NOD 15-04 Diana 20-04 Benthe 02-05 Lola2 04-05 Ellen/Annna 06-05 Diaantje 10-05 Smoeltje 15-05 SanRob AFSPRAKEN 22-04 Diaantje 1e IVF gesprek 07-05 Inez gyn 06-05 Lola 20 weken-echo (14.30 uur) 07-05 Lola vk (18.30 uur) 09-05 Inez pretecho 28-05 Inez VK 20-06 Inez gyn BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 22-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja
@Yuca: O meid, ik ga héél hard voor je duimen dat de dikke vette strepen zijn verschenen omdat je zwanger bent! Inderdaad jammer dat je van te voren geen test hebt gedaan... @Mooiniet: Ik heb me inderdaad ook al eens afgevraagd waar je bent... Ik ben zó blij! Ik ga eindelijk iets doen waar ik al heel veel jaren van droom: ik ga pianolessen nemen! In ons vorige huis hadden we geen plaats voor een piano en toen ik zwanger werd van Jasmijn had ik zoiets van: Nu kun je voorlopig geen lessen nemen, want je kunt moeilijk oefenen als je kind in bed ligt... Maar nu waren we vanmiddag bij een grote muziekwinkel en daar stond een electrische babyvleugel, afgeprijsd van 2.100 voor 1.295. Die kun je dus harder en zachter zetten en met een koptelefoon op hoor je zelfs helemaal niets meer. Het ideale compromis! Voor 1.200 mocht ik hem meenemen (lees: hij wordt door 3 mensen bezorgd...) en nu moet ik dus op zoek naar een goede pianoleraar of lerares. Oooh... ik kan haast niet wachten, ik wil dit al zó lang... Dit is 'm... Ik heb zojuist mijn keyboard maar eens uit het stof gehaald, om te kijken of ik het nog een beetje kan. En jawel... 'A Groovy Kind Of Love' van Phil Collins zit er nog steeds in... Maar ik moet natuurlijk helemaal opnieuw beginnen, want de grepen voor de akkoorden liggen bij mijn keyboard (ik heb mezelf single fingered leren spelen) heel anders dan bij piano...
Yuka gefeliciteerd met jullie huwelijk en een vette streep klinkt toch veelbelovend. Ooit heb ik drie weken na een mk een zwtest gedaan en toen had ik een vaag streepje. Hoop snel positief nieuws van je te lezen Anna: wij weten niet wat het gaat worden, dus we moeten een jongens-en meisjesnaam en dat is lastiger dan we dachten. Vandaag uitje van het werk op de Efteling gehad. Hele dag rondgesjouwd en kan nu nog amper een stap verzetten.
Hey meiden, @ Lola, het gaat goed, ben alleen aan het rennen en racen Wow pianospelen, ik vind het altijd zo knap dat mensen dat kunnen. @SanRob, ja hahaha en ik ben niet eens blond! Mijn cyclus wordt overigens steeds korter, had normaal een cyclus van 27 dagen, laatste keer was het 25 dagen de keer daarvoor ook zoiets en dit keer zelfs 23 dagen! Zal wel door de zenuwen enzo komen. Dames, ik had er helemaal niet op gerekend deze maand hoor, waren ook zo doodmoe van alle voorbereidingen dat we niet eens aan vrijen toekwamen.
Hé meiden, thanx voor jullie reacties, pffff inderdaad jammer dat ik tussendoor geen test heb gedaan. Lola @wat goed van die piano! Succes met de lessen! Inez@ Wat fijn dat je zwangerschap goed verloopt, je bent al dik over de helft! SanRob@ goed te horen dat het met de intimiteit beter gaat, hoop dat jullie het aan kunnen houden! Ik kom tot woensdag even niet op het forum, tot woensdagavond! Fijne dag iedereen!
@yuca ik wens je veel succes toe met die dikke streep, mooi zo ik duim hoor.....gefeliciteerd met jullie huwelijk! @Sanrob wel een raar collegaatje maken het elven soms iets minder leuk he...gekke mensen gek laten doen, al is het voor jou soms niet leuk! Sterkte ermee @Missdaantje wat heb je een mooie site zeg! zo zonnig schitterend en ook wat een mooi koppeltje.... Heel veel succes met de polgingen om zwanger te worden en goed dat je je beter voelt... @Lola wel die piano, ik vind het een schitterend instruemnt en mooie klanken, veel succes ermee... Het lukt me redelijk in het weekend hier al ligt er nog wat een niet leuk gevoel op mijn borst, het zal wel slijten zoals alles , morgen uitslag van de vrcuhtwaterpunctie ik ben benieuwd, god meisjes duim voor me!
@Beele: Als je de lijst wilt aanpassen, moet je de woordjes 'quote' aan het begin het het einde even weghalen. Anders kan de volgende jouw lijst niet quoten en moet dan terugvallen op de lijst ervoor (waar dan jouw gegevens niet op staan...), je kunt namelijk een quote niet quoten. Ik heb het even voor je aangepast... NOD 15-04 Diana 20-04 Benthe 28-04 Beele 02-05 Lola2 04-05 Ellen/Annna 06-05 Diaantje 10-05 Smoeltje 15-05 SanRob AFSPRAKEN 22-04 Diaantje 1e IVF gesprek 07-05 Inez gyn 06-05 Lola 20 weken-echo (14.30 uur) 07-05 Lola vk (18.30 uur) 09-05 Inez pretecho 28-05 Inez VK 20-06 Inez gyn BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 22-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja
Ik ook... ! Dus als het ding volgend jaar op marktplaats staat, weten jullie dat ik er geen talent voor blijk te hebben...
LOLA: leuk als je en instrument goed kan spelen.We wachten op een uitnodiging van je 1e concert. Ik heb dus weinig bloedverlies gehad vrijdag, donderdag heel iets,druppels. gevloeid en een keer donkere afscheiding daarna,en het was ook ineens over en gister dus helemaal niks.(is na het stoppen met de pil altijd wel weinig, maar al met al ben ik er toch wel een paar dgn mee bezig, bruinige afscheiding voor en na tijd) Maar hield wel een beetje een zeurend gevoel re onderin mn buik bij mn schaambeen. Vanmorgen in bad gegaan en dat gevoel daar werd alleen maar erger en paar steken gehad. Toen ik even uit bad was, heb ik weer heel klein beetje bruin bloed gevloeid(paar druppels op de vloer, en bij afvegen dus opt wcpapiertje).En het kleine beetje zeuren re onderin blijft, met af een toe een piekje. Allemaal niet vreselijk, maar wel vreemd. Maarja heb hier al veel gelezen dat ons lichaam rare dingen doet, maar weet niet wat ik hier nu weer van moet denken. Het slaat nergens op, maar ben bang voor een buitenbaarmoedelijke zwangerschap(heeft mn zus nl 3 of 4 x gehad), hoewel ik eigenlijk ook weer niet denk dat ik zwanger ben. Lekker tegenstrijding.
NOD 15-04 Diana 20-04 Benthe 28-04 Beele 02-05 Lola2 04-05 Ellen/Annna 06-05 Diaantje 10-05 Smoeltje 10-05 Sandra1967 15-05 SanRob AFSPRAKEN 22-04 Diaantje 1e IVF gesprek 07-05 Inez gyn 06-05 Lola 20 weken-echo (14.30 uur) 07-05 Lola vk (18.30 uur) 09-05 Inez pretecho 28-05 Inez VK 20-06 Inez gyn BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 22-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja
ik heb mijn NOD er ook even bij gezet maar ik ben nu wel heel lang ongi het duurt nu 8 dagen het is dan wel de eerste ongi na die miskraam maar ik heb nu nog steeds bruin bloedverlies ik hoop dat het het einde van de week toch wel over is want dan moeten we weer flink gaan klussen hebben jullie daar ook ervaring mee na een miskraam? groetjes sandra
FF heel kort nu: ik heb het heel errug druk met van alles! Sollicitaties, heen en weer reizen naar A'dam, kokerellen voor de US collega's van m'n lief.....pfff (maar wel goed overigens). Ik wens iedereen het beste dat uit hun huidige situatie te halen is (doe ik lekker ook!) en ik hoop dat ik binnenkort weer ff tijd heb om mee te praten.... Hele grote knuffels! M.
Mooi niet...tot snel! Ik las net in de vprogids dat er een programma op tv komt dat Waiting for a heartbeat (Wachten op een hartslag) heet. Het begint om 18.20 uur en gaat over waarom sommige vrouwen meer dan 3 miskramen achter elkaar hebben. Het is een engelse wetenschappelijke documentaire. Dus wie wil kijken...over 20 minuten op ned2! Liefs, Daantje
Hee allen, Hier is het klussen in het water gevallen. Woensdagnacht wel geklust, donderdag en vrijdag +ovu test... Verder is het niets meer geworden, was dit weekend op kamp. Dus vanaaf nog wel een klusje maar is wss al wel te laat. (ik voel mijn ei nooit) Als zaadjes goed zijn kunnen ze idd wel een weekje volhouden..... http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=3646 Zo ik ga zo maar eens eten. dagdag
chips lees ik nu pas dus gemist...... hier nog geen ongi, maar kan nog wel een weekje en een half duren. Na m'n vorige curretage had ik het ook pas na 6 weken. Testen heeft geen zin want papa en ik zijn het nog steeds niet eens over wel (ik ) en niet (hij ) nog een poging te wagen pffff nou ja verder gaat het goed, zoals ik mezelf had voorgenomen, om niet zo in de put te gaan zitten als bij mijn vorige mk, is me redelijk gelukt. Maar nu ga ik weer twijfelen/schuldig voelen dat ik er zo "snel"over heen ben Tis ook altijd wat @Yuca, proficiat en misschien wel dubbel op en gelijk in het roze en de rest veel suc6 liefs
Ellenk, wat een interesanter link had jij over vruchtbaarheid. Goede uitleg, Lola2, lees die maar eens, wordt ook gelijk jou bezordtheid weggenomen!