Hoi Ritje wat spannend, wachten tot na 3 uur! Hoop op goed bericht. En leuke uitleg, over meisje/jongen. Kaley, zet hem op vanavond.HAHAHAHA
http://www.sensitest.nl/?r=ma06 Via deze link is een korting van 15% op de ovutesten te krijgen. Misschien helpt het en aangezien we richting moederdag gaan, is het leuk om er nog wat nieuwe aankomende moeders bij te krijgen. Ritje: wat spannend zeg. Ben benieuwd of het ook een jongen gaat worden? Wij hebben het elke dag gedaan, weet niet welke kant het heen gaat. De nesteldrang neemt ernstige vormen aan. De container die deze ochtend is geleegd zit nu alweer bijna vol. Voelt wel goed dat puinruimen.
Woowowowowowowo gelukkig dat we zijn, de Gyn belde me om niet langer me in afwachting te latne en alles is oke, nu kunnen we nog 161 dagen aftellen en genieten van de positieve goede uitlsag, we kunnen ons geluk niet meer op! We zijn zo blij.... Beele je ziet als dit wondertje hier kan kop op meid dat kan dat zeker bij jouw! veel succes Liefs een dolgelukkige Ritje
Ritje SUPER MEID GENIET ERVAN! Ik blijf gewoon op dat wondertje hopen. Komt het echt niet ben ik ook heel gelukkig . Met lieve man en 2 prachtige zonen, en st. zoontje.
Tom tom is ingesteld dus gaan met die banaan hahahahahaha richting eileiderlaan 15 in baarmoederdorp hahaha maar als het aan mijn hoofdpijn ligt word het meer richting matras in de bedstee liefs kaley
YES Ritje wat een goed nieuws. Gefeliciteerd hoor. Weet je ook al wat het gaat worden, of blijft dat een geheimpje? Kaley, misschien toch maar aan een goede vrijpartij ondanks de hoofdpijn?
Hallo Nino wel neen hij kon het niet zien en was met de vruchtwaterpunctie bezig dus misschen op 14 mei volgende cheqkup! Ritje
gevondne op internet, god bespaar ons hiervan! Extreem zware baby in Mexico geboren 29 Januari 2007 20:11: Hester de Waard Vrouwen die reeds bevallen zijn kunnen volgend bericht niet zonder een van pijn vertrokken gezicht lezen: In Mexico heeft een vrouw zondag het leven geschonken aan een 'superbaby' van 6,4 kilogram en 60 centimeter groot. De baby van de 23-jarige Teresa Alejandra Cruz werd met de keizersnede geboren in Cancun. Moeder en baby stellen het goed, zo luidt het nog. Zeven jaar geleden schonk Cruz al het leven aan een baby. Die woog toen 4,5 kilogram. Ik kan Cruz maar een advies geven: laat dit de laatste zijn. Want als het gewicht met dit tempo blijft stijgen gaat het HEEL VEEL pijn doen! Ritje Hoe graag we ook een kindje willen..
@Beele: dank je voor het aanpassen vd lijst! @Ritje: GEFELICITEERD! snap niet zo goed als je schrijft dat de gyn niet kon zien of het een jongen of een meisje is......dat staat toch vast na een vruchtwaterpunctie? Ga maar lekker genieten van een super geweldige uitslag!
@Ritje: Wat geweldig dat jullie kindje geen chromosoomafwijking blijkt te hebben ! Maar ik ben met Moby eens dat je bij een vruchtwaterpunctie niet hoeft te kijken (met een echo) of het kindje een jongetje of meisje is, maar dat dit uit het chromosomenonderzoek dat op het afgenomen vruchtwater wordt uitgevoerd blijkt , dan heb je meteen ook 100% zekerheid...
Ja dat klopt meiden maar de gyn zei me dat dit nog drie weken duurt na de vruchtwaterpunctie, dus het zal bij het volgende bezoek zijn dat ik dat pas verneem , maar dank je voor de informaite want dan ben ik dus zeker! Natuurlijk had ik gehoopt van het nu al te weten! Dat lange wachten pffffff Ritje
ja dat is blij blij al het is toch al een goede uitslag, en de voglende keer weten we zeker of het een jongen of meisje is! Kijk er al naar uit.. Eindelijk wat goed nieuws! Ritje
HEE RITJE: TOPNIEUWS.Watn goed nieuws.Gefeliciteerd.Genieten nu. Hier wat minder prettig nieuws. Hebn MK, een hele vroege maar het is er wel 1. Zaterdag dus niks geen bloedverlies oid meer, zondag paar druppels. maar vannacht ben ik weer beginnen met vloeien; helderrood, de hele dag buikpijn, misselijk.Vloei nog. Dit is geen menstruatie, die had ik vrijdag al; tenminste dat leek erop. Ik heb altijd weinig bloedverlies met de menstruatie. Het lijkt wel of ik nu zwangerschapsymptomen krijg, misselijk,steken in mn tepels. Wel balen, maar weet nu wel dat de visjes in iedergeval zwemmen. Zegt niks over wanneer ik de volgende keer roze mag worden, dat weet ik.