he ritje troost je. Ik moet ook wachten tot 2 juni en dan hopen dat ze het dan kunnen zien. Ons kleintje ligt stuit en zit in kleermakerszit
Hoi Meiden.. Ook ik ben al "ouder".. 35 jr en probeer nu zwanger te worden van de 2e. Mijn eerste zoon kreeg ik op mijn 18e.. Van het ene naar het andere uiterste. Ik ben erg benieuwd hoe ik volgende week test. Dit is mijn eerste ronde maar denk dat het al gelijk raak is. Ik hou jullie op de hoogte.. Groetjes Lyn
Lyn, welkom hier en wat spannend al meteen voor je. Anna, je maakt het weer spannend meid. Diaantje, ook voor jou even weer onzekerheid of die ongi nu wel of niet doorbreekt. Wat lastig dan dat er ook weer zo'n lang weekeinde tussenzit. Lola, dat van die hartslag klopt, maar gaat pas op in de laatste weken van je zwangerschap. Zico, wat een schatje zeg, de kleine Renée. Vanochtend weer even heerlijk kunnen loeren naar de kleine uk, een echte dwarsligger. De kleine ligt al weken bij welke echo ik ook krijg gewoon helemaal overdwars in m'n buik. Mag alleen vrijdag al weer terugkomen bij de spoedpoli omdat m'n bloeddruk was gestegen van 120/80 naar 155/95 en daar waren ze niet zo over te spreken. Dus meteen m'n medicijnen verhoogd. Balen. Had het totaal niet aan zien komen en het viel me ook bijzonder rauw op m'n dak. Maar hopen dat het opvoeren van de medicijnen voldoende is en dat de bloeddruk weer snel omlaag gaat. Ook wordt de groei van de kleine nu weer extra in de gaten gehouden, daarvoor moet ik over 2 weken al weer terug komen.
@Inez: Oei... ik kan me voorstellen dat je niet blij bent met een stijgende bloeddruk! Ik hoop met je mee dat hij snel daalt... [-o<
Hier zijn zojuist de aangebroken. Had nog een heel klein beetje hoop dat ze misschien zouden wegblijven, omdat mijn LF steeds korter was dan nu, maar helaas.............. . Heb meteen de IVF poli gebeld en moet vrijdag voor een echo en 27 mei 2008 voor een 2e gesprek en alle uitslagen (bloed, zaad, etc.). Heb dan ook de info avond achter de rug, dan horen we of we in aanmerking komen, mits we zelf ook willen! @ Lola: fijn dat je gesprek goed is gegaan. @ Lyn: welkom hier bij de oude taarten, al ben je hier een van de jongsten. Hopelijk wordt je snel roze. Veel succes met testen de volgende week!
@ Inez: wat fijn dat je weer ff hebt kunnen loeren naar de kleine, alleen erg vervelend van de bloeddruk. Hopelijk is hij vrijdag weer gezakt. Sterkte!
@Diaantje: Bekijk het positief (is op een gegeven moment erg moeilijk weet ik helaas uit eigen ervaring...), aangezien je 3e cyclusdag nu mooi op een vrijdag valt!
DIAANTJE; balen, maar het is tenminste wel "op tijd"gekomen. INEZ: he bah, hoop ook voor je dat je bloeddruk vrijdag weer gedaald is, hoewel de verhoging vd medicijnen niet altijd zo snel aanslaat. LYN; welkom.Al gelijk spannend. Watn geluk als het gelijk raak is, maar hoop het voor je. Wat vreemd RITJE dat ze je nooit gevraagd hebben of je het geslacht wil weten.
Wat een warm welkom .. ... Dank jullie.. ook wel prettig om hier rond te neuzen hahaha.. Ik zie overal echt hele jonge leeftijden. Dan voel ik me pas echt oud lol. Ik hoop echt dat iedereen hier snel zwanger mag raken! @Inez.. heel veel sterkte meid.. Hoop dat het snel goedkomt met jouw bloeddruk. Lyn
Hey meiden, Dank jullie voor de bemoedigende woorden. Doet goed . Had idd ook steeds zoiets van: oké, als ze komen, dan maar zo snel mogelijk, zodat we snel verder kunnen. We zouden op dag 3 dan een echo én een gesprek krijgen. Maar...onze gyn is er 'even' niet. Dus krijgen we het gesprek pas de 27e . Dus zouden we pas in de volgende cyclus, mits er geen wachttijd is, kunnen beginnen. BALEN! Nu duurt het toch nog heel lang, vandaar mijn teleurstelling.
@diaantje: shit, dat ze zijn gekomen. Ik ga duimen voor de volgende ronde. Lyn73, hier nog eentje van 35......mag over 4 dagen testen. Ik ga voor je duimen dat het gelijk raak is! gr, Kaat
DIAANTJE; kan me reuze voorstellen, die teleurstelling, waarom moet zo'n gyn er dan ook weer ff niet zijn.Weer een paar weken wachten. Maar zo te horen willen jullie er wel voor gaan(omdat je steeds zegt"als we het willen").Nu hopen dat jullie goeie kandidatehn zijn.
Ritje, Je bent toch wel overtuigd van je zwangerschap inmiddels he! Of kijk je nog even iedere morgen en avond om je te overtuigen Lola, Ik ben heel bij voor je dat je blij bent met je meisje. Maar nog beter is het dat het een gezond meisje/kindje is! Gefeliciteerd daarmee!
Diaantje, Jammer dat dat weer teenzit. Zit je ongi uiteindelijk mee, heb je dat weer. (nou ja, je ongi had beter weg kunnen blijven natuurlijk. Ik ga wegen een paar dagen mijn kop in het zand steken denk ik. Groetjes allemaal en geniet van het lekkere weer. Ook al zit je in de airco, je weet buiten is het lekker... soort van achter de wolken schijnt altijd de zon.
Diaantje, he bah, nog een cyclus wachten omdat de gyn er niet is. Dan is jullie teleurstelling inderdaad dubbel groot.
Dank jullie wel, lieve meiden. Heb echt het gevoel dat jullie met me meeleven, doet ECHT goed! Op de een of andere manier is het alsof het allemaal niet opschiet hier. Maar goed, we kunnen het toch niet afdwingen, dus maar weer afwachten, pfffffffffffff
@Diaantje wat lullig heb met je te doen, elke keer dat even verdriet en weer op naar de volgende ronde sterkte Meid @Lyn welkom en je bent vrij jong tegen men 41 in de zomer 42 hihi voel ik me ineens oud, men dochter is ook 16 dus en dat valt reuze mee... ook uitersten hier... je hebt nog tijd zat! veel succes... @Inez wat mooi de echo, ben blij voor je... is zo leuk alleen die bloedruk goed verzorgen meid, lage zoals ik kan geen kwaad maar hoge wel! eigenlijk word die niet echt gemeten bij ons raar als je er over nadenkt! Wel de vraag is er wel van het geslacht maar als het niet kan gezien worden heb je pech... al dat wil wel eens op zich laten wachten dan. Maar volgende week joehoe.... ik moet wachten en kan misschien dit doen die speciale echo maar de uitslag is dus echt op komt he! effe geduld... nu heeft het geen zin extra dingen nog te laten doen.. na die vruchtwaterpunctie! Ritje