SanRob Hei meid, we lopen bijna gelijk, spannend he, ik kan ook niet wachten, maar ben ook bang om te testen, de pijn van vorige maand is nog heel vers. Wil het niet nog een keer meemaken. Maar het moet uiteindelijk wel. Zullen we het samen doen? Eerst samen duimen, dan plassen, dan testen en dan hopekijk van het dak schriuwen dat we zwanger zijn?hihihihihi
@ SanRob: Spannenddddd! Ik duim heel hard voor jullie, zou toch super zijn! @ Mollyvg: ik hoop dat het snel ophoudt met de onzekerheid! Duimen maken overuren, hoor! @4xmama: ik ben 38 en mijn vriendje is 31.... Ik geloof dat ik nog geen dames heb gezien die er een echt jonger vriendje op na houden! Gr. Benthe
@Benthe: het maakt toch niet uit wie ouder en wie jonger is, wij hebben 13,5 jaar verschil en zijn al 23 jaar samen. Als het maar goed gaat, want daar gaat het om, toch?
Meiden ik zit nog ergens mee. Ik heb 4 kids. 22, 20, 17 en 13 jaar oud. Jongen van 17 en meisje van 13 wonen thuis en zullen dolblij zijn met nog een kleintje, jongen van 20 is met zijn vriendin naar buitenland vertrokken en alle contacten verbroken, die zal het nooit achterkomen, ik maak me zorgen om mijn dochter van 22. Ze woont samen en wil heel graag zelf een kind, maar daarvoor wil ze studie afmaken, goede baan, huis, bla bla bla. Toen ik zei tegen haar dat we willen nog een kleintje bij, baarstte ze van woede. "Zijn jullie gek geworden, hebben jullie niet genoeg aan ons vieren, jullie moeten aan kleinkinderen denken en niet aan nog een eigen kind" Het deed me ontzettend pijn en ik draaide onderwerp om. Maar ik zit er wel mee, want als het lukt, moet ik haar toch vertellen, maar ik wil die reactie van haar niet nog een keer meemaken. Weet iemand er raad mee. Want ik weet echt niet hoe ik het moet vertellen.
ojawel Benthe hihi niet zoveel als jouwe hoor mijn ventje is 7 maand jonger is nu 41 geworden maart en ik word 42 in augustus ) maar je voelt dat niet hoor! liefs Ritje
Van dat bovenste snap ik niks. Van het tweede wel. Als je zo laat naar bed gaat zal de vermoeidheid wel snel komen. Vanavond vroeg naar bed. Dat doe ik ook want er zit een Mei-ei aan te komen hier Weer een vroeg eitje geloof ik. Oh Molly, dit hierboven schreef ik eerder, lees nu pas de rest... Ik snap dat je je hartstikke zorgen maakt. Met of zonder bruinverlies zal dat wel zo blijven. Je hebt grote kans dat je bruinverlies te maken heeft met de menstruatie die je niet gehad hebt. Of met bloed wat van de innesteling is gekomen. Aan het begin van een zwangerschap is het geen slecht teken is mij vertelt. Maar uiteindelijk blijft het afwachten tot je een hartje ziet en een week of 10 bent en dan nog blijft er een kleine kans dat het fout gaat. Die kans wordt wel steeds kleiner gelukkig. Sterkte ermee. Ik hoop dat het met je vader goed blijft gaan. Anja, jij gefeliciteerd met de mooie uitslag. Nu op naar de 20 weken. SanRob, Ook jij veel sterkte met je vader. Ik hoop het beste voor hem. En voor morgen veel succes! Ik duim voor je dat je nu lekker vet positief test. Oh zie net al dat je een vet positieve ovulatietest hebt. Dat is alvast heel wat. En vet positief dat zou die nu niet moeten zijn, vaak is een ovutest wel de hele cyclus door een beetje positief. Dus neem contact op met je ventje en life samen testen. Of heb je het geluk dat hij thuis is nu. Ja en anders nog even afwachten, wanneer je een paar dagen overtijd bent is de kans wel heel groot dat je positief test. ( dacht ik ook afgelopen cyclus, pakte helaas anders uit, maar ik denk dat dat eerder de uitzondering is) Maarrreh SPANNEND! Natas, veel succes voor je Chris met de opertatie. Ik hoop dat hij er goed op vooruit gaat!
@annna, ga ik alvast weer duimen voor je mei-ei. Klinkt leuk, dus moet ook roze worden. @mollyvg, ja ben officiel je buddy in deze rare, onzekere tijd. @NinO, misschien komt het nog goed met die muur, gewoon niet zeggen dat het eigenlijk anders had gemoeten. @Sanrob: SUCCES dames, fijne avond, ik ga vroeg slapen. Kaat
heb netn test gedaan die niet zo megagevoleig is en het lijkt opn heeeeeel licht streepje, maar zeker ween doe ik het niet.Misschien zie ik iets dat ik wil zien. Dus ik ga nog ff nergens vanuit
He Sandra, dat is jammer zeg en slopend, dat weet ik ook uit ervaring. Nou morgen je NOD maar afwachten. En we blijven duimen dat je in het roze komt.
@SanRob: O meid, wat spannend! Ik zal duimen voor een positieve test morgen... @Inez: Wat fijn dat je een mooi gemiddeld kindje bij je draagt... @4xmamma: Ik kan je geen goede raad geven hierin. In de praktijk draaien de meeste kinderen echter bij naarmate de zwangerschap vordert...
Meiden Bedankt voor jullie leuke reactie's We zijn er zo blij mee, alles zit erop en eraan en het was zo bewegelijk dat het heel moeilijk was om te meten. Heb eigenlijk nog ff een vraagje een tijdje geleden werd er wat gezegd over een jeukend kruis, ik heb daar nog steeds last van ook omdat ik nu meer afscheiding heb dan normaal, maar het is zo gevoelig daar. Als ik iets te snel droog dan is het direkt geirriteerd. wie weet raad of wat kun je er voor gebruiken zodat het minder gevoelig word.
@ Sanrob Heel veel succes met testen.... hoop op roze voor je... Door het duimen draaien, heb ik bijna geen tijd meer voor andere dingen...hahaha.. geintje
Anja ik denk dat je last hebt van een schimmelinfectie dat heb ik ook vaak gehad tijdens mijn zwangerschappen hiervoor moet je even naar de dokter en die geeft je een kuurtje en dan ben je er zo weer vanaf maar is wel vervelend want het jeukt en doet pijn ik weet er alles van. groetjes sandra
GA mn banner aanpassen IK BEN ROZE! vet duidelijke streep bij de 2e test die ik vanavond gedaan heb. YES YES YES.
@Moby Maar jij bent dan al over de 20 weken. Ik moest nu iets eerder komen voor 20 weken echo, want de arts die ik nu had vroeg waarom ik zo laat was met nekplooimeting, ze meten de combi tot 13 weken+ 6 dagen. en wil me daarom iets eerder zien.