Lola, veel plezier vanmiddag met de echo. Spannend hoor. Hopelijk werkt de kleine goed mee en kunnen jullie het geslacht goed zien.
@ Inez: hey, net nog even je nieuwe foto's van je buik bekeken. Mooi hoor ! En wat ligt jullie kleine prinsesje, prinsesseheerlijk in haar nieuwe bedje!
Hihi, ja lief he? Ze ligt nu ook even prinsesheerlijk in haar bed en ik ga zo ook nog even lekker plat. Vanochtend m'n vader en z'n vrouw op visite gehad. Gelukkig namen zij het heen en weer rennen met Alyssa even op zich, maar het is toch altijd wel weer vermoeiend wanneer ze er zijn. De vrouw van m'n vader is altijd erg druk en erg aanwezig en ik erger me altijd wezenloos dat ze niet kan ophouden met het knuffelen van de kleinkinderen. Even knuffelen is prima, maar niet de hele tijd door. Gek he? Waar een mens zich toch druk om kan maken.
Tis heerlijk weer he meiden. Begin al te voelen dat ik een beetje verbrand ben. Ben gister op de fiets naar mn werk gegaan(6 km), en dat is heel wat voor mij.Maar wil er graag een paar kilo afhebben voor ik op vakantie ga(31 mei). En ja daar begin ik een beetje laat mee, dus nu moet ik extra goed mn best doen. En dan maar hopen dat ik echt niet begrijp waar ineens die kilo's vandaan komen............maar dan zijn we alweer ff een tijdje verder
Hoi Allemaal, Ik probeer echt wel met beide voetjes op de vloer te blijven hoor. Denk zelf echt dat het deze ronde niet raak is, maar je weet nooit natuurlijk. Alleen als ik me echt niet meer kan bedwingen aan het eind van de week, dan ga ik testen. Dierenarts is inderdaad een mooi beroep. Ik werk met gezelschapsdieren en niet met vee. Ik had veel liever veearts geworden, maar ik ben een slappe barbie en veearts zijn is lichamelijk heel erg zwaar. @lola, veel plezier met de echo, super leuk lijkt me.... geniet van het mooie weer allemaal, Kaat
Wat een zalig weertje he, heb men remorque voor men hondjes afgeschuurd en een laag gegeven , hij blinkt als nieuw zalig zo buiten bezig zijn, de rennen das voor deze week of als het nog zo een dagje is.... die ook een laagje geven, zo gaat de tijd geod vooruit. Lola wat ben ik benieuwd hoor, laat snel iets weten he, Kaat wat is het verschil tussen veearts en dierenarts, in Belgie noemen we dit hetzelfde.. maar toch leuk dat beroep van je... Sanrob nu is het ideaal om te kleuren een tintje krijgen fietsen is gezond en goed voor de kilootjes eraf te krijgen... zalig in dit weertje! Ritje
Hoi Ritje, Een veearts is voor de landbouwhuisdieren (koeien, varkens, kippen, schapen enzo). Dierenarts is van de gezelschapsdieren: honden, katten, vogels en alle tropische huisdieren. Wordt inderdaad veel doorelkaar gebruikt. Ik denk dat alleen mensen die echt diergeneeskunde hebben gedaan het onderscheid maken. Het mag allebei. groeten, Kaat
Mijn 'nieuws van de dag'... Eerst het belangrijkste: Alles zit er op en eraan en functioneert goed. In tegenstelling tot Jasmijn liet dit meisje wel meteen zien wat ze in huis had ! Ja... jullie lezen het goed: Jasmijn krijgt een zusje! De 12 weken-echo gaf dus het juiste beeld. Dat ik zelf ook al uitging van een meisje bleek wel toen ik het over 'ze' had toen de echoscopiste nog niet tussen de beentjes gekeken had... Onze uk hield wel de hele tijd de handjes voor haar gezichtje, zodat het vrij lang duurde voordat de echoscopiste de bovenkaak goed in beeld had. Maar tijdens de nekplooimeting hadden we eigenlijk al gezien dat deze mooi doorliep en het kindje geen open gehemelte heeft...
ja zo'n 3 a 4 dagen later had ik pas een temperatuurstijging. Deze stijgt een paar uur na de eisprong
Lola: Leuk zeg een meisje! en super dat de echo goed was. Ik moet zeggen dat ik nu ook wel reuze nieuwsgierig ben wat wij gaan krijgen. Het blijft spannend Kaat: spannend hoor EllenK welkom terug, helaas niet roze dus. Benthe: Ik hoop dat al het gespuit heel snel een positief resultaat heeft oeps nu ben ik alweer vergeten wat ik net heb gelezen.
Oh Lola wat leuk weer een meid erbij is super gezellig toch en dat alles erop en eraan zit is natuurlijk het belangrijkste. groetjes sandra
@ Lola: wat leuk! Definitief een meisje, en alles goed met haar! Fijn om te horen! @Nino: lief dat je aan me gedacht hebt. Inmiddels ben ik weer terug van De Geertgen. Bloedtest is afgenomen en er is weer een shotje Pregnyl gezet. Deze prik was heel wat gemener dan die van de vorige keer. Ik heb er nog steeds last van... Enfin, het is voor een goed doel nietwaar? Op weg naar huis vertelde mijn vriend dat een goede vriendin van ons zwanger is... Zij heeft nog serieus nagedacht over eicel-donatie voor mij, maar uiteindelijk besloten dat ze toch eerst zelf een kind wilde. Deze vriendin is alleenstaand en is nu zwanger van een scharreltje door een gescheurd condoom. Althans, dat verteld ze.... Ik denk dat ze donders goed wanneer haar vruchtbare dagen waren en dat er geen condoom aan te pas is gekomen... Ze is 39 en door mijn vervroegde overgang met de neus op de feiten gedrukt dat ze geen 10 jaar meer kan wachten! Maar ze heeft er nu wel heel erg veel vaart achter gezet... Ze is er enorm gelukkig mee, en dat snap ik. Maar ze vond het nogal moeilijk om ons te vertellen. Eerlijk gezegd zaten de tranen me hoog maar dat wijt ik aan de hormonen die mijn lijf in zijn gejaagd... Ik gun het haar namelijk ontzettend maar het steekt toch dat het bij haar zo supermakkelijk gaat en bij bepaald niet.... Nu begint voor ons het grote wachten... Ik ben al niet zo'n geduldig exemplaar dus dat is echt afzien voor me. Ik zou ontzettend dolgraag willen dat het raak is, maar ik durf er niet op te hopen... Liefs, Benthe
Spannend Ritje, nog een week voordat je weet wat voor geslacht je kindje is! En weer een echo, leuk joh! Jammer hoor Inez, dat het niet zo goed klikt tussen jou en de vrouw van je vader. De partner van een familielid vind ik zelf heel belangrijk, ik ben blij dat het goed klikt met de vriend van mijn moeder. En omgekeerd mijn moeder en zus met Chris. Erg jammer voor jou dat het met de partner van je vader niet zo is. Lola, gefeliciteerd met de mooie echo van je meisje! Benthe, ik kan me heel goed voorstellen dat het bericht van de zwangerschap van je vriendin voor jou emotioneel ook zwaar is. Het is een beetje dubbel, dat kan en dat mag. Knuf! Ik heb vandaag weinig nieuws te melden, behalve dat het een lange drukke dag op kantoor was met de cooling te hard aan en daardoor heb ik het de hele dag koud gehad! Sjieluge ikke, niehwaar
Lola gefeliciteerd met je meid! Idd was met de 12 wk echo en de uitleg toen wel duidelijk (tenminste dat was toch met jouw echo) Benthe, kan idd je mixed feelings voorstellen. Fijn meiden dat jullie ook nog ff aan mij denken. Eerste dagen waren echt weer leuk. Eindelijk. Gezellige mensen, lekker informeel. En ik kan ook op de fiets. 7 km is het en het is echt perfect weer nu (fiets 'smorgens wel heel langzaam anders kom ik zo bezweet aan )
Dit is lekker terugkomen zeg, met dit lekkere weer. Heb nog niet bijgelezen hier, lekker nog van het mooie weer genoten (en nog) Kom op de laatste pagina's ook geen NOD/afspaken/uitgerekende data tegen... Wie heeft de laatste geplaats? Zag zo snel nog geen fijne berichten. Sterkte voor diegenen die weer een teleurstelling hebben gekregen. Wij hebben die ook gekregen toen we voor NOD negatief getest hebben... Toch gaf het ook wel berusting, want ik vond het eigenlijk helemaal niet fijn om jarig te zijn en van een ontspannen vakantie te willen en genieten net voor NOD en ondertussen van alles te voelen, te denken en te dromen. Na het negatief testen leek het toch of ik een stuk minder voelde. (Het geest en het lichaam van de mens zijn ongrijpbare dingen...) Wel voelde ik menstruatieachtige krampen trouwens. En ik rekende dan ook echt op een ongi. Maar ondertussen zit ik volgens mij toch minstens 1 dag na NOD (gebaseerd op temp en slijm) en toch geen teken van ongi So far so good! Morgen of overmorgen zullen we wel weer eens een testje wagen. Maar eigenlijk wil ik nu alleen maar testen als het echt positief zal zijn. Hoe langer we wachten hoe meer kans daarop, heb eerder ook al eens een keer 16 dagen na NOD pas een ongi gehad. Dus dat is ook nog niet uitgesloten. Ik had me al neergelegd bij een mensturatie, maar ondertussen begint de hoop toch weer naar boven te borrelen.
he wie weet er iets over de hartslag en het geslacht, naar het schijnt kan je er zo ook uitmaken wat het gaat worden. De chineese kalender geeft een jongen weer, m'n zoon dit geweldig vinden , want hij is de enigste jongen. Zat bij de geboorte van m'n zus te huilen dat het een meisje was, hij had zo gehoord een jongen in de familie te krijgen. Onze dochter zei voor mij mag het ook een jongen zijn dan is yens niet meer alleen he.
Anna: Ja het is hier eindelijk ook voorjaar. Toch spannend hoor om overtijd te zijn. Zico: de Chinese geslachtsvoorspelkalender zat er bij mijn eerste zwangerschap helemaal naast hoor...
Anna, weer terug van vakantie. Helaas niet positief getest, maar ook nog geen gesignaleerd. Spannend dus nog. Ik duim voor je meid! Benthe, ik kan me toch goed voorstellen dat je best even dubbele gevoelens hebt bij de zwangerschap van je vriendin. Natuurlijk gun je het haar, maar ja, zelf wil je ook zo graag. Zico, de hartslag van de baby schijnt pas in het laatste stadium van de hartslag wat te zeggen. Bij een hogere hartslag is het een meisje, bij een lagere hartslag een jongen. Lola, wat leuk joh, een meid erbij. Dat dacht ik ook al wel te hebben gezien toen je die echo's plaatste. Ellen, wat heerlijk dat je eerste dagen op je werk leuk waren en dat je het nu op de fiets afkunt. Het is nu inderdaad fijn weer om te fietsen. Hoop voor je dat deze baan blijft geven wat je ervan had gehoopt en verwacht. Natas, inderdaad jammer. Zeker omdat voor mijn gevoel het contact met m'n vader hierdoor ook minder goed wordt. Hij wordt steeds meer een vreemde voor me. Maar goed, het is niet anders, ik ga er geen energie meer in steken, dat heb ik genoeg gedaan en ik vind het wel best. En gelukkig nemen m'n hormonen wat dit betreft geen loopje meer met me. Ben je inmiddels al weer een beetje opgewarmd na een dagje in de koelkast?
@Annna Spannend....... Blijf zo aan het duimen.... [-o< @Lola.. Een Meisje....gefeliciteerd Groetjes Anja 8)