PROFICIAT lastminute mama wie o wie is de volgende? het gaat goed hier Ik ga voor bijna 3 weekjes ertussen uit en ik hoop dat als ik terug ben er nog veel meer zwangere "oudjes" zullen zijn.....en de meiden die in de dip zitten zich weer een stuk happier voelen Meiden veel Suc6 liefs
Ik wist het Je was zo stilletjes en iedereen maar in spanning. Intussen zat jij natuurlijk gewoon te broeden ..ha..ha Wat fantastisch voor je Heel erg Gefeliciteerd en geniet ervan hoef ik natuurlijk niet te zeggen Groetjes Erna P.S. Laat je af en toe nog wat van je horen?
Jaaaaa, het is haar gelukt!!!! Gefeliciteerd joh! Het kon ook haast niet anders Hier wordt ik ook vrolijk van Groetjes Anna
Wat goed dat er ook een forum is voor 35 plus. Ben zelf 43 en heb na mijn zoontje 3 x mk gehad in 1 jaar tijd. Ik hoop nog een keer zwanger te worden en hoop dat het nog een keer lukt en dat het dan goed gaat. Mijn zoontje heb ik op mijn 41ste gehad. Was toen vrijwel meteen zwanger. Mijn ei staat op het punt van springen nu, of is al gesprongen ? Ik hoop zo dat het lukken gaat en wens iedereen heel veel geluk toe en positieve testen : : :
@Nin0 welkom hier. Ik wens je deze keer veel geluk. We zullen rond dezelfde dag ongeveer kunnen testen/of niet. Maar daar gaan we nu nog niet aan denken. Succes!
Allemaal bedankt voor jullie felicitaties...moet er nog zo aan wennen want ik had niet gedacht dat het zo snel (ronde 4!) raak zou zijn, ik ging er na alle verhalen hier vanuit dat het een flinke tijd zou duren en was al voorbereid op MMM. Ja Ernie, ik zat letterlijk te broeden, al weet ik dat ook pas sinds gisteren maar "wij oudjes" weten wat het risico van meteen testen op NOD is, dus wacht oma liever even. Kom op meiden, nog een paar juni/juli/augustus 2008 babies erbij dan spreken we volgend jaar om deze tijd af voor een bejaarden-met-babyborrel. Tuurlijk blijf ik hier schrijven xxxx
zico...get,...het zit je echt niet mee...algehele malaise? Beterschap! Lastminutemama: bejaardenbabyborrel.....hihi....ik zal mijn best gaan doen....
@ninO, neem aan dat het je naam is van je zoontje? Zo ja, hier nog een mama van Nino . Mijne word eind volgende maand al weer 5. Ronde 4 gelijk zwanger en prille 36tiger bij z'n geboorte leuk groetjes
we beginnen in de verjaardagsfeer te komen, onze zoon wordt morgen 12 jaar al. Zit volop in de pubertijd. Ook normaal morgen eisprong, net op z'n verjaardag.... Hopelijk toch want het ziet er naar uit dat de eisprong ook gisteren had kunnen zijn en we hebben spijtiggenoeg niet geklust Ventje was moe en dat moet je ook respecteren
@ Lastminutemama....van ganser harte PROFICIAT! Jij geeft me weer moed nadat die gyn die gisteren ff zo cru de grond in had geboord! Zie je wel....het kan WEL! @ Nino....WELKOM hier! Wens je heel veel suc6! Liefs en een knuf Marjo
@marjo, wat heeft de gyn dan gezegd (dat je hoop de grond ingeboord werd?). Of heb je 't al gepost en heb ik het gemist. Enne, gyns weten ook niet ALLES hoor. Hier in 't dorp is een vrouw die op haar 49e zwanger werd (niet gepland) en is nu moeder van een 3-jarige kerngezonde krummel. Het zijn uitzonderingen, maar ze geven je wel moed. Wij zijn nog lang niet oud!
hihihi, BBB, da's een goeie. Daar gaan we voor! @ Nino, hartelijk welkom hier en hopelijk mag je je ook snel aansluiten bij de bbb club.
Ik wil ook bejaardebabyborrelen! Muuske heeft een eigen topic. Heb ik net even de update gelezen en wordt er heel verdrietig van. Dit is toch het allermoeilijkste voor iemand die nog niet zwanger is en dat wel graag wil worden. Ik denk dat het voor de meesten De liefste wens is Marjo! Daarom veel sterkte en moed.
Wil zelf ook nog even wat kwijt. Weet nog niet eens goed hoe ik me er onder voel, maar het voelt wel vervelend. In het kort: 39 jr, zwanger in ronde 2 (eig. eerste ronde echt rond eisprong gevreeen) Na 12 wkn echo - 2 kindjes geen hartactiviteit, 5-9 curettage Na 27 dagen menstruatie Na 30dgn controle echo, cyste te zien van 5,4mm Nu teruggebeld door andere arts van de afdeling. Die zegt me nog wel 3 maanden af te wachten of de cyste vanzelf verdwijnt, dat is de standaard procedure. Ik moet daarna terugkomen bij de afdeling fertiliteit. Want zo zegt ze; DAN GAAN WE ONDERZOEKEN WAAROM HET BIJ JULLIE NIET LUKT! Ik was voor kort helemaal gerustgesteld door het feit dat het zwanger worden zo snel lukte. Je hoort ook vaak dat dat heel wat zegt over de vruchtbaarheid van een stel. Nu staat de eerste afspraak gepland voor de MMM. Ik weet heel goed dat heel veel mensen er ontzettend blij mee zouden zijn om zo snel terecht te kunnen. Als ik nog niet zwanger ben over 3 maanden, dan ben ik er zelf ook vast blij mee dat de eerste afspraak al staat. Maar ik voel me zo ontzettend vervelend door die opmerking. Het maakt me ongerust. En het klinkt net alsof ze er van uitgaan dat we vruchtbaarheidsproblemen hebben. Tot nu toe hebben we 1 keer rond mijn eisprong gevreeen en toen was het meteen raak! Overde cyste vertelde ze me dat het wel degelijk een invloed kan hebben op mijn vruchtbaarheid. Hiermee kan mijn hormoonproductie van slag zijn. In dat geval wil ik die cyste natuurlijk juist meteen kwijt! Vooral omdat ik mijn eisprong niet heb kunnen traceren! Niet dmv slijm, niet door staafjesplassen. Ik moet oppassen dat ik me niet onvruchtbaar ga denken Waaah. Als ze denken dat ik verminderd vruchtbaar ben, waarom beginnen we dan niet meteen? Zo niet, laten ze me er dan alsjeblieft ook in kunnen geloven dat we gewoon vruchtbaar zijn