35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    @ Kaley van harte gefeliciteerd!

Ik hoop voor de anderen dat het snel raak is.

Effe een update van mij, ik ga morgen naar de gyn. voor een echo, de reden dat dit zo vroeg gebeurd is door mijn leeftijd. Misschien ben ik ook al een maandje langer zwanger en dan komt de combinatietest al vlug om de hoek kijken. Ik ben zeer benieuwd wat ik morgen te horen krijg of al kan zien. Heb sinds gisteren ineens de angst dat ik niet zwanger ben, gek he? Heb toch 2 maal een positieve test gehad, zullen de hormonen wel zijn denk ik.
    Heb wel duidelijke symptomen hoor dat ik zwanger ben.

2. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    he..spirit....natuurlijk ben je zwanger....! Veel suc6 morgen. Waarschijnlijk zal een mooie echo de laatse angsten wegnemen. En dat je misschien wel verder bent dan verwacht is toch geheel niet erg?

Daan---blehhhhhhhhhhhh..op naar de volgende ronde...

hang in there lastminutemama!

Natas: wel enorm goed dat je gewoon toch naar prenatal gegaan bent. Hopelijk viel de visite je een beetje mee. Jouw tijd komt....ik hoop dat je de hoop weer binnenkort terug vindt......sterkte meid

Anna: ik denk idd dat wanneer de arts zegt dat je in principe zwanger mag raken, dat het idd niet vreselijk erg zal zijn....en nu maar hopen dat dit gewoon gebeurt...

3. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Natas
    Ik hoop en denk dat je vandaag een van de zwaarste dagen gehad hebt. Hopelijk gaat het vanaf nu langzaamaan weer een stukje beter. Ik denk niet dat er maar iemand zou zijn op dit forum die met je had willen ruilen vandaag. Je zit in een emotioneel ontzettend vervelende situatie.
    Sterkte

4. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Sabrina, het zou zeker niet erg zijn als ik al verder zou zijn! Maar het mag van mij morgen zijn hoor, vind het superspannend allemaal.

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    @ Anna. Goed te horen dat je al weer wat rustiger bent en dat je nu ook het positieve kunt zien van wat de arts zei. Mij lijkt het ook dat wanneer hij zegt dat je best zwanger mag worden dat dat dan ook zo is. En ik hoop ook voor je dat je op de controle-echo èn kunt zien dat hij kleiner is en natuurlijk dat zo gewenste kloppende hartje!

@ Natas, ik kan me zo goed voorstellen dat alleen de foto's van het gezinnetje van je stiefdochter al pijnlijk zijn. En alles wat er omheen komt kijken. Je angst dat het jou niet meer gaat lukken, dat er je op dit moment niet meer positief over kunt denken.
    Ik hoop met Anna mee, dat je je na vandaag weer langzaamaan beter zult gaan voelen en dat ook voor jou het zonnetje weer gaat schijnen!

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dank jullie wel, lief van jullie!
    Stiefdochter + vriend hebben een prachtig kindje gebakken hoor!
    Echt een heel mooi en lief manneke, en ik ben helemaal niet iemand die van elke baby in katzwijm valt. En alles gaat perfect. De bevalling was heel voorspoedig verlopen, wel ietwat last van de hechtingen maar niet buitensporig, stiefkleintje slaapt op 1 voeding na al de hele nacht door, borstvoeding gaat als een trein, hij huilt heel weing, zit alweer mooi boven z'n geboortegewicht, etc. Heerlijk voor hun.

Maar voor mij........ voor mij was het een ramp.
    Ik ben daar vrolijk binnen gelopen, ze allebei uitbundig en heel hartelijk gefeliciteerd, stiefkleintje uitvoerig bewonderd, leuk alle cadeautjes gegeven, etc. En dat meende ik ook allemaal, ik moest mezelf wel wat forceren maar ook dat gevoel is er wel.
    Maar gaandeweg ging het me steeds minder makkelijk af. Het was ook gewoon te veel, een overdosis waarin ik geen enkele ruimte had om iets anders te laten blijken. Ik heb niet alle 60-of-zo foto's kunnen bekijken en daarna ook niet het hele filmpje van welgeteld-47-minuten af kunnen kijken, moest paar keer naar de wc vluchten om een traan weg te pinken en de rest weer in te slikken.

Maar niet alleen de baby-overdosis deed me de das om, ook de houding van oudste en haar vriend.
    Ze hebben allebei niets persoonlijks tegen me gezegd en al helemaal niet een blijk van mijn miskraam, verdriet, dat het ook moeilijk is voor me, of iets dergelijks. Ik voelde me te veel, hun hele houding, tis dat ik met haar vader ben getrouwd maar voor de rest had daar net zo goed een hap lucht naast Chris kunnen zitten. Ik heb mijn gevoel daarna gecheckt bij Chris en hij was het met helemaal me eens.
    Ik verlang niet veel hoor.... 1 woordje maar van 1 van beide was al genoeg geweest.

Ik heb gisteravond de ogen uit m'n kop gejankt. Nou ben ik vannacht ook nog flink verkouden geworden wat het er ook niet beter op maakt, maar ik voel me vandaag alsof ik klappen voor m'n kop van een bokser heb gehad.
    Ik kom er voorlopig niet meer...........

Maar godzijdank had ik wel vanochtend een postieve ovutest te pakken!
    Een pietsie later dan anders dus, misschien nog door de MA of misschien door de verkoudheid. Maar whatever, vanavond gaan we weer aan de klus. Heb er gisteravond ook nog even aan gedacht, maar niet gedaan met m'n dikke huilogen. Achteraf zonde, maar jammer dan.
    Heb m'n banner aangepast.

@ Daan : ah verdorie, wat jammer! :(

@ Spirit : ik ben benieuwd hoe het vandaag is gegaan!

7. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    @Natas,
    Zo, dat zit erop! Je hoeft de boze stiefdochter voorlopig ook niet meer te zien. Knap van je hoor, dat je je goed gehouden hebt. Misschien kan je de volgende keer je andere stiefdochter wel zeggen dat je het er zelf wel moeilijk mee had. Maar het is fijn dat ze gisteren in de belangstelling stonden voor hun baby en hun geluk. Dat hoort ook, ook al is ons verdriet nog zo heftig.

Gefeliciteerd ook met je ei. Het leek meal sterk als dat er helemaal niet van zou komen. Vanavond dus maar ontspannen aan de slag ;)

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Yep, lekker dat het er nu op zit!

En ook blij met m'n ei :)
    Ah ja, ik raakte gewoon erg in de minneur van alles. Was ook bang dat m'n cyclus na de MA heel lang zou blijven. Nou wordt ie wel wat langer dan ik gewend ben (32 dagen ipv 29/30), maar dat is niet zo erg.

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Natas begrijp je verdriet, maar meis binnenkort komt ons klein zieltje uit de hemel naar onze moederschoot toe, we zullen enkel wat meer geduld moeten uitoefenen.

10. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Ik ben net weer eens gaan rekenen want ik zit er wel eens naast met de eerste ongi-dag: is dat de dag dat je "iets" gaat vloeien of is dat de dag dat het feest in volle gang is?
    De laatste 3 ronden waren 28, 26 en 27 dagen, daarmee kom ik op een "rondetijd" van 27 dagen gemiddeld.
    Op 9/9 begon het met "iets", op 10/9 ging het vrolijk verder en op 11/9 was het feest in volle gang. Als ik bij al deze data die 27 dagen tel had ik nu op 5/10, 6/10 of 7/10 toch wel ongi moeten worden? Ik was nooit zo'n ster in toegepaste wiskunde
    Ik voel nog steeds niets maar moet volgens mij toch iets vaker plassen dan normaal......De verleiding om te testen begint langzaam te groeien maar ik heb geen zin in een eventuele teleurstelling. Nog maar een dagje vooruit schuiven dus
    :) :confused: :rolleyes:

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    @ Zico : dank je, en voor jou ook hè meis!

@ LastmintuteMama : de eerste dag van je ongi is de 1ste dag van 'volle rode bloeding'.
    Maar je bent echt wel overtijd hoor ;)....... oooh, ik had al lang getest! :)

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    nou het gaat lekker , heb net de controlearts van het werk al over de vloer gehad

13. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    Natas: je hebt je kranig gedragen zeg...dat ei was meer dan verdiend :)

vind het idd schokkend om te lezen dat je schoonfamlie geen woord gerept heeft over jouw situatie....op steun hoef jij daar dus niet te rekenen....jammer!

Lastminutemama: in die 9 maanden ga je toch nog wel een x testen he? hihihi...gos....knap dat je zo lang wacht, maar ik begrijp je volkomen...er komt zo wel eelt op die duimen...........

Zico: arts? ziek? blehhh

14. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Ja..Lastminutemama, ik begin wel eeerg nieuwsgierig te worden,
    maar dat zul jij nog wel 10x erger hebben :) ;)
    Groetjes Erna ;)
    p.s. ik hou het topic in de gaten en ga duimen voor je :thumup: :thumup:

15. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Mij is verteld dat zodra je een maandverbandje, tampon of inlegkruisje nodig hebt, je menstruatie is begonnen...dus zodra je bruin (is ook bloed) verliest en niet pas als het helder rood is.

Maar ja, LastMinute Mama, ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent! :p :p :p

Liefs, Daantje

16. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Natas...wat knap hoe je je gehouden hebt op die kraamvisite! ;)

@ Lastminutemama....veel suc6 meid! Hoe voel je je verder?
    Wanneer ga je een testje wagen? Duim voor je!

Liefs Marjo

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hahaha, ja dat was idd m'n beloning! :D

Zeg, heeft LastminuteMama nou nog stééds niet getest! :confused: :)

18. Niet meer actief

hey meiden

ben ik weer ff met een update

voel me prima op symptonen na dan hahaha zoals zeer pijnelijke (.)(.) rommelende darmen van de buikgriep en ben nog steeds hoesterig jak

heb nu steeds veel afscheiding (sorry voor details)glibberig gedoe steeds en dan ik weer naar toilet ja angst zit er nog steeds een beetje maar heb er alle vertrouwen in deze x heel raar ook

af en toe voel ik mn buik wel en dijn al aardig uit ook huisarts zei dat het kon omdat ik al eerder kinderen heb gehad en bij de 1 gaat het sneller als bij de andere

nog 2 weekjes en dan naar UMCG voor echo kijk ik echt naar uit kan bijna niet wachten tot het zover is

su6 iedereen

liefs kaley

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ja natas, ben een beetje ziekjes, keelpijn, oorpijn, m'n stembanden zijn overspannen, hihihhi heb zwijgplicht gekregen.
    Het zou een griepje zijn die zeer besmettelijk is

20. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    @ kaley,
    Ik kan me voorstellen dat je ongeduldig ben. het houdt haast niet op he!? Steeds moeten we maar weer geduldig zijn.

Deel Deze Pagina