35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    Anja, succes morgen en ik duim voor je.
    Doe je de combinatietest, dus de meting samen met een bloedtest?
    @Natas
    Had al uitslag van het bloed en was 1:130 en daar komt de nekplooimeting nog bij?

dus nog ff spannend

TH@nx voor het duimen :thumup:

groetjes Anja

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Anja, ja als het goed is krijg je dan straks een totale kansberekening. Dat cijfer wordt gemaakt met de uitkomsten van je bloedonderzoek, de nekplooimeting en gecombineerd met je leeftijd.

3. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    NinO, je bent een jonge blom :)

Lyn, gefeliciteerd!

Anja, succes morgen

4xmamma, welkom!

Annna, veel plezier met klussen!

Paps klonk vanochtend rond 11 uur niks beter dan gisteren toen ik hem thuis had afgezet, dus ben er onverwacht naar toe gegaan, met de smoes dat ik Paracetamolletjes kwam brengen. Was ook zo, maar wilde toch even live controleren hoe hij erbij lag. Hij was net weer wakker en voelde zich gelukkig weer wat beter. Heb een link van wat foto's van mij op zijn laptop gezet, dan heeft hij de eerst komende weken wat te doen :)
    Kom ik op stal, is mijn merrie al weer hengstig, niet drachtig dus. Haar drachtigheidsscan morgenochtend wordt dus weer een hoe-groot-is-het-ei-scan, evt gevolgd door een dekking 's avonds of dinsdagavond. Krijg een beetje het gevoel dat ze niet drachtig mag zijn zodat ik me 100% ergens anders op kan storten, een beebje ofzo, maar we zouden zowiezo 3 maanden verschil hebben. Nou ja, probeer het gewoon nog een keer, we zitten nog vroeg in het seizoen.

My oh my, ik ben SUPER vergeetachtig:
    - Ga begin van de middag ineens met mijn gezicht in mijn handen zitten, weet niet meer welke dag het is......... :rolleyes:
    - Zoek me SUF naar mijn mobilio, ligt'ie voor me.
    - Zeg tegen vent nee als hij vraagt of ik thee wil en vraag daarna waarom ik geen thee krijg.

Het komt vast nooit meer goed :D

Ik ga naar bed toe, het is al veeeeeeeeeeel te laat

4. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mogge.
    Ben bang dat het al weer einde verhaal is, tempdaling en spotting...... Spotting op 5wk 1dag is m.i. een slecht teken.

5. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Molly, je moet je zelf niet helemaal gek maken!
    Probeer zo positief mogelijk te denken! Ook al valt dat af en toe echt niet mee ik weet het maar je kunt alles gaan testen en doen maar je weet nog niks zeker.

6. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Alles testen? Ik vertel alleen dat ik bruin verlies.

7. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    He nee Molly, dat klinkt niet goed.. Mocht het mis gaan, dan betekent het wel dat je spontaan weer zwanger kan worden, maar het voelt zo K*T! en het geeft weer zo'n domper en veel verdriet. Ik hoop dat het bij een druppeltje blijft.

Lyn: gefeliciteerd, jij bent echt een geluksvogel zeg.

Welkom Mamax4. Je bent echt niet te oud hoor en laat die wens maar uitkomen.

Anja succes vandaag. Heel speciaal zo'n nekplooimeting en lekker gluren naar je kleintje.

8. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    @ Molly - sorry, ik bedoelde het goed!

Iedereen nog ontzettend bedankt voor jullie lieve woorden. Ben inderdaad erg blij met mn ongi. Dit betekend weer echte nieuwe kansen. De test blijft vaag maar daar denken we maar niet meer over na. We gaan weer vooruit kijken.

Anja, heel veel succes vandaag. Ik duim voor!

9. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Hallo Molly,
    wel ik hoop niet dat het bruinverlies zit verder door zet, en alles mooi op zen plaats komt!
    Het maakt je allemaal van slag meisje en een dikke knuffel voor al die moeilijke tijd!
    Ook met je vader beterdschap en sterkte hoor!

@Anja ik duim voor een mooie nekplooimeting, hoe het gaat ik kan aan die getallen ok niet uit,
    mooi dat anderen het hier wel kunnen!
    En je zo wat uitleg geven.....

@Lyn van harte gefeliciteerd!
    geniet ervan je bent 1 van de zalige gelukkigen....

4Xmama welkom...

zie je er is iemand die ook 44 was en van een tweede zwanger...
    wist het nog mooi zo he!
    Als ik beval ben ik een maand 42 geworden!
    de oudjes hihi

@Lyntje geniet van je laatste weken verlof rust goed en bereid je maar mooi voor!
    erna word het drukker!
    veel succes....

Liefs Ritje

10. kaat11

kaat11 Niet meer actief

Lyn GEFELICITEERD. Zeker dan 35 wel kan!

geniet ervan,
    Kaat

11. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Molly: sterkte en ik hoop van harte dat alles gewoon goed zit!Ik duim voor je.
    Het kan ook een gesprongen adertje zijn als je bijvoorbeeld moeilijk naar de wc kan......had ik 4 weken geleden ook,ookal ben ik wel wat verder!
    Sterkte!

Lyn: gefeliciteerd!

mamax4: welkom!

12. kaat11

kaat11 Niet meer actief

@ Molly,
    Wat onzettend shit. Ik weet niet precies wat spotting is, maar ik heb ook een beetje heel licht bruin verlies. Het is heel dik. Ik zou zo graag iets zeggen waardoor je je beter voelt...............!

Sterkte!
    Kaat

13. Oei, ben ik een paar dagen niet online geweest, lees ik goed én misschien slecht nieuws:

Molly: Net als de rest ga ik héél hard duimen dat er niets aan de hand is en dat de krampen van een paar dagen geleden écht vanuit je darmen kwamen. Je zou eventueel je huisarts kunnen vragen of hij bloed wil prikken om het HcG-gehalte te bepalen...

Deze is voor jou...

14. Lyn: Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd...

15. @Kaat: Er zijn tegenwoordig ook zwangersschaps/voedings-beha's mét beugels te koop. Zelf heb ik er eentje van H&M, ik vind een beugelbeha ook fijner zitten en mooier staan...

@Ritje: Wat fijn om te lezen dat je dochter al helemaal is bijgedraaid... :D

@Nin0: Ik gebruik ook Tena Lady, maar kan me gelukkig nog heel goed helpen met de 'inlegkruisjes-variant'. Ik hoop dat het daarbij blijft. Maar goed nieuws voor jou: Na de bevalling gaat het beter, wél goed je bekkenbodemspieren oefenen hè...?

@Molly: Ik wil je ook héél veel sterkte wensen met je vader. Je zult het zwaar hebben nu...

@4xmamma: Welkom hier en ik hoop dat je wens voor een vijfde kindje snel mag uitkomen... :D

@Lyn: Wordt het niet tijd voor een nieuwe banner?

@Anja: Succes met de nekplooimeting en geniet van het kijken naar je kindje!

Zaterdag kregen we bericht dat de gordijnen voor onze nieuwe slaapkamer (we verhuizen naar 'zolder', een mooie ruimte met openslaande deuren naar een groot dakterras) klaar waren. Die zijn we gaan ophalen en gisteren heeft Roy ze opgehangen en hebben we de zolder verder helemaal leeggehaald. Dat laatste bleek nog meer werk te zijn dan we vooraf ingeschat hadden. Deze week kunnen dus onze slaapkamermeubels naar boven. Mijn moeder komt nog wel een muurtje behangen, maar dat kan ook later nog wel. Maar zodra onze huidige slaapkamer leeg is, kunnen we beginnen deze om te toveren in Jasmijn's nieuwe kamertje...

Verder wordt dit een spannende week. Mijn zus is vandaag uitgerekend van haar eerste kindje, maar vooralsnog maakt de uk geen haast om eruit te komen...

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Zeker spannend Lola, voor je zusje en iedereen in de familie!
    Leuk dat jullie zo lekker gaan met het kamers wisselen.

Molly, ik duim als een idioot dat het beetje spotting niets te betekenen heeft.
    En dat hoeft echt niet hoor, ik heb deze keer 2x bruinverlies gehad. Volgens mijn VK betekent bruinverlies in de meeste gevallen niets ernstigs.

En Kaat, jij ook bruinverlies?
    Dan hetzelfde voor jou!

Ik baal ook een beetje want ik heb vandaag bij het opstaan al die rugpijn terwijl dit tot nu toe later op de dag pas op kwam zetten. En echt jongens, soms doet het zo ontzettend zeer.

17. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Hoi meiden,
    Ik ben nog steeds wachtende, moet nog drie dagjes wachten, oh wat duurt het toch zo lang. Ondertussen heb ik steeds meer duizeligheid, kan opeens zo boos zijn, en daarna weer bijna janken als mijn kat komt thuis met open gekrabde oor naar zoveelste vehpartij met onze buurkat. Vreemd. Hoop dat mijn lijf mij niet voor de gek houdt.

Even iets anders.
    Dat wij alle boven de 35 zijn is wel duidelijk, maar hoe oud zijn aanstande vaders? De mijne is bijna 55, en die van jullie? Ben benieuwd.

18. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    Goede morgen dames,

Ben het weekend niet online geweest omdat we de achtertuin aan het aanleggen zijn. Druk, druk, druk, met werkers bij ons thuis. Vanmorgen dus bijgelezen.

Allereerst duim ik, net als de rest, keihard voor MOLLY. Heel veel sterkte meid, ook met je vader.

Lyn: van harte gefeliciteerd en genieten hè.

@ Natas: rustig aan doen met je rug, hoor.

@ Kaat: jij ook sterkte met je bruinverlies.

@ Ritje: wat fijn dat je dochter nu al is bijgedraaid en de kleine al verwent.

@ Lola: heel fijn dat de 'verhuizing' vlot verloopt. Heerlijk een dakterras aansluitend bij je slaapkamer, wat een luxe! Veel succes voor je zus!

@ Mamax4: welkom!

@ Anja: succes met de nekplooimeting en geniet van de kleine uk!

@ Lientje: fijn weer eens iets van je te horen.

@ Nin0: geniet van je verlof! Jij kan echt al aftellen, top!

@ Ellen: goed geklust, mooi zo!

@ Anna: de klusdagen komen eraan....

Meiden, ik heb jullie raad nodig. Ik zit nu op dag 13. We hebben geklust op dag 9-10-11. Gisteravond (dag 12) veegde ik met plassen 2x heel lichtroze af. Vanmorgen had ik met plassen heel troebele urine en met afvegen (na het plassen en na het douchen) bruin aan wc-papier en ook aan de handdoek. Net weer geplast, urine normale kleur en nog maar een heel klein beetje lichtbruin aan wc-papier. Sorry voor de smerige details, maar ik wil graag jullie mening horen. Voor een innesteling lijkt het mij veel te vroeg (toch?), maar wat zou het dan kunnen zijn?

19. diaantje1

diaantje1 Bekend lid

2 jan 2008
    954
    0
    0
    @ 4xmamma: ik word in augustus 38, vriendje wordt ook in augustus 45.

20. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    diaantje1, Ik weet het ook niet zeker, maar het kan wel je innesteling zijn want die is tussen 5de en 10de dag na je eisprong kan zijn, ook kan je na eisprong een beetje roze-bruine afscheiding hebben, dat heeft gyn mij verteld. Ik zelf had op dag 13 opeens zo zwaar gevoel aan mijn onderbuik alsof mijn blaas was aan het ontploffen, en zelfs na plassen nog steeds het gevoel van vole blaas. Het kan dus wel jou innesteling zijn. Hoop van wel, anders weet ik het ook niet.

Deel Deze Pagina