Hoi mis Daantje ik heb het programma wel gezien. was echt intresant, maar tevens voor mij, die nog nooit een miskraam heb gehad nieuw, emotioneel bedoel ik. Wat sommige vrouwen meemaken vind ik echt triest! En dan bedenk ik dat ook hier vrouwen met dit verdriet zitten. Voel ik me soms wel dubbel, ik ben toch al gezegend met 2 gezonde kinderen, en heb ik nog een wens op mijn 45ste, terwijl ik besef dat er vrouwen zijn die nog helemaal niet dat wondertje hebben gekregen. Lieve allemaal, ik hoop echt dat het voor jullie ook snel raak mag zijn.
Hoi SanRop, van jou verhaal snap ik niet duidlijk dat je echt ongesteld bent geweest! Of heb je vaker zo weinig bloed verlies? Maar zoals jij het beschrijft lijkt het me niet! Zou het misschien dan toch! Hoop het intens voor jou.
Diana, ik ben juist blij voor jou dat je het zo hebt verwerkt, onbewust, misschien toch uit zelfbescherming, dus niet schul;dig voelen meid! Op naar nieuwe ronde!
@Yuca: ik hoop dat het inderdaad dat het raak is! @lola: succes met je pianolessen;ik heb vroeger ook les gehad en heb spijt dat ik gestopt ben. @Sanrob: klinkt een beetje vreemd;zou het goed id gaten houden! Ik ga me deze week lekker voorbereiden op onze vakantie naar Zuid-Frankrijk! Heb er zin in, lekker 2 weekjes er tussen uit!
NOD 15-04 Diana 28-04 Beele 02-05 Lola2 04-05 Ellen/Annna 06-05 Diaantje 10-05 Smoeltje 10-05 Sandra1967 12-05 Benthe 15-05 SanRob AFSPRAKEN 22-04 Diaantje 1e IVF gesprek 24-04 Benthe gyn 07-05 Inez gyn 06-05 Lola 20 weken-echo (14.30 uur) 07-05 Lola vk (18.30 uur) 09-05 Inez pretecho 28-05 Inez VK 20-06 Inez gyn BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 22-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja Ik heb het lijstje ook even getracht aan te vullen. Mijn NOD datum stond nog op 20.04 maar mijn NOD kwam een week te vroeg om de hoek kijken. Aanstaande donderdag heb ik een afspraak met onze gyn. Ze gaat dan nog een keertje kijken hoe het met mijn cyste is en of er inderdaad follikels zijn waargenomen. Hoewel ik het doodeng vindt, wil ik ook wel graag verder. Onze droom is natuurlijk dat het ons zelf gaat lukken maar ik wil graag zo snel mogelijk weten of dit ook kan... Anders moet ik onze donor opschakelen natuurlijk. @ Yuca: gefeliciteerd met jullie huwelijk! En ik hoop voor je dat het inderdaad echt gelukt is en alles OK is... Ik duim heel hard voor je! @ Diaantje: overmorgen het gesprek al! Wat spannend! Mijn duimen draaien overuren, hoor! Gr. Benthe
Lieve meiden, Ben een paar dagen niet meer hier geweest, erg druk gehad met van alles en nog wat. Heb wel alles bij gelezen, maar is zoveel dat ik niet alles meer weet, het waren nogal wat pagina's . Allereerst wil ik Benthe bedanken. Wat lieffffffff dat je aan me denkt, dank je . Ik duim heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor je dat er donderdag een paar mooie follikels aan het groeien zijn én dat de cyste verdwenen is. Hopelijk hebben jullie jullie donor niet nodig en worden jullie snel roze. Héél véél succes meisje. En ja, wij hebben idd dinsdag al ons eerste IVF gesprek. Ben heel benieuwd hoe zoiets gaat, wat we te horen krijgen en wat de eventuele mogelijkheden zijn. Laat het maar gewoon over me heen komen. @ Yuca: voor jullie hoop ik dat je gewoon weer lekker zwanger bent. Ik duim. @ SanRob: vreemd hoor, nu maar duimen dat het van een zwangerschap is en niet van een ongi. Ook voor jou duim ik. @ Moby: wens jullie een heel fijne vakantie, geniet ervan. @ Lola: wauw, pianoles, lijkt me ontzettend moeilijk. Ik kom uit nogal een muzikaal gezin. Mijn vader speelt (bas)gitaar, mijn moeder speelt orgel en gitaar en mijn zusje en haar dochter zingen. Ikzelf speel alleen mijn stereo af . Wens je veel pianoplezier. @ Ritje: ik duim voor een mooie uitslag van de VP morgen. toi, toi, toi. @ Diana: ik hoop dat jij en je man er snel samen uit komen hoe nu verder. Veel succes daarmee. @ anna: hoe is het met je moeder? @ Ellen: klusze vanavond! @ MissDaantje: ik zal snel je site bezoeken. Hoe gaat het spuiten? @ mooiniet: sterkte met het kokerellen en de rest. Af en toe is het wel lekker om druk te zijn hè, ff gedachten verzetten. Iedereen die ik vergeten ben: sorry, het was ook zoveel om te lezen en te reageren . Uiteraard duim ik voor iedereen hier, hopelijk hebben we snel een hele lange roze lijst en staan in de blauwe lijst alleen nog maar afspraken bij VK en leuke echo-afspraken. Fijne avond nog allemaal. Liefs, Diaantje
Hallo, dames, toch een beetje nerveus voor morgen... op de middag mag ik bellen... bedankt voor het duimen! Laat iets weten, en een hele fijne nachtrust toegewenst! Gisteren heeft mijn vriend me uit eten genomen zalig was het, in onze streek die we langzaam verkennen, echt dit was zo lekker De Beiaard in Diest! een aanradder, goede service lekkere wijn, 5 soorten vis met eenzachte lekkere currysaus en wilde rijst jamie! Liefs Ritje
He Ritje, doe wel een beetje rustig aan met de wijntjes! Ik duim voor een goede uitslag voor je. Best snel na een week, want mij is altijd verteld dat het 3 weken duurt. Lola: leuk pianolessen. SanRob: vreemde ongi, was het misschien toch geen innesteling? Hier weer slecht geslapen. Ik ga het morgen maar eens bespreken op mijn werk en mijn werkdag iets verkorten, want anders wordt het toch wel een beetje zwaar. Na een goede nacht (die nu heel zeldzaam zijn) kan ik best veel aan, maar na 3 uurtjes slaap functioneer ik toch wat minder. Het zal wel weer wennen zijn voor straks.
NOD 15-04 Diana 28-04 Beele 02-05 Lola2 04-05 Ellen/Annna 06-05 Diaantje 10-05 Smoeltje 10-05 Sandra1967 12-05 Benthe 15-05 SanRob AFSPRAKEN 22-04 Diaantje 1e IVF gesprek 24-04 Benthe gyn 07-05 Inez gyn 06-05 Lola 20 weken-echo (14.30 uur) 07-05 Lola vk (18.30 uur) 09-05 Inez pretecho 15-05 Moby VK 28-05 Inez VK 20-06 Inez gyn BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 22-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja
SanRob, vreemde ongi inderdaad. Wie weet toch inderdaad een innestelingsbloeding? Zou wel toppie zijn. Lola, wat leuk, pianoles. En wat een mooie piano. Ben benieuwd hoe de lessen je gaan bevallen. Ritje, hoop op mooie uitslagen voor je vandaag. Ik duim voor je! NinO, normaliter duurt het ook 2 tot 3 weken voor je de uitslag krijgt, maar heb al wel eerder gehoord dat bij 'spoedjes' de uitslag vaak wel eerder komt. Anna, hoe is het nu met je moeder? Diaantje, veel succes morgen. Yuca, veel succes woensdag. Benthe, jij donderdag heel veel succes. Verder ook even niet zo heel veel onthouden. Gisteren deel 2 van de verjaardag van mannetje gevierd, dus dat waren weer drukke dagen met taarten bakken, schoonmaken en visite. Het was weer gezellig, maar ik was toch stiekem wel weer blij toen er weer rust in huis was. Voor Alyssa was het gisteren wel erg leuk met 3 nichtjes erbij om mee te spelen. Ook ons kleine neefje van inmiddels al weer 8 weken was erbij. Wat was dat kereltje al weer gegroeid sinds we hem 4 weken geleden zagen. Daardoor word je wel steeds nieuwschieriger naar je eigen kleine uk. Maar goed, nog even geduld, want deze kleine moet toch nog echt even blijven zitten.
Jammer, ik heb dat programma gisteren gemist. Diana, een gevoel of manier van verwerken is nooit 'fout' Oh Moby, twee weken naar Zuid-Frankrijk! Ik ben niet jaloers, nee hoor helemaal niet 8) Benthe, donderdag duim ik extra hard voor je. [-o< Diaantje, succes morgen met jullie gesprek! En Ritje, ook voor jou erg spannend. Ik denk aan je morgen!
Hallo meiden, ik mocht bellen wel ik heb dat net gedaan hij zat in de operatiezaal, bij een bevalling en moet hem bellen na 15.00 uur in de andere klinike, pffff das wel eeffe op de tandjes bijten se, laten we duimen voor goed neiuws, Jaja ik kijk op de wijn, een glaasje is gezond en niet overdrijven! Ik eet gezond en leef gezond, ben nu 4 a 5 kilo bij en vier maanden en een week.... mijn buikje is al mooi rond nu en gevormd, het zou volgens internet toch al 18 cm zijn dus dat kan tellen he! Liefs Ritje
Ritje AAAAAHHHHH nu dacht je de uitslag te krijgen zit er weer iets tussen. Ik duim met je mee dat alles OK is. Wat glaasje wijn betreft ben ik niet met je eens. Mijn gevoel zegt dat een glaasje door mijn grote lichaam idd goed kan worden afgebroken maar dat inieminie lichaampje in je buik moet het zelfde doen.... die is vast dronken en heeft daarna een mega kater Maar idd men is niet consequent in de berichtgeving daarin. Inez idd jouw kleine uk moet zeker nog ff blijven zitten.... Maar je bent al over de helft... Nin0 succes met bespreekbaar maken. Als je toch niet meer productief bent, kun je beter naar huis. Helemaal mee eens... Hier gisteren ook geen geklus. Mannetje had te veel inspanning geleverd op het voetbalveld en daarna nog een paar biertjes... niet bevordelijk... hij viel meteen in een coma (incl. gensurk) Maar goed volgende ronde beter. Of hij heeft superzaad gehad dit keer hahaha...
Oei wel ik had gelzen een glaasje rode wijn af en toe is juist goed voor als je zwanger bent! daar ga ik dan rekening mee houden natuurlijk dank je wel... ventje belde opgewonden voor de uitslag.. is even wachten dus Ritje
hallo allemaal ben ik weer even een update van mij hahahah gisteren weer hoofdpijn (wat bij een teken is van naderende eisprong )wat ook klopt met mijn ovu testen gisteren licht streepje Vandaag erg duidelijk beide strepen zijn gelijk nu dus vanavond weer testen zal ie wel gelijk zijn aan test streep is ie nu al bijna gelukkig hebben we eergisteren geklust ...gisteren niet inverband met hoofdpijn en misselijk ...vanavond wel weer want morgen gaat hubbie weer op hotel en dan is ie er woensdag weer dus alles maar benutten he maar ik weet aan mijn hoofdpijn ok is bijna zover dus zal hij tussen nu en 48 u doorbreken ben ik gelijk weer van mijn hoofdpijn af gelukkig want heb nu ook weer hoofdpijn jak jak dus hopen dat april mijn maand zal worden dan ga nu weer wat doen want zitten in verbouwing he vanavond tom tom instellen op straat en plaats eileiderlaan 15 baarmoederdorp liefs kaley
Kaley veel succes meid ik duim voor je , doe je best en je ventje ook, dat je hier in het roze bij komt te staan! Liefs Ritje
Nuttige info misschien! Volgens de Shettles methode moet je om een jongen te krijgen: Enkel vrijen net voor de eisprong, gedurende enkele dagen voor de eisprong niet vrijen. Mannelijke zaadcellen zullen het snelst de eicel bereiken. Indien je enkele dagen voor de eisprong gevreeen hebt dan zijn de mannelijke zaadcellen het voordeel van de snelheid kwijt en de meeste mannelijke zaadcellen zullen een periode van 2 dagen of langer niet overleven. Dus als het net na de eisprong is is dit ook positief En om een meisje te krijgen: Vrijen 2 tot 3 dagen voor de eisprong en niet vrijen net voor de eisprong. Enkel de vrouwelijke zaadcellen zullen de 'wachttijd' tot aan de eisprong overleven. misschien interessant dames! Met mijn dochter klopte dat uiteraard, nu als ik hierop verder ga zou het een jongen moeten zijn! Ritje