35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shannah

Shannah Actief lid

24 apr 2008
    197
    0
    0
    Secretaresse
    @Beele; ZWANGER bedoel ik i.p.v. zwager; typefout.
    @ Kaat11; we zullen maar hopen dat het de maand van de 30+'ers wordt!
    Groetjes

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Shannah, welkom hier en hopelijk mag jullie wens snel in vervulling gaan. Fijne vakantie.

Zico, oh, heerlijk, met vakantie naar Egypte. Fijn dat jullie zo hebben genoten.

3. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Lola sorry,
    heb nogmaals gekeken vind het niet meer...

Ik heb via zo een online burearu besteld is me deerlijk tegengevallen,
    dus dan heb ik eens gekeken tweedehands, maar die kleuren donekr en grote bloemen stonden me niet aan....

Heb al gezocht op internet maar ik ben zo bang dat de maat niet klopt vroeger wist ik oke ik had matje 38 maar nu god ik weet het niet meer!

Wil je het nog eens schrijven thanks
    :rolleyes:

Ritje

4. Onder de knuffel... ;)

5. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Hallo,
    wel dat zou leuk zijn,
    eentje kopen is zonde voor 1 keertje,
    vond ik maar dit is mooi,
    heel lief...

Ritje

6. Ik voel me gelukkig heel goed. Op wat vermoeidheid na, heb ik (tot nu toe) helemaal geen last van zwangerschapskwaaltjes. Het heeft deze keer zelfs zo'n 10 weken geduurd voordat ik me een beetje zwanger begon te voelen. Ik had namelijk ook geen positieve symptomen (grotere borsten of zo...), dus de positieve test kwam bij ons compleet 'out of the blue', zeker wanneer je weet dat we op Jasmijn bijna 6 jaar hebben moeten wachten.
    Ik heb deze keer overigens gebruik gemaakt van ovulatietesten en heb ik die betreffende cyclus ook nog mijn LH-piek gemist... ;) :)

7. @Ritje: Ik zal straks even een foto maken en dan stuur ik je die in een pb-tje...

Ik moet vanmiddag ook nog even op het postkantoor zijn en dan vraag ik meteen even wat het kost om het badpak naar België te sturen...

8. Shannah

Shannah Actief lid

24 apr 2008
    197
    0
    0
    Secretaresse
    @Lola; dat waren dus allemaal gelukjes bijelkaar! Tjonge 6 jaar! Dat is me toch wel een hele lange tijd; fijn dat het nu veel sneller ging! Geniet het maar!

9. Yuca

Yuca Actief lid

16 sep 2007
    141
    0
    0
    Tenerife
    Hoi meiden,

Woensdag echo gehad,helaas niet echt veel te zien.

Gisteren weer Hcg getest en 's middags weer een echo gehad. Het was in een week wel gedaald, maar niet aanzienlijk. Van 2800 naar 2300.
    Op het scherm was niet te definiëren weefsel te zien. Volgens de gynaecoloog zou het restweefsel kunnen zijn, maar ook resten van een hele prille zwangerschap. Maar omdat ik niet eerder op consult ben geweest, vanwege verblijf in Nederland, kunnen we dat niet meer achterhalen, daar een paar weekjes geleden een echo waarschijnlijk meer duidelijkheid had gegeven. Het rare is dat ik nog steeds geen menstruatie heb gehad. Nu moet ik tot 12 mei wachten. Als ik dan nog niet heb gemenstrueerd, moet ik weer gecuretteerd worden en mocht ik wel al gemenstrueerd hebben, dan doen ze zowiezo ook een echoscopie om te bepalen of nu wel alles schoon is. Dat weefsel wat er nu zit is de veroorzaker van het Hcg gehalte. Ze hadden een biopsie gedaan op het placentaweefsel na de curettage en dat was allemaal goed.
    Na mijn eerstkomende menstruatie of dan wel curettage, moeten we het echt even met condoom doen, totdat we de zekerheid hebben dat alles schoon is van binnen. Dat moet dan maar even.
    Het is wel een beetje veel voor zo'n korte tijd, maar we hebben eigenlijk niets te klagen, we zijn nog maar aan het begin van onze kinderwens.

Gelukkig had ik me geen illusies gemaakt, maar toch was er een klein sprankeltje hoop. Maar al met al kunnen we het wel een plek geven. Ik zal na de 12 de wel even terugkomen om te vertellen hoe het verder gegaan is.
    Wat ik het minst trek van alles is weer gaan werken. Door m'n zwangerschapsverlof en na mn speciale verlof heb ik 3 maanden in totaal niet gewerkt en dat bevalt me meer dan goed! Maar wat is dat is. Nu heb ik een vraagje , wat zijn goede ovulatietesten en goed qua prijs?

Iedereen veel sterkte en geluk met zwanger worden, met de zwangerschap en gewoon zo in het algemeen! Ik zal proberen af en toe bij te lezen!

Groetjes Yuca

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he yuca, wat frustrerend he... heb het ook allemaal doorgaan, weken wachten tot ik ongi werd.
    Maar daarna was alles terug inorde, ik hoop dat dit voor u ook het geval is.

11. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    des prima lola thanks
    :) Ritje

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Yuca, jammer meid, had graag ander nieuws van je gehoord. Fijn dat jullie het wel een plekje kunnen geven. Ik hoop voor je dat je het ook lichamelijk snel kunt afsluiten en dat je baarmoeder snel weer schoon mag zijn.

13. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @Yuca veel sterkte meid,
    ik denk aan je X X X

Liefs Ritje

14. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    HaiLoi! :D

Even vertellen dat ik gisteren mijn eerste (extra) echo heb gehad en dat ik sinds gisteravond met Puregon ben gestart (naast de Decapeptyl) en dat ik op 29 april mijn eerste FM (follikelmeting) heb. Voor een volledige update moeten jullie even op mijn site kijken want ik ben écht zo moe! Sorry... :oops: 8-[

Diaantje, wat gaat het allemaal toch stroef zeg meis! Ik hoop echt dat er iets positiefs uitrolt binnenkort! [-o<

Yuca, sterkte meis, hele dikke knuf voor jou!

Zico, gezellig dat je er weer bent en dat het zo goed gaat! :thumup:

Welkom nieuwkomers, voel je hier thuis, dat doe ik ook! ;)

Liefs, Daantje

15. kaat11

kaat11 Niet meer actief

Jeetje Yuca wat een hoop zorgen heb je. je vraagt naar ovulatietesten. Ik heb via internet een heleboel soorten besteld omdat ik niet precies wist welk merk ik het prettigste zou vinden werken. Ik vind de testen van predictor wel fijn. Je moet een beetje urine opvangen in een bakje en dan 5 druppels in een klein bakje en dan kun je na 5 minuten aflezen. Als je liever "midstream" testen wilt, dan kun je ook die van de kruidvat proberen. Die vond ik ook wel duidelijk.

Ik heb er nu nog 30 over ofzo (had geen idee dat ik er zoveel had besteld eigenlijk)

Sterkte,
    Kaat

16. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Yuca,
    Wat naar, de onzekerheid en het feit dat het HCG nog maar zo laag gedaald is. Ik hoop echt dat het snel goed gaat komen. Een keer ongi zijn., dan weet je toch eigenlijk wel dat je schoon van binnen bent? Ik snap niet dat ze daarna nog liever hebben dat je condooms gebruikt. Ik had begrepen dat een ongi alleen kwam als er geen zwangerschapsresten in je lijf zijn. (maar ik weet het niet allemaal hoor!)

Ik kan me voorstellen dat je er van baalt om weer aan de slag te gaan. Je had zo'n leuk vooruitzicht lekker zwanger zijn en niet meer werken. En nu opeens weer terug in je gewone leventje. :( Ik moet wel zeggen dat het mij erg hielp om weer aan de slag te gaan. Ik kon het yoen toch beter van me af zetten.

Oh ja, ik had Sensitest testjes gekocht van het internet. Heel goedkoop en werken makkelijk. Gewone basic staafjes die in opgevangen urine moet dopen. Het bedrijf was ook erg service gericht; toen ik een keer mijn levering niet had ontvangen, hebben ze gewoon opnieuw een pakketje gestuurd.

[quote="Lola
    Ik begin me nu toch wel zorgen te maken om LMM. Ik heb even in haar profiel gekeken en zie dat ze op 27 maart voor het laatst online is geweest. Ik ga haar maar eens een pb-tje sturen...[/quote]

Lola, ik had LMM al eens geBPt. LMM baalt flink (met reden) omdat ze vorige maand niet geklust had en deze maand niet kan klussen omdat Last Minute Papa naar het buitenland moet rond de eisprong.
    Ik snap dat het niet zo leuk is om mee te kletsen vanaf de zijlijn. (of dug-out). Ze wilde weer mee komen kletsen als er weer een volgende ronde is.

De 30+ers zitten in een ander topic. Dit zijn vooral de 35+ers. Dus ik hoop toch nog meer voor ons. ;) (al gun ik het iedereen) Onze eitjes zijn nl al ietsje verder richting de uiterste houdbaarheidsdatum.

IK BEN BLIJ IK HEB VAKANTIE 2,5 WEEK!!!!!

17. @Yuca: Wat vervelend... al die onduidelijkheid :( !
    Ik heb de 'Zwanger-worden-set' van Matcare (verkrijgbaar via deze site) gebruikt. Dat zijn setjes van 10 ovulatietesten en 2 zwangerschapstesten. Ze zijn er in drie varianten, ik heb altijd de goedkoopste variant besteld. De betrouwbaarheid is van alledrie hetzelfde, alleen de wijze van testen en het uiterlijk verschillen.
    Ik was er erg tevreden over...

@Annna: Dank je wel voor je berichtgeving omtrent LMM...

18. Shannah

Shannah Actief lid

24 apr 2008
    197
    0
    0
    Secretaresse
    @ Anna; ik bedoelde ook 35+'ers; typefoutje.

19. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    DIAANTJE!:heel verhaal inderdaad, maar duidelijk. Het blijft dus nog ff spannend, ppfff. Ik hoop zo dat het door mag/kan gaan.Ik duim weer verder.

BENTHE: positief blijven!

ZICO:heerlijk, zon. gelukkig komtie de komende dagen ook hier.

SHANNAH: welkom en ik denk dat bijna iedereen wel zou willen dattie 35 was, zouden we een paar jaartjes meer hebben.
    Maar hoop voor je dat het snel roze is.

YUCA:jammer dat het zo slepend is voor je.Hoop dat het zich vanzelf oplost,oftewel dat je ongi wordt.Weer een curretage lijkt me niet wat. maar wat moet, dat moet, maar toch...Ik heb ook de ovu-tests van matcare.Goedkoop en simpel.

Sjeetje wat hebben julie vandaag veel geschreven.

Ik zat ook nog eens tegen een blaasonsteking aan, maar gelukkig is het vanzelf weer over gegaan(ik hoop tenminste niet dat het vh weekend weer begint)
    Robert komt pas 2e helft van de middag morgen thuis, errug gezelli, dus niet. Hij vroeg wel alsie dan beloofde dat we voor 3 dagen zouden klussen of ik dan niet verdrietig zou zijn. Nouou...... ok dan, hihi.

20. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    ANNNA: hele fyne vakantie. het begint in elk geval met topweer.

Deel Deze Pagina