he meiden ben vandaag tante geworden van een dochtertje van m'n zus. Haar naam is Renée, 3.150 kg en 49 cm groot. Het gaat niet goed met haar en Renéeke, zus hebben we nog niet mogen bezoeken en nichtje hebben ze om 17 u de couveusse in gedaan omdat ze begon te piepen. M'n zus lag al 1 1/2 week in het ziekenhuis omdat ze met een hoge bloeddruk schommelde en rust moest nemen. Vandaag met keizersnede ter wererld gebracht want haar bekken zijn net als mij te smal. Heb m'n nichtje en zus nog niet mogen bezoeken ze mag er van de artsen geen ontvangen zelfs haar ouders nog niet. Haar eigen dochter Pia heeft haar zusje ook nog niet mogen zien. Ik hoop dat ze beiden een goede nacht ingaan, hopelijk morgen beter nieuws
He bah ZICO, wat naar. Wel gefeliciteerd met je nichtje.Wat is er niet goed met je zus en nichtje? Sterkte.En hopen op inderdaad een goede nacht voor beide.
m'n zus haar bloeddruk steigt nu ipv dalen, vanmorgend bij de bevalling was deze 12/10, om 17u 15/11 en om 19 u 17/11. We snappen er niets van, het enigste we weten van haar man is dat het met haar en kleintje niet goed gaat en hij blijft zelfs vanacht bij haar slapen, zo bang is hij..... Ons Renéeke is ineens beginnen piepen met haar luchtwegen, meer is ons nog niet geweten.
@Zico wat erg mens toch , wel hoop snel beterschap te hroen en denk aan hun en het kleintje.... was goed neiuws wat snel gedaalt is... sterkte en hoop snel op beterschap , hou ons op de hoogte he, ja Iniz het kan vlug gaan, maar op nieuws wacht je altijd he... zeker op zo'n nieuws! Liefs slaap zacht iedereen! Ritje
Wat vreemd ZICO; en dan zo weinig feitelijke info. Hopen op beter nieuws morgen. Hoop dat je ondanks dat goed slaapt.
Zico, gefeliciteerd met je nichtje en veel sterkte. Wat een onzekerheid. Hoop dat je morgen betere berichten krijgt over je zus en nichtje.
Of het in deze thread past weet ik niet zeker, maar ik vraag mij iets af. We zijn bezig voor een derde kindje en ik ben bijna 35. Bij de vorige zwangerschappen (8 en 6 jaar geleden) hoorde ik dat als je 35 bent dat je dan niet meer thuis mag bevallen en dat er zo nog meer dingen anders gaan. Weet iemand wat er veranderd qua zwangerschap en bevalling als je 35jaar of ouder bent? @Zico, toch gefeliciteerd en sterkte! Wat een spannende en slopende tijd zal dit zijn voor jullie.
@missdaantje, wat erg voor jullie zo'n abrupt einde en weer een operatie ....veel sterkte en dikke knuf @Zico, gefeliciteerd en sterkte, klinkt heel erg naar zwangerschapsvergiftiging veroorzaakt door de hoge bloeddruk, zei de ervaringsdeskundige. De bloeddruk kan ook nog stijgen na de bevalling maar de grootste "veroorzaker" en gevaar voor moeder en kind de placenta is er niet meer. Zal nog wel een tijdje voor haar duren om op te knappen, eerst lichamelijk en dan geestelijk deel, de doodsangst heeft bij mij ongeveer 4 jaar geduurd en flakkert nog wel eens op verder is vandaag altijd een mooie dag voor mij/ons was 6 jaar geleden dat ik een positieve zwangerschapstest had van mijn mooi prinsje wat een geweldige tijd was het en wil het zo graag nog een keer.......en jullie allemaal Fijne dag gewenst liefs
@Giegel Welkom op de site... Bij 36j en ouder worden je onderzoeken aangeboden om te kijken of je vruchtje geen afwijkingen heeft... en of je thuis of in het ziekenhuis wil bevallen ligt volgens mij aan jezelf en aan je voorgeschiedenis.. Hoop dat ik je daar al iets mee heb geholpen en anders krijg je van de dames hier nog wel meer uitleg.. groetjes Anja
@Zico: Jeetje, wat erg van je zus en haar kindje. Op zo'n dag hoort blijdschap te overheersen, maar nu is iedereen bang en heb je het kindje nog niet mogen zien. Ik hoop dat het héél snel beter gaat met Renée en je zus en dat ze beiden snel weer thuis mogen zijn! Tante Zico: gefeliciteerd! @Giegel: Welkom hier! Als er geen medische indicatie is, mag je gewoon thuis bevallen hoor, net als de jongere mama's... @Diana: Is Nino dan te vroeg geboren? Ik testte van Jasmijn op 21 april 2006 positief (29e cyclusdag) en zij is op 23 december geboren, 2 dagen voor de uitgerekende datum...
Giegel, leeftijd is inderdaad geen indicatie om in het ziekenhuis te moeten bevallen, tenzij je daar natuurlijk een medische indicatie voor hebt.
Zico, gefeliciteerd met je nichtje! Ik zal duimen voor je zus en haar dochtertje dat het met allebei snel beter zal gaan.
Ik ben twee keer ingeleid en dus in het ziekenhuis bevallen. Daarom wil ik nu graag thuis bevallen, als alles lukt Bedankt alvast voor de antwoorden!
Hallo meiden, ik heb onze kleine Renée net 10 min mogen bezoeken bij m'n zus. geweldig, ze lijkt een copie van haar zusje allen is ze iets kleiner en magerder. Ze liet al vrij veel van zich horen hihihi binnen een 1/2 ga ik helpen de suikerboontjes inorde brengen.
Zico, fijn te horen dat het al beter gaat met je kleine nichtje. Gaat het met je zus nu ook al beter?
@Giegel welkom hier vragen worden beantwoord en das leuk, heb ook al veel geleerd hier! En de dames zijn leuke meiden, en ja voor mij mag 34 of 35 of 33 jaar maakt niet uit, in Nederland denk ik dat men soms andere gewoontes heeft om te bevallen, hier mag het met een vroedvrouw en thuis maar ik weet niet tot wleke leeftijd, zal misschien anders zijn!
Met m'n zus gaat het weer wat beter, we hebben ook bij haar gemogen, de bloeddruk is nog hoog en ze heeft nog een beetje koorts.
Zico, ik ben blij te horen dat het weer wat beter gaat met je zus. Dat moet een hele opluchting voor jullie zijn. Hoop dat ze snel weer opknapt en kan gaan genieten van haar kindje.