Hoi meiden, Ik lees net bij Molly dat zij een beetje uit zelfbescherming afstand neemt van dit forum. Dat geld ook een beetje voor mij. Ik volg jullie wel zoveel mogelijk maar hou wel een beetje afstand. Ik heb het er toch wel een beetje moeilijk mee. Of om het anders te zeggen, ik ben op sommige meiden best jaloers. Zeker de meiden die gelijk met mij zwanger werden. Erg zit geen afgunst bij hoor! Dat absoluut niet. Maar tis wel eens lastig. Deze week word ik, als het goed is, weer ongesteld en dan zou ik als het me lukt weer een beetje deel kunnen nemen aan dit forum. We willen dan wel weer gelijk aan het klussen.
Och Shiela, wat rot dat jeje zo voelt. Maar ik denk dat de meeste er toch wel begrip voor zullen hebben. Ga je voor je eerste kindje Shiela? Meid ik hoop dat je van de week weer mee doet maar alleen als je er aan toe bent. Groetjes Beele.
@NinO god meisje ik hoop dat het snel verdwijnd, ik heb er nog niet van gehoord weet ook niet hoe het eruit ziet! Zijn er geen middeltjes tegen? Wel zie ik dat je mooi vooruit gaat, super nog 64 dagen te gaan kort af! Hoe voel je je verder? @Schiela en Moby ik begrijp dit, ik heb dit ook even gedaan toen ik wilde zwanger worden en ik had er verdriet om, een beetje bescherming voor mezelf toen! Veel sterkte meiden ..... dikke knuffel @Anna geniet van de heerlijke vakantie, en breng het zonnetje weer mee aub, want gisteren het geeft extra energie aan de mensen! @beele en fijne huwelijks verjaardag en het zou een mooi geschenk zijn meid, ik duim voor je alvast! succes liefs Ritje
Anna, een heel zonnige vakantie met een roze einde toegewenst. Sheila, fijn dat je er weer even bent. Ik kan me best voorstellen dat je even afstand neemt. Een MK is ook niet niks. En het is ook zeker niet gek maar wel herkenbaar dat je het moeilijk hebt met andere zwangere meiden. Natuurlijk gun je het ze wel, maar zelf wil je ook zo graag. Heel veel sterke meid en hopelijk mogen ook jullie weer snel roze testen!
Ja was even te snel en de naam verkeerd, bedoelde het wel goed hoor! was ondertussen men dochter aan het helpen want ze is ziek en ik heb geen auto wil haar gaan halen maar dat lukt niet... Men vriend heeft recup genomen en is ze opikken, is ne schat, @Beele wat spijtig, echt voel met je mee! sterkte! dikke knuffel Ritje
@Shiela & Molly: Ik begrijp hoe jullie je voelen. Toen het ons maar niet lukte om zwanger te worden had ik dat gevoel ook vaker. O... ik gunde iedereen een kindje, dus net als bij jou Shiela was er absoluut geen sprake van afgunst, maar ik gunde het mezelf óók zo graag! En dan is het soms pijnlijk om steeds met je neus op de feiten gedrukt te worden...
@Beele: Wat ontzettend jammer nou..., het wordt wel weer eens tijd vooreen roze feestje... @Ritje: Beterschap gewenst voor je dochter! @Annna: Voor jou worden het dus weer spannende weken, alleen is de aanleiding deze keer een stuk leuker ! Ik wens je een heel fijne (en hopelijk roze...) vakantie! @Nin0: hè... vervelend, zo'n zwangerschapsmasker. Misschien kun je een dagcreme gaan halen met een hoge beschermingsfactor, zodat je gezicht altijd goed beschermd is tegen de zon...
He Beele, da's bale! Op naar volgende maand dus. Mijn zw. masker valt nog mee, het valt niet zo op omdat ik nogal bruin ben door de vakantie, maar ik moet wel oppassen. Het zit meer op mijn wangen en dit keer niet op mijn voorhoofd. Ik smeer straks gewoon factor 50 van mijn zoontje erop en dan maar hopen dat het helpt, hoewel ik ook een gezond kleurtje wil bij die bolle buik Ben nu stof aan het ruimen, de vloer boven ligt, pfffffffff, opluchting en wat er ook ligt is heel veel rommel en een dikke laag stof. Nu even pauze voor een ijsje, zo weer verder. Shiela, ik snap dat je even afstand neemt. Het is inderdaad niet leuk en een mk is heel wat, al komt het helaas toch veel voor. Het betekent wel dat je zwanger kan worden en dat is een positief teken. Vorige week heb ik voor de uitslag gebeld van ons chromosomenonderzoek en dat was helemaal goed. De drie miskramen die ik heb gehad, hebben daar in ieder geval niet mee te maken gehad.
Lief jullie antwoorden allemaal. En Lola het is net wat je zegd ik gun het ons ook zo. En wat jij zegt ninO, dat ik wel zwanger kan worden is ook iets waar ik wel heel erg over nagedacht heb want vrienden van ons hebben de 5de IVF gehandeling achter de rug en ook die is mislukt. Zij weten dus absoluut niet of ze zwanger kunnen worden. Dus wat dat betreft ben ik wel heel erg blij! Ook hoe stom dit klinkt naar beele zou ik blij zijn als ik weer ongesteld word want dan weten we weer waar we staan. Kunnen we weer gaan rekenen en testen. Wat zit het toch raar in elkaar af en toe he? De 1 blij dat ie ongesteld word en de ander kan wel huilen.
Oh Beele, verdarrie meid wat naar voor je Sheila, heel veel sterkte. Ik kan me ook goed voorstellen dat je even wat afstand neemt. Heb ik destijds na de miskraam ook gedaan, het was gewoon té pijnlijk. Hou je taai!
Shiela, Leuk dat je hier weer even bent. Ik dacht gisteren nog aan je. Vervelend dat je het er zo moeilijk mee hebt. Alhoewel het absoluut niet vreemd is. Ik denk dat je het verdriet ook het beste gewoon kunt accepteren. De verwerking van je verlies gaat nou eenmaal niet zonder tranen. Na je eerste ongi gaat het vast weer een stukje beter. Het is ook helemaal niet eerlijk waarom zo'n verdriet je moet overkomen. Iedereen verdient een gezonde zwangerschap, soms gebeurd het alleen niet (meteen) helaas. Dan kun je tenminste weer vooruit kijken en aan de slag. En ik hoop dat het dan ook snel goed gaat voor je. Dikke digihug. Beele, Jij ook weer sterkte! Hopelijk kan je je snel weer oppeppen na een paar dagen balen. Nou, Ik ga nog heel even liggen voordat de taxi komt. Ik moet zeggen ik ben er echt aan toe, een weekje vakantie. De spanningen van de afgelopen weken, maanden zit me een beetje in de weg. tot volgende week! En allemaal succes en sterkte!
HE BEELE, balen zeg. Het leek zo goed te gaan deze keer. SHEILA: ik hoop dat de snel voor je komen en er nieuwe kansen voor je aanbreken en dat het snel roxze en helemaal goed mag gaan. Maar snap best dat het ff moeilijk is, hier de posi verhalen te lezen vd zwangeren. Ik ga morgenochtend ff naar de huisarts,mn zeurende buik"pijn" blijft, tis gewoon aanwezig maar niet erg, ff na laten kijken. Zal wel niks zijn, maar ach zie ik die man ook weer eens. We zijn dit weekend maar weer aan de slag gegaan om roze te worden.Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Bedankt allemaal, voor jullie lieve woorden. Eigenlijk had ik ook helemaal niks verwacht. Op naar de volgende ronde.
Beele, ook van mij nog ff: op naar de volgende ronde, maar het is wel heel erg balen natuurlijk. groeten, Kaat