Lola, lekker he elkaar steeds aansteken.... Ik hoop dat dadelijk het weer lekker omslaat en je meer naar buiten kunt in de frisse lucht. Anja veel succes vandaag... Ik ga maar eens van mijn vrije dag genieten en NIETS doen! Lekker lezen... heerlijk...
ANJA: SUCES VANDAAG! ELLENK: geniet van je dag! LOLA: ppff gaat lekker bij jullie, haha.Beterschap met Jasmijn (en jezelf van de laatste ongemakken natuurlijk)
@Anja hou ons op de hoogte he, we lezen graag mee hoe het was, @Miss Daantje, brr een pikuur, heb het er ook niet op, soms maak je je druker dan het is hoor, hoop dat alles snel doorgaat voor je en een goed positief resultaat er mag wezen! dikke knuff @ Ellen geniet dubbel zoveel van je leuke dag ik zend het zonnetje naar jou toe! @Duim voor je Sanrob @ Ik hoop toch nog op een wondertje Diana Wel hier heeft men ventje zich er even mee gemoeid, de hele zaak, van die vroegere vrindin, de zaak ligt nu bij de politie, en hij heeft op zen rustige manier gevraagd aan de sitehouder of die laster eraf kan gehaald worden! Dus mailde de persoon en ineens ging ze in de fout, veel bedreigingen aan mij, leugens, mijn vriend bleef kalm, heeft ervaring met dit soort mensen! hij heeft zeker 4 mails vol met bedreigingen en leugens, ook nog begon haar partner ook bedreigingen, dit vond hij prima en dit was de bedoeling.... Dat ik dit bijhou en nogmaals aan de politie kan doorgeven... Het leuke is hij steunt me en als ik verkeerd ben zegt hij het, we zijn open en eerlijk, hij vind dat ik de juiste beslissing heb genomen. nu krijg ik meer rust! en het word tijd dat ik dit aan anderen geef en laat oplossen, ik print het uit en ga ermee naar de politie. zo hoop ik men rust terug te krijgen, gisteren was ik echt emotioneel van de kaart... vandaag beter. En nu wil ik graag gezond zwanger verder men buikje dragen negen maand lang...we zijn al woensdag dus nog even tot maandag wachten op uitslag. iedereen een fijne dag toegewenst liefs Ritje
Fyn dat je zoveel steun aan je mannetje hebt RITJE> En laat de politie het verder maar regelen.Ga inderdaad nu maar genieten en voor je het weet is het maandag en dan krijg je een TOP uitslag.Daarr duim ik voor.
Ritje, verstandig dat je het nu aan de politie overlaat. Jij moet nu gewoon lekker genieten van het zwanger zijn en je steeds boller wordende buikje.
Heey meiden, Heb een echo gehad, Hartje klopte volop... was heel duidelijk tezien.. mooi moment.. nu is het echt.. Alles zag er prima uit De grote en de zwangerschapduur kwamen overeen. weer een grote baarmoeder, maarja dat zal wel bij mij horen. Heb een afspraak gemaakt voor nekplooimeting 19 mei... om 10.30 uur. Bloedprikken kon direct al.... Helemaal top dit... Ben zo blij en geniet er helemaal van....
@Anja: Helemaal geweldig! Uit jouw verhaal valt me weer eens op hoe verschillend er met de nekplooimeting wordt omgegaan. Vanuit het AZM in Maastricht (waar de serumscreening wordt gedaan), willen ze dat het bloedprikken op dezelfde dag wordt gedaan als de echo voor de nekplooimeting. Dit heeft als nadeel dat je daarna nog zo'n 10 dagen op de uitslag moet wachten. Maar steeds vaker lees ik op dit forum dat in andere ziekenhuizen het bloedprikken eerder wordt gedaan, zodat je meteen na de echo voor de nekplooimeting de uitslag krijgt. Vreemd...
@Lola: het ziekenhuis hier geeft op dezelfde dag de uitslag als je de echo en het bloedprikken op dezelfde dag inplant!
En ze hebben het liefst dat je tussen de 11 en 12 weken komt;ook dit verschilt want als ik bij anja kijk is zij dan al bijna 14 weken... Zal allemaal wel goed zijn!
Wéér een ander beleid dus... Of ben jij soms in een academisch ziekenhuis geweest? In mijn geval moest het ziekenhuis in Roermond het bloed opsturen naar Maastricht voor de beoordeling, dus dan lukt het sowieso al niet om de uitslag nog op dezelfde dag te krijgen...
Anja, GEFELICIECHO meis!!! Echt super voor jullie! Lekker genieten nu hoor! Lola, dank je voor je superduimen hahaha! Liefs, Daantje
Anja, geweldig! Van harte met z'n mooie echo. Byzonder moment eerste keer het hartje zien kloppen. Geniet nog maar lekker na. Groetjes Beele.