O dat heb ik ook hoor ik zie de kinderen maar 2 uur in de week maar idd sommige kinderen zijn gewoon niet leuk punt....
Ellen, Je bent klaar met werkten nu toch? Of vergis ik me? Miss Daantje, Ik wens je heel veel sterkte deze tijd die er aan zit te komen. En ik hoop dat je heel moe blijft (maar dan wel van je nieuwe zwangerschap, want dan heb je het er vast wel voor over!)
Fijn Inez, dat alles goed gaat. Gelukkig leven we nu in andere tijden, maar dan moet je de informatie en nieuwe methodes ook nog in de praktijk zien te brengen. Dat zal zeker niet makkelijk zijn als je zelf iets heel anders hebt meekregen van huis uit. Goed van je!
Hoi Hoi, Het valt gelukkig allemaal met de uitslag en kan nu gewoon wachten op de nekplooimeting....pfffffff Dus geen verdere onderzoeken... gelukkig maar....ben gerustgesteld! groetjes Anja
Inez1 2 jaar, super leuke leeftijd alles ondekken, maar wel heel vermoeiend. Je kunt ze nog geen 2 sec. uit het oog verliezen.
@Anja ik ben super blij voor je, Wow goed nieuws zeg, komt wel in orde! @Kaatje welkom en je bent nog jong tussen ons er zit een gelukkige zwangere bij van 45 zelfs hier dus, je hebt nog veel kansen en nog hele goede! Veel succes meid! @Miss Daantje wat hoop ik dat alles goed gaat voor jou en mooi positief is, ik duim en denk veel aan je succes meid Hier dipdagje, misschien nog dingen verwerken die moesten een plaatstje krijgen, men schatje en ik hebben leuke gesprekken gehad en fijne knuffels... Wel dat beurt toch wat op! Is toch een schatje! Eentje uit de duizenden... Liefs Ritje
Zoektocht, ik moet echt op zoek naar een badpak maar donker of zwart pff heb een wit velletje nu en van die grote bloemen zie ik ook niet zitten en daar heel veel geld aan geven om een keer of twee te dragen is ook zonde, dames indien tips maar ben Van Belgie he.... Dus stuur me niet heel Holland door Liefs Ritje
Hoi Ritje, wie is die 45 jarige die zwanger is? Of bedoel je mij? Ik ben helaas nog niet zwanger maar geef het ook nog niet op.HAHAHAHAH zolang er nog eitjes zijn blijven wij hopen. Fijn dat je een lieve begripvolle man hebt. En een baaldag hebben we allemaal wel eens last van Sterkte Meid.
Anna, ik begrijp wat je bedoelt, maar mijn vader (onderwijzer) heeft het wel gezien en had er andere ideeën over, maar greep niet in om de lieve vrede te bewaren. Dat maakt het allemaal wel heel wrang, zeker omdat ik dondersgoed in de gaten had dat hij het anders zag. Ik durfde daar alleen niet op te anticiperen, omdat ik als de dood was voor m'n moeder.
Kaatje, welkom hier en hopelijk mag jullie wens snel in vervulling gaan. Beele, inderdaad verlies ik onze dochter nog geen 2 tellen uit het oog. Sommigen vinden het overdreven, maar ik voorkom liever dan dat ik genees. Ritje, misschien een optie om eens te kijken bij webwinkels (in België en in NL) voor badpakken? Kijk alleen wel uit in de zon. Smeer je goed in met een hoge factor. Wanneer je zwanger bent kun je nl lelijke vlekken krijgen van de zon. Anja, fijn dat het allemaal alsnog meevalt. Hoop dat de nekplooimeting ook positief uit zal vallen.
Tja ik heb al 1 maal geprobeert met zo n webwinkel toen ik vroeg of ik mocht wisselen indien te klein begon het probleem het was betaald maar niet gregistreerd en ik moest alles herdoen, ik vroeg wacht die btaling is er morgen en wel laat die bestelling doorgaan dan, de eerste zei me dan te bellen de tweede zei het is onmogelijk voor ons! Dus wil ik wel zelf op zoek misschien in Leuven en hopen dat het zonnetje er is dan! lekker ijsje eten want die zijn er heel lekker! tja was dat nu hier of heb ik dat vernomen tussen de mensen die ik ken , dat er iemand van 45 nog zwanger was! Als ik beval ben ik een maand 42 geworden! Voila Liefs en een fijne avond Ritje Was toch wat overstuur eten blijft liggen op men maag, en heb echt niet veel gegeten vandaag, hoop dat het snel overgaat!
Hey Benthe en Inez, Ben een paar dagen niet hier geweest, moest ons bezoekje aan de gyn even laten bezinken. Op zich stelde het gesprek niet heel veel voor. Ze stelde ons allerlei vragen, omdat mijn dossier dat vanuit het ene ziekenhuis aan ze gestuurd was niet compleet was. Dus...helemaal opnieuw beginnen. Wat is blijven hangen, was dat ze zei: je hebt een hoop nadelen: leeftijd, een moeder die al met 41 in de overgang raakte en een te hoog FSH gehalte. We moesten maar meteen bloed prikken om dat gehalte weer vast te stellen en soa's uit te sluiten. Dat laatste, daar maak ik me niet druk over, dat eerste wel: als het FSH gehalte weer heel hoog is (tegen de 20), gaat het hele IVF circus niet door, omdat de kans dan te klein is, terwijl het IVF traject heel zwaar is, het weegt dan niet tegen elkaar op. Vriendje heeft vandaag zijn zaad in moeten leveren en op dag 3 van mijn eerstvolgende ongi, moet ik een echo laten maken en krijgen we een 2e gesprek om de bloedwaarden e.d. te bespreken. Verder hebben we op 21 mei een info avond met een stuk of 25 stellen en moet mijn vriendje zijn 2e staaltje inleveren. Weet dus nog steeds niet of we in aanmerking komen. Neig wel steeds naar ja, om het te doen, bedoel ik. Ook zei ze dat als we in aanmerking komen, ze maar 1 poging wil doen, maar daar waren mijn vriendje en ik het al over eens voordat zij het gezegd had. Wat ook is blijven hangen uit het gesprek is dat het inderdaad weleens voorkomt dat eitje en zaadje elkaar niet zo aardig vinden als de eigenaren ervan en dat een zwangerschap daardoor uitblijft. Er schijnen daarover wereldwijd symposia georganiseerd te worden. Verder had ik in het ziekenhuis waar ik eerst onder behandeling was vernomen dat punctie onder narcose kan worden gedaan, maar de gyn zei dat ze dat alleen in heel uitzonderlijke gevallen doen, dus dat was wel balen. Tot zover voorlopig ons gesprek met de gyn. Vond het wel heel lief dat jullie vroegen hoe het gegaan was. Pffffffffffff, wat een lang verhaal. @ Benthe: zo, jij gaat de goede kant op zeg. Een nieuwe baan die én dichter bij huis is én een goede baas die begrip toont voor je situatie. Ik heb mijn baas gewoon gezegd dat ik onder behandeling ben in het ziekenhuis, maar er verder niet over uit wil wijden. én dat ik zo vaak op controle moet omdat ik medicijnen gebruik die nogal wat bijwerkingen hebben. Veel succes met je eitjes, meid! @ Inez: jouw internetprobleem was gelukkig snel opgelost, evenals de buien van je dochter. Mooi toch? @ Sandra: jeetje, een vroege miskraam. Vind dat je er goed mee omgaat, je blijft positief, mijn complimenten meid. Robert mag wel iets meelevender zijn. @ Ritje: jij had een geweldige uitslag, goed zo, gefeliciteerd en nu genieten geblazen. @ Kaatje: welkom jonge blom, zou willen dat ik ook nog maar 35 was. Succes met roze worden. @ MissDaantje: is de echo goed gegaan vandaag? Balen dat je zo moe bent. Veel sterkte. @ Anja: wat zal jij geschrokken zijn. Gelukkig heeft het zich gedraaid. Op naar de nekplooimeting en een geweldige uitslag. Heel veel succes. Nou meiden, voor mij is het weekend begonnen. Heb morgen een dagje vrij genomen. Ga lekker winkelen met vriendje in Maastricht. Voor iedereen vast een heel fijn weekend en sorry voor de meiden die ik vergeten ben, maar ik duim voor jullie allemaal.
NOD 15-04 Diana 28-04 Beele 02-05 Lola2 04-05 Ellen/Annna 06-05 Diaantje 10-05 Smoeltje 10-05 Sandra1967 12-05 Benthe 19-05 SanRob AFSPRAKEN 24-04 Benthe gyn 24-04 Miss Daantje 1e (extra) echo IVF 07-05 Inez gyn 06-05 Lola 20 weken-echo (14.30 uur) 07-05 Lola vk (18.30 uur) 09-05 Inez pretecho 15-05 Moby VK 21-05 Diaantje IVF info avond 28-05 Inez VK 20-06 Inez gyn BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 22-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja
Hee Yuca, Nog geen berichtje van jou... Ik ben erg benieuwd wat je verteld is over je HCG waarde. Ik hoop maar dat het een nieuwe zwangerwchap is. Het zou toch fantastisch zijn dat je de pijn en frustraties van opnieuw ongi worden en zwanger raken je bespaart blijft! Ik gun het je van harte! Inez, Dat is inderdaad een vervelende situatie wat je verteld. Bij ons thuis was de situatie meer andersom. Maar mijn moeder voelde zich minder machtig dan mijn vader. Was ze in feite ook. Als leerkracht had jouw vader daar zeker een visie op. Als hij dan niet ingrijpt, dan voel je je als kind vast nog minder gesteund door je ouders. Ik merk dat je er nu een hele duidelijke visie op hebt. En ook een heel duidelijke visie hebt over je eigen opvoeden. Top! Dat zal je zeker ook helpen als straks nr 2 er is en Alyssa haar gevoelens op het nieuwe leventje afreageerd.