De verloskundige had de uitslag via het ziekenhuis gekregen en heeft ons daarom gebeld en alle onderzoeken moet nu voor de nekplooimeting gedaan worden...... maar hoe en wat weet ik niet precies...morgen moet ik met zelf bellen en dan hoor ik meer... mijn vriend had de telefoon gehad en kon me niet alles vertellen omdat hij niet alles begreep wat er is gezegd... kan tussen 10 en 11 bellen. Groetjes Anja
Anja: dat is geen prettig nieuws. Het is wel slechts een kans, dus het kan alle kanten opgaan. Ik duim voor goed nieuws. Benthe: wat fijn een nieuwe baan ondanks dat je duidelijk bent geweest over je IVF traject. Dat is lang niet altijd het geval. Gefeliciteerd!
Allereerst, mijn temperatuur is omhoog. Pffff ook de technische bevestiging van een eisprong! Nino/Diana Fijn dat de ongi er al weer is. Je kunt dan weer door! Ik hoop dat je hubby er ook beter mee om kan gaan nu. Vooral als hij merkt dat het bij jou niet tot allergrootste ellende leidt. Hoe zit dat met het onderzoek, waar jij het over hebt? kunnen ze (de kans op) zwangerschapsvergiftiging zien op een echo? Beele en Sandra, Balen en klagen hier mag! Al ben ik blij dat we niet allemaal collegas van elkaar zijn. Nu kun je het een beetje doseren, al ons geklaag. Als je er geen zin in hebt hoef je het ook niet te lezen of er op te reageren. Sandra, Je hebt alle reden om er ff doorheen te zitten hoor! Je wordt best wel heen en weer geslingerd de laatste tijd. Ik kan me voorstellen dat je nu ook niet al te veel confrontatie wilt aangaan met je vriend. Maar je kunt wel aangeven dat hij je helpt door iets meer geïnteresseerd te zijn in je welzijn. Uiteindelijk wil je ook samen een kind opvoeden. Benthe, Wat super! Gefeliciteerd! Een nieuwe baan en een toffe baas! Echt een kanjer die baas. Ik hoop dat je niet lang onder werktijd weg zult hoeven voor een vruchtbaarheidstraject. Een afspraak met de verloskundige kun je vaak wel na werktijd plannen. (dacht ik tenminste, ik kan ook in de avond terecht) Anja, Ik kan me voorstellen dat je even wakker ligt nu. Dat is niet mis om te horen. Ik hoop maar dat het net zo goed uitpakt als bij Ritje en de anderen met punctie en vlokkentest. Gelukkig gebeurd het veel vaker dat er na deze testen niets aan de hand is, dan andersom. Ik denk ook wel dat ik graag mee zou willen doen aan het onderzoek als ik zwanger zou zijn hoor! Ik ben alleen bang dat je je nog extra ongerust kunt maken als er iets niet helemaal goed lijkt te zijn. Ik bof ook dat het ziekenhuis op 5 minuten van mijn werk vandaan is. En ik ben 2 keer per week om 1415 vrij, dat maakt ook dat ik makkelijk mee kan doen. Ik moet wel zeggen dat ik 3d echo's er eng uit vind zien. Ik heb af een toe een fotootje hier op de site gezien en dan snap ik niet zo goed dat mensen enthousiast zijn. Ik vind het zo vreemd om te zien. Natuurlijk zal ik daar vast wel aan wennen! Het is ook een beeld wat ik nog niet ken. Maar goed voorlopig eerst maar zwanger worden (of blijken, want ik weet natuurlijk niet wat er daar binnen aan de gang is) Zijn er al cellen aan het delen? Altijd weer spannend.
Haha Annna, ik vind 3d echo's ook niets. Dat komt omdat tot een bepaald aantal weken de baby nog geen vet heeft. Ik zou ze niet laten maken maar goed ieder zijn meug... Vind gewone echo's wel heel lief.. Anja, heel veel sterkte meis. Ik hoop dat het toch allemaal OK is. Ze kunnen idd aan bepaalde bloedwaarders al een verhoogd risico vinden. Maar vooralsnog gaan we er gewoon vanuit dat alles OK is goed SanRob, ik zou gewoon uitgaan van een vreemde ongi en je proberen niet te druk over te maken. Je zult het namelijk nooit weten....We gaan gewoon voor een winterkindje begin 2009! En..... verwen jezelf je mag het.... Ik kan je zeggen een dagje sauna werkt errug verkwikkend en geeft veel rust... Ik ben dus vandaag lekker naar de sauna geweest heerlijk. Zag trouwens nog 2 behoorlijk zwangere dames. Ik dacht dat de sauna niet zo goed was als je zwanger was of is dat een fabeltje?
Anja, ah verdarrie dit is een rot bericht voor. Weet je hoeveel verhoogde kans je hebt? Een verhoogd risico hoeft helemaal niets te betekenen te hebben maar ik zou er ook behoorlijk onzeker door worden. En ontzettend vervelend dat je nu niet lekker kan gaan genieten maar nog door moet met een punctie. Maar de nekplooimeting is nog niet gedaan, alleen uit de bloedtest kunnen ze nog niet een kansberekening maken dacht ik. Heel veel sterkte en ik duim voor je! SanRob, erg jammer dat je mannetje niet even een beetje lief of belangstellend tegen je gedaan heeft. Zou ik ook erg op prijs stellen. Heeft nog niet eens te maken met je geloven, zou mij ook gaan om er gewoon even voor me zijn, even lief. Benthe, gefeliciteerd met je nieuwe baan! En wat heerlijk meid, zo dicht bij huis. Ik weet dan waar ik het over heb..... stond ik eerst in de lange lange files naar Amsterdam, nu werk ik ook op 10 minuten afstand. Ik sta daar nog bijna iedere dag bij stil, zalig! Inez, hoop dat de providerproblemen snel zijn opgelost voor je! Diana, fijn dat je je ongi hebt. Stil staan is dubbel erg, zo vond ik dat in ieder geval na de miskraam. Maar nu te hopen voor je dat je eruit komt met je man. Anna, nu dan zeker weten op het wachtbankje. Ik duim voor je meid!
@Bhente dit is geweldig nieuws dit mag eens, ben superblij voor je! Wow geniet hiervan , en laat je zalig wegdromen in je toekosmt... succes @Anja wat erg voor ej ik ken dat onzeker gevoel van mezelf , wel was ook ongerust, erg hoor voor je, beter weten hoe het is... ik hoorde ook 8 % op 10 goed maar je blijft schrikken, wel hoe sneller de test hoe better en hoe sneller de uitslag en je gerust bent, sterkte! Hier bij mezelf wat weemoedeig lage bloedruk en moe en al twee dagen proberen te slapen en dan juist bezoek, wil er zo graag eend twee daagjes tussen uit bv naar zee maar dan ook alleen geneiten van rust zee en wind! Wat zou me dat goed doen... na die tegenslagen en dat wat stress gevoel zou dit wlekom zijn! Liefs Ritje
SanRob, hoe is het nu met je? Heb inmiddels alles weer zo'n beetje bijgelezen. Van wat jij vertelt lijkt het mij zeer goed mogeljk dat het een MK is geweest. Jammer dat je mannetje er zo op reageerde, maar inderdaad is het voor mannen toch altijd anders dan voor ons. Zij voelen nu eenmaal niet wat wij voelen en hebben in de regel meer bewijzen van een zwangerschap nodig dan wij. Wel goed dat je het toch best positief inziet. Zijn zwemmertjes weten inderdaad de weg en dat is inderdaad een goed teken. Nin0, lekker hoor, dat je nu minder uurtjes kunt werken. Zeker met al die slechte nachten is het heel fijn dat je niet meer de hele nacht hoeft door te pezen. Beele, spannend hoor, nog een paar daagjes tot je NOD. Diana, je eerste menstruatie na je MK. Dubbel hoe blij je dan kunt zijn. Enerzijds opgelucht omdat je lijf de cyclus weer oppakt, aan de andere kant ook confronterend. Anja, ik kan me goed voorstellen dat het nu allemaal wel heel erg onzeker is voor je. Hoop dat je snel terechtkunt voor een vlokkentest en dat je snel een positieve uitslag zult krijgen. Anna, weer op het wachtbankje. Spannend weer hoor. Hoop dat je snel weer een positieve test in handen zult krijgen en dat je dan mee kunt doen aan dat echo-onderzoek. Ellen, op superzaad van je mannetje dan maar! Natas, nog steeds aan de sterrenmunt en zoethoutthee? Merk je al wat verschil? Diaantje, ben ook erg benieuwd naar nieuws van jouw kant. Hoop dat jullie een goed gesprek hebben gehad en dat er toch nog mogelijkheden voor jullie zijn. Yuca, hoe was het gisteren bij de gyn?
NOD 15-04 Diana 28-04 Beele 02-05 Lola2 04-05 Ellen/Annna 06-05 Diaantje 10-05 Smoeltje 10-05 Sandra1967 12-05 Benthe 19-05 SanRob AFSPRAKEN 24-04 Benthe gyn 07-05 Inez gyn 06-05 Lola 20 weken-echo (14.30 uur) 07-05 Lola vk (18.30 uur) 09-05 Inez pretecho 15-05 Moby VK 28-05 Inez VK 20-06 Inez gyn BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 22-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja SanRob, je NOD is aangepast.
Ik duim voor je Benthe! Inez, ja nog steeds aan de sloten zoethoutthee (geen sterrenmunt) Kan niet echt zeggen dat het effect heeft, soms denk ik van wel maar dat kan een uur later alweer heel anders voelen. Heb er een nieuw 'kwaaltje' bij, pijn in mijn rug. Het is 1 plekje, de pijn komt en gaat, qua hoogte in het midden van mijn rug iets naast de ruggengraat. Het doet soms gemeen zeer, dan weet ik niet meer goed hoe ik zitten moet. Maar ach, voor de rest gaat alles uitstekend hoor! En hoe is het met jou, je vermoeidheid? En werkt je nieuwe methode met het stouthoekje (of matje, stoeltje, wat had jij ook alweer) nog steeds goed met Alyssa?
NOD 15-04 Diana 28-04 Beele 02-05 Lola2 04-05 Ellen/Annna 06-05 Diaantje 10-05 Smoeltje 10-05 Sandra1967 12-05 Benthe 19-05 SanRob AFSPRAKEN 24-04 Benthe gyn 24-04 Miss Daantje 1e (extra) echo IVF 07-05 Inez gyn 06-05 Lola 20 weken-echo (14.30 uur) 07-05 Lola vk (18.30 uur) 09-05 Inez pretecho 15-05 Moby VK 28-05 Inez VK 20-06 Inez gyn BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 22-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja
Inez, dank je voor je lieve berichtje! Benthe, heel veel succes meis! Ik vertrek zo naar Leiderdorp voor een 1e echo! Ben er véééééél te moe voor maar ja... Liefs, Daantje
Dank je Ellenk! Ik hoop niet dat je het erg vind maar wil je alsjeblieft op mijn site kijken voor uitleg? Ik ben echt zóóóóó moe door de decapeptyl...sorry! Liefs, Daantje