goedemorgend meiden, mag ik m'n nichtje Renée voorstellen ons vechtertje Onze website en album zijn tevens ge update
Goede morgen meiden, @ Lola: gefeliciteerd met de geweldig goede echo. Wat leuk, nog een gezond meisje erbij. Ik vind het helemaal geweldig om een zusje te hebben , heb een hele sterke band met haar. Hoop dat het voor Jasmijn en beebje ook zo gaat worden. @ Benthe: heel herkenbaar. Je gunt anderen een zwangerschap, maar vraagt je voortdurend af waarom het bij jezelf zo moeilijk gaat en wanneer jezelf eindelijk aan de beurt zal zijn. Veel sterkte met wachten, meisje en hopelijk mogen wij jou snel feliciteren @ Natas: arme jij, maar daarom zal je dubbel genieten als je buiten in de lekkere warme zon komt @ Ellen: echt top dat je een leuke baan hebt gevonden. Wat goed van je dat je met de fiets bent gegaan. Neem het me ook steeds voor, maar vind het toch ook heel lekker om in de cabrio naar het werk te rijden. @ Anna: spannend hoor, ik zag dat je al 4 dagen overtijd bent. Duim heel hard voor je! [-o< @ Inez: idd jammer dat je het niet goed met de vriendin van je pa kan vinden. En vooral jammer dat je daardoor het gevoel hebt dat je vader steeds meer een vreemde voor je wordt. Wel goed dat je daar geen energie in wil steken, je hebt wel iets anders aan je hoofd, toch? @ Zico: wat een mooi nichtje heb je! @ All: ik heb al vanaf zondag het gevoel dat de eraan zitten te komen. Maar vanochtend kwam de buikpijn echt in alle hevigheid. Dus ga ervan uit dat ze er vandaag of morgen echt zullen zijn. Heb dus vanmorgen alvast de IVF polie gebeld, omdat ik op dag 3 een echo en een gesprek heb. Dilemma: als vandaag de er zijn, moet ik vrijdag, dat is geen probleem. Maar als ze er morgen zijn, is zaterdag dag 3 en dan zijn ze dus gesloten . Eer dat ze weer open zijn (dinsdag, ivm Pinksteren), zit ik dan op dag 6. Ik word vanmiddag teruggebeld door de secretaresse wat ik nu het best kan doen. Wordt vervolgd. Fijne zonnige dag allemaal!
Wat een positieve berichten allemaal, fijn zeg! @Benthe ik ken dat van men eerste zwangerschap en dat ik een akkelig gevoel ej wenst het , maar dat het soms ergens anders amkkelijk gaat en dat het kind toch bij jou zo goed het zou hebben en welkom is en dat het niet zo snel lukt, ik ken dat, en dat is een erg gevoel na drie jaar proberen met men eerste dchter was dit ook zo, velen werden toen zwanger ik wenste ze veel geluk in het begin ging dat, erna vielen de traantjes en dan een kennis ook zwanger heel snel eerste maand, ze vond het leuk, ik had zo een gevoel zie nu , waarom daar en hier niet! Het was daar een zooitjes een beetje, maar het was bingo, dan denk je zien ze hierboven niet dat het kindje hier heel gelukkig zou zijn? Het komt wel meid.....geef het tijd en wel die pregnyl en gebruk je ook clomid hebben geholpen hier 3 maand geprobeert en zwanger, de gyn zei dat het rond de 3 mand erna met de meeste lukt! heb moed..en vertrouwen.... jou kindje krijgt een zalige thuis! @Zico wat een engeltje is het zo een mooi kindje ik ben blij dat alles beter gaat voor hun beide! veel succes......geniet ervan... Ik heb ook zoiets vna de hartslag gehoord hoor, maar wist het niet meer...maar is dat echt 100% betrouwbaar? @Proficiat Lola een meisje, wow geniet ervan ben heeeeel super blij voor jou! en je zoontje hihi, men dochter wil ook zo graag een broertje! Ik probeer het positief laten te zien van kijk ik heb al salopetjes jeans en lekkere jongens dingentjes kleertjes kan ook voor een meisje en dan doen we zo een klakje aan achterste voren en is het een stoer meisje vond men dochter toch grappig, en leuk! we maken er geen flauw meisje van he... daar is ze bang voor, is zelf een ruige rebel OOk wat ik mooi nieuws vind is, mijn dochter heeft nooit willen knuffelen met haar vader, ze wilde dit niet, wel als ze klein was maar dat is veranderd die band, hij wilde mijn dochter niet meer! en met mij komt ze nu op 16 jaar nog af en toe een knuffel vragen en op de schoot zitten.... Ik vond dit raar! Mijn vriend en ik zijn nu 2 jaar samen hij is ontzettend lief voor haar, en de laatste weken gaat haar openheid ook naar hem toe, aanhankelijk is ze aan hem geworden. we merkten het allebei, en emaandagavond de eerste knuffel spontaan uit haar zelf, omdat ze der zin in had, we verschoten allebei! maar mooi, Ik vond het goed als ze al konden opschieten en vrienden zijn, maar het is meer geworden een vervanging wat haar vader van liefde niet kan geven en laten zien... En ze zit ook te vissen om ons laten te trouwen waar we onze tijd voor nemen, ik heb die nodig! Ik ben nog nooit getrouwd en das een grote stap voor mij... en men vriend weet dat, wel weet ik dit word mijn man, en dat heb ik nog nooit gevoeld! Dus mooi kop op meiden geluk ligt soms in een heel klein hoekje... @Kaat veel succes en blijf rustig en kan je geen banner zetten dan kunnen we volgen hoelang het duurt eer je kan testen! Maar een vraagje hoor! @Anna wat duim ik voor je, het zou mooi zijn he, wel t is niet de eerste die het niet denkt, laat ons zo snel mogelijk iets weten hoor! Liefs Ritje
He Diaantje, Wat een nare situatie. Ik hoop maar dat je ongi vandaag komt of anders pas zondag ofzo. Ik heb ook dagen gedacht dat ze er aan zouden komen, maar toch steeds weer niet. Nou moet ik zeggen dat ik meestal niet hele heftige krampen heb. Ik duim voor je dat je meteen kunt starten, weer een maand verder is dan ook een domper, je leeft er toch naar toe. Over mijn situatie: vanmorgen samen maar een testje gedaan, morgenochtend zijn we bij mijn schoonmoeder, dus dat is ook geen goed testmoment. Resultaat: heeeeeeel vaag streepje. Twijfelachtig. Maar dit was een test die we eerder nog nooit gebruikt hadden. Nog een testje van een ander bekend merk er achter, voor de duidelijkheid. Resultaat geen streepje... of toch wel... ? Nou ja in elk geval nog erg onzeker. En ik ben (al) 2 dagen na NOD, dan zou je toch iets meer duidelijkheid verwachten? Maar uiteindelijk voel ik me er wel positief over, dat is het belangrijkste denk ik. Het is dus weer afwachten, dan kunnen we over 2 daagjes weer testen. Maar aan de andere kant is het voor mij, na 2 keer dat het mis ging toch een kwestie van afwachten hoe het deze keer gaat verlopen. Het blijft een hele spannende tijd. Is dit nu een nieuwe zwangerschap die pas laat ingenesteld is en daarom nog weinig HcG heeft? Of is het een zwangerschap die misschien al weer mis aan het gaan is?
@ Ritje: wat fijn dat je dochter het zo goed kan vinden met je vriend. @ Anna: ja, ik heb idd ook zoiets: als de moeten komen, dan maar zo snel mogelijk. Bij jou is het ook nog steeds spannend, zie ik. Wat een onzekerheid. Maar...een streepje is toch een streepje, toch . In ieder geval blijf ik voor je duimen [-o< . Gun het je van harte meid! Blijf ons op de hoogte houden hè.
Zico, wat een lief kindje........! Ik ga proberen een banner aan te maken! Dames, geniet van het weer.........ik ga weer plassen gr, kaat
Ja het is dus gelukt.....nog 4 dagen en dan kan ik testen. Temp is wisselend, maar nog steeds een stuk hoger dan normaal. Nog steeds veel plassen en steeds meer troebel. Heb sinds vandaag wel beetje buikkramp, dus ik kan ook ongi worden. oja en hele zere kuiten (lijkt me niet dat het ergens mee te maken heeft, maar ik heb helemaal niets gedaan aan sport o.i.d., behalve salamanders gevangen uit de vijver). gr, Kaat
Hallo, @Kaat dit is nu ook duidelijk voor ons, fijn... afwachten meid, je lichaam kan soms voor verwaring zaaien! Ik duim, het zijn nog enkele daagjes... @Anna, ik ken vrouwen die snel zoals ik het eerste het streepje zagen eerste dag, maar ook na een week of zo pas.... en toch ook zwanger! Dus wacht nog even en hou de moed erin! veel succes... Hier nog even Gyn gebeld, nog geen duidelijke uitslag voor geslacht... hij vond zelf dat het lang duurt, mens dit is echt moeilijk voor me! dus nog een weekje geduld en volgende week woensdag zou ik het weten laten we hopen PPPpppppfffffff en geduld is zo moeilijk voor me...toch nu Liefs Ritje
RITJE; wat fyn zeg dat het zo goed gaat tussen je vriend en je dochter. DIAANTJE: ooo toch spannend, maar inderdaad als ze dan komen dan NU of zondag. KAATJE: het blijft spannend. ANNNA: ook voor jou nogsteeds spannend, maar een streepje lijkt mij inderdaad ook een streepje en de ene test was misschien gevoekiger dan de andere.Heb trouwens gehoord dat de digitale het gevoeligst zijn?(mijn vriendin had 1 week voor NOD heel vaag streepje en bij digitale "zwanger", de kleine is inmiddels ruim een jaar)Kan je ook nog proberen.
Vraagje; ik heb normaal eigenlijk zeker helft vd cyclus gevoelige (.)(.) en nu dus helemaal niet. Zou het dan kunnen zijn dat ik geen eisprong heb gehad?Ze jeuken alleen nu, hahah, maar kan ook zijn dat ze gister teveel zon hebben gehad.
SanRob, Jeukende borsten lijkt me een beter teken dan pijnlijke (.)(.) Nee hoor ik weet het niet, ik kan me wel herinneren dat ik de tweede keer een beetje branderige/schrale tepels had. Nu voel ik van alles en denk ik nog meer, ben er alleen maar erg onzeker van. Ritje, De tweede zangerschap had ik al een licht teststreepje op 4 dagen voor NOD! Ik weet dat het allemaal nog kan, maar het is zo verwarrend. Ik had me er juist al weer bij neergelegd dat ik deze ronde niet zwanger was geworden. Toen ging ik weer hopen. Nu weet ik even niet meer welke kant ik op moet gaan met mijn gevoelens en gedachten. Zico, Het is een mooi nichtje waar je daar een kiekje van hebt. Hopelijk krijg je zelf ook zo'n mooi kleintje.
Was mijn bericht - dat we tijdens een goede 20 weken-echo hebben gezien dat we weer een meisje krijgen - niet fijn genoeg... ? Ik lees dat het bij jullie weer spannend is. Toen ik zwanger bleek te zijn van Jasmijn had ik ook zulke heftige krampen dat ik zeker meende te weten dat in ongesteld werd. Dat vertelde ik toen ook aan 'iedereen'. Ik zal voor je duimen... @Zico: Ik las laatst dat een hartslag tussen 140 en 160 op een meisje duidt, tussen 120 en 140 is een jongetje... Wat een scheetje, die Renée ! Onze buurvrouw is intussen ook bevallen van een dochtertje, Fenne... @Benthe: Ik je gevoel (helaas) ook. Anderen hun kindjes gunnen, maar je zou het jezelf óók zo graag gunnen... @Natas: Op mijn kantoor is het 's morgens slechts 15 graden, met dit mooie weer slaat de thermostaat niet aan, waardoor de verwarmingen niet warm worden. Zo ook maandag. Gelukkig was ik met de fiets en had dus een jasje aan. Dat jasje heb ik de hele dag aangehouden, maar kreeg ondertussen wel steenkoude voeten... @Ellen: Ik was inderdaad degene die naar aanleiding van de 12 weken-echo al naar het geslacht zat te zoeken. Hoezo nieuwsgierig... ? @Nin0: De chinese kalender zat er deze keer bij mij ook naast, de vorige keer had hij het wel bij het juiste einde. Zegt dus helemaal niets... in 50% van de gevallen een goede uitslag, daar heb je geen kalender voor nodig... @Diaantje: Dat is vervelend om er meteen een feestdag tussen te hebben zitten. Zal ik dan maar duimen dat je vandaag ongesteld wordt...? Euh... Jasmijn is mijn dochtertje... En wat lees ik? Is er een kansje dat er bij jullie in de toekomst een trouwpartij komt...? Oei, jij weet nog steeds niet of je een jongetje of meisje krijgt, lees ik... Ik heb vanmorgen een heel goed sollicitatiegesprek gehad. Omdat ik zwanger ben, willen ze me alleen wel meenemen in de ronde van begin 2009 in plaats van die van nu. Afgesproken is om na de bevalling een afspraak te maken voor een vervolggesprek...
@anna ik begrijp je volkomen, hier was alles heel duidelijk, 1 dag na het uitblijven van de rode duiveltjes.. Maar het omgekeerde dus ook... test pas positief na 2 weken en toch zwanger! zoals bij jou effe geen echt duidelijk resultaat, tuurlijk dat je op hete kolen zit en niet weet wat te dneken ergens wil je hopen ergens wil je ook jezelf geen hoop geven en ligt dat gevoel en verstand met jou even in conflikt! veel sterkte meid, hier is de test die ik gebruikte.. CLEARBLEU ligt nog steeds positief op men nachtkastej! Veel succes meisje.. Liefs Ritje
@Lola , help me even is dat zichtbaar op een echo staat dit erbij ? fijn dat je dat weet en is er pas een bepaalde tijd dat het aangeeft wanneer je dat pas kan zien? wat een vragen he Ritje
@Ritje: Op verzoek kijkt de echoscopiste naar het geslacht van je kindje. Vanaf een week of 16 / 17 is dit goed zichtbaar...
alle wegen eldien naar Rome maar ik zal helaas moeten wachten , dit kan dus ook alleen de gyn he! thanks oke ik leg me erbij neer hoor, Ritje