MOBY: ik wou dat het waar was, maar vrees van niet, snif. BEELE: toch fyn he dat er ergens nog meer vrouwen rondlopen waar je je mee kunt identificeren.Leve het internet.
Anna: ik werk 3 dagen, zou eigenlijk 4 moeten, maar krijg nu eindelijk een definitief contract voor drie dagen en de papa werkt 5 dagen. Voordat ik moeder werd heb ik altijd fulltime gewerkt. Moet er nu eerlijk gezegd niet meer aan denken. Vandaag, een dagje thuis. Ik heb bijna niet geslapen en begin een beetje verkouden te worden en ben gewoon een dagje lief voor mezelf en heb me net ziekgemeld. Dat slapen begint echt lastig te worden. Maagzuur, vaak plassen, last van tintelende irriterende benen en niet goed meer kunnen liggen en een beetje malen natuurlijk, want hoe moet ons kindje nou gaan heten en komt het huis wel af. Al met al een heerlijk luxeprobleem eigenlijk. Beele: fijn dat er ook een forum voor 45+ is waar je naast dit forum ook lekker mee kan kletsen. Inderdaad heel verstandig om te stoppen met roken. Alle beetjes helpen en je wilt toch ook een gezonde moeder blijven!
Rise and Shine meisjes! Ik wil jullie even bedanken voor de lieve berichtjes die jullie op mijn nieuwe site hebben achtergelaten. En wat jullie er hier over zeggen natuurlijk! Ik ga er helemaal van blozen! Beele, leuk dat je dat andere forum hebt ontdekt maar ik EIS dat je ook hier blijft om ons te vertellen hoe het met jou gaat! O Nino, ziek zijn beter worden hoor meis! SanRob, ik duim nog eventjes door tot het tegendeel écht bewezen is, goed? [-o< Ellenk, ik ga me dizzy duimen dat het deze keer in de roos zal zijn! [-o< Liefs, Daantje
@Miss Daantje: Ik heb zojuist ook even een bezoekje aan jullie site gebracht en hij ziet er erg zonnig uit! Ik houd voor Jasmijn (en straks voor haar brusje) ook zo'n site bij en vind dat erg leuk om te doen. Als de jongste zo'n anderhalf jaar oud is, sluit ik hem af en laat hem op cd-rom branden. Dan hebben ze later een ontzettend leuke herinnering aan hun 'beebietijd'...
Ooohhh wat leuk Lola! Ik vroeg me al af hoe ik dat straks allemaal kan bewaren maar ik moet blijkbaar nog even goed lezen wat de mogelijkheden zijn. Dank je voor je lieve, bemoedigende berichtje! Ik ga dan ook even een kijkje nemen op Jasmijn's site. Liefs, Daantje
Voor 25 kun je door de beheerder van de site een cd-rom laten branden, maar wie een beetje handig is kan dat natuurlijk ook zelf...
Daantje: wat leuk jullie site. Ik hoop dat er vele babyfotootjes op komen te staan en inderdaad wat een knap stel!
@Miss Daantje: Ik vond 'One Word' van Anouk altijd al een heel mooi nummer (ik vind haar sowieso erg goed...), maar deze keer kreeg er tranen van in mijn ogen. Mooi hoe liedjes soms een heel andere lading kunnen krijgen...
Graag gedaan Lola, Jasmijn is ook echt een scheetje zeg! Ik zat ook weer met vochtige oogjes Lola! Dames, ik krijg nu allemaal vragen om mijn space te kunnen bekijken wat allemaal mag natuurlijk maar ik heb het eigenlijk over mijn nieuwe site: http://losa.babysite.nl/ Ik zal mijn website maar even veranderen. Liefs, Daantje
Uuuhhhmmm, hoe doe ik dat nou precies, hier mijn website neerzetten? Het lukt me niet meer... Nou ja, anders kan iedereen gewoon op mijn banner klikken en dan kom je er ook. Liefs, Daantje
Hoi, eve een vraagje, wanneer vind een innesteling plaats! Hoor je veel over, heb het nooit gevoeld bij mijn vorige zwangerschappen. Groetjes Beele.
@Beele: Ik heb de innesteling ook nooit gevoeld (en ook de eisprong niet), maar een bevrucht eitje nestelt zich ongeveer een weekje na de eisprong in de baarmoeder. Aan het einde van week drie dus bij een cyclus van 28 dagen...
Sorry Miss Daantje, ik heb me inderdaad aangemeld voor je space maar heb nu je website gekeken. Zo nieuwsgierig ik ben. Erg leuk site en ik ga hem zeker ook volgen! Voor alle meiden fijn weekend!
Dag Daantje, Dank je voor het mij toelaten! Ik heb een berichtje in je gastenboek geschreven. Fijn weekend. Groetjes, Lola2
@Beele: heb ook nooit innesteling gevoeld en ook geen beetje bloed verloren... heb dus geen idee! Fijn weekend allemaal!
Meedenkers gezocht! Lieve meiden, graag hoor ik jullie gedachte over het volgende: Afgelopen dinsdag heb ik in de middag een ovu-test gedaan. Deze was negatief. Desondanks hebben we toch die avond geinsemineerd omdat wij ergens hebben gelezen dat het slim is om op CD11-CD13-CD15 te insemineren. Dinsdag was dus CD11. Dus zo gezegd, ze gedaan. De volgende middag voer ik opnieuw een ovu-test uit. Wat denk je? Vet positief. Dus wij onze (zeer lieve en bereidwillige donor) gebeld en die was zeker genegen om nog een keer te insemineren. Deze inseminatie vond plaats woensdagavond rond twaalf uur in de nacht. Het werd zo laat omdat de donor niet eerder tijd had. De volgende dag, donderdag dus, voerde ik weer een ovu-test uit en wat denk je? Nog vetter dan de test op woensdag! Maar helaas zijn we niet in de gelegenheid om nu te insemineren en morgen heeft geen zin meer, denken we. Vandaag weer getest en nu een licht streep (je ziet het duidelijk afnemen). Ik test al vier maanden en het is me nog nooit eerder gebeurd dat ik 2 dagen achter elkaar zo'n dikke streep had. Dus ik ben een beetje in de war. Nu ben ik een beetje bang dat we te vroeg hebben geinsemineerd...omdat je op de bijsluiter leest dat na de piek het zo'n 24-36 uur duurt voordat het ei springt. Ik word er hor en dol van...tjonge wat is het toch lastig als je er geen grip op hebt. Gek word ik er van! Kijk en weet je wat het is? Als je een vent thuis hebt zitten dan zeg je tegen elkaar, wat maakt het uit, dan doen we het toch nog een keer..maar in onze positieve positie (afhankelijk van een derde, de donor dus) is het toch een tikkeltje lastiger. En ik ben van nature een ongeduldig typetje. Zo, dat wilde ik even kwijt. Dank je voor het aanlezen Groetjes, Lola2
@Lola2: Aangezien zaadcellen wel tot zo'n 78 uur kunnen leven, denk ik wel dat de timing niet verkeerd was...