@Molly wat erg meid, ik leef met je mee, ik duim natuurlijk dat alles nog goed is he, veel sterkte en probeer wat te rusten als je kan.... dikke mega knuffel.. Hier wel druk dagje gehad, en mijn benen laten het weten, heb deze week al reuze krampen gehad , ventje masseert en gaat beter, heb ook wat vocht opstappeling van water in de benen.. zou wat regelmatig rust moeten inlassen! Dan denk ik aan de vrouwen en hier op het topic met kleine kindjes, wat respect heb ik daar voor, het is natuurlijk nog veel moeilijker met een peurtertje aan je been! Mijn dochter kijkt positief tegen haar aankomende zusje op en das een opluchting dus, ze had een klein pakje en een fopsspeen gekocht....waar ze dan ook trots op was! Fijne zondag iedereen, hier maar grauw en flauw, laten we hopen op beter weer he! Liefs Ritje
Hallo Kaat wat fijn om te horen dat alles zo goed met je gaat en die borsten laat ze maar lekker groeien is een goed teken en ik ben ook heel benieuwd naar je eerste echo. Molly heb je geen last meer gehad? hou je maar rustig maar misschien is het inderdaad alleen maar je darmen geweest en niet iets anders. Ritje je kan beter als je zoveel vocht vasthoud in je benen lekker s'avonds met je benen omhoog liggen dat voelt ook een stuk beter. groetjes sandra
Molly, ik heb in het begin ook behoorlijke krampen gehad en was ervan overtuigd dat het misging. Zolang je geen bloedverlies hebt hoeft er niet veel aan de hand te zijn. Ik duim voor jouw en je kleintje. Heb je inmiddels al een nieuwe zw. test gedaan. Hoe dikker de streep, hoe beter. Ik heb dat ook gedaan met 6 weken en toen was de streep binnen 2 seconde vetter dan vet. Dat gaf een beetje geruststelling. Hier weer stofnest in huis, de trap wordt voorbereid voor de nieuwe vloer. Voorlopig zal dat wel even zo blijven. Fijne zondag allemaal en Kaat laat die borsten maar lekker groeien. Bij mij vallen ze erg mee, maar ik heb nooit veel gehad. Wel was ik gisteren 79 kilo, dat betekend + 16 kilo en ik moet nog 6 weken. Nog even en ik haal mijn man in, ha ha. Oh en ik zit nu aan de maxi size Tena Lady. Het is echt bar hoor. Ik hoop dat het na de bevalling over is.
he ritje, wat fijn zeg van je dochter dat ze een pakje en fopspeen heeft gekocht. Ook ik heb veel last van krampen in m'n benen. Magnesieum is er goed voor, ga deze volgende week toch ook aanschaffen.
Mogge meiden, gisteravond de hele avond met mijn vader in het ziekenhuis gezeten, hij voelt zich niet goed, bloeddruk is weer eens veel te hoog, maar zijn gezichtsvermogen is van de een op de andere dag waziger geworden, ze zagen geen reden om hem te houden, dus we moeten deze week gauw naar de huisarts, zodat die de bloeddrukmedicijnen kan aanpassen en hem ook kan doorsturen naar een oogarts (ogen werden de laatste maanden vanwege zijn lichte ouderdomssuiker toch al minder). Zometeen maar even Paracetamol naar paps toe brengen, die van hem zijn op, en eens kijken of hij beter ziet met mijn oude zonnebrilletje op sterkte, als ik die kan terugvinden. Ik was gister ook onzekerder doordat mijn CB wat lichter was dan eerder, maar ben weer gerustgesteld doordat de Persona vanochtend het rechterstreepje nu eindelijk absoluut dikker laat zien dan de linker. Heb er nog 2, dan zijn ze op. Etos is de enige hier in de buurt die ze verkoopt en die is ivm verbouwing dicht, dus dat is wel fijn, dan kom ik niet in de verleiding om die bij te gaan halen. Super Ritje, dat je dochter spulletjes voor Silke heeft gekocht! Kaat groeiende borsten, o jee, ik ben benieuwd of er wel bh's bestaan in mijn maat, als ik in volle glorie kom.... Nin0, mag ik vragen wat jouw leeftijd is? Je schreef ergens over de risicofactor die heel netjes is voor jouw leeftijd, maar ik begin al te lijden aan zwangerschapsdementie ...
Als je hier 3 dagen niet kan komen (geen tijd) is het een hele klus met bijlezen! Hier is alles goed. Behalve m'n rug dan, au au au. Diaantje, wat een verhaal over je 16-jarig nichtje....... en ik kan me goed voorstellen dat dit voor jou best slikken is. Benthe, wat fijn dat gebleken is dat je fabriekje nog wel werkt en ze gaan behandelen! Ik duim voor je dat of je linkereierstok elke maand braaf aan de gang gaat of dat je rechtereierstok nou es ophoudt met verstoppertjes spelen. Sheila, wat raar dat je net nog een posi ovutest had. Misschien was die wel niet helemaal goed positief want je kan op verschillende momenten dat LH-hormoon in je bloed hebben. Maar goed, dat maakt nu niet meer uit want een nieuwe ronde is voor je begonnen. Op naar een mooie echt vette positieve ovulatietest! Lientje, wat fijn even iets van je te lezen! Hou je taai hoor, doe rustig aan. Inez, fijn dat je bloeddruk weer mooi laag was. Belinda, welkom hier en heel veel succes! Vozzie, met jouw prachtig mooie uitslag van de nekplooimeting zou ik echt geen vruchtwaterpunctie meer laten doen. Nino, geniet van je verlof! Molly, ik kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent van die krampen. Maar met zoveel duiimers hier moet dit kindje wel blijven plakken! Veel sterkte met je vader.
LIENTJE: doe maar lekker rustig aan.Fyn dat het wat beter gaat. MOLLY; dat zal inderdaad ff schrikken zijn geweest. maar we gaan er gewoon voor dat het de darmen zijn.Er zijn nog genoeg ZWtesten inde winkels, dus gewoon blijven shoppen tot je onzekerheid weg is.
MOLLY: ook nkog sterkte met je vader. ik weet hoeveel zorgen dat kan geven.Maar probeer te relaxen is in jouw toestand natuurlijk erg belangrijk. Heb al 4 dagen een opgeblazen buik(kan natuurlijk ook vd spanning rond mijn vader zijn) en met vlagen menstruatiebuikpijn.Af en toe veegjes licht bruine afscheiding (normaal heb ik donkerbruin als de ongi eraan komt).Vannacht werd ik wakker van megapijn en druk achter mn schaambeen, net alsoffie op knappen stond, ben eruit gegaan en even later zakte het weer af. Mijn lichaam doet rare dingen de laatste maanden, maarja dat komt de meesten hier bekend voor.
SanRob, spannend weer die laatste dagen voor NOD. Ik duim voor je. Molly, sterkte met je vader. Vervelend dat hij niet in orde is. Maar ... wel weer een mooie positieve test. Meid, het moet gewoon goedkomen deze keer. Ritje, wat lief van je dochter dat ze een pakje en een fopspeen heeft gekocht. Zo zie je maar. De acceptatie komt sneller dan je had verwacht. Vozzie, veel sterkte met het nemen van een beslissing over al dan geen VP. Zelf hebben we er bewust wel voor gekozen omdat we beslist bepaalde afwijkingen wilden uitsluiten. We hebben verder geen kansberekening of nekplooimeting oid gehad, wel de 20 weken echo. Nino, je zult niet de enigste zijn hoor, die boven het gewicht van je man uitkomt. Ik ben er inmiddels al overheen met een paar kilo. Dit mede doordag manlief vorig jaar ruim 20 kg is afgevallen en naderhand mooi op gewicht is gebleven. Voor mij de uitdaging om straks weer ruim onder zijn gewicht uit te komen. Gelukkig ben ik op zich nog niet al te veel aangekomen. Zit nu op 8 kg, maar daar zal vast nog wat bijkomen. Vervelend van de Tena Lady, maar meestal komt het na de bevalling weer goed. Van grotere borsten heb ik gelukkig niet zo heel veel last. Ze zijn wel wat voller, maar hebben bij lange na nog niet het volume bereikt van voor de borstverkleining. Gelukkig maar. Heeft er nog iemand wat van LMM gehoord? Ik hoop dat ze snel weer mee komt kletsen. Hier is het verbouwen gelukkig weer een beetje op gang gekomen. Mannetje heeft gisteren de leidingen voor de verwarming en het netwerk naar de garage ingegraven en is nu bezig met het aansluiten. Hoop maar dat hij snel toch nog ergens een paar daagjes vrij kan nemen met al die collega's van hem die nu zo nodig vakantie moeten vieren.
Hoi meiden, ik zit al ruime tijd op dit forum, maar zie nu pas dat ik niet de enige ben die late kinderwens heeft. Allereerst wil ik iedereen feliciteren die zwanger is, en mij zelf aansluiten bij de rest. Ik was al bang dat mensen hier op forum mij niet series nemen omdat ik al 41 ben, heb 4 kinderen en zo verlaang naar een baby, maar ja, ook al heb ik al grijs haar, ook al zitten er al rimpeltjes op mijn voorhoofd, ook al is mijn oudste 22 en mijn man 55. NOU EN. Zolang ik niet in overgaang ben en kind kan krijgen, blijf ik hopen. Hoe gek het ook klinkt.
Lieve mensjes.. Mijn gevoel zat toch goed! Ik ben ZWANGER! YAAAAAY.. Het is niet te geloven, 1x geklust en 1e maand dat wij proberen. Het is dus toch mogelijk op jou 35e Heel veel suc6 meiden.. Ik hoop voor jullie allen dat het snel mag lukken Liefs Lyn
Lyn, van harte gefeliciteerd. Tijd voor een nieuwe banner! 4xmamma, welkom hier. Hopelijk mag jullie wens voor nog een kleintje erbij snel in vervulling gaan. Je ziet aan Nin0 dat hier niets onmogelijk is.
He Lynn, Gefeliciteerd! En gelukkig ben je zelf nu ook overtuigd dat je met 35 nog zwanger kunt worden. (wij waren het hier al hoor ) En met 1 keer vrijen kun je ook heel goed zwanger worden, mits op het juiste moment. Als je een ovutest doet zoals je al meteen gedaan hebt, dan weet je dat ook zeker! Lientje, Fijn dat je nu met verlof bent! Geniet van de laatste weken (ik hoop tenminste dat het genieten wordt) Vorlgens mij merk ik voor het eerst iets van mijn eisprong (bewust dan) Klusdagen hier zijn begonnen in elk geval.
@lyn73 Van Harte Gefeliciteerd met je zwangerschap... Nog een nachtje slapen en dan gaan we voor de nekplooimeting... vind het best eng hoop ook op een mooie uitslag..... groetjes Anja
Lyn, van harte gefeliciteerd, meid =D>. Wat leuk voor jullie, zo zie je het maar weer dat het wonderen zijn de wereld nog niet uit. Nu wij, digenen die nog wachten, nog net zo gelukkig worden.
Lyn, van harte! \/ 4xmamma, van harte welkom hier. En laat andere mensen maar lekker praten, gelukkig bepaalt iedereen zelf wat hij/zij met zijn/haar leven doet. En haarverf doet wonderen weet ik uit ervaring Anja, succes morgen en ik duim voor je. Doe je de combinatietest, dus de meting samen met een bloedtest? Anna, veel klusplezier! 8) Inez, zijn die collega's van je man nog lang met vakantie? Want dan zal het zeker nog wel even duren eer hij wat extra dagen vrij kan nemen. Balen, je wilt zo graag verder met het klussen hè. Wij gaan ook in een iets lager tempo (maar niet zo drastisch als bij jou) omdat ik veel last van m'n rug heb. En Chris wordt donderdag weer geopereerd, ben benieuwd hoe dat zal gaan.
4xmamma HOI en welkom hier Zo ik ga lekker slapen ben echt kassiematje... toedels ps morgen beginnen aan minder eten. Moet nu toch echt pas nl. nergens meer in echt erg....