35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    @ Daantje, bedankt voor je berichtje.
    Ik heb er al meer over gelezen nu en weet dat het niet perse iets nadeligs hoeft te zijn voor je vruchtbaarheid. Zeker niet als het een cyste is met alleen maar vocht die niet pijn doet. Maar wat het is weten we nog niet en ik wil natuurlijk ook niet maar zitten afwachten en er dan na maanden pas achterkomen dat het iets schadelijks is of dat het gegroeid is.

Ik ben er gewoon erg door geschrokken. Ik wilde een controle echo om te zien dat alles klaar en schoon was (UITERAARD) en nu is er dit weer :(

Maar ik zit ook helemaal niet te wachten op weer een operatie. Het is nu net 4,5 week geleden dat ik de curettage heb gehad. Ik was vol goede moed om mijn ei te vinden en benutten, nu ben ik alleen maar onzeker...
    Gelukkig schijnt de zon!

2. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    @ Daantje en Lastminutemamma.
    Het is spannend voor jullie he!? Ik hoop voor beiden dat jullie kunnen testen en dat er blauwe streeprjes verschijnen, van die hele dikke!

3. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Graag gedaan hoor Anna! ;)
    Zoiets komt idd nooit gelegen maar ik ben blij dat je een klein beetje minder in paniek bent!

Jaja, er staat duimen bij mijn banner...grappig! :)
    Maar ik denk dat ik morgen bezoek krijg van een heel vervelend volkje... De Ettertjes! :x :evil: :x :evil:

LastMinuteMama...ik duim ook voor jou! [-o<

Liefs, Daantje

4. Yaya1

Yaya1 Lid

17 jul 2007
    94
    0
    0
    Hai hai,
    Mag ik me bij jullie voegen, ik ben net 34?
    We zijn nu pas een half jaar bezig en heb nu eigenlijk voor de eerste keer een inzinkinkje of het wel allemaal zal gaan lukken. Ik weet dat ik eigenlijk niet mag klagen want er zijn mensen die al veel langer bezig zijn.
    En dan net op mijn verjaardag, misschien wel juist daarom. Zo'n verjaardag is toch wel een mijlpaal, echt zo'n punt dat je beseft dat je echt ouder wordt.

5. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Hee Daantje, ik zie nu net pas dat we precies gelijk lopen! Bij mij kan de visite vanavond of morgenochtend komen. Heb niets in huis dus helemaal geen zin in visite!
    Tot nu toe voel ik nog niets...jij wel?

Ik krijg af en toe visioenen van een rollator met een maxicosi erop gemonteerd :rolleyes: :confused: :)

6. LastminuteMama

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Nou, vooruit dan...maar wij zijn al een stelletje ouwe taarten hier op het forum hoor.

Van de week heeft gelukkig een van onze meiden weer eens bewezen dat we nog tot van alles in staat zijn :) :) :)

7. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    whoehahahaha.....zie het al helemaal voor me! Dan maar hopen dat je geen 2 -ling krjgt...hihi.....

Gisteren zat ik bij delifrance naast 2 hoogzwangere meiden. Ik heb beleefd gevraagd of het hier om een zeer besmettelijk virus ging, want dan zou ik nog dichter bij hun kunnen gaan zitten....

het was zo'n dag dus dat het lijkt of de hele wereld zwanger is.....

hoop dat het toch besmettelijk is...

duimen draaien door....

8. Yaya1

Yaya1 Lid

17 jul 2007
    94
    0
    0
    Ik weet het, ik lees stiekum al wel een tijdje met jullie mee!1 Daarom geeft het me zeker wel een goed gevoel, en helemaal als er dan positief nieuws is.

Zijn er meer vrouwen van mijn leeftijd die voor een eerste kindje gaan ?

9. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    @ YaYA
    Er zijn er vast wel van 34 die voor het eerste kindje gaan. HIER zijn ze natuurlijk vooral boven de 35. Hopelijk zit je tegen die tijd voor je 2e kindje!
    Maar het is goed te weten dat er ook nog oudere wensers zijn, dat snap ik best.
    PS er is ook een forum voor 30+ ers

10. LastminuteMama

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Indien ik een tweeling krijg gaat er eentje in een mandje: de "de luxe" uitvoering heeft zo'n mandje e/o een dienblad. Hoop wel dat het in m'n auto past, een bugaboo en een rollator is best veel...

Ja, het valt mij ook op dat iedereen zwanger is.....behalve wij :rolleyes: :(

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    @ Annna, ben hier net aan het teruglezen gegaan en zag dat je even een tegenslag te verwerken hebt gehad. Hoe gaat het nu? Hoop van harte voor je, dat het geen negatieve gevolgen heeft voor een volgende zwangerschap. Ik hoor hier wel positieve verhalen over.

12. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    voor jou al zondag nu lastminutemama....hoe voel je je?

en Daan? al duivels gezien?

hoop van niet.....

yaya..ik was 33 bij de eerste 2...nu dus 36...tijd vliegt...

13. LastminuteMama

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Zondagmorgen....ik heb niets en ik voel niets...blijven duimen! Testen doe ik pas over een paar dagen als er echt een reden voor is! :) :) :)

14. Niet meer actief

blijf voor je duimen lastmin

liefs kaley

p.s ik strooi even wat extra hcg door de room

"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*"*+"*

15. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    (even stiekem op het 35+ forum, omdat ik nu nog harder voor je ga duimen, ik hoop het zo voor je! :D )

16. Yaya1

Yaya1 Lid

17 jul 2007
    94
    0
    0
    @annna

Is een goed plan om me daar ook eens te melden, bij het 30+forum.
    Maar ik blijf hier ook gewoon mee lezen/schrijven. Het is echt vreemd, ik lees nu pas kort mee, maar ik ben zo benieuwd hoe het voor iedereen afloopt! (uiteraaard allemaal het liefst volgende maand roze :) )

17. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    @ Inez
    Inmiddels ben ik weer wat rustiger. Vrijdag had ik 3 sollicitatieactiviteiten, maar waar ik steeds weer aan moest denken was toch mijn lijf en de verdelende dingen die daar mee gebeuren. Ik was zo positief gestemd met mijn ongi, dat was in 1 klap weg. Nu ik wat meer informatie heb gekregen en heb opgezocht en het idee wat meer geland is kan ik het wat beter naast me neer leggen.

Ik hou me er maar aan vast dat de arts niet voor niets zegt dat ik best zwanger mag worden. Zou de verwachting ernsitg zijn, zou hij dat zeker niet doen. Ik ben wel nieuwsgierig naar wat zijn collega's er van zeggen en ik hoop dat ik sneller terug mag komen voor een controle echo en dat ie dan al kleiner is!

Liefst natuurlijk op een moment dat we meteen een kindje kunnen zien met een snel kloppend hartje! ;)

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    @ Anna : je wordt zo heen en weer geslingerd hè, emotioneel is dat heel zwaar.
    Maar het lijkt me ook dat zo'n arts dat niet voor niks zegt, dus óp naar je eisprong! ;)

@ Lastminute en Daantje : errug spannend voor jullie, ik duim!

Ik heb gisteren de Prenatal overleefd, veel leuke cadeautjes gekocht voor mijn stiefkleinzoon.
    Vond het wel ontzettend zwaar zo snuffelend in al die leuke spulletjes tussen de zwangere vrouwen, gelukkige stelletjes, babies in kinderwagens en rondrennende peuters. Moest 2x naar buiten voor een jankbuitje. De verkoopster was 'verantwoordelijk' voor jankbui nr. 2 toen ze vroeg "zoekt u cadeautjes mevrouw, of is het voor u en bent u al lekker vroeg aan het shoppen?"

Vanmiddag gaan we op kraamvisite.
    Ik hoop dat ik het daar droog red, de happy kersverse papa en mama zitten niet op tranen te wachten. Maar ik heb net wat gemailde foto's bekeken van dit nieuwe gelukkige gezinnetje, en g*v* wat doet het pijn!

Echt, ik kan op dit moment de positiviteit over eigen kans op zwangerschap nergens vandaan halen. Ik ben zo ontzettend bang dat het niet meer gaat lukken en dan heb ik een levensgroot probleem. Die angst is niet ergens op gebaseerd (nou ja, de gemiddelde cijfers en risico's op deze leeftijd zijn er natuurlijk), maar 't komt vanuit m'n tenen.
    Dat mijn ovulatietesten negatief zijn (streepje werd vrijdag wat dikker maar nu weer dunner), ik niet dat eiwitachtige afscheiding heb en geen verandering aan bmm bemerk maakt me ook niet vrolijker trouwens. Had m'n eisprong vandaag of morgen verwacht, maar ja misschien is dat gewoon een paar daagjes later.

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    nou dames na gisteren naar natalia te zijn geweest en niet geroepen te hebben ben ik hees niet normaal. Ben precies een hele zwoele dame op dit moment

20. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Joepieeeee, ben ongesteld! :^o :^o :^o :cry:

Op naar de volgende eisprong en gelukkig 6 november naar medisch centrum kinderwens...

(Mijn banner is ook van slag want ik kan hem niet meer vinden... :rolleyes: )

LastMinuteMama, ik hoop dat het bij jou wel raak is! ;)

Liefs, Daantje

Deel Deze Pagina