THNX ANJA. Sjeetje banner zegt al 5 wkn. heb ff opt werk op zo'n schijfje gekeken en die zegt toch echt 26 januari.
WOW SanRob, wow wow wow je bent ROZE! Gefeliciteerd meid! Anna, hoe is het met je moeder? Inez, fijn dat alles weer goed was meid.
DANK jullie allemaal. Het is nog erg onwerkelijk hoor.Maarrre, het sgtaat er vaak genoeg maar je zelf er nog niet aan toe bent vergeet je het weer. Wanneer bellen naar verloskundige? ivm combimeting?
Ik heb in week 6 gebeld..... Had intake in week 8 en echo in week 10.... Bij de intake vertellen ze alle mogelijkheden van evt. testen
@hey Sanrob geweldig is dit weer een zwangere bij , dit is heel mooi, geniet ervan meid, we gaan weer een vruchtbare periode tegemoet? vind het Super dat je ROZE bent:::: Liefs Ritje
Ook ik sluit mij aan bij alle andere. Sanrob, geweldig, meid. GEFELICITEERD Had ik ook maar zo geluk. moet nog 2 dagjes wachten.
sanrob een dikke proficiat. Ik ben weeral net uit bed en gebroken. Ben letterlijk doodop. Heb weer een akkelige droom gehad en krampen in m'n benen vanacht amaai......pfffffffffffffffff
SanRob, super gefeliciteerd! @ Benthe, ik ben 36 en mn vriendje 31 dus ik hou er ook een redelijk jong vriendje op na! hihi
SanRob, van harte gefeliciteerd meid!! In principe kun je meteen bellen. Weet je al een VK praktijk waar je heen wilt? Ik krijg zelf de nacontrole van Doevedans. Heb ik wel goede verhalen over gehoord. En dat er nog maar velen mogen volgen. Die roze lijst mag best veeeeeel langer worden.
Sanrob pas de lijst maar bij meisje en zet je maar in het Roze, met je uitgerekende datum, mijn dochter is geboren op 26 januarie! pittige fijngevoelige dame ....komt goed met je tijd.... Is leuk in de winter bevallen dan kan je stil naar de zomer gaan en ist kleintje al iets groter in de zomer is leuk, ik ga naar de winter na de bevalling hoop dat er nog een paar mooie herfstdagen zijn, wij zitten in vier seizoenen dan! Ik Zomertijd Amber mijn dochter Wintertijd mijn vriend de Lentetijd ons ongeboren kindje waarschijnlijk in de Herfsttijd! Goed he! Liefs fijne zonnige dag nog iedereen Ritje