35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

hoi hoi,

ik wilde alleen ff meedelen dat ik vanavond een giga posi ovu had. Nu mijn mannetje na de wedstrijd nog in de goede mooth krijgen ;)

Laterrrrrrrrrrrr

2. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Veel plezier, Ellenk ;)

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Molly, goede petitie. Heb ook maar gereageerd.

4. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Ritje; leuk een meidje en Silke is inderdaad een hele leuke, stoere meidennaam!

SanRob: heel veel sterkte gewenst van mij!

Groetjes, Lola2

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lola, Alyssa was 46 cm en 2615 gram. De vrijdag voor haar geboorte was ze geschat op een dikke 7ponder. Ze schrokken er erg van dat het maar zo'n klein vrouwtje was. Deze keer willen ze voorkomen dat er met 40 weken zo'n kleintje uitkomt. Mocht blijken dat deze kleine zuslief achterna gaat qua grootte dan zal hij eerder gehaald worden.

Benthe, meid wat jammer, ik had het zo anders gehoopt voor je. Fijn dat bij Geertgen toch nog zo goed met je mee wordt gedacht en dat je donor ook beschikbaar blijft voor je. Maar hopelijk zal blijken dat jullie het alsnog 'met eigen middelen' kunnen redden.

SanRob, balen van de auto, maar wat valt dat in het niet bij het nieuws van je vader. Heel veel sterkte meid!

Moby, welkom terug van vakantie.

Ellen, veel plezier vanavond, er waren weer leuke gamma-aanbiedingen.

Ritje, wat leuk, een meid en wat een leuke naam! En grote zus zal vast wennen aan kleine zus en daar nog veel plezier aan beleven.

6. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    @Molly
    Ik heb de petitie ook ff getekend...
    hoop dat ze er wat mee doen voordat we gaan bevallen... ;)

@Ritje
    Leuk een meid en de naam. :thumup:

@ Sanrob
    sterkte toegewenst [-o<

@ Ellen
    Love is in the air.... enjoy :)

@ Benthe
    veel s6 in de volgende ronde..

@ Vozzie
    Fijn dat het zo goed met je gaat....geniet ervan.

groetjes Anja :baby:

7. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    @Benthe spijtig meid ,
    het heeft niet mogen zijn :cry:

@Sanrob hopenlijk komen er geen kosten nog bij!
    En sterkte voor je vader...

@Ellen , veel klus plezier hoor!
    schiet Bingo he!
    succes

Iedereen ebdankt vor de lieve woorden, gisteren had men dochter het echt moeilijk ermee....
    al hebben we haar goed opgevangen...
    Mijn vriend zei me,
    ik heb een dochter en zie hoe het gaat, had ook graag een zoontje gehad, maar een tweede dochter is even graag welkom,
    ik vond het heel lief dat hij zie dat hij een dochter heeft, en toch is ze niet van hem...
    al groeit er een mooie en hechte band tussen die twee!
    Ze beschouwd hem ook een beetje als vader hoor.
    ze zijn beiden gek op elkaar....

NU mijn dochter even laten wennen....
    ach die traantjes....

En ik moest even nadenken maar kijk uit naar de geboorte van mijn dochtertje, mijn hartje verwarmt als ik er aan denk... ;)
    Liefs Ritje

8. sandra1967

sandra1967 Actief lid

16 feb 2008
    106
    0
    0
    Ritje wat leuk zeg een kleine meid erbij en je dochter gaat het straks echt geweldig vinden dat worden echte vriendinnen van elkaar en het belangrijkste is dat alles goed is met de baby.

groetjes sandra

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hai Moby, welkom terug!

Hé Ellen, shop de Praxis en de Gamma maar leeg hoor! 8)

10. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Heel voorzichtig heb ik weer een banner gemaakt. Of hij helemaal klopt weet ik uiteraard niet maar het geeft me wel een enorm positief gevoel. Dat is al iets toch?

Gister weer een ovu test gedaan en de 2 strepen waren nu alle 2 heel erg duidelijk dus.....

We gaan maar rustig afwachten of het allemaal klopt. Maar van dit alles word ik toch al weer positief.

11. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    SHIELA: RUSTIG AFWACHTEN? Werk aan de winkel met twee dikke strepen. :D :D :D

SanRob: heel veel sterkte, wat een naar bericht van je vader

Benthe: helaas nog niet. Wij blijven duimen.

En nu ga ik het kamertje van mijn zoontje schilderen, althans 1 muur, maar ik heb eigenlijk best rugpijn, maar schoonmoeder en zoontje zijn aan de wandel, dus het goede moment. Het wordt legertentengroen, dus het begin van een stoere jongenskamer.

12. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Sanrob: bedankt en heel vel sterkte met je vader!
    En de vakantie was heerlijk!

Shiela: wordt weer spannend zeg: ik duim voor je!

Ben vanmiddag bij de vk geweest en alles was okee! Het hartje weer gehoord en goed gegroeid.
    Op 20 juni heb ik de 20 weken echo.

13. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Benthe: balen meid :cry: , veel succes in de volgende ronde en natuurlijk morgen bij de Geertgen.

@ Moby: welkom thuis. Hebben jullie een leuke vakantie gehad?

@ Ritje: wat een leuk, een meisje. Als ze er eenmaal is, zal je dochter er snel aan wennen en reuzetrots zijn, let maar op.

@ SanRob: balen van je auto, maar echt helemaal verschrikkelijk van je vader. Wens jou en je familie heel veel sterkte!

@ Ellen: goed geshopt gisteravond?

@ Nin0: schilder ze!

Ik kreeg vanmorgen een telefoontje van mijn moeder dat mijn nichtje van 16 ongepland zwanger is. Ze is al 8 maanden, maar is er gisteren pas achtergekomen dat ze zwanger is. Ze is die 8 maanden gewoon iedere maand ongi geweest. Gisteren heeft ze meteen een echo in het ziekenhuis gehad en blijkt dat ze in juni een dochter krijgt. Ze is, net als haar (schoon)ouders en haar vriendje ontzettend geschrokken en heeft heel erg gehuild. Inmiddels is de hele familie ingeschakeld en iedereen is spullen voor haar aan het verzamelen. Voor de rest weinig nieuws. Fijne dag allemaal!

Liefs, Diaantje

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Jeetje Diaantje, 16 jaar, ongepland zwanger en er pas met 8 mnd achterkomen. Wat kan het oneerlijk verdeeld zijn meid.

15. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Inez: ja, ik moest ook even iets wegslikken toen ik het hoorde. Maar goed, het is niet anders. Wij wachten onze beurt maar rustig af, meer kan je toch niet doen.

16. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Wow wat een verhaaltje, 8 maand zwanger
    ik heb dit ook eens gehoord zo n verhaal van de buren als ik klein was, en wel het kan hoor ook na 7 a 8 maand wist men het pas...
    16 is erg jong he,
    gelukkig is de familie ingeschakeld,
    hopenlijk heet ze steun,
    ze is zo oud als men dochter nu is!

ik hoop dat alles voor haar goed komt hoor
    veel sterkte voor haar

Liefs Ritje

17. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Ritje: ja dank je. 16 is idd erg jong en volgens mij moet je er niet aan denken dat het je dochter zou over komen. Ze krijgt de babykamer van mijn zusje, net zoals de box. Mijn zusje had die bewaard voor het geval ze tante zou worden.....

18. @Ellen: Ik hoop dat jullie na de wedstrijd nog een goede 'derde helft' hebben gehad... ;)

@Inez: Is het niet tegenstrijdig om je kindje eerder te halen als hij/zij ook zo klein blijkt te zijn? Dan is hij/zij nóg kleiner... :(

@Shiela: Inderdaad... niet rustig afwachten, maar 'sporten' ;) !

@Moby: Toch weer een geruststelling hè om de bevestiging te krijgen dat alles goed gaat... :D

@Diaantje: Jeetje, wat een verhaal over je nichtje zeg! En ja, als je de pil doorslikt als je zwanger bent, krijg je dus iedere maand 'gewoon' een onttrekkingsbloeding en lijkt het alsof je niet zwanger bent. Dat is het nadeel van zwanger worden door de pil heen. Ik ga er nu dus even vanuit dat jouw nichtje ook de pil slikte. Lief dat iedereen zo met haar meedenkt, het is niet niks op haar leeftijd...

Vanmorgen samen met twee meiden van de pufclub en hun kindjes naar de speeltuin in Roermond geweest. Jasmijn vond alles geweldig en de kleuters - die daar op schoolreisje waren - vonden Jasmijn helemaal geweldig. Met als gevolg dat het 'arme kind' geen twee stappen kon doen zonder kindjes om haar heen die haar steeds vroegen of ze nu daar en daar mee wilde gaan spelen... :( ! Daar snapte het arme kind natuurlijk niets van.

Sowieso moet papa binnenkort mee, want mama trekt het met die dikker wordende buik niet meer om overal in en op te gaan. Jasmijn is namelijk niet bang uitgevallen en wil overal op en in waar ze eigenlijk nog te klein voor is. Dus is mama de 'pineut', maar dus niet lang meer... ;)

Nu ligt ze - na een boterham en een (héél noodzakelijk...) bad lekker te slapen. Voor het eerst in dagen zonder een kik te geven, helemaal KO natuurlijk...

19. Ik begrijp hieruit dat het kamertje en de box dus eigenlijk voor jouw kindje waren bestemd? Ik kan me voorstellen dat dit best hard aankomt bij jou nu...

20. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ Lola: ja, mijn nichtje gebruikte idd de pil.

Nou, dat sloeg eigenlijk op de box. Mijn zusje had een hele leuke ronde box. Ze weet dat wij 'bezig' zijn om zwanger te worden en had me gevraagd wat ze voor me moest bewaren. Dat was dus de box. Maar die staat ze, na overleg met mij (ze belde mij om goedkeuring ;) ), gaat die naar mijn nichtje, die h'm nu keihard en keisnel nodig heeft. Tja, het is een beetje wrang... :cry:

Deel Deze Pagina