35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jippeltje, Jul 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    Miss Daantje; spannend!Duimen voor de 29e, alvast voor Koninginnedag een kadootje voor miss Daantje.Vind de Koningin vast niet erg.

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

Yuca sterkte meis.

Ms Daantje we gaan voor je duimen hoor de 29e

SanRob volgens mij is bij je mannetje de knop volledig omgegaan of niet :) :) ;)

Ik heb eigenlijk niet veel te vertellen.... moet nog veel te lang wachten :)

3. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    ja ELLENK; inderdaad.Het leek er vorige week of het weer de verkeerde kant op zou gaan, maar nee gelukkig niet.
    Je hebt heerlijk weer in je vakantie.
    Vreselijk he dat wachten.

4. Diana

Diana Bekend lid

Jun 27, 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    NOD

28-04 Beele
    02-05 Lola2
    04-05 Ellen/Annna
    06-05 Diaantje
    10-05 Smoeltje
    10-05 Sandra1967
    12-05 Benthe
    19-05 SanRob
    20-05 Diana

AFSPRAKEN

24-04 Benthe gyn
    24-04 Miss Daantje 1e (extra) echo IVF
    07-05 Inez gyn
    06-05 Lola 20 weken-echo (14.30 uur)
    07-05 Lola vk (18.30 uur)
    09-05 Inez pretecho
    15-05 Moby VK
    21-05 Diaantje IVF info avond
    28-05 Inez VK
    20-06 Inez gyn

BEVALDATA

03-07 Nin0
    06-07 Lientje
    28-07 Inez
    04-08 Natas
    19-08 SM591 (Pien)
    22-09 Lola
    29-09 Ritje
    09-10 Zico
    03-11 Moby
    11-11 Vozzie
    13-11 Anja
    [/quote]

zo ff mijn nieuwe NOD ingevuld.....

tja lekker nu dikke 2 weken geen wekkertje die me 's morgens stoort ;)
    hopelijk werkt het weer mee om de pretparken en dierentuinen te bestormen :D

hier verder geen nieuws....

@shannah en @kaat11 welkom

@Yuca, jeetje zo krijg je wel een heel lange nasleep van je mk/curretage en is inderdaad wel heel lang dat je nu geen ongi heb gehad. Sterkte

@Inez welkom back online, pfff kan er ook niet zonder, mijn pc moet grondig opgeschoont worden of zoiets want doet niet meer helemaal wat ie moet doen en vraag me niet wat?

@Zico, breng mee die egyptische zon, hebben ze nodig die zonne energie
    vooral ook voor missdaantje die zo moe is....

verder weet ik het niet meer

liefs

5. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Diaantje, ik kan me voorstellen dat je alle info van de gyn even moest laten bezinken. Het is nog niet al wat om even te verstouwen te krijgen, en ook niet allemaal even positief.
    Er staan aardig wat afspraken voor jullie de komende weken, heel veel succes!

Benthe, ik duim heel hard voor je dat zaterdag blijkt dat de follikel goed gegroeid is.

Shannah, welkom hier en succes!

Zico, fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad.

Ah Yuca, wat jammer dat het geen goede nieuwe zwangerschap bleek te zijn. En daarbij moet je nu weer wachten tot je verder komt, erg naar voor je. Sterkte!

Ik heb LMM al een tijdje geleden een pb gestuurd en die is nog steeds niet gelezen. Ik kan me goed voorstellen dat ze hier nu even niet wil komen maar ik hoop dat het naar omstandigheden goed met haar gaat.

Aan de mensen die nu heerlijk lang vakantie hebben : geniet ervan! :D

6. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Diana, ja, pas als je het even niet hebt, merk je pas hoe verslavend het internet is. Nu hebben gelukkig maar 3 dagen zonder gezeten, al zijn 3 dagen voor mijn webwinkel die volledig afhankelijk is van internet, 3 dagen te veel.

MissDaantje. Gelukkig geen operatie nodig, maar helaas wel extra prikken. Ik kan me goed voorstellen dat dat nou niet bepaald je hobby is. Sterkte met prikken meid!

Anna, fijn dat jij wat hebt gehoord van LMM. Heb haar zelf ook een tijdje geleden een PBtje gestuurd en daar geen reactie op gekregen. Maar ik kan me voorstellen dat het erg vervelend voor haar is om vanaf de zijlijn mee te kletsen.

SanRob, gelukkig is je mannetje nog steeds 'in the mood'.

Molly, jij bent ook al een tijdje niet geweest. Alles goed met je?

Yuca, ik kan me ook goed voorstellen dat het nu wel even stevig balen is dat je weer aan de slag moet. Aan de andere kant geeft het wel weer even afleiding. En nu maar hopen dat de periode dat je weer moet werken voorbij is voor je het weet omdat je weer een mooie positieve test in handen hebt.

Allen die nu lekker vakantie hebben: veel plezier met erg mooi weer. (dan hebben wij het ook).

7. sandra1967

sandra1967 Actief lid

Feb 16, 2008
    106
    0
    0
    hallo allemaal ik heb net alles een beetje teruggelezen want ik heb het erg druk gehad afgelopen dagen oudste zoon op school in zijn vinger gezaagd maar viel gelukkig mee hoefde alleen geplakt te worden en nu mijn andere zoon gevallen op zijn arm moesten we weer naar de eerste hulp en ja hoor gebroken en zit nu lekker voor de vakantie in het gips dat hebben wij weer.

Ik dacht altijd dat je na een curretage helemaal schoon gemaakt word van binnen dan is het toch slordig dat er toch nog wat achter blijft? Vervelende dingen allemaal zeg ik hoop dat we toch nog snel wat positiefs van iemand kunnen verwachten.

groetjes sandra

8. Anja38

Anja38 Actief lid

Feb 11, 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    Hmmmmm

Ik had mijn afspraken er ook tussen gezet bij de lijst en nu zijn ze weer weg?

groetjes Anja

9. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden het zonnetje straalt hier tenvolle.
    We hebben onze eerste snelcloor in het zwembad gedaan, een zandfilter besteld voor vrijdag dus laat de zon maar schijnen hier :)

10. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    T valt hier tegen met de zon, hoop morgen beter. Mannetje is pas tegen 20.15 u thuis vanavond, dat word dus een erg kort weekend saampjes.

Fyne zaterdagavond en zondag allemaal.

11. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Kaat en @Shannah: Welkom hier en hoop jullie ook gauw in het roze te zien. Ik heb zelf ook al twee grote kinderen en ben nu bijna 13 weken zwanger vd derde.
    We hebben er 5 maanden over gedaan en mogen dus absoluut niet klagen! Dus zet hem op en succes!
    @Yuca: jeetje wat een gedoe maar ik hoop dat alles gauw weer okee is en dat jullie snel weer volop kunnen "klussen met een missie"; veel succes.

Met mij alles okee.....had gisteren inneens wat bloedverlies en mocht gelukkig meteen bij de vk langs komen om te luisteren naar het hartje!
    En dat klonk gelukkig heel goed....
    Was echt even in paniek, zeker omdat we vannacht op vakantie gaan naar Zuid-Frankrijk, maar gelukkig alles okee!
    Volgens de verloskundige waarschijnlijk een gesprongen adertje.
    Ik wens iedereen die vakantie heeft fijne dagen en ik hoop ook hier op mooi weer voor jullie!
    Groetjes en tot over 2 weken, Moby

12. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

Apr 3, 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    NOD

28-04 Beele
    02-05 Lola2
    04-05 Ellen/Annna
    06-05 Diaantje
    10-05 Smoeltje
    10-05 Sandra1967
    12-05 Benthe
    19-05 SanRob
    20-05 Diana

AFSPRAKEN

26-04 Benthe gyn
    29-04 Miss Daantje 2e echo, 1e FM
    07-05 Inez gyn
    07-05 Anja vk (11.30 uur)
    09-05 Inez pretecho
    15-05 Moby VK
    19-05 Anja nekplooimeting (10.30 uur)
    28-05 Inez VK
    20-06 Inez gyn

BEVALDATA

03-07 Nin0
    06-07 Lientje
    28-07 Inez
    04-08 Natas
    19-08 SM591 (Pien)
    20-09 Lola
    29-09 Ritje
    09-10 Zico
    03-11 Moby
    11-11 Vozzie
    13-11 Anja

Diana, je had een ouwe lijst gequote. Ik heb even de nieuwste gekopieerd en jou er weer bij gezet! ;)

Dus Anja, jouw afspraken zijn ook weer terug! :D

Liefs, Daantje

13. Shannah

Shannah Actief lid

Apr 24, 2008
    197
    0
    0
    Secretaresse
    Ik weet niet hoe ik deze lijst moet aanpassen, zou je me dat kunnen uitleggen miss Daantje? Ik had mijn NOD de 24e april.
    Vanmiddag bij het afvegen licht-bruine afscheiding, hoe zou dat gaan? BRRR afwachten

14. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

Apr 3, 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Als je zegt welke datum er nog bij moet en waar, zet ik hem er even bij...

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

Sannah, je kunt voor de lijst op quote drukken.
    Dan haal je de quote tekens weg en delete je evt de onderste zinnen zodat je alleen de lijst over hebt.

Gewoon een paar keer proberen, je kunt je eigen bericht nog aanpassen.

Succes!

16. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    Hallo lieve meiden, van harte bedankt voor alle lieve woorden en dat jullie allemaal voor me duimen. Doet me goed!

@ Benthe: Hey meissie, wat goed dat je toch nog een follikeltje had, beter een kleintje dan geen, toch. Alleen balend dat er ook nog een cyste was. Hoe is het vanmorgen gegaan, was het follikeltje goed gegroeid, het baarmoederslijm al dikker? Laat even van je horen, ben erg benieuwd. Uiteraard blijf ik keihard voor je duimen, sterkte meid!

@ Inez: lijkt me idd spannend als je al een kindje hebt, om te kijken hoe ze reageert op een broertje of zusje. Haar proberen zoveel mogelijk overal bij te betrekken, lijkt me een goed idee. Hartstikke leuk! Zag het bij mijn zusje ook dat ze dat deed met haar oudste. Die vond het helemaal geweldig, voelde zich een echte grote zus. Hopelijk gaat het bij jullie ook zo.

@ Lola: helemaal gelijk. Pubers kunnen echte kwallen zijn, hun denkwijze is ook heel krom, vind ik vaak. Hopelijk krijgen wij allemaal voorbeeldige pubers, die lief zijn, goed hun best doen op school, etc..

@ Shannah: welkom bij de oude taartenclub en hopelijk meldt je snel goed nieuws. Veel succes.

@ Zico: welkom terug meid, top dat je een goede vakantie hebt gehad. Ben er ook echt aan toe.

@ kaat: en nu maar duimen dat het klussen je roze heeft gemaakt. Fijne vakantie, geniet ervan.

@ Yuca: wat een gedoe bij jou. Balen meid. Kan me goed voorstellen dat werken nu het laatste is waar je aan wil denken. Wens je heel veel sterkte.

@ Miss Daantje: ja, gaat een beetje stroef allemaal. Hoop snel op duidelijkheid. Als we dan toch voor IVF gaan, mits we mogen beginnen, dan maar zo snel mogelijk. Ben je al een beetje gewend aan het spuiten? Wens je de 29e heel veel succes, ik duim!

@ Anna: ook voor jou een hele fijne vakantie! Hoe is het met je mammie?

@ SanRob: zo, je vriendje heeft er weer zin in dit weekend. Geniet er maar van meid!

@ Diana: ook voor jou een hele fijne vakantie. Duim mee dat het weer goed blijft, zodat je de dierentuinen en pretparken onveilig kunt maken. Veel plezier.

@ Sandra 1967: veel sterkte met de kids. Hoop dat ze nu geen brokken meer maken.

@ Moby: kan me voorstellen dat je heel erg geschrokken bent, maar gelukkig was alles in orde. Kan je met een gerust hart naar Frankrijk. Heel veel plezier daar.

Nou meiden, allemaal genieten van het mooie weer dit weekend. Ik zit volop in de zon, met de laptop. Vriendje en ik gaan straks lekker ergens op een terrasje eten.

Sorry voor de meiden die ik vergeten ben, al duim ik voor iedereen.

Fijn weekend!

17. Shannah

Shannah Actief lid

Apr 24, 2008
    197
    0
    0
    Secretaresse

18. Shannah

Shannah Actief lid

Apr 24, 2008
    197
    0
    0
    Secretaresse
    Ja, gelukt, tenminste ik kon de lijst aanpassen! Bedankt Elenk.
    Weten jullie of de licht-bruine afscheiding van mij innestelingsbloeding kan zijn? Of had dat veel eerder moeten zijn?
    Het rommelt aardig in mijn buik, ik hoop niet dat ik de lijst alweer aan moet passen, ha, ha.

Groet,

19. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    NOD

24-04 Shannah
    28-04 Beele
    02-05 Lola2
    04-05 Ellen/Annna
    06-05 Diaantje
    10-05 Smoeltje
    10-05 Sandra1967
    12-05 Benthe
    19-05 SanRob
    20-05 Diana

AFSPRAKEN

26-04 Benthe gyn
    29-04 Miss Daantje 2e echo, 1e FM
    07-05 Inez gyn
    07-05 Anja vk (11.30 uur)
    09-05 Inez pretecho
    15-05 Moby VK
    19-05 Anja nekplooimeting (10.30 uur)
    28-05 Inez VK
    20-06 Inez gyn

BEVALDATA

03-07 Nin0
    06-07 Lientje
    28-07 Inez
    04-08 Natas
    19-08 SM591 (Pien)
    20-09 Lola
    29-09 Ritje
    09-10 Zico
    03-11 Moby
    11-11 Vozzie
    13-11 Anja

Shannah,
    Het was bijna gelukt, nog niet helemaal goed, de lijst kan op deze manier geplaatst worden, wanneer je boven en onder aan het ge-quote berichtje de woorden quote bv

20. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Oei Moby, dat was inderdaad even schrikken. Gelukkig is alles OK en zijn jullie nu hopelijk onderweg naar Zuid Frankrijk. Heerlijk.

Shannah, het is niet onmogelijk dat het een innestelingsbloeding is. Wanneer ga je testen?

Anna, wat een ontzettend goed streven, je plan om in Griekenland overtijd te zijn en daar positief te testen. Dat zou inderdaad een mooi verjaardagscadeautje zijn. Ik duim voor je.
    Vervelend he? Dat klokje dat steeds harder lijkt te tikken. Hopelijk mogen jullie snel weer positief testen en mag je deze keer ook zwanger blijven.

Share This Page