Anna, jammer van je ongi meid. Had het zo anders vor je gehoopt, maar ook jou wens ik toe: een superei in mei met een superzaadje dat z'n weg goed vindt met een geweldig eindresultaat. Maar wat een leuke ontwikkeling, een nieuwbouwhuis kunnen kopen. Ik kan me wel voorstellen dat je wel een beetje twijfelt, aangezien je je huidige huis helemaal aan jullie wensen hebt aangepast. Maar dat kan natuurlijk met een nieuwbouwhuis ook. Ben benieuwd of jullie het gaan doen. Hoe is het inmiddels met je moeder?
Lola, kijk maar een beetje uit met die duizelingen. Je weet zeker wel dat je dan het beste kunt gaan zitten met je hoofd tussen je knieën? Kaat ik ben erg benieuwd hoe je morgen gaat testen, zal voor je duimen. Ah verdarrie Anna, toch nog ongi Een huis aan het water, wat leuk joh! Een nieuwbouwhuis kopen wat er nog helemaal niet is is idd heel raar, vond ik destijds ook. Maar dan zal je dat huis ook weer helemaal naar julie zin maken.
NOD 10-05 Mollyvg 10-05 Smoeltje 12-05 Benthe 19-05 SanRob 20-05 Diana 04-06 Sandra1967 06-06 Anna AFSPRAKEN 15-05 Moby VK 19-05 Anja nekplooimeting (10.30 uur) 21-05 Diaantje IVF info avond 28-05 Inez VK 20-06 Inez gyn BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 20-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja
NOD 10-05 Mollyvg 10-05 Smoeltje 11-05 Kaat 12-05 Benthe 19-05 SanRob 20-05 Diana 04-06 Sandra1967 06-06 Anna AFSPRAKEN 15-05 Moby VK 19-05 Anja nekplooimeting (10.30 uur) 21-05 Diaantje IVF info avond 28-05 Inez VK 20-06 Inez gyn BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 20-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja Dames, wanneer jullie deze lijst quoten, denken jullie er dan aan om de quote aan het begin en aan het einde van deze lijst weg te halen? Dan kan een ander deze lijst ook weer gewoon quoten en aanvullen.
ik heb hem echt gequote maar ik heb Kaat er niet afgehaald maar ik denk dat ik het al weet wat er mis is gegaan ik heb die lijst boven Kaat gequote sorry Kaat maar je staat er gelukkig weer bij want ik ben echt benieuwd of je zwanger bent of niet. Kaat ik duim nog steeds voor je hoor. groetjes sandra
Dag meisjes... ik kom even om een hoekje gluren. Zie dat het vandaag mijn NOD is. Wat ik hier nu weer mee moet... http://www.mijnalbum.nl/Foto-IN6WYJ7V.jpg Ik ga het lekker een paar dagen afwachten, en we zien wel. Stoere tekst, maar 't maakt me wel weer mega onzeker.
Hey Molly, fijn om je weer eens even hier te zien. Ik zat vandaag al aan je te denken, zag inderdaad ook in de lijst dat het je NOD was. Meid, volgens mij zie ik daar een streepje en is een voorzichtige feli op z'n plaats. Wat ongelooflijk spannend zeg. Wanneer ga je weer testen?
Hoi Dames, @Mollyvg, volgens mij is dit positief hoor, over een paar dagen nog maar een keer testen. Gisterenavond had ik een bijna positieve ovu-test (ik wilde nog geen zw-test doen, want die wilde ik bewaren voor vandaag!). Net heb ik met digitale CB getest en POSITIEF! Ik mijn lieffie uit zijn bed halen, want nu wil ik natuurlijk ontbijt op bed (oke, ik ben nog geen moeder natuurlijk) Dank jullie wel voor al het duimen. @Ritje, jij had al een positief gevoel, heb je dat vaker, een gevoel bij iemand en dat het dan uitkomt? Ik ben zo blij! Geniet van het mooie weer, Kaat
WOW moederdag en 2 nieuwe moeders in spe erbij. Gefeliciteerd Kaat en Molly, ik zie ook een heel vaag blauw streepje. Je zou ook nog een ovutest kunnen doen en natuurlijk over twee dagen weer een testje. Wat een fantastisch goed nieuws.
Oh Kaat ik heb me suf geduimd en niet voor niks zie ik van harte gefeliciteerd met dit mooie moederdag cadeau en veel plezier vandaag. En Molly volgens mij zie ik ook een streepje hoor en streepje is streepje en van hier ook een voorzichtige felicitatie. groetjes sandra
@sandra, je kunt geld gaan vragen voor je duimen, want het werkt dus. Ik heb ook voor jou geduimd, maar blijkbaar mis ik toch een beetje een geluksduim. Ik ga oefenen en duim gewoon door. Alle beetjes helpen. Je kunt wel wat HcG krijgen van me......! Iedereen vrij en nog mooi weer ook, geniet ervan, Kaat
Ehhh, vanochtend http://www.mijnalbum.nl/Foto-QTNW3ACS.jpg Maar ik pas mijn banner nog niet aan, mijn lijf maakt wel vaker rare sprongen. Ik had het losgelaten, en had zelfs vorige week mijn merrie laten dekken Kaat, GEFELICITEERD! Ik heb hier ook nog een digi liggen, maar mijn streepje vind ik nog te dun om geconfronteerd te worden met de digi "niet zwanger"-uitslag.
@mollyvg, Vind het wel een duidelijk streepje hoor! Ga je nog een paar dagen wachten? Zag je de streep binnen de tijd, of daarna. Als heb gewoon binnen de tijd was, dan ben je volgens mij ZWANGER. Ik hoop het voor je, heel veel sterkte met wachten. enne......door welke hengst is je merrie gedekt (KI of live met een hengst?). gr, Kaat
Netjes binnen de tijd, Kaat. Mijn Tinkermerrie is live (300 foto's) op 30 april en 2 mei door de Tinkerhengst Ryon O'Malley gedekt. Mijn eigen hengst staat op k.i. maar die heeft woensdag een kleine ingreep gehad en mag 2 weken niet dekken.
Wow Kaat, van harte gefeliciteerd! \/ En Molly, volgens mij zie ik toch echt streepjes hoor! Maar ik wacht even met m'n felicitatie tot jij er ook zeker van bent. Knuf!
Molly, hij is al duidelijker dan de vorige hoor! Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je zelf nog even wat reserve inbouwt voor je het van de daken afschreeuwt. En hopelijk ga je dat heel snel doen! En wat leuk, dat je merry gedekt is. Spannend hoor. Hoe lang is de draagtijd bij paarden ook al weer?
Knuf terug Natas! Zat net nog even in je album te kijken, wat ben je mooi zwanger! Inez ook! Zet dit door dan zal ik nooit zo'n mooie buik krijgen, denk ik, omdat ik nogal een ehhhhhhhhh voorraad-voor-de-strenge-winters heb