Ha Belinda: welkom bij de 35-klussers. Hopelijk snel resultaat. De meesten van ons hier hebben ook mk meegemaakt en een aantal zijn gelukkig weer zwanger. Vozzie: ik had een kans van 1:320. Heel goed voor mijn leeftijd, omdat het normaal 1:25 is. en dames, mijn zwangerschapsverlof is begonnen! Jippie
Hey allemaal! Molly wat zie ik daar? Oh wat ontzettend fijn! Heel erg gefeliciteerd! Het is heel lang geleden en ik ben totaal niet bijgelezen (ga ik van het weekend wel doen) maar ik wil me toch graag weer bij jullie melden. Inez heeft al laten weten dat het wat minder met mij gaat, maar ons kleine meisje doet het prima. Inmiddels werk ik niet meer en moet veel rusten. Maar dat helpt wel en ik voel me ietsje beter nu. Heel veel liefs, Lientje
Heel veel sterkte Lientje, pas goed op jezelf Verdorie zit hier te janken op de bank bij All you need is love..... getver klef...
Wij zijn ook blij dat het weer beter gaat met m'n bloeddruk. Ik doe m'n best om hem zo te houden. We gaan nog een hek plaatsen langs het huis op (we hebben een vrijstaand huis) om te zorgen dat Alyssa niet zowel voor als achter kan spelen, maar klussen binnenshuis gaat nu echt even voor. Het is wel de bedoeling dat we allemaal op onze nieuwe kamer liggen voor de kleine komt en helaas komt er al zo vaak iets anders tussen. Enne Anna, hoogzwanger deze zomer zal inderdaad niet meer lukken, maar ik hoop wel voor je dat je de zomer zwanger in gaat of in ieder geval zwanger eindigt.
Hey Lientje, daar ben je weer. Fijn je weer hier te zien. Doe het maar rustig aan meid. Jammer dat je niet meer kunt/mag werken, maar inderdaad, jouw gezondheid en die van jullie meisje gaan nu even voor. Fijn dat het vele rusten in ieder geval z'n vruchten afwerpt en dat je je nu wat beter voelt. NinO, zwangerschapsverlof. Inderdaad nog even lekker genieten van de stilte voor de storm. Ellen, flink inkopen gedaan bij Praxis en Gamma, afwachten maar weer. Kaat, de een krijgt een mooie volle bos haar met de zwangerschap, bij de ander valt het uit. Normaliter herstelt alles zich weer na de bevalling.
@inez, als alles zich na de zwangerschap pas weer zal herstellen ben ik bang dat ik dan al kaal ben......het gaat echt heel hard. Ik zal het 5 juni wel vragen aan de gynacoloog......... fijn weekend, ik ga ook klussen in ons nieuwe huis Kaat
Wat een positieve berichtjes allemaal, Kaat en Molly het gaat goed vooruit he, en ik kijk mee uit naar jullie echo! Ja haar uitval is er maar zoveel zal van persoon tot persoon zijn op het eind vind ik dat het met mijn eerste zwangerschap terug groeide, raar, en dat was een lijntje onderaan ongelooflijk hoor, was veel.... kun je niet extra vitamientjes nemen ertegen? bestaat dat niet? Mijn huid nu mijn haar het straalt gebruik vitamientjes en omega en mijn vezels, de baby ziet er rond en gezond uit, wel zag ik er de eerste twee maanden ook niet zo lekker uit hoor..... sterkte! Nu de rpetecho, het was leuk maar ik had voor de baby wel genoeg vruchtwater maar niet genoeg om mooie beelden te nemen, volgende week ga ik terug en veel drinken dat lukt dat beter zegt ze, dus goede tip drink de week voor de pretecho zoveel je kan! Wel zagen we ze mooi bewegen bij 2D echo en in 3D enige beeldjes van een hoofdje en een handje en mondje dat lief open ging, mijn dochter vond het een beetje raar maar wilde graag blijven kijken..... het is natuurlijk anders dan de gewone echo he, we hebebn genoten en hebben de dvd en cd thuis nu, het was een zeer lieve vrouw en eerlijk. volgende week zitten we in Lommel in center parcs en dat is kortbij dan gaan we van uit daar snel... dit was het dames.. heel fijn weekend toegewenst hoor liefs Ritje
@Ritje, wat fijn dat je nu je meisje lang hebt kunnen bekijken én dat je volgende week nog een keer mag. Heb een hele fijne vakantie (het mag wel een beetje beter weer worden, tenzij je van regen houdt). NinO, Geniet van je zwangerschapsverlof. Inderdaad nog even lekker genieten van de stilte voor de storm Fijn weekend iedereen, Kaat
Ritje, evengoed genieten he? Zo'n pretecho, ondanks dat het niet de beelden heeft gegeven die je zo hoopte. Fijn dat je volgende week nog een keertje terug mag komen. Kaat, ik hoop met je mee dat je niet gedurende de hele zwangerschap zoveel haar zult verliezen dan. Dat lijkt me ook niet fijn. Wel fijn dat je al op zo'n korte termijn een afspraak bij de gyn hebt. Dan ben je bijna 8 weken en dan moet er zeker hartactiviteit zijn. Leuk hoor!
@Inez, ik vind het allemaal heel spannend, het is nog een hele tijd weg. Ik hoop dat mij haren het een beetje zullen houden, ga het aan de gyn vragen. fijn weekend, Kaat
Hé meiden , dankjewel voor het delen van jullie resultaten. 1 Dingetje.. de ene praat over 1:230 en de andere over 1:11000...Euhm... Hoe moet ik dan mijn resultaten met die van jullie lezen? Dus ik heb 1:2550 wat betreft de trisomie 21. Heb deze ochtend mijn eerste traantjes gehad bij het bedenken dat ik mijn kleintje eventueel zou verliezen .... een gezond kleintje, ... Niet goed geslapen maar dat zal wel iedereen van jullie die een vw overwogen hebben meegemaakt hebben... Afijn, ik bel nog wat rond en lees jullie verslagen... Maandag neem ik een besluit. Fijn weekend allemaal!
Hier net ook wat tranen, Vozzie, was in de supermarkt en kreeg megadarmkrampen, viel zowat flauw van de pijn, en ik kan heel wat hebben. Ben over mijn winkelwagentje gaan hangen en via neus ingeademd en via mond weer uit, dan zakte het binnen een halve minuut. Was instaat om op de grond te gaan zitten. Heb het 3x gehad, en heb dan ook de helft van de boodschappen niet gekocht ... Er gaat op zulke momenten wel het e.e.a. door je heen aan twijfels en angsten.
Oei Molly, dat was inderdaad schrikken. Die kleine moet gewoon lekker blijven zitten en uitgroeien tot een mooi en gezond ieniemieniemollytje.
@vozzie, succes met het nemen van een beslissing, lijkt me helemaal niet makkelijk. @mollyvg, hopelijk geen krampen meer! Ik heb vanacht eindelijk weer eens doorgeslapen, moest er alleen een paar keer uit om te plassen, maar viel wel direct weer in slaap. Ik heb gisteren een zw-bh gekocht. Ik heb normaal niet zoveel en het groeit allemaal als kool (wist niet dat het kon). Niet de meest charmante, maar het zit wel erg lekker. Hoezo mag je een beugel BH tijdens je zwangerschap. Ik droeg ze altijd, dan leek het tenminste nog iets. fijne dag, Kaat