Ik ben niet zo van de petities, maar deze mag ik vast wel even plaatsen... http://www.babysabbatical.nl/petitie.html
ik heb de petitie getekend hoor ik ben voor dit voorstel moeders moeten veel te snel weer aan de slag terwijl ze net moeder zijn geworden. groetjes sandra
he molly kan die petitie wel tekenen, maar ik had bij onze dochter in belgie na de bevalling maar 8 weken. Het zou ik belgie ook wat langer mogen..... Dikke kus voor de iniatiefnemer.
Hey petitie getekend Molly, het is nodig even rust na de bevalling! Goed idee... Hier wel......pppffffff, de cho is er geweest en het blijft een meisje te zijn. Het voornaamste is het is heel gezond alles functioneert goed, de orgaantjes geen klomvoetjes en het is een gezonde goede baby, niets te kort vrij goed in zen velletje! Wat iedereen gerust stelde! behalve het gezicht van mijn dochter! het is een meisje geen jongen, ze is abng om een flauw plakkerig meisje te hebben, een zusje.... wat van haar niet kon en nu nog steeds gezegd worden! Traantjes rolden van haar wnagen, ze moet wennen! ze was heel teleurgesteld, we wilden een jongetje maar ik ben blij dat het babytje gezond is en het is een kindje dat van mezelf en men partner is, mijn bloed en vlees! Beter dat we het nu weten en men dochter kan wennen, want er komen foto's op het geboorte kaartje en van haar en de baby, het zou zonde zijn een betraant gezicht te zien, tegen dan nog vier maand een half....went ze eraan! Het zal een meisje zijn en zal Silke noemen, Silke Bruynseeels. Een pittige dame omringt met veel liefde en een goede thuis! zaterdag de pretecho want ik wil haar graag wat korter en duidelijker zien hoor....en ze had sterke goede beentjes, goed gebouwd! Liefs Ritje
Gefeliciteerd Ritje met je meisje. Het is wel een meidengebeuren op dit meidenforum, Natas, Lola, Inez, grappig hoor. Ben benieuwd wat ik in mijn buik heb. Het belangrijkste is inderdaad dat je kindje gezond is. Kortom supergoed nieuws!
Gefeliciteerd Ritje met je meisje! Super toch! Je dochter gaat er wel aan wennen, hoor! Ik heb 4 broers en ik had altijd dolgraag een zus willen hebben... hahaha, je wilt toch altijd wat je niet hebt! Helaas dames, het geduim heeft niet geholpen. Mijn NOD is in volle glorie losgebarsten. Heb nog nooit zoveel pijn gehad bij een NOD, zou de Pregnyl daar iets mee te maken hebben? Morgen moet ik alweer naar De Geertgen... Er valt niets anders te doen dan even slikken om wat we deze maand niet hebben gekregen en vol goede moed een nieuwe ronde in. Heb het er gisteren nog met mijn eicel-donor over gehad. Ze vindt dat we het eerst zelf moeten proberen, haar aanbod blijft gewoon staan. We hoeven haar maar te bellen en ze is beschikbaar voor ons! Ik vind het zo ontzettend lief... De gyn zei ook al laatst "Bel je donor nog maar niet af, maar we gaan het eerst zelf proberen"... Ik geef de moed nog niet op hoor, maar ik ben wel errrrug benieuwd wat er morgen gaat gebeuren! Gr. Benthe
NOD 10-05 Smoeltje 19-05 SanRob 20-05 Diana 30-05 Ellenk 04-06 Diaantje 04-06 Sandra1967 06-06 Anna 11-06 Benthe AFSPRAKEN 15-05 Moby VK 15-05 Benthe 19-05 Anja nekplooimeting (10.30 uur) 21-05 Diaantje IVF info avond 27-05 Diaantje 2e IVF gesprek 28-05 Inez VK 20-06 Inez gyn BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 20-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja 17-01 Kaat 18-01 Mollyvg
Benthe, vind het zo ontzettend jammer voor je (en dan druk ik me zwak uit) Leuk Zico, eind juni een pretecho! En Ritje zaterdag al, leuk. Tis echt zo gaaf joh. Super gefeliciteerd met de mooie uitslag, en met je meisje! Mooie naam Silke, en je dochter went wel aan haar zusje hoor. Inez, fijn dat je bloeddruk mooi laag was. Houen zo meid! (voor zover je daar invloed op hebt natuurlijk ) Goeie petitie Molly. En wat mij betreft mogen de papa's ook wel wat meer betaald verlof hebben dan die luizige 2 dagen.
MOLLY; ik heb getekend; toppetitie. BENTHE: jammer, maar moed houden, het gaat goed komen. Het MOET gewoon. RITJE: gefeliciteerd met Silke, leuke naam, en inderdaad na de 1e teleurstelling zal je dochter vast wel bijdraaien.
Auto heeft 5000 euro schade. Hoor dinsdag vd expert offie total loss is, hangt van dagwaarde en waarde zoalsie er nu bij sgtaat af. Vanmiddag te horen gekregen dat het niet zo goed gaat met mn vader als we gehoopt hadden. Zijn leverfuncties zijn verslechterd(hij heeft darmtumor met uitzaaiingen in de lever die door chemo aardig geslonken zijn). Dit was een vette tegenslag want hij voelt zich eigenlijk prima.Binnen een week krijgt hij nu een echo, omdat ik dat opperde vlgs mij (als de uitzaaiingen tot explosie gekomen zijn kan de verslechtering daarvan komen maar als dat niet zo is, houdt de lever het dus gewoon voor gezien en heeft chemo vlgs mij geen zin)en dan vlak daarna weer gesprek over het beleid.We hadden gehoopt dat we deze spanning nog ff voor osn uit konden plaatsen maar helaas.Moet het ff weer verwerken.
SanROb, Heel veel sterkte zeg! Wat een teleurstelling, na eerdere positiviteit. Ik kan me helaas goed voorstellen hoe je je voelt. Ik hoop dat er iemand is om je te troosten en op te vangen.
Joehoe, ben terug van vakantie! Heb nog geen tijd gehad om echt bij te lezen; maar aan de nieuwe zwangeren onder ons:GEFELICITEERD! Groetjes, Moby
@Vozzie: Ik ben benieuwd of je de vruchtwaterpunctie door laat gaan of niet. Toen bij mij bleek dat het éxtra risico op een miskraam als gevolg van de vruchtwaterpunctie meer dan 10 keer zo groot was als de kans op een kindje met een trisomie-afwijking, heb ik - in overleg met het AZM - besloten van de vruchtwaterpunctie af te zien... @Inez: Hoe groot of liever gezegd klein was Alyssa bij haar geboorte? @Molly: Ik heb getekend hoor Molly, al zullen wij er niet meer van profiteren... @Ritje: Ach wat jammer dat je dochter nu teleurgesteld is. Maar als haar zusje er straks eenmaal is, vindt ze haar vast helemaal geweldig! Ik vind een Silke een leuke naam voor een meisje... @Nin0: Van jou hoeven we niet meer zolang te wachten voordat we weten of het hier een meidencluppie blijft... @Benthe: Ach, wat jammer meid! Succes morgen bij De Geertgen... @SanRob: Oei... 5.000 is niet niks ! Ik wens je vader en jou héél veel sterkte!
Ritje een Silke, mooie naam voor je kleintje! Fijn dat alles goed is! SanRob, tegenslag vwb de auto, maar voor je vader is uiteraard vele malen erger, sterkte voor jou, hem en de familie. Benthe, dus toch een WOD, bah, wat jammer...