35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jippeltje, Jul 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ach Annna, wat vind ik dat vervelend om te lezen. Een weekje hoop en dan...... pffft weg! En dan die doos als klap op de vuurpijl. Geen wonder dat jij giga uit je humeur bent.

Deze is voor jou (en voor alle anderen die 'm goed kunnen gebruiken...):

2. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Anna, ik had zo gehoopt op een vet positieve test voor jou. Ik kan me goed voorstellen dat je nu even flink uit je hum bent en dat dit het vakantiegevoel niet ten goede komt. Dit zijn inderdaad van die situaties dat je dan ook maar liever meteen ongi wordt. Maar goed, geen bloed geeft moed en ik blijf toch voor je duimen meid!

Lola, spannend hoor, je soll.gesprekken. Ben benieuwd hoe ze voor je gaan aflopen.

Wij gaan vanmiddag lekker genieten van een pretecho. Nog 3 uurtjes wachten en dan is het zover. Yes!

En verder ben ik ook blij. Vanochtend heb ik een extra controle op de spoedpoli verloskunde gehad vanwege m'n gestegen bloeddruk. Gelukkig is hij weer gezakt van 150/95 naar 140/80, dus daar waren ze dik tevreden over. Wel moet ik volgende week nog 2x terugkomen voor extra bloeddrukcontrole om te controleren of de bloeddruk stabiel blijft en nu niet te ver gaat zakken. En maandag over een week dan nog een extra groeiecho.
    Ook de bloedwaardes en urine waren verder goed. Dus voorlopig hoeven we ons nergens zorgen om te maken. Wel ga ik er uit voorzorg op letten dat ik meer rust ga nemen en de bloeddrukverhogende zaken ga vermijden.

Het is alleen jammer dat Alyssa uitgerekend de laatste paar dagen weer erg druk is en ik daardoor niet heel veel de gelegenheid krijg om echt tot rust te komen. Gelukkig kan ik 's middags nog wel even gaan slapen als zij op bed ligt, dus dat ga ik zometeen dan ook maar even doen.

3. @Inez: Veel plezier bij de pretecho! Laat je fotootje zien...?

4. Niet meer actief

hey meiden

Update: 7 mei dus ongie geworden we gaan weer voor ronde mei wie weet brengt mei dan toch dat beloofde ei ofzo hahahahaha rijmt wel lekker

had mijn tom tom nog zo goed ingesteld op

eileiderlaan 15 in baarmoederdorp
    maar mocht niet zo zijn de bestelling gaat over ach volgende ronde nieuwe kansen zeg ik maar we blijven positief hoor is veel te mooi weer om erbij neer te hangen

liefs kaley

5. @Kaley: Misschien moet je eens proberen met 'huisnummer' 1, gewoon het eerste de beste follikel dattie tegenkomt... ;) :)
    Ik wens jou een mooi ei in mei!

6. nin0

nin0 Actief lid

Oct 4, 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    He wat naar Anna, negatief, terwijl je eerst een vaag streepje had. Dat is balen zeg. Ik snap hoe je je voelt. Toch hoop ik op een postief berichtje.

Lola, ik werk als assistent private banking en volgende week nog drie daagjes en dan begint mijn verlof al. Wat gaat dat hard zeg. Heb er wel reuze zin in, maar als ik bedenk wat er allemaal nog gedaan moet worden in huis :rolleyes: :rolleyes:

7. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    NinO, niet teveel denken aan alles wat je nog moet doen hoor. Zonde van dit mooie lange weekeinde. En wat niet afkomt, is voor je vervanger hoor!

Kaley, jammer meid, maar hopelijk brengt mei een fantastisch ei samen met een geweldig mooi en sterk zaadje en dan ......

De echo vanmiddag was trouwens weer erg mooi, ondanks dat de kleine wederom heel erg z'n best heeft gedaan om het snoetje te bedekken met handen en voeten. We hebben dus weer amper 3D beelden.
    Over 2 weken mogen we op kosten van babyview op herhaling en hopen dat we dan de meest geweldige beelden te zien zullen krijgen.
    Ik zal dit weekeinde eens zien of het lukt een plaatje in te scannen dat nog wel aardig gelukt is ondanks de handen en voetenparade.

8. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Inez, thnx voor de bloeddrukjes :D
    Wat fijn dat je bloeddruk gezakt is! Is Alyssa wat drukker door de warmte misschien?
    Bij de volgende echo moet je ukkie nou es wel goed naar je luisteren hoor ;)

SanRob, chocola helpt ook heel goed en is errug lekker! ;)

Lola, lijkt me idd niet onverstandig ook op je ijzer te laten prikken. Ik zat nog net binnen de marge, wel helemaal onderaan, dus samen met de bloeddruk verklaart dat mijn vermoeidheid.
    Maar dus niet zo laag dat ik aan de tabletten moest, zoiets kan je maar wel beter op tijd weten.

Anna, wat ontzettend rot voor je dat je nog steeds in onzekerheid zit. En dan ook nog die zwangerschapsdoos, verdorie. Dat is al pijnlijk genoeg maar kun je er nu helemaal niet bij hebben.
    Ik duim nog steeds hoor, hoop het zó voor je!

9. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, het zou maar zo kunnen zijn dat ze wat drukker is door de warmte. Of er komen weer wat kiesjes door. Geen idee.

En ja, ik hoop echt dat de kleine uk de volgende keer er wel beter voor ligt want om daarna nou nog een keertje terug te gaan voor een echo. Een pretecho is heel mooi hoor, daar niet van, maar op een gegeven moment moet het toch ook maar eens een keertje lukken.

10. @Inez: Wat grappig dat jullie kleine eigenwijsje nu al verstoppertje speelt. Hopelijk speelt ze op herhaling kiekeboe, dan krijgen jullie haar snoetje ook te zien... ;)

@Natas: Ik ga volgende week ook even laten prikken. Vanmiddag werd ik ineens zó duizelig en naar dat Roy maar weer naar huis reed (we waren op weg naar de supermarkt). Na een uurtje in bed ging het weer...

11. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Lola, wij hopen ook van harte dat we de volgende keer wat van het mooie smoeltje van de kleine kunnen zien. Als is het inderdaad maar even kiekeboe, dat zou genoeg moeten zijn.

Wat vervelend dat je duizelig bent geworden. Inderdaad maar even bloedprikken volgende week.

12. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

Jan 2, 2008
    954
    0
    0
    Goede avond meiden,

Even een update van mij; vanmorgen dus in alle vroegte (moest er al om 05.00 uur uit) de echo gehad. Stelde niet veel voor. Gewoon een inwendige echo, eierstokken nagekeken en gemeten, baarmoeder gemeten, slijmvlies gemeten en dat was het. De afspraak heb ik de 27e maar laten staan, gewoon omdat we de 21e de info avond hebben. De 27e krijgen we dan een gesprek én alle uitslagen van bloed van ons beiden, echo van mij en 2x zaad van vriendje. Aansluitend hebben we dan een gesprek over het te lopen traject, mits we dus in aanmerking komen én mits we nog willen. Afwachten dus en wordt weer vervolgd. Dank jullie voor de succes wensen!

@ SanRob: al een beetje over de schrik heen?

@ Lola: hartstikke fijn dat het sollicitatiegesprek goed is verlopen. Ben benieuwd hoe het afloopt. 15 sollicitanten is erg veel. Hoop dat je op een 2e gesprek mag komen.

@ Anna: wat een onzekerheid: nog niet ongi én toch een negatest. Die zwangerschapsdoos zal idd wel erg pijnlijk zijn geweest, balen zeg. Hoop dat je dit weekend gewoon posi test. Ik blijf voor je duimen. Sterkte meid!

@ Inez: Gelukkig is je bloeddruk gezakt en waren de bloedwaarden en urine oké. Jammer dat je beebje zich verstopte, maar heel mooi meegenomen dat jullie de volgende week opnieuw mogen kijken. Veel kijkplezier. Enne...kan je niet was hcg-tjes deze kant opsturen, net zoals je met de bloeddruk deed?

@ Kaley: fijn weer eens iets van je te horen. Al hadden we natuurlijk liever vernomen dat je roze zou zijn. Succes in mei met je ei. Ik ben ook 7 mei ongi geworden, dus we lopen gelijk op. Samen zwanger worden in mei dan maar?

@ Nin0: oh heerlijk dat je al kunt aftellen. Wens je een hele fijne zwangerschapsverlof aan en vooral van genieten hè.

Nog een fijne avond en een fijn lang, zonnig pinksterweekend allemaal!

13. kaat11

kaat11 Niet meer actief

Hoi Dames,

Jeetje wat mis je veel als je een dag niet leest, er is weer veel gebeurd.

@anna.....een vriendin van mij had precies hetzelfde als jij, was toch zwanger. Ik wil je niet teveel hoop geven, maar het is nog niet verkeken hoor. Ik duim voor je.

Geniet allemaal van een heel mooi lang weekend.

gr,
    Kaat

14. Anja38

Anja38 Actief lid

Feb 11, 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    heey dames,

Ik had bij de eerste test ook een vaag streepje en pas na een week was het streepje duidelijke te zien, ligt er net aan hoeveel HCG je aan maakt, dat is per persoon weer verschillend.

Dus zoals we hier altijd zeggen.....
    Geen bloed geeft moed.... [-o<

Ik wil jullie allemaal een fijne PINKSTEREN toe wensen... :D
    wat het weer betreft..... hebben we nix te klagen..

groetjes Anja :baby:

15. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Hier zit ik met ongikrampen te tikken. poeh! Maar ik ben opgelucht dat ik toch duidelijkheid heb hoor! Had natuurlijk liever een goed positieve test gehad. Maar nu kunnen we weer vooruit kijken. 19 dagen na eisprong nu toch :evil:

Gisteren hadden we toch ook nog goed bericht, we hebben een nieuwbouwhuis toegewezen gekregen. Er waren een paar huizen aan het water die wij wel leuk vonden. En er moest geloot worden.
    Nu zit ik wel met allemaal vragen en tijfels. Iets kopen om in te gaan wonen, wat nog niet bestaat is zo raar. En ik woon eigenlijk heerlijk waar we nu zitten (alleen wel 3 hoog met een trap). Maar het is echt mijn huisje, heb er zo hard aan gewerkt (ben nogal een klustype en dan het echte gamma klussen ;) )

De zwangersschapsdoos vind ik vooral een blunder van die organisatie. Waarom zouden mensen zo'n doos niet ophalen... ik zal niet de eerste zijn die een MK of andere problemen met de zwangerschap krijgt in de tussentijd. Maar ik moet zeggen het is dat ik het hier lees, ik was het voorval zelf alweer vergeten. (ik ga het bedrijf denk ik nog wel even een klachtenmailtje sturen, kijken hoe ze daar op reageren)
    Gelukkig is het een aardige betrouwbare buurman en geen roddeltante.

Nino,
    Wat gaaf, je bent de eerste hier met zwangerschapsverlof he! Kan me voorstellen dat je er naar uit kijkt. Niet tobben over wat nog moet, want er is maar weinig wat echt moet!

Meisje :confused: wat weet jij wat wij niet weten :(: Ben je vergeten dat er ook jongetjes bestaan? ;) Haha, automatisme zeker.
    Sterkte met je duizeligheid en goed om het weer even te checken.

Inez,
    Kiekeboe is wel een leuk spelletje, maar je kindje snapt nog niet dat je daarna wel tevoorschijn komt. ;) Hopelijk in de herkansing.

16. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    NOD

10-05 Mollyvg
    10-05 Sandra1967
    10-05 Smoeltje
    12-05 Benthe
    19-05 SanRob
    20-05 Diana
    06-06 Anna

AFSPRAKEN

15-05 Moby VK
    19-05 Anja nekplooimeting (10.30 uur)
    21-05 Diaantje IVF info avond
    28-05 Inez VK
    20-06 Inez gyn

BEVALDATA

03-07 Nin0
    06-07 Lientje
    28-07 Inez
    04-08 Natas
    19-08 SM591 (Pien)
    20-09 Lola
    29-09 Ritje
    09-10 Zico
    03-11 Moby
    11-11 Vozzie
    13-11 Anja

Heb een een oude lijst terug gezocht en heel veel oude afspraken en NOD's verwijderd. Nog even en we kunnen een vervaldata verwijderen.
    Vult iedereen zelf weer een nieuwe NOD in?

17. kaat11

kaat11 Niet meer actief

18. kaat11

kaat11 Niet meer actief

@anna, onzekerheid is inderaad het aller ergste. Zeker dus op naar de volgende ronde. wel super dat jullie een huis hebben toegewezen gekregen. Ben zelf ook net verhuisd van Utrecht (ik woonde in het alom beruchte kanaleneiland) naar Hoorn (het gebeurt echt nooit iets, moet ik niet te hard zeggen, morgen is het luilak!). Ik woonde 4 hoog zonder lift en nu heb ik heerlijk een tuin. Had het huis ook nog nooit af gezien voordat we het hebben gekocht. Is wel extra spannend natuurlijk.

@lyn, hoe is het met jou, nog een paar daagjes en dan kun je testen.......!

Ik mag morgen op moederdag testen, zou wel erg leuk zijn als ik dan een positieve test had. Ik koop vandaag een digitale CB test, dan heb ik direct duidelijkheid en zit niet te turen naar streepjes.

Geniet van het mooie weer,
    Kaat

19. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Diaantje, al zijn de HCGtjes hier al weer rap aan het afnemen als ik het HCGschema mag geloven, hier komen ze meid. Ze zijn je van harte gegund!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

En als de net of minder ver zwangeren hetzelfde nou eens doen, dan moet mei toch wel een supermaand worden!

20. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    NOD

10-05 Mollyvg
    10-05 Sandra1967
    10-05 Smoeltje
    11-05 Kaat