35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Benthe, wat goed zeg, van je ei. Ik blijf hier kei- en keihard voor je duimen. En wat mysterieus van je rechter eileider. Wie weet wordt hij toch nog een keer teruggevonden.

Smoeltje, maandag beginnen met spuiten. Spannend. Ook voor jou draaien m'n duimen overuren. En wat een vreemd verhaal zeg, van die baan. Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen.

SanRob, toch een andere huisarts dan ik. Die van mij heet Van Ingen. Zit vlak bij het station.

Ellen, veel plezier op de bruiloft en inderdaad, roze terugkomen. Het is echt weer tijd voor rozenieuws!

Natas en Diaantje (en vast nog veel anderen) lekker een super lang weekeinde. Heerlijk genieten allemaal!

2. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Inez: hoe is het met jou? Heb net nog even je buik bewonderd, mooi hoor. Jaloers :oops: , maar gun het je van harte ;) ! Schiet al lekker op hè. Jij ook flink genieten van het lange weekend :) .

3. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Wow wat een gebeurtenissen op 1 dag!

@smoeltje wat is dit allemaal,
    dit is echt al verwarrend voor die job,
    dit kan toch niet?
    is iemand dingen aan het vertellen die toch niet kloppen, laat het maar even uitzoeken dat je zeker bent van je stuk!
    Je hebt toch wel wat recht hierop he...
    ik hoop voor jou dat het toch nog op zen pootjes komt hoor!
    En op 5 mei duim ik voor je ,
    hoop dat alles heel snel voor jou er positief uitziet met heeeel goede resultaten! :)

@hallo Inez,
    wel het zijn zo geen schoentjes soort sokjes in schoentjes heel lollig,
    dit is leicht van kleur streepjes zacht motief en kan voor beide gebruikt worden,
    we hebben al wat kleine kleertjes gekregen salopetjes en broekjes ,
    ik hoop op een jongetje, mijn dochter ook,
    mijn vriend is gelukkig met een gezond kindje hem maakt het eigenlijk niet veel uit!
    maar is het een meisje is het even welkom....
    en heeeel graag gezien hoor.
    Nof twee weken geduld ppfffff kan lang duren he ;)

@Sanrob toch positief van Robert he dat hij erin meegaat ,
    misschien had hij een lciht duwtje in de rug nodig!
    houden zo en succes !

@Ellenk wel hopenlijk kom je in het roze terug hoor,
    en geniet ervan als je even weg bent is het soms makkelijker zwanger te raken..veel succes en klusplezier...

@benthe hoe kan men nu en eileider kwijt zijn?
    wat een raadsel!
    het ei wel daar zijn we dan blij om he...
    ik heb ook veel slijm en ooit al eens geopereerd ervoor, zo hevge krampen zat zelfs op men darm al..is toen gekuisd,
    en t was beter sinds toen geen problemen meer maar zwanger worden was daardoor geen probleem,
    ik duim voor je hoor....hopenlijk dat het toch mooi lukt!

@wat frustrerend allemaal Diaantje,
    mijn vriend zei me nog ik dacht dat zwanger worden zo simpel kon zijn,
    ik verschoot wat men er allemaal niet moet voor doen!
    en dan hebebn wij nog vrij snel en veel geluk gehad ,
    ik zal hem hier eens even laten lezen :D
    ziet hij dat het voor sommige dames nog veel moeilijker kan gaan en ingewikkeld kan zijn,
    ik hoop dat je er wel aan uit kunt....
    sterkte!

4. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Voor mij geen koninginnedag dit jaar! Kijk op mijn site... :cry:

Voor iedereen die zich wel in het feestgedruis (heeft) gestort: veel plezier! :D

Liefs, Daantje

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lieve Daantje en Randy, wat een vreselijk nieuws. Ik had het zo anders gehoopt voor jullie. Heel veel sterkte voor jullie allebei!

Dikke knuf,

Inez

6. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Hey Miss Daantje ( en Randy) wat rot en klote en zo oneerlijk!
    Ik heb er gewoon geen woorden voor.

7. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Benthe...je eierstok kwijt? :confused: :confused:

Kan me voorstellen dat je zoiets hebt van: hellup waar is die gebleven.
    Maar wat een goed nieuws van je eitjes zeg...

diaantje, ja soms is de logica die men in het ziekenhuis volgt niet voor ons niet te volgen. Ik werd ook eerst aan allerlei onderzoeken onderworpen en soms had ik het idee ( lees wist ik zeker) dat ze gewoon ter plekke verzonnen wat ze gingen doen.
    Want dan zei ik bijv. ik heb dit of dat ergens gelezen, wordt dat niet bij mij gedaan? Schreven ze het direct voor de volgende afspraak op als onderzoek.:confused:

Zwangere dames, alles ok?
    Inez, je buik groeit enorm ( heerlijk, de enige tegen wie je dit kan zeggen zijn zwangere vrouwen zonder dat je op iemands gevoelens kwetst haha)

Natas1, kan je lekker eindelijk bijkomen he?
    Ga je nog door Almere wandelen met vandaag?

Ritje en EllenK , ja het is te bizar voor woorden die sollicitatie. Ik heb nu ook zoiets van: het is goed zo.

Trouwens, iemand nog wat van Mooiniet gehoord?

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    MissDaantje, een hele dikke digitale knuf voor je!

9. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    @ Miss Daantje...

Ik wens jullie heel veel sterkte toe...

Digiknuf... Anja

10. @Ritje: Nee, ik heb deze keer absoluut geen voorkeur (de vorige keer hoopte ik stiekem wel op een meisje...), maar heb zelf wel het gevoel dat ik weer een meisje krijg. Als de 20-weken echo uitwijst dat we een jongetje krijgen, ben ik dus wel verbaasd, maar zeker niet teleurgesteld. Een meidengezin lijkt me leuk, maar wat allebei wat lijkt me ook enig...

@Smoeltje: Ja, dat verhaal over die vacature vind ik ook erg wazig... :(
    En wat Mooiniet betreft: Ze postte inderdaad altijd heel fanatiek, maar is al een hele poos niet geweest... :(

@Benthe: Is er ooit wél een rechter eierstok gevonden? Ze nee, dan ben je misschien met één eierstok geboren...
    Super dat je ei zo mooi gegroeid is. Hopelijk komt dit er over 9 maanden uit...

@Miss Daantje: Ach meid... wat vind ik dit ongelooflijk sneu voor jullie :( !

11. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Miss daantje ik heb een bericht in het gastenboek gepend voor jullie
    beiden,
    ik vind het heel heel erg voor jullie!
    sterkte, het moet verschrikkelijk zijn de teleurstelling.....

Ga een foto bij plakken in men album gisteren getrokken met men buikje dat flink groeit!
    De hormonen spelen wel hun kuur,
    maar dat is het allemaal waard!

@lola, wel is te gek een meiden familie hier ook iedereen behalve ons ventje meiden ook de dieren :)
    het jongetje is altijd een droom geweest voor me...
    Voor jou succes wie weet een jongen?
    als het maar gezond is !

Liefs Ritje

12. Dat is uiteindelijk het allerbelangrijkste :D !

13. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    @ Daantje & Randy: wat erg! Ik heb er geen woorden voor eigenlijk... Als je hoop je zo afgenomen wordt, dat moet vreselijk zijn. Het prikken, de vermoeidheid... het is zo oneerlijk.

Ik hoop heel erg dat er toch een oplossing gaat komen voor jullie, het is jullie zo gegund!

Liefs, Benthe

14. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    MISS DAANTJE; wat een rotnieuws. Weer een hoop te verwerken, maar wat is jouw Randy ontzettend lief.Hopen op een geslaagde operatie en dan vol goede moed weer helemaal opnieuw beginnen. Maar eerst dit weer een pleke geven. heel veel sterkte alletwee.Knuf.

15. sandra1967

sandra1967 Actief lid

16 feb 2008
    106
    0
    0
    Hallo meiden,

ik heb even een vraagje ik was afgelopen weekend vruchtbaar en voelde dit ook vrijdag want ik voelde mijn eisprong we hebben ook gelijk geklust die dag maar nu ging in net naar de wc en had wat roze slijmerige afscheiding (sorry voor de vieze details) mijn eerste reactie was ik zal toch niet 11 dagen eerder ongi worden maar wat kan het anders zijn ik ben even de kluts kwijt nu en ik zei ook gelijk tegen mijn man dan is mijn lichaam echt de weg kwijt nu.

ik hoop dat jullie het weten wat het kan zijn.

groetjes sandra

16. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @Sandra het kan wel een inesteling zijn,
    heb ik hier gelezen,
    ik heb wel de eisprong gevoeld maar nooit een inesteling,
    maar dat gaat een paar dagen na de bevrcuhting in!

God meisje wat hoop ik en duim ik voor je!
    veel succes,
    denk dat het 4 ot 6 a iets meer dagen na de bevruchting kan plaats vinden....

Liefs Ritje

17. sandra1967

sandra1967 Actief lid

16 feb 2008
    106
    0
    0
    oke hartstikke bedankt voor je antwoord ik hoop dan dat het innesteling is we wachten dan wel even af ik hoop het ook zo erg dat het raak is ik hou jullie op de hoogte.

groetjes sandra

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Diaantje, we genieten inderdaad lekker van deze vrije dagen. Nu ben ik welliswaar alle dagen bij huis en probeer naast de zorg van onze dochter toch ook zo nu en dan wat te doen voor mijn bedrijfje, maar het is toch anders wanneer mannetje ook lekker thuis kan zijn.

Mijn buikje groeit inderdaad flink. Meid, je moest eens weten hoezeer ik dit degenen gun voor wie het allemaal niet zo makkelijk gaat.
    Ik hoop zo dat je positieve uitslagen van je onderzoeken krijgt en dat jullie wens middels IVF alsnog uit mag komen. Mijn duimen blijven draaien voor je!

Smoeltje, hihi, inderdaad is dit iets wat je alleen tegen zwangeren kunt zeggen zonder een ander te kwetsen.

MissDaantje, ik heb net je dagboek nog even gelezen. Ik was zo onder de indruk van wat je aan het begin had geschreven, dat ik eigenlijk het einde van je verhaal niet goed had gelezen. Zag nu dat je weer een operatie krijgt en dat daarna de draad weer zou kunnen worden opgepakt. Meid, ik ga kei en keihard voor jullie duimen, het is jullie zo gegund.

MooiNiet is inderdaad ook al eventjes niet meer geweest. Ben benieuwd hoe het nu met haar gaat.

Ritje, 2 weken kunnen inderdaad lang duren, zeker als je er op wacht, maar je zult zien dat de tijd vliegt.

Hier gaat verder alles prima, het begint inderdaad al aardig op te schieten nu en heel voorzichtig begin ik nu toch een beetje af te tellen.

19. Ambiance

Ambiance Lid

23 apr 2008
    37
    0
    0
    Twente
    Miss Daantje, het spijt me te horen dat het allemaal zo verschrikkelijk tegen zit [​IMG].
    Aan het stukje te merken dat je partner heeft geschreven, is hij een goede steun voor je en dat is fijn.

De anderen wil ik graag bedanken voor de warme welkomswoordjes :)

20. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    Volgens mij is MOOINIET op vakantie.

Deel Deze Pagina