35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

Een UMC in Eindhoven? Hebben ze daar dan een medische faculteit?

Ik heb hiervoor bij GE Healthcare gewerkt en ik dacht dat er alleen UMC's zaten in Amsterdam, Rotterdam, Leiden, Maastricht, Nijmegen en Groningen maar ik kan het fout hebben ;) Tis al weer 11 maanden geleden dat ik daar gewerkt heb :)

Bij ons krijg je de uitslag ook in 1 dag als je 's morgens prikt en 's middags de echo hebt. Moet nl. naar Arnhem naar het lab.

2. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    UTRECHT OOK ELLEN

3. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    Hoor net dat ik wrs vanavond gebeld ga worden om in te vallen. dat betekent dat ik 35 uur ga werken en daarnaast mn pedocureklanten. Zie er wel een beetje tegenop, maargoed heb zelf gezegd dat ze me konden bellen.
    Ach en als de salarissen binnenkomen, ist (leed) zo weer vergeten.

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

Natuurlijk hihihihi Ik dacht ook al wat mis ik ;)

Och Sanrob, je eerste salaris daarvan ku-j jezelf ff lekker verwennen :)

5. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Weet het ook niet zeker hoor Ellen,zou goed kunnen dat het geen academisch is.
    Ik weet wel dat ze een zeer groot en geavanceerd lab hebben!

6. Ellenk

Ellenk VIP lid

Dat klopt wel. Ik weet dat GE daar ook samenwerkt met de TU op het gebied van pharmasie (hoe schrijf je dat eigenlijk)

Als ze maar goed werk afleveren dat is en blijft toch het belangrijkste....

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dit klinkt hoopvol Benthe, ik duim door!

Joehoeoeoeoeo Miss Daantje, ik zwaai weer terug naar je! :D
    Helpt met een ijsblokje over de prikplek zachtjes wrijven niet een beetje tegen de pijn?

Gelukkig heb je vannacht wat beter geslapen Lola.
    Ik hoop dat je nachtrust nu niet (erger) verstoord wordt door een snotterende Jasmijn.

Anja, gefeliciteerd met je mooie echo!

Over de combitest : hier in het Flevoziekenhuis willen ze het bloed prikken en de nekplooimeting op dezelfde dag doen, tussen de 11 en 14 weken. Dus je krijgt niet meteen de uitslag als je de echo hebt, daar moet je ruim een week op wachten. De bloedtest wordt naar het lab van het RIVM verzonden.

8. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    ELLEN: het is niet mijn 1e salaris. Ik werk part-time sinds ik weer samenwoon. Maar ga nu dus extra werken en dat levert dan natuurlijk extra centjes op. Ook lekker.Daarna geniet ik weer extra van de vrije tijd die ik normaal heb, hihi.

9. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    :whistle:

TH@NX Allemaal :D

Ik heb een folder meegekregen en daar staat in.........

Bloedonderzoek vind plaats tussen 9 en 11 weken zwangerschap
    NT meting vind plaats tussen 11weken+3 dagen en 13 weken+ 6 dagen

Bloed gaat naar UMCG in Groningen en Nt meting word gedaan in onze streekziekenhuis

groetjes Anja

10. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Anja, :D
    Gefeliciteerd! Top dat weer iemand een goede echo heeft! Dit nieuws hebben we nodig!
    Lekker nagenieten!

Bethe, da's helemaal geen slecht nieuws dus. Folikeltjes! Ik hoop dat de cyste snel verdwijnt. Die van mij was rond de 6 cm en was in een maand verdwenen, dus dat wens ik je ook toe! [-o<

Leuke foto Mooiniet... hij is weg!

Oh ja Smoeltje, jij gaat trouwen he!?! da's leuk voor jullie (zei zij dromerig... ;) :) Hou je ons op de hoogte?

Beele,
    Je moet maar even rondkijken in het verleden van deze topic of andere of er nog dames van 45 zijn. Het kan zijn dat ik er eerder 1 gezien heb hier, maar weet het echt niet meer! Of je opent een topic om eens te inventariseren. Volgens mij is NinO de oudste zwangere op dit moment. En een voorbeeld voor ons allen hier naturlijk.
    Hebben jullie al eens overwogen om medische hulp te zoeken? Dat wordt in principe al geboden aan dames boven de 36 na een half jaar proberen.
    Onderzoek kan je ook helpen om te bepalen of doorhopen, nog realistisch is of niet. Misschien helpt het jullie bij eht eventueel afsluiten, of er nog een bepaalde periode goed voor te gaan.

Ik heb vandaag op dag 7 van mijn cyclus alweer vruchtbaar slijm ontdekt. :confused: Mijn lief was vrijd vandaag, dus toen deze schooljuf op woensdagmiddag thuis kwam, zijn we meteen maar naar boven vertrokken. Werkte ook erg ontspannend. En laat ik nou morgenmiddag weer vrij zijn... ehm, alleen mijn liefje niet...

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dan kun jij vanmiddag even bijtanken Anna om het vanavond extra gezellig te laten zijn 8)

12. beele

beele Actief lid

27 mrt 2008
    116
    0
    0
    Hoi Annna , Klinkt goed bij jullie HAHAHAHA.

Even op je reactie terug komen, ik ben echt te oud voor MMM 45 jaar!
    En je hebt gelijk, ik ben realistisch hoor ben het ook aan het afsluiten.
    Lukt alleen nog niet helemaal, daarom doe ik hier af en toe mee!

Veel succes voor iedereen!

Groetjes Beele.

13. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Anja gefeliciteerd. Fijn zo'n echo waar alles klopt.

Anna leuk avondje gehad? Wij gisterenavond ook, al wordt het een beetje erg moeilijk nu, ha ha buikje zit aardig in de weg en zoonlief ligt ook nog eens bij ons in bed, weliswaar snurkend, maar toch. Ach met een beetje creativiteit is het toch gelukt.

14. beele

beele Actief lid

27 mrt 2008
    116
    0
    0
    Hoi NinO,
    Zeker ook fijn, nu het gewoon alleen voor het genieten is HAHAHA
    Al 29 weken zwanger zag ik, zal je buikje inderdaad wel in de weg gaan zitten.HAHAH
    Hoe oud ben je eigenlijk NonO?
    Ben ik toch nieuwschierig naar !

Groetjes Beele.

15. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Beele ik ben 44 geworden afgelopen januari. Ik voel me overigens bij deze zwangerschap veel fitter dan bij de eerste, op de gebruikelijke kwaaltjes na dan.

16. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @ Anja nu pas bijgelezen,
    wat fijn voor jou meid!
    Ben zo blij...
    Genier ervan hoor en 10 weken gaat vooruit he!

@Nino wel al zover god de tijd gaat snel, nog drie maanden te gaan,
    is fijn voor je!
    afkorten he...

Hier afwachten op vruchtwaterpunctie!
    en dat is maandag..
    het vervelende is die zaak gaat maar verder ik krijg geen rust!
    mijn vriend word nu bestookt met mailtjes...en bedreigingen aan mijn adres....
    Ik word er werkelijk ziek van...

Dat mens is Nederland ontlvucht word steeds gezocht voor oplichting komt naar Belgie en hier herbegint ze weer en valt ze mensen lastig en besteelt ze ze opnieuw....en draaid de rollen om dat men haar besteelt.

Stopt dit nu niet!
    :cry:

Ritje

17. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    Denk dat de :evil: :evil: er aan zit te komen. Raar gevoel in de onderbuik en ineens wat bruin gevloeid.(dat gevoel is nu dan ook minder) Niet eens echt afscheiding, heb ik altijd beetje paar dgn voor ze komen.En het is best vroeg, 23e dag.ff snel berekent. Maargoed, we gaan gewoon verder met ons best doen.

Kijk ff naar mn banner en zie dat het daar dag 25 is, maar is dag 24 dan.Raak helemaal de kluts kwijt door die banner :)

18. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    Nou ik ga nu naar 2 klanten en dan snel naar huis, beesten verzorgen en dan naar cursus. Heb dus vandaag wel ff afleiding.Tot vanavnond.

19. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    SabRob ik hoop dat het goed met je is en dat ze er niet doorkomen meid ik duim hoor dikke knuffel Ritje

20. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Hallo iedereen op deze site ga ik altijd zien in welke week ik zit en hoe groot de baby is en ook wat hij ongeveer weegt,
    is mooi om te volgen en wat ontwikkeld en gebeurd!

http://www.9maanden.com/zwanger/zpm/

liefs Ritje

Deel Deze Pagina