35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    Heey Meiden,

Allemaal een goed weekend :whistle:
    en voor diegene die op vakantie gaan....

FIJNE VAKANTIE..... ;)

Groetjes Anja

2. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Even heel snel vluchtig bijgelezen, kwam even niet aan internetten toe.

Anna fijne vakantie en een roze terugkomst hoop ik.

Shannah en Kaat welkom hier

Yuca: jammer zeg. Ik hoopte dat je gewoon weer flink zwanger zou zijn, maar helaas nog niet.

Hier wordt weer aan de vloer gewerkt thuis. Alles ligt weer eens overhoop en onder de stof, maar beetje bij beetje begint het er op te lijken.

Allemaal een fijne zondag, met zon net als gisteren hoop ik.

3. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    ANNNA: ik hoop dat je een superkadootje gaat krijgen op je verjaardag.Ik gun het je van harte.
    Ach ik heb gister maar ff een droger gekocht, je moet toch wat als je alleen zit op zaterdag, :)

Nog ff wat; ik blijf pijn in mijn buik houden, niet vreselijk maar wel aanwezig.En pijn in mijn onderrug. Nu dacht ik dus dat het van een urineweginfectie zou komen, maar het is wel minder dan donderdag(toen redelijke buikpijn,rugpijn en pijn in mijn benen en dan weet ik dat het van mijn baarmoeder afkomt). Maar ik test mijn urine elke dag, maar kan er geen blaasontsteking van maken.
    Iemand tips/ideeen? :idea: :(:

Fyne zonnige zondag allemaal.(hoewel het hier een beetje tegevalt wederom;flauw zonnetje)

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    SanRob, vervelend dat je last van je buik blijft houden. Bij mijn MK's bleef ik last van m'n buik houden tot het vruchtje was afgestoten. Hoop voor je dat de buikpijn snel over is.
    Zelf wilde ik steeds zo min mogelijk last hebben van m'n buik, vond de MK op zich geestelijk gezien al vervelend genoeg en nam wat paracetamolletjes voor/tegen de buikpijn.

5. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    Ik denk INEZ dat het bij mij nog erg vroeg was om van een vruchtje te spreken, vandaar dat ik niet verwacht dat ik verder nog wat ga verliezen ofzo. maar je hebt wel gelijk, je wilt lichamelijk niks meer voelen, je wilt hop weer doorgaan, nieuwe poging. Ik ga ook wel door, zo erg is de pijn niet, maar blijft wel aanwezig.Mijn buik blijft ook wat opgezet.
    Ach, asl het dinsdag niet over is, ga ik wel ff naar de huisarts.

6. kaat11

kaat11 Niet meer actief

Hier weer een bericht van Kaat. Ik snap er nu niets meer van. Ik had 3 dagen geleden een positieve ovu-test 'smorgens (normaal zijn ze bij mij s'ochtends nooit positief). 's avonds een licht streepje en nu helemaal niets meer (behalve de controle streep)"s ochtends was mij temp 37,1. Ineens 's avvonds ook getempt en toen was het 36,2. De dag erna 36, 7 en vanmorgen weer 36,9. Ik denk dat ik mijn ei toch heb gehad. Ik had ook veel draderig slijm. Nu heb ik gewoon heel veel waterige uitvloeiing. Niet plakkerig of wit, maar helder en nattig.

Wat denken jullie, ei gehad of niet?

Geniet van het mooie weer (hier in Hoorn is het nog bewolkt, maar ze hebben 21 graden voorspelt en daar ga ik ze aan houden).

enne.......iemand had mij een maansteen aangeraden en die is nu kapot gegaan. Heel zonde, er zit een hele grote barst in
    Kaat

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Phoe, dat was even schrikken voor Moby maar gelukkig goed afgelopen.
    En nu is ze lekker op vakantie!

En Anna, ook lekker op vakantie! Heerlijk meid, geniet ervan en alvast hele fijne verjaardag!
    Konden we idd maar in een glazen bol kijken..... dat zou al een mooi verjaardagscadeau voor je zijn maar een posi test nog meer natuurlijk.

Vervelend SanRob dat je nog last blijft houden. Ik hoop voor je dat het snel over is en je verder kunt gaan.

Kaat, als de ovu-test echt goed positief was (streep net zo dik of nog dikker dan controlestreep) denk ik dat je de dag daarna je eisprong hebt gehad.

Zo dames, het is wel te zien op het forum dat het mooi weer is..... rustig hier! :)
    Ik heb gistermiddag heerlijk van de zon genoten op een luie stoel in de tuin. Alles uit m'n handen laten vallen, straks met de feestdagen heb ik 6 dagen achter elkaar vrij en dan wordt er rotweer voorspeld dus ik kan dan genoeg doen.
    Vandaag schijnt de zon hier nog niet maar het is wel al heerlijk warm.

8. kaat11

kaat11 Niet meer actief

Natas1 bedankt voor reactie, ja mijn ovutest was echt heel erg positief, de streep was nog duidelijker dan de controle streep. Ik denk inderdaad ik mjin ei gehad heb, heb we op het goede moment en daarvoor geklust, dus ik zal het wel gaan zien..........

fijne zondag,
    Kaat

9. Shannah

Shannah Actief lid

24 apr 2008
    197
    0
    0
    Secretaresse
    Ai, meiden, vanaf hier; vanochtend vroeg ongi...... Dat wordt dus op naar ronde 2. Maar eerst lekker op vakantie. Donderdag 1 t/m vrijdag 9 mei, daarna meld ik me zeker weer. Allemaal een prettige vakantie! (en veel roze terukomsten).

Groetjes, Shannah

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Shannah, jammer meid.

Enne, goed streven hoor, veel roze terugkomsten na de vakantie!

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, groot gelijk dat je alles even lekker uit je handen hebt laten vallen. Als het weer straks weer minder is, dan kun je altijd nog de klusjes doen.

12. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Kaat, ik hoop dat het lijkt er op dat je je eisprong hebt gehad. Het is wel beter bniet met ochtendurine te testen en elke ochtend te tempen zodra je wakker bent, maar wie weet is het wel raak.

Zag net tot mijn schrik dat ik gisteren een aardig zwangerschapsmasker heb gekregen, had ik geen last van op vakantie. Beetje gevlekt dus. Het trekt gelukkig wel weer weg, maar het duurt wel even.

Nu aan 3e waterijsje,zeer verslavend

Moby wat schrikken zeg!

13. kaat11

kaat11 Niet meer actief

Hoi Nin0,
    Ik temp altijd s'morgens als ik wakker word, maar heb nu ook een keer 's avonds gemeten en het was 's ochtends 37,1 en toen 's avonds 36,2. In de avond is het meestal toch hoger dan 's ochtends. Ik doe twee keer per dag een ovu test. Tot nu toe 's ochtends nooit een positieve gehad alleen dus 3 dagen geleden. Nu is mijn temp weer 36,9. Even afwachten hoe het morgen is. Dan begint het lange wachten weer..............tot NOD. Mijn ovulatie is wel precies 14 dagen na mijn ongi, vorige keer had ik hem pas op dag 18.

Shannah, shit dat je toch ongi bent geworden. Hopelijk meer geluk in ronde 2.

zonnetje valt een beetje tegen hier, maar wel lekker vakantie vanaf morgen!

Ajuus,
    Kaat

14. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Goede avond meiden,

Wat was het een heerlijk weertje vandaag. Vanmorgen hier thuis gepoetst en daana de auto gewassen, was beide echt nodig. Voel me voldaan nu. Daarna lekker een terrasje gepakt met vriendje en nu thuis op het bankje, met de laptop op schoot.

@ Anna: meisje, ik wens je vast een hele fijne verjaardag en dat je maar een mooi cadeautje mag krijgen, jij verdient het echt, na alle ellende! Gun het je van harte. Uiteraard ook een fijne vakantie en dat je maar roze mag terugkomen. Dat van het klokje klinkt me bekend in de oren, vooral omdat ik weet dat mijn mammie al met 41 jaar in de overgang zat en dat het genetisch bepaald is. BANG!

@ Nin0: wauw, jij hebt er al 3/4 op zitten. Het schiet al aardig op. Wens je veel succes in de stofwolken.

@ SanRob: balen dat je nog steeds last hebt van buikpijn. Toch maar even naar de huisarts, denk ik. Veel sterkte!

@ Kaat11: dat van die maansteen heb ik ook een keer gehoord. Jammer dat die van jou kapot is gegaan. Fijne vakantie!

@ Natas: ook lekker genoten van het zonnetje! Hier ook. Jammer hè dat het met de feestdagen rotweer wordt. Maar dit weekend met het mooie weer neemt niemand ons meer af.

@ Shannah: jammer dat je toch nog ongi bent geworden. Aan de andere kant, je gaat pas ronde 2 in, komt tijd, komt raad. Wens je vast een hele fijne vakantie.

@ All: allemaal nog een hele fijne zondagavond!

15. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    @Diaantje: wat vervelend toch dat het niet echt soepel loopt zeg... Balen!

Hier ondertussen goed nieuws! :thumup:

Zaterdagmorgen terug geweest... Was ik afgelopen donderdag bloednerveus, nu had ik een soort berusting. Het zou immers vast niet goed zijn dacht ik... Maar niets is minder waar! Het baarmoederslijmvlies had een mooi bedje gevormd (volgens zeggen van de gyn) en...... de tweede cyste is geen cyste maar een prachtig mooi EI.....

Ik ben helemaal trots, ik heb dus toch een stiekem eitje! We waren met z'n tweetjes natuurlijk blij verrast. Het eitje zou één dezer dagen moeten gaan springen en dus zijn we met een klusschema naar huis gestuurd! ;)

Dinsdag moeten we weer terug voor een echo en dan gaan we kijken hoe het ervoor staat. Als het eitje dan nog niet geövuleerd is, dan krijg ik hormonen dat dit gaat gebeuren. En anders weten we dat het tussen gisteren en dinsdag gebeurd is. De gyn vond dat dit ei toch maar benut moest gaan worden en daar waren wij het natuurlijk van harte mee eens...
    Op dag 7 na de ovulatie moet ik dan bloed laten prikken...

Het was toch ook wel bijzonder te noemen dat hij zei dat in ieder geval in de linker eierstok nog eicellen zaten. Hier in het ziekenhuis was men er al zeker van dat dit niet zo was. Let wel, ik heb hier in het ziekenhuis welgeteld 1 echo en 3 bloedtesten gehad en daaruit is geconcludeerd dat ik in de overgang ben en geen eicellen meer heb. Ik hoop nu natuurlijk op een overhaaste conclusie.

Vanavond heb ik een ovulatietest gedaan... En, voor het eerst in al die tijd heb ik een streepje op een test. Heel licht weliswaar, maar het is echt een streepje! Hè hè, heb ik ook eens een streepje! Ik ga nu braaf eens even elke dag zo'n testje doen tot ik geen streepjes meer heb.

Ik ben superbenieuwd naar de echo van dinsdag. Dit is inmiddels de 3e gyn die ik bij de Geertgen heb, maar hij gaf aan dat ik echt bij hem terug moest komen omdat hij het zelf wilde volgen. Ik heb een goed gevoel bij deze arts, maar misschien heb ik wel een troebel beeld omdat hij goed nieuws heeft gebracht.

Nu heb ik natuurlijk wel de wens, maar niet de illusie dat het nu meteen gaan lukken maar ik ben als een kind zo blij dat er blijkbaar toch nog wel iets gebeurd in mijn lijf. Ik ben nog niet helemaal afgeschreven en dat maakte me wel heel erg gelukkig.
    Er zit overigens nog steeds een cyste op 1 eierstok. Kunnen die eigenlijk kwaad kunnen? Hij heeft niet gehad over weghalen, volgens de gyn zou hij vanzelf wel weggaan... Iemand ervaring mee?

De rechter eierstok is in nog geen 3 echo's tevoorschijn gekomen. De gyn gaat die dinsdag nog een keer zoeken. Raar hoor, dat die zomaar kwijt is...

Sorry voor het lange verhaal, maar ik wilde toch wel even laten weten dat jullie duimen draaien vooralsnog geholpen heeft! :D

Groetjes, Benthe

16. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Benthe: nee, het loopt idd niet echt soepel bij mij en ja, dat is balen, maar...bij jou is het helemaal geweldig :whistle: . Oh, wat ben ik blij voor jullie. En natuurlijk moet je van dat ei gebruik maken. Helemaal top \:D/ . Ik duim voor je door dinsdag en hoop dat je heel snel roze mag worden :thumup: [-o< :thumup:

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Benthe, meid, wat geweldig dat er gewoon een ei klaarstaat. Succes met je klusschema. Ben erg benieuwd hoe het verder gaat aflopen. En natuurlijk blijven we wel gewoon doorduimen voor je.

[-o< [-o< [-o<

18. kaat11

kaat11 Niet meer actief

Benthe,
    Vanaf nu duim ik voor je mee!

fijne avond en geniet van dit feit,
    Kaat

19. beele

beele Actief lid

27 mrt 2008
    116
    0
    0
    Benthe,
    Ik werd helemaal blij van het lezen van jou verhaal.
    Ik heb al veel goede dingen over Geertgen gehoord!
    Meid geweldig toch, dat ze je zo serieus nemen.
    En hou je EI goed in de gaten he HAHAHAHA.
    Maar ik denk dat je dat wel zal doen.

Heel veel succes bij het klussen.

Voor alle andere een prettige avond.
    Ik heb zelf een beetje de balen van alles.
    Dus laat ik het hier verder bij.
    Groetjes voor iedereen.

Beele.

20. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Bentje: ik zeg: YOU GO GIRL!

Heel veel geluk, succes en positiviteit wens ik jullie!

Groetjes, Josephine

Deel Deze Pagina