Hei meiden, het vil me net iets op: in minder dan een jaar tijd zitten wij al op bijna pagina 500. Goed zeg, wat een geweldige steun zijn we voor elkaar!
@4xmamma: Ik ben in januari 38 geworden en mijn hubbie viert in juli zijn 39e verjaardag. Wij schelen dus slechts een half jaar... @Diaantje: Het zou ook een ovulatiebloeding kunnen zijn. Onderstaande info vond ik op www.kinderwensspreekuur.nl Ovulatiebloeding: Sommige vrouwen nemen in de vruchtbare periode wel eens een tussenbloeding waar, die sterk kan variëren in sterkte. Meestal is het alleen maar als een lichte, rood- of bruinachtige verkleuring van het baarmoederhalsslijm waar te nemen. In zeldzame gevallen doet ze zich voor als een bloeding die enkele dagen duurt en die - zonder de controle van de temperatuurverhoging gemakkelijk met een menstruatiebloeding verward kan worden. De tussentijdse bloeding treedt in nauwe samenhang met de eisprong op en wordt vooral door natuurlijke hormonenschommelingen in deze periode verklaard.
@ Lola: oké, dank je, ga er van uit dat het een tussentijdse bloeding betreft, maar...heb ik de eisprong dan al gehad of nog niet?
Diaantje, je zit toch op CD13, niet op de 13de dag na je eisprong? Dan denk ik ook aan ovulatiebloedinkje, of misschien gewoon een gesprongen adertje. En dank je, ik doe idd rustig aan met m'n rug. Maar dat lijkt niet zo veel uit te maken, ik krijg het als ik iets doe maar ook als ik al een tijdje goed zit op een stoel. En nu dus al direct uit bed. 4xmamma : ik ben 41, Chris wordt 8 augustus 53. Ik ben op 4 augustus uitgerekend dus misschien is hij bij de geboorte nog 52, misschien net 53. Hij heeft al 2 grote dochters (nu 22 en 19) die jaren voor de helft in co-ouderschap hier bij ons hebben gewoond. De oudste is zelf vorig jaar mama geworden!
Hé, Dank jullie voor het duimen: Nou het was niet echt bruinverlies, meer een beetje heel dik cremeachtig. Ik heb gewoon heel erg veel afscheiding en het is een beetje dik. Ik zie geen kleuren (alleen zwart /wit) en daardoor was het niet helemaal duidelijk. Ben even naar de gyn (kennis van me) geweest en die zegt: goed teken, zeker geen bruinverlies o.i.d. de scheiding is nu gewoon iets donkerder. Ik ben dus opgelucht, temp was ook nog hoog ed. Dus ik heb ff geen stress meer. Jeetje het is allemaal zo nieuw. Stress of ik zwanger zou zijn en nu weer als je zwanger bent... Molly, hoe is het met jou? @ lola, dan ga ik eens kijken bij de H&M, een beugel vind ik ook wel mooier en lekkerder zitten. Had er nu al een week geen aan en dat is ook niet fijn. Dames, ik denk aan jullie met al jullie bezigheden, Kaat
Hoi Hoi, Ik ben net terug van het ziekenhuis nekplooimeting is 1:1145 Dus geen verdere onderzoeken nodig. 20 weken Echo is gepland op 26-juni om 8.30 Ik ben 38 en mijn vriend 43 groetjes Anja
Molly, ik duim mee met de rest en hoop dat het net als bij Natas niks te betekenen heeft. Dikke knuf. Diaantje, ik zat ook al aan een ovulatiebloeding te denken bij jou. Anja, mooie uitslag meid!
@anja38, gefeliciteerd, goede uitslag. Als iedereen zijn leeftijd vermeld, dan ik ook: Ik ben 35 en mijn vriend wordt morgen 35. Tijd voor een feestje. Daarnaast is ons huis in Utrecht verkocht (wij zijn al een tijdje verhuisd), dus weer een reden voor een feestje. gr, Kaat
Tja... daar vraag je me wat! Ik zou voor de zekerheid nóg een keertje klussen vanavond . Misschien kun je je vraag stellen aan de verloskundige op dit forum... @Kaat: Wat een opluchting! Nóg een reden voor een feestje dus... @Anja: Een mooie uitslag. Gefeliciteerd!
Mijn paps is morgen 77 en mijn man 1 juni 55, als ik posi test zal het mooi cadeau voor mijn mannen zijn, voor mijn paps wel, maar voor mijn man weet ik niet zo zeker, hij is namelijk een beetje bang voor nog een kind op zijn leeftijd, zegt:"ik ben dan 65 en kindje is 10, net een opa en kleinkind" Maar ik laat hem of haar niet weg halen. ECHT NIET. En mijn manetje went wel aan het idee want hoeveel mannen kunnen zich op 55jarige leeftijd met een kind prijzen? Niet heel veel, denk ik. Toch?
Hey meiden, Bedankt voor jullie mening en voor het meedenken. @ Kaat: gelukkig ben je opgelucht en heb je geen stress meer, houden zo. Fijne verjaardag morgen voor je vriendje. @ Anja: gefeliciteerd met de mooie uitslag. @ Lola: idd maar het zekere voor het onzekere nemen en nog maar een avondje klussen. Baal er wel van dat we gisteravond niet geklust hebben.
@4xmamma: Je bedoelt toch hopelijk niet je man niet op de hoogte is van het feit dat jij zwanger probeert te worden? @Diaantje: Om de dag klussen is beter dan iedere dag hoor...
Nee hoor, hij weet het wel, maar vind het wel een beetje eng. hahaha En over weg halen, ik bedoelde het niet zo ernstig.
@ Lola: ik weet het, maar ik ben nu bang dat ik gisteren, omdat ik toen voor het eerst lichtroze afveegde, mijn eisprong heb gehad en dat vanavond te laat is. Wat een gezeur hè
@Diaantje: Als je gisteren je eisprong hebt gehad, zwemmen de zaadjes van de 11e (en waarschijnlijk die van de 9e en de 10e ook nog wel) vrolijk rond je ei... Maar ik begrijp je wel hoor: Op 'onze leeftijd' en met een bepaalde voorgeschiedenis is er niets ergers te bedenken dan een kans mislopen...
Ja, dat heb ik ook. Ben weer rustig nu, zat even allemaal tegen hier. Zaterdag 3 uur lang met paps in ziekenhuis, gister merrie ineens weer hengstig, vanochtend mijn caramelkleurig bij het afvegen, merrie is weer gescand en haar hunk komt vanavond en morgenavond weer klussen. Heb toch maar afspraak geprobeerd te maken bij de gyn en na een half uur wachten heb ik maar opgehangen. Net weer geprobeerd en kreeg een Miep aan de lijn die zei "maar mevrouw, mocht het mis gaan dan kunnen wij er ook niets aan doen". Ja duhhhhhhhh. Heb afspraak op 17 juni om 10.30 uur. Kan niet eerder. Mocht het kleintje blijven zitten dan ben ik tegen die tijd ruim 9 weken en kunnen we wel lekker veel zien. Kaat, je bent officieel geadopteerd als buddie, okee?
Na de krampen was ik ERG winderig, dus ik ga daar nog steeds van uit. Je bent een lieffie en de rest ook Ik ben in oktober 40 geworden en vent is vorige week maandag 40 geworden.