Goede morgen meisjes, Yesssssssssssss, SanRob, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Helemaal top!! Heb je Robert al ingelicht? Genieten meid!!!!!!!!!!!!! Allemaal bedankt voor jullie lieve woorden/goede raad/meningen! Vriendje en ik hebben gisteren nog geklust, dus nu maar hopen dat het geholpen heeft, zodat we misschien nog aan de IVF kunnen ontsnappen Duimen jullie? @ Inez: wat fijn dat jullie kindje goed groeit. Sorry, moest zoveel lezen, dat ik de rest vergeten ben.
Meid, daar duimen we voor. Het geluk mag ook jullie wel eens toelachen! Natuurlijk blijft dit kleintje zitten. En met ruim 9 weken is er inderdaad al veel te zien. Met 9 weken is je kindje ongeveer 3 cm en zijn de spieren zover dat ze in beweging komen. En succes met de merrie. Hopelijk heeft de ontmoeting met haar loverboy deze keer meer succes. Het is al eerder gezegd, in de praktijk draaien de meeste kinderen wel bij. En misschien vindt je dochter het wel een raar idee dat haar ouders 'het' nog doen. In hun ogen zijn we toch al behoorlijk oude mensen die daar maar eens moeten stoppen. Het grappige is, dat ze dat ook steeds van Alyssa hebben gezegd, maar dat was dus een ukkie toen ze eruitkwam. Nog een paar maandjes geduld en we zullen het zien. Klinkt bekend. Ik gebruik er niks voor, maar merk wel dat de jeuk minder wordt wanneer ik wat meer ga drinken. Die afscheiding zal wel blijven tot einde zwangerschap, die hoort erbij. Ik weet niet meer wie het vroeg, maar mannetje is 43 en ikzelf ben 39.
Veel succes Diaantje, wel al drie zwangere vrouwtjes erbij, nu jij nog Roze he kom op! zet hem op meisje, veel succes hoor... Liefs Ritje
Dat is wel zo. Laatst was ze van plaan om zondag met haar vriendin langs te komen. Onze andere twee kids waren naar hun vrienden toe en we hadden echt veel zin om alleen te zijn en te ontspannen. Dus mijn man belde haar op en zei dat ze niet hoeft te komen want we willen alleen zijn. Later op de dag gaf ze mij ontzettende preek, omdat ze dat niet leuk vond. Ik deed toen ook een betje hard tegen haar en zei dat we zijn ook menssen en willen af en toe alleen zijn, en dat niet alles draaid om haar heen, en dat ik onze prive leven niet wil aanpassen aan wat ze wel en niet leuk vind. Haard, maar waarheid. En wat betreft mogelijke zwangerschap, is zij, volgens mij, gewoon jalurs.
Hoi Hoi, Ben vanmorgen naar de dokter geweest. Het is idd een schimmeltje, moet vanavond voor het slapen 1 tablet in brengen en daar moet het al mee geholpen zijn. Deze schimmel komt vaak bij zwangere voor en is niet kwaadaardig.
sanrob, wat gaaf... van harte gefeliciteerd! Geniet lekker. 4xmama, denk dat jouw dochter inderdaad beetje jaloers reageert. Waait wel weer over... Ik heb dus beslist, morgen doe ik de vruchtwaterpunctie, wish me luck.
@ Vozzie Heb jij de combitest niet gedaan? ik weet het ff niet meer wat was je uitslag daarvan? Heel veel s6 morgen
Even voor jullie allemaal: In de Margriet van vorige week staat een artikel met daarin interviews met 4 vrouwen die rond hun veertigste hun eerste kindje kregen. Omdat wij de leesmap hebben, heb ik artikel gescand en opgeslagen als PFD-document. Wie het ook graag wil lezen, moet me maar even een pb-tje sturen met het e-mailadres. Dan stuur ik het door... Een ding wil ik jullie niet onthouden. Het artikel eindigt met de woorden: Het goede nieuws? Kinderen houden je echt jong. Een onderzoek heeft uitgewezen dat vrouwen die op latere leeftijd kinderen krijgen, langer leven (Bron: CBS)
@Sanrob: SUPER gefeliciteerd;echt geweldig! Ik heb gebeld in de 5e week en kon in de 9e week voor intake-gesprek. Heb met 11 weken een nekplooi-meting gehad. Dit gebeurt tussen 11 en 14 weken! @Anja: ik ben dan 20 weken en 4 dagen. Mijn vk raadde aan om tussen de 20e en 21e week een afspraak te maken.
@Diaantje: Túúúúúúúúúúrlijk wordt er hier voor je geduimd! @Shiela: Ik heb nog geen pb van jou, maar ik zag dat mijn mailbox helemaal vol was. Ik heb net een hoop berichten verwijderd, dus nu moet ik je berichtje kunnen ontvangen. Wil je het nog een keer sturen?
ik herkende dit al ik had er ook altijd last van tijdens zwangerschappen maar is inderdaad onschuldig en je bent nu eenmaal wat meer vatbaar door je zwangerschap maar vervelend is het wel hoop dat je er snel vanaf bent. groetjes sandra
Anja38, yep, combitest was heel goed. Ga echter op andere ziektes laten testen, slijm+spierziekten oa. Heb trouwens ook een lichte infectie, moet vitamine C tabletten vaginaal innemen, had geen jeuk, enkel sterke urine geur. Is alweer over. Dankjewel voor je steun
Lola, klinkt interessant, dat artikel. Heb je een PBtje gestuurd. Diaantje, je zou niet de eerste zijn die nog 'even snel' aan het IVF circus ontsnapt. Je weet het, ik blijf voor je [-o< [-o< [-o< 4xmamma, jaloezie zal ook best wel meespelen. Ze wil het zelf ook, maar de omstandigheden zijn er nog niet naar en dan kan het heel vervelend zijn wanneer je van anderen in je omgeving hoort dat zij er wel mee bezig zijn. Vozzie, veel succes morgen met de punctie. Concentreer je lekker op je kindje die je op de echo kunt zien en je zult zien, dan valt het vast allemaal mee. Waar moet je heen voor de punctie? SanRob, ben je al een beetje gewend aan het idee dat je zwanger bent? En hoe vond Robert het, of moet je het nog vertellen.