannende tijden in aantocht, maar zeker ook hele leuke.

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Benthe, dat zijn positieve berichten meid! Ik blijf voor je duimen.

10. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Ja en nu nog beter vriend vraagt om dit te stoppen en van de site te halen en wel nu begint ze me te bekladen en hier ruzie tussen te stoken,
    ze is goed hoor!

ach de miserie gaat verder met emnsen onderuit in de straat!

Ritje

11. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    Dank jullie voor het meeleven.. :eek:

Vind het zo spannend he.... :)

eindelijk een ECHO... :oops:

groetjes Anja [-o<

12. sandra1967

sandra1967 Actief lid

16 feb 2008
    106
    0
    0
    anja heel veel succes vandaag met de echo.

liefs sandra

13. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Anja, héél véél succes bij je eerste echo vandaag! Ik duim me helemaal dizzy! [-o< :)

Diaantje, klopt, ik heb me pas aangemeld bij ivfmoeders.nl
    Ik hoop dat ik daar ook een beetje steun en herkenning zal vinden.
    Ik hoop echt dat de 22e jullie iets positiefs gaat brengen meis, je weet het ---> [-o<

Beele, ik wou dat ik je een beetje positief gestemd kon maken maar helaas ken ik niemand van jouw leeftijd die zwanger is of ermee bezig is. Ik lees wel in de media steeds vaker dat er vrouwen zijn vanaf 43 die zwanger zijn. Er is in Belgie nu ook een BV (bekende vlaming) Wendy van Wanten die 46 is en zwanger, vroeger deed ze in NL me aan het programma the PinUpClub.
    Als je het zo graag wil en het lukt niet moet je op internet kijken of er nog ziekenhuizen zijn die wel vrouwen van jouw leeftijd behandelen. Het zullen er niet veel zijn maar eentje is al genoeg toch? Of misschien over de grens?
    Ik hoop in elk geval heel erg dat jouw wens nog vervuld mag worden! Succes meis!

Smoeltje, ik ben gelukkig een heel positief ingesteld wezentje en mij krijg je niet klein. Ik heb al genoeg meegemaakt om dit te kunnen dragen. Randy heeft wel een baan, alleen heeft hij een contract voor maar een jaar (tot jan 2009) en is hij dus nu al bezig met solliciteren in andere ziekenhuizen. Het komt wel goed hoor, hij heeft nog een flink aantal maanden de tijd.
    Voor jullie word het ook al snel dubbelspannend, trouwen, IVF...
    Ik hoop echt dat jullie een super bruiloft zullen hebben (mogen we na afloop zien hoe mooi jullie er uitzagen op deze speciale dag?) en dan ook binnenkort 'lekker prikken' hahaha...tis maar wat je lekker noemt! :D
    Ik fantaseer me trouwens ook een ongeluk hoor, Randy ook...heerlijk toch? Lekker doen! :thumup:

Inez :thumup: dat je weer een heerlijke echo hebt gehad, lijkt me idd elke keer zo'n geruststelling! En lief dat Alyssa in elk geval weet dat haar lieve mama hier geen pijn gedaan wordt! :D

Ritje, wat is er nou toch precies aan de hand allemaal?! Ik ben bang dat ik het niet helemaal gevolgd heb maar iemand is bezig je te stalken ofzo? Zeg, dit kan je allemaal niet gebruiken tijdens je zwangerschap hoor. Laat haar opsluiten of een verbod opleggen of iets! :x
    Sterkte meis!
    Super trouwens dat je een superecho had! :thumup:

Natas, je fietst langs me heen en ik zwaai uitbundig terug! :whistle: (ik spring en dans er zelfs bij, zie je? :D )

Benthe...oh oh oh wat duim ik me draaierig voor jullie! [-o< Het moet goed komen!
    3.8 mm is idd klein hoor. Ik heb op dit moment een cyste van 3.8 cm en eentje van 17 mm. Officieel mag een cyste pas cyste heten vanaf 5 cm.

Nino, dank je wel hoor meis. Geen tijd is geen tijd geeft niks, als je zwangerschap maar goed blijft gaan! :D

SanRob, hoe gaat het nu met jou/jullie?

Met mij is alles ok, voel (nog) niet zoveel van eventuele bijwerkingen. Vind alleen de prik wel veel pijn doen en dan vooral het inspuiten van de decapeptyl brand gewoon! Gisteravond toch even een traantje gelaten...
    En ik ben best wel wat pijn gewend sinds ik ms en endometriose heb!

Liefs, Daantje

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    MissDaantje, lekker door blijven fantaseren hoor en dan vooral op het moment dat de spuit gezet wordt. Wat vervelend dat het zetten van de spuit zo onaangenaam aanvoelt. Reden te meer om te duimen dat jullie snel een positieve test in handen hebben en dat Randy (grappig trouwens, zo heet mijn broertje ook) tegen een hele mooie baan aan zal lopen.

En ja, ik ben blij dat Alyssa weet dat haar mama geen pijn wordt gedaan in het ziekenhuis. Anders zouden we iedere keer oppas moeten regelen. Doen we soms best wel omdat oma het zo leuk vindt om te komen oppassen, maar we vinden het ook fijn om Alyssa er zoveel mogelijk bij te betrekken.

Beele, volgens mij kun je op het andere forum voorbeelden vinden van vrouwen die 45+ zijn en een kindje hebben gekregen.

Anja, succes vandaag! Spannend spannend. Het moment dat je dat knipperlichtje zult zien is onbeschrijflijk mooi. Geniet ervan!

15. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Hi meiden,

pfffff druk geweest met vanalles en nog wat dus heb bijna niets bijgelezen :oops:

Dus meld me even bij deze ;)

nog niet ongi maar wel gisteren flinke ongi pijntjes gehad, dus we wachten geduldig af :rolleyes:

liefs

16. sandra1967

sandra1967 Actief lid

16 feb 2008
    106
    0
    0
    hallo beele ik heb even voor je gezocht maar op deze site die je hieronder vind zitten wat meer mensen die 45 jaar zijn. Die zijn ook bezig met zwanger worden en er is er zelfs al 1 bevallen geloof ik. Ik hoop dat je daar wat meer steun kunt vinden in het zwanger worden veel succes en hoop dat het toch nog een keer lukt voor je om zwanger te worden.

liefs sandra

http://www.9maanden.com/forum/reactions ... 14/page/10

17. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    Hier gaat het prima. Zit nu opt wachtbankje.Kan het me niet voorstellen dat het raak zal zijn, maar ja we hebben er wel ons best voor gedaan.

Zoals hier al eerder gezegd hoop ik ook dat het de 1 e x gelijk goed raak is bij jullie en dat je dan niet meer die vervelende spuiten hoeft.Ik duim zeker hiervoor.

Groetjes sandra

18. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    FF mn banner aangepast; toch maar cuclus opm 29 dgn gezet, dat was de laatste 2 x zo.

19. @Anja: Veel kijkplezier gewenst... :D !

@Miss Daantje:

@Benthe: Goh meid, dat zijn best goede vooruitzichten nietwaar...? Ik hoop dat één van de follikels uitgroeit tot een mooi eitje... [-o<

@Ritje: Wat vervelend allemaal weer meid! Het wordt tijd dat jij eens wat rust aan je hoofd krijgt...

@Beele: Ik ken ook geen vrouwen van 45 jaar die zwanger zijn geworden, maar wat let jou om de eerste te worden... ;) ?

Vannacht voor het eerste weer goed geslapen. Wel nog twee keer wakker geworden door een hoestbui, maar gelukkig duurden ze deze keer niet lang en kon ik snel weer verder slapen.

Gisteren was een rampdag. Toen ik Jasmijn om 10.45 naar bed bracht was het de bedoeling dat ik er ook even in zou kruipen, maar helaas strooide Jasmijn roet in het eten door eerst een uur te hoesten. Dan doe ik dus geen oog dicht. Toen ik tegen 12.00 ook in bed stapte, begon ik natuurlijk zelf weer te hoesten. Pas rond 13.00 uur viel ik in slaap, maar werd gewekt door mijn moeder die om 13.45 uur Jasmijn kwam halen. Jasmijn sliep tot 14.30 uur, waardoor mijn moeder pas om 15.00 uur weer weg was. Na weer een uur hoesten viel ik om 16.00 uur in slaap, helaas had ik de wekker op 17.00 uur gezet... :evil:

Maar nu lijkt het gelukkig een stuk beter te gaan! Alleen bij Jasmijn stroomt het snot er inmiddels sneller uit dan ik het weg kan vegen... :(

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lola, dat was inderdaad geen geweldige dag gisteren. Gelukkig lijkt het nu beter met je te gaan. Houden zo, alleen vervelend dat Jasmijn nu snotterig is.

Deel Deze Pagina