35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Eerst nog zwanger worden natuurlijk, maar ik hoop dan dat ik deze keer zonder infuus en gewoon thuis kan bevallen als het zover is.
    Ik ga er ook al vanuit dat ik niet voor m'n 35e zwanger word, mede door medicijngebruik van de afgelopen maanden.
    Denk dat maar de Etos-pillen ga halen, om te kijken of dat een steentje kan bijdragen 8)

Hier zijn ook inderdaad leuke meiden en hier kan je erover praten, want in de omgeving weet nog niemand dat ik zwanger probeer te worden.

2. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Goed nieuws zico!
    Het zijn kleine vechtertjes en het wordt ook vast een kleine pittige tante als ze wat groter is. Kan mij er helemaal wat bij voorstellen als ik naar onze jongste kijk :)

3. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Diaantje: wat een teleurstelling voor jullie. Ik hoop dat de operatie effectief zal zijn en dat jullie snel verder kunnen. Heel veel sterkte.

Zico: dat is schrikken zeg, maar gelukkig gaat het nu beter.

Hier rustige feestdagen gehad en vandaag ook nog lekker vrij met mooi weer.

4. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Goede avond meiden,

Ben een paar dagen niet hier geweest, maar net even alles bij gelezen. Allereerst iedereen bedankt die met ons meeleeft. Super!

@ Miss Daantje & Randy: heb net jullie site bezocht en wat vind ik dit erg voor jullie. Zijn jullie net lekker op weg, moeten jullie de behandeling staken voor een behandeling. BALEN! ONEERLIJK! Ik wens jullie alle sterkte van de wereld, ook met de operatie Miss Daantje, hoop dat alles goed komt en jullie weer snel verder kunnen en dan eindelijk héél snel roze worden. Nogmaals veel sterkte!

@ Zico: van harte gefeliciteerd met je nichtje. Ook voor jou, je zus en schoonbroer, nichtjes heel veel sterkte gewenst.

Voor iedereen nog een heel fijn zonnig weekend!

5. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    Iedereen een heel leuk zonnig weekeinde gewenst.

6. Goh, deze zaterdag is alweer bijna voorbij en niemand heeft vandaag gepost... :confused:
    Dat kan niet natuurlijk, dus doe ik het snel nog even... ;)

@Zico: Gelukkig gaat het met je zus ook weer wat beter. Nog even en dan kan het grote genieten beginnen... :D
    Ik word ook bijna tante trouwens, mijn zus is op 19 mei uitgerekend...

Het belooft héél mooi weer te worden, dus de komende twee dagen zal er ook wel weer weinig geschreven worden... :D
    Ik wens iedereen een zonnig en gezellig weekend!

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hihi Lola, gisteren was het bij ons vrijdag hoor. En spannend dat je bijna tante wordt. Is het de eerste keer? Of heb je al meer tantezeggertjes.

Hopelijk wordt het inderdaad het mooie weer dat is voorspeld, al was het gisteren ook niet onaardig.

Gisteren hebben we vast voor Alyssa een peuterbedje gekocht. Met het verbouwen gaat het wat minder snel dan gehoopt. En nu kunnen we haar in ieder geval vast ruim voor de baby er is laten wennen aan een ander bedje.
    Het beddegoed voor dit bedje is inmiddels gewassen en gestreken dus vandaag gaat het bedje in elkaar worden gezet en kan ze er voor de eerste keer in slapen. Ik vind het zo spannend, zo'n nieuw bedje is toch ook weer een mijlpaal. Zucht.

8. kaat11

kaat11 Niet meer actief

Hoi iedereen,
    Ik had nog zo met mezelf afgesproken dat ik me niet gek zou laten maken door mijn pijntjes........helaas mislukt.

26 april mijn ei gehad, nu heb ik sinds donderdag erg veel pijn in mijn ()() en erg veel plassen en pijntjes in mijn buik dit heb ik normaal een paar dagen voor mij NOD. Het is volgens mij veel te vroeg, ookal zou het deze maand gelukt zijn om al ergens last van te hebben. Temp blijft omhoog gaan (37,3 vanmorgen).

Zo dat ben ik ff kwijt.........

fijne dag iedereen,
    Kaat

9. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    Spannend KAAT11.Duimen dat de :evil: :evil: :evil: wegblijven.Geniet van het mooie weer, misschien lijdt het af.

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Kaat, spannend hoor.

11. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Nou Kaat, dat is spannend. Wanneer zou je NOD zijn?

12. sandra1967

sandra1967 Actief lid

16 feb 2008
    106
    0
    0
    Oh Kaat het is echt spannend zo ik had namelijk ook mijn vruchtbare dagen in het weekend ik hoop dat we straks samen hier kunnen zeggen dat we zwanger zijn ik kan die week wel omkijken laten de :evil: :evil: maar wegblijven.

groetjes sandra

13. kaat11

kaat11 Niet meer actief

FF zegt dat ik pas op 15 mei kan testen, dat is dus een week nadat ik normaal zou testen. Ik zou op basis van mijn ei, op 10 mei zou gaan testen.

@sandra, het gaat weer een lange week worden. Ik ga voor je duimen. Heb je ergens last van? voel je iets?

Ik weet niet precies wanneer ik ga testen. Ik ga deze week eerst een door zien te komen zonder alles te voelen.

Geniet van de zon,
    Kaat

14. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Op andere topics heb ik het al verteld....dus hier ook maar eventjes. Deze maand heeft het helaas niet zo mogen zijn. Ik ben/was er wel wat verdrietig over temeer omdat ik dacht dat er nu toch echts iets aan het gebeuren was in mijn lijf. Maar nee, hoor, het lichaam heeft mij voor behoorlijk voor de gek gehouden. :oops:
    We gaan door voor poging 4. Wat een toestand iedere keer, zeg!
    (en ik realiseer me echt wel dat we nog maar 'net' bezig zijn maar heb me vantevoren nooit beseft dat het zo'n impact op je leven/stemming kan hebben, valt me echt tegen).

Ik wens iedereen veel geluk en zet 'm op.

Groetjes, Lola2

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Zico, ben blij dat alles goed is met je nichtje en dat het beter gaat met je zus!

Inez, kleine meisjes worden snel groot.....
    Ben benieuwd hoe Alyssa haar nieuwe bedje vindt.

Kaat, ik duim!

Ik ben gisteren bij de VK geweest en weer goed gekeurd. Groei baarmoeder goed volgens termijn, mooi hartje weer gehoord, etc. Joepie!
    Ze kon voelen dat de kleine met de billen naar beneden lag. Ze heeft mij laten voelen, geleid door haar handen, maar ik voelde niks hahaha!

Wat betreft m'n rugpijn moet ik beter op m'n houding letten. Ik vermoede al dat dit kwam omdat ik m'n rug wat te hol trek en dat bevestigde ze, dus hier moet ik me meer bewust van worden. Maar gelukkig heeft het niets met het bekken te maken, daarvoor zit het te hoog.
    Wel nog moe en mijn bloeddruk is hetzelfde gebleven, maar volgens deze VK (er zijn er 2) was dat nog niet zo laag dat dat echt een probleem moest zijn (de zoethoutthee gaat dus in de prullenbak, oh zo!!). Ben op ijzer geprikt, ook wat laag maar nog net onderin de marge dus ook goed. Die moeheid kan er gewoon bij horen zei ze (en ze fluisterde nog iets over dat ik niet de jongste ben maar dat heb ik niet gehoord).

De babykamer begint lekker op te schieten.
    Dit was de oude kamer van mijn jongste stiefje, stond nog vol met dingen van haar en moest eerst leeg gehaald worden. Daarna hebben we het behang eraf gehaald, Chris heeft de plinten goed gelegd en de muren voorgestreken.
    Dinsdag wordt het kamertje behangen en donderdag worden de babymeubeltjes geleverd! De gordijntjes hebben we al in huis dus die kan ik dan ook ophangen. Een paar accessoires heb ik in de loop van afgelopen weken gekocht en de afgelopen dagen veel dingetjes op internet erbij gezocht en besteld.
    Leuk leuk leuk

Verder zijn we nog steeds heel druk met klussen door het hele huis, veel winkels bekijken en shoppen, dingen regelen, enz.
    Maar dit weekend ga ik ook even lekker van de zon genieten want volgende week wordt weer een hele drukke week op 't werk en thuis.

Er staan wat nieuwe buikfoto's in mijn album.

Prettig weekend allemaal!

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lola2, ook hier een dikke knuf aan je!

17. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @Lola2 dikke knuffel,
    sterkte

@Kaat veel succes ik duim voor je hoor.

@Natas mooi dit goede positieve nieuws te horen,
    wat een positieve energie....
    keep up the good work!

hier zalig zonnetje , zalige vrienden op bezoek, lekker genoten,
    goed gegeten, goede wandeling, ook men ventje de UV test met men hondje 20Km met de fiets en geslaagd....
    het gaat naar een zalig weekend hier toe,
    men eerste cadeatje van vrienden voor de baby gehad,
    van zwitzal allerlei cremepjes en een knuffel, prachtig....
    het gaat de goede kant op,
    mooie referentie's gehad voor men site....

gisteren zat er een vrouw in het restaurant en is ook zwanger aan haar buik te zien en de ober dacht het ook was het voor snel en eind van de negen maand,
    niets minder waar dus ze was voor aug dus,
    dit kan niet of het moeten er meer zijn!
    wow wel zo dik ben ik dan nog niet.....het mens ging zelfs er al vreselijk naar...
    hoe hou je dit nog al die maanden vol?
    het leek me nu al 20kg bij.
    dit was wel even verschieten. :eek:

Liefs Ritje

18. sandra1967

sandra1967 Actief lid

16 feb 2008
    106
    0
    0
    hallo Kaat nou lichamelijk voel ik nog niks maar ik had wel s'avonds op koninginnedag wat roze afscheiding 1 keer en de dag erna ook 1 keer ik dacht eerst dat ik ongi aan het worden was 10 dagen te vroeg maar ik vroeg het hier maar het kan de innesteling zijn geweest volgens Ritje en daar houden we het maar op ik heb het tot nu toe niet meer gehad dus we wachten af wel spannend hoor en heb jij wel al wat lichamelijke dingen waaraan je wat kan merken?

groetjes sandra

19. kaat11

kaat11 Niet meer actief

@sandra,
    Innesteling!klinkt goed toch...ik duim voor je.

Ik moet verschrikkelijk vaak plassen en mijn urine ruikt heel raar (ik hang niet met mijn neus boven de pot hoor, maar het valt gewoon op. Mijn urine is ook heel troebel en dat terwijl ik heel veel water drink. Pijnlijke ()(). dit heb ik normaal maar 1 dag voor mijn NOD en heb allerlei krampen in mijn buik vanaf donderdag. Daarnaast mega chagi (en dat met het mooie weer). Vandaag een klein beetje bruin verlies (alleen met afvegen zeg maar).

Genoeg om te voelen dus, maar ik kan niet zeggen dat ik andere maanden niets had. Ik heb het echter nooit zo vroeg als nu. Ik heb niet meer afscheiding en als je zwanger bent dan heb je dat volgens mij wel toch?

succes, ik ga duimen en houdt me op de hoogte,
    Kaat

20. sandra1967

sandra1967 Actief lid

16 feb 2008
    106
    0
    0
    Klinkt goed allemaal Kaat ik hoop het ook voor jou dat het zo is ik ga voor jou ook heel erg duimen en we houden elkaar op de hoogte.

groetjes sandra

Deel Deze Pagina