@SanRob: Oei, dat is schrikken! Gelukkig heb je zelf niets aan de botsing overgehouden, wellicht dankzij jullie robuuste auto, want een whiplash heb helaas zó te pakken... @Lyn: Leuk dat je even bij ons bent langs komen wippen. Nóg leuker is het voor mij wanneer je een berichtje achterlaat in het gastenboek. Leuke herinnering voor later... @Anja: En nu gaat het grote genieten beginnen! Je bent nu 3 maanden zwanger en hebt het hartje van je kindje horen kloppen. Dat is altijd weer een enorme geruststelling... @Ritje: Wat jammer dat je vriend de primeur heeft moeten afstaan aan de masseur , maar hij gaat jullie kindje vast nog héél veel voelen... @Inez: Laat maar komen, dat beetje van jouw bloeddruk. Ik merk er nu (nog) niets van, maar bij Jasmijn heb ik dagenlang constant het gevoel gehad dat ik één glaasje wijn teveel had gedronken en dat gevoel trok dus maar niet weg... @Kaat: De digitale testen zijn goed, maar op zich hoef je kleuren te kunnen zien om te onderscheiden of de test één of twee streepjes te voorschijn 'tovert', het zullen in jouw geval dan alleen grijze streepjes worden in plaats van roze of blauwe... Vanmiddag weer een sollicitatiegesprek... Deze keer bij een bank, dus moet ik 'in pak'! Niet mijn favo kleding met dit weer... Bovendien krijg ik de broek niet helemaal dicht (lang leve de veiligheidsspelden... ), dus echt lekker zitten doet het ook niet...
@Lola Succes vanmiddag met je sollicitatie... @ Sanrob Idd dat was ff schrikken... gelukkig dat jezelf niks is overkomen een auto is maar materiaal en vervangbaar. Ik wens iedereen een fijne donderdag geniet lekkker van het weer... tja en ik zei de gek.... moet werken groetjes Anja
Lola, vangen, hier komt een beetje bloeddruk * * * * * Enne, succes met je sollicitatiegesprek! Kaat, CB is betrouwbaar. Zelf ben ik erg tevreden met de testen van Matcare, te bestellen via deze site. Anja, werk ze vanmiddag.
@ Kaat11 - ik heb de clear Blue digitaal gebruikt. Enkele dagen voor mn NOD en die gaf toen zwanger aan. Dus ik ben daar zeer enthousiast over
mooi te horen Schiela want ervoor dacht ik dat het niet kon alleen via bloedafname en dan nog een paar dagen voor je NOD dus das mooi om allemaal te weten he.... Liefs Ritje
Kaat: Gewoon de goedkope internettesten, die zijn heel gevoelig en het scheelt weer een paar euro. Lola ik ben benieuwd naar je gesprek. Ik werk ook bij een bank. Inez: slapen lukt ook niet zo goed bij mij. Gelukkig werk in nu ietsje korter. Met een kleintje erbij is het nu eenmaal iets zwaarder en kan je wat minder vaak even iets voor jezelf doen, of uitrusten.
NinO, fijn dat je nu al ietsje korter werkt. Inderdaad is het met een kleintje erbij nu eenmaal wat zwaarder en valt het tussendoor uitrusten niet mee. Ik heb nog het geluk dat ik Alyssa 's middags nog een paar uurtjes op bed kan doen en dat ik dan lekker even kan gaan liggen. Wanneer ga je met verlof?
Hey meisjes, Allereerst weer eens bedankt voor jullie lieve woorden. Na een nachtje geslapen te hebben, kijk je er toch weer heel anders tegenaan. Schouders eronder en verder gaan. Voel me echt door jullie gesteund en dat is TOP . @ Ritje: nog even geduld meid en dan weet je het geslacht. Succes met wachten! @ Anna: heb je al nieuws voor ons? Mijn duimen blijven voor je draaien [-o< @ Kaat: ook bij jou is het nog steeds spannend. Voor jou duim ik natuurlijk ook @ Lola2: dank je voor het meedenken. Had het idd al geprobeerd, maar het mocht niet baten. Als we er morgen zijn, zal ik nog een poging wagen! Voor jou duim ik voor een topei @ Sandra: voor jou dus ook balen dat de zijn gearriveerd. Veel succes in de volgende ronde @ Benthe: vervelend zijn die bijwerkingen van de Pregnyl hè. Maar we weten waar we het voor doen, nou maar duimen dat het mag baten. Jij hebt net zo'n lieve knul als ik. Die van mij heeft me afgelopen weekend verwend met een horloge en het weekend daarvoor met nieuwe kleren . Zooooooooooooooooooooo liefffffffffffffffffffffff! @ Lyn: jij hebt een hele waslijst met symptomen, dat kan toch haast niet missen...... @ Lola: nee, ik had ook al gevraagd om een andere gyn, maar alle gyns zitten helemaal vol, geen plaats, geen tijd, je kent het wel. Als we er morgen zijn, toch nog maar eens zeuren . Jij veel succes met je sollicitatie bij de bank. Laat je weten hoe het is gegaan? Top dat bij de verloskundige alles er weer keurig uitzag =D> @ SanRob: balen ](*,) van je aanrijding meid, maar goed dat jij er zonder kleerscheuren vanaf bent gekomen. Zonde van de RAV4, maar die is vervangbaar, toch?! Leuke auto trouwens! @ Anja: mijlpaal, al 13 weken. \/ Helemaal te gek dat je het hartje hebt horen kloppen. Hoop dat ook nog eens mee te mogen maken ( : ). Veel succes met de nekplooimeting. Nou meiden, wens jullie allemaal een zonnige middag en een zwoele avond toe. Ik moet morgenvroeg naar de IVF poli voor een uitgangsecho. Heb daarna vrij genomen, ff genieten van het mooie weer, zolang het nog kan, dus heb een extra lang weekend, HEERLIJK!
Diaantje, natuurlijk zijn we er voor je om je te steunen. Fijn dat we wat voor je kunnen betekenen. Heel veel succes morgen met de echo!
@Lola --> Suc6 met jouw sollicitatiegesprek! Ik heb overigens het gastenboek getekend YAY... @Diaantje--> Nee idd, het zijn er aardig wat maar wat mijn borsten betreft pfffff.. Ik heb 2 jr geleden een borstverkleining gehad maar het lijken nu weer meloenen En ze zijn echt heel gevoelig! Hoe is de echo gegaan? @Ritje--> Ja ik weet het, heel raar allemaal en voel me ook zo suf, ik ben natuurlijk 17 jaar geleden al een keer zwanger geweest maar wat ik me nog kan herinneren is overgeten en de bevalling.. schiet dus ook niet echt op hahaha... @SanRob--> Hoop dat alles goed met je gaat.. zal wel flink schrikken geweest zijn. Wel in de gaten houden hoor. Ik heb toen ik24 was een ongeluk gehad en heb er af en toe nog steeds last van in mijn nek .. Dus niet denken..ah het valt wel mee.. goed voor jezelf zorgen Lola.. slim slim..twee keer pagina openen kon mooi terugkijken en zien of ik nog wat miste! LOL.. Suc6 meiden! En geniet van het mooie weer
Oh shoot vergeet toch nog wat hahaha.. Ik last eerder dat iemand zei..waarom plaats je geen banner.. Ik heb er een .. maar denk dat mijn cyclus korter is. Ik had nl op dag 10 al een positieve ovutest. Gr Lyn
Lola, gelukkig maar dat je geen last hebt van duizelingen met je lage bloeddruk. Heb ik ook niet, maar dus wel erg moe. Heb jij daar geen last van? Hoe ging je sollicitatiegesprek? SanRob, dat was even schrikken! Ik hoop voor je dat je auto niet total loss wordt verklaardt maar vooral dat je geen last van je nek hebt. Ja Inez, geef maar wat van jouw bloeddruk aan Lola aan mij! Diaantje, heel veel succes morgen met de echo!
Dank voor jullie medeleven en lieve woorden. HEHE watn dag, van hot naar haar gereden tussen werk-huisarts-werk,klanten schadeherstelbedrijf en weet ik veel waar naartoe.PPFFFF In elke geval zo'n 3000 euro schade en dan nog afwachten wat de schade-expert ervan zegt volgende week; kan nog oplopen als de trekhaak de auto ook nog een flinke zet heeft gegeven. Offie total loss is kon die man nog niet zeggen omdat het geen gebruikelijke auto en hij wist niet wat de dagwaarde is. Afwachten dus. Tis echt balen. Ook een vreselijk draak van een wijf (sorry) aan de telefoon gehad vd verzekering; kwam ik ook niet verder mee.Gaat gelukkig schadebedrijf achteraan. Heb vanaf vanmorgen last van mn nek/schouders en rug. Voor de verzekering ff naar de huisarts geweest zodat het geregistreerd staat, maar hij zegt dat het de spieren zijn (en mijn fysio ook); dus dat zal dan wel.FF doorbijten en dan gaat het wel weer over. Helaas BENTHE is vriendjelief doordeweek niet thuis dus kon me ook niet laten verwennen. Heb gisteravond nog de voeten van een vriendin gedaan( ben ook pedicure) en vandaag 4 mensen na mn andere werk. En door dat gestres vandaag ben ik het behoorlijk zat nu en heb ik een zak Doritos leegge(vr)eten, terwlijk aan de lijn ben. ACH BOEIE. Morgen nogn dagje werken en dan heerlijk 3 dagen zon.
Natas, daar komt wat bloeddruk aan voor je: * * * * * Vangen. SanRob, balen van die schade, het kan vast wel verholpen worden, maar je hebt er zo weinig aan. Maar het belangrijkste is dat jijzelf uiteindelijk niks van de aanrijding overhoudt. Hoop dat het inderdaad 'alleen maar' spierpijn is en dat je er met een paar dagen vanaf bent. Maar het is wel goed dat je er mee naar de huisarts bent gegaan voor het geval dat.
Sandra, Naar dat je ongi er weer is. Maaer gelukkig ven je al weer 3 dagen op weg, lees ik in je banner. Succes voor deze ronde. Mijn ervaring is ook dat een miskraam toch een invloed heeft op de cyclus. Voor de miskramen leek het bij mij in elk geval regelmatig te zijn (2 keer ongi en daarna 'op tijd' vruchtbaar en zwanger getest, dat is ook weeer niet zo vaak). Na de miskramen is er toch minder regelmaat. Volgens mij hebben meer vrouwen dat. Benthe wat een lieverd! Naar he, dat je dat soort mooie dingen op de achtergrond ziet verdwijnen door die kennelijk alles overheersende kinderwens... Haha Kaat, Nog maar net bezig zeker he! De dames die al wat langer schrijven en bezig zijn hebben al deze kwaaltjes en meer al heel vaak gehad. Toen we niet zwanger bleken, haha... Die kwaaltjes zijn een plaag die je errug onzeker kunnen gaan maken. Maar hoopvol blijven is altijd goed natuurlijk! Sterkte met jouw zenuwen. En we duimen allemaal voor elkaar. SanROb, Dat is flink schrikken! Wat doet je baas eigenlijk, dat je hem laat kijken? Ik hoop maar dat jij geen last meer hebt en dat de materiele schade mee lijkt te vallen. Inez, Het is niet tof die bloeddruk van jou. Ik hoop dat Allysa zich gedraagt en vermaakt, zodat je je af en toe op de bank kunt werpen. Fijn dat je wel hulp krijgt. Het zou wel fijn zijn als je bloeddruk over kon geven met een infuus he! Lola, Leuk je sollicitatiekleding... met punk veiligheidsspeld onder je bloesje. Moe ging het gesprek? Diaantje, Fijn dat je je er wat aan hebt aan onze steunende woorden. Ik wilde dat we wat meer konden doen. Maar anders dan meeleven en hopen voor elkaar kunnen we niet. Succes met je echo. Anja, gefeliciteerd met het tweede kloppende hartje. Lijkt me een hele mooie ervaring.
Ook mijn sollicitatiegesprek van gisteren verliep goed. Mijn cv sluit naadloos aan op het functieprofiel, maar er komen maar liefst 15 kandidaten op gesprek (ik was de 11e...) en sommigen hadden zelfs al een 2e gesprek gehad, dus grote kans dat mijn zwangerschap hier wél roet in het eten gaat strooien. Volgende week hoor ik meer. Wel is het zo dat ook de bank mijn contract dan zou laten ingaan ná mijn bevallingsverlof, dus zeg maar 1 januari 2009. Op zich niet erg, dat bespaart mij de aanschaf van (dure) zwangerschapskostuums... @Kaat: Via deze site kun je ook extra gevoelige testen bestellen. Deze zijn al vanaf 6 dagen vóór je NOD te gebruiken. Ik heb zelf de gewone testen (die bij de ovulatietesten in één pakketje zaten) gebruikt en heb 'voor de leuk' een (niet digitale) Clear Blue gekocht... @Nin0: Wat leuk! Dan worden we misschien 'verre collega's'... ! Ik heb eerder al 12,5 jaar bij een bank gewerkt en dat wereldje is mij altijd blijven trekken. Wat voor werk doe jij bij de bank? @Diaantje: Ik hoop dat je 'gezeur' vandaag iets positiefs oplevert... @Lyn: @Natas: Ik ben de afgelopen weken inderdaad erg moe, terwijl ik daar ik het begin van deze zwangerschap haast geen last van had. Deze week valt het overigens weer mee, maar als ik wil kan ik volgende week even op HB laten prikken... @SanRob: 3.000 schade is erg veel, maar in elk geval beter dan total loss, ik zal voor je duimen dat jullie Ravvie gemaakt kan worden... @Annna: Klopt het dat je morgen wilde gaan testen? Ik ga héél hard duimen...
Nee hoor Lola, Heb vanmorgen getest NEGATIEF en nog niet ongi. Ben er helemaal van uit mijn humeur. Zit nu al een week tussen hoop, teleurstelling, toch weer hoop, toch weer teleurstelling. Ik wil of ongi worden of gewoon zwanger zijn incl HCG. liefst dat laatste natuurlijk. Door temperaturen is echt mijn eisprong (of in elk geval ingang van de luteale fase, als er niets gesprongen is) aangetoont. Onder normale omstandigheden zou ik dus uiterlijk gisteren ongi moeten zijn geworden. Ik vind de onzekerheid helemaal niet leuk. Ik zou nu lekker van mijn vakantie moeten genieten en moeten ontspannen. Maar deze spanning gooit wel wat roet in het eten. Daarnaast heb ik al een paar nachten te weinig geslapen. Dat helpt mijn humeur ook niet. En last but not least. De buurman kwam zoujuist zo'n zwangerschaps doos brengen. Kon ik hem ook nog eens vertellen dat ik juist een MK heb gehad ipv zwanger ben. Nou, laat ik toch proberen of ik de marketingtechnische blunder van die organisatie kan veranderen in een positief teken. Dus dat ik WEL zwanger ben... en toen sloeg ik een diepe zucht. Ik ga denk ik de zon maar opzoeken.