Inez, hier in Duitsland. De Oberärtztin zoals men dat hier noemt, is zelf zwanger. Ook 38 en met haar heb ik de combitest gedaan. Moet zeggen dat de opvolging hier super is, heel klantgericht ook. Ook prettig voor mijn ventje want de mannen worden er toch nauw bij betrokken indien ze telkens kunnen zien wat er in hun vrouwke allemaal gaande is. Heb de hele ijskast al volhangen met echo´s. Grappig...
He Mollyvg, hoe is het vandaag? Ben wel een beetje benieuws hoe het met je is? @Vozzie succes bij de punctie! Hier is de misselijkheid toegeslagen. Gewoon zo'n lamlendig gevoel! Had ik tot nu toe helemaal geen last van, maar nu dus helaas wel! Het is wel een goed teken geloof ik, maar zo voelt het alleen niet echt. hopelijk word het niet erger! fijne avond, Kaat
Hey meiden, even kort van mij. Geen prettig daggie op kantoor gehad, ben moe en m'n rug doet gemeen zeer. Maar voor de rest gaat alles goed! Lola, zo'n leuk eindigend artikel wil ik ook wel lezen! (m'n email staat hier onder de knop). Dank alvast. Vozzie, veel succes met de VP. Kaat, probeer vaker op een dag kleine lichte dingen te eten zodat je maag niet helemaal leeg raakt. Sterkte! 4xmamma : 1 van mijn stiefdochters had er in het begin ook veel moeite mee dat haar vader nog een keer papa werd (en ook omdat dit niet bij haar eigen moeder is), maar inmiddels is ze gelukkig bijgedraaid. Dat zal jouw dochter ook vast doen.
Weet niet meer wie het vroeg maar heb ook 2 zwangerschapstesten gedaan gisteravond en de 2e was een super dikke duidelijke streep. Heb Robert gisteravond wakker gebelden hij was helemaal beduusd en vroeg eigenlijk alleen maar hoe ik het wist of het zeker was en waarom ik het eigenlijk gedacht had dat ik zwanger was. HAHA. Vanmorgen vroeg kreeg ik een smsje van hem met "Robbie wordt pappie". Vanmiddag vroegie 3 x of het 100% zeker was.Hij wil ee nieuwe badkamer en nieuwe keuken voor de baby er is.En hij vroeg; wanneer gaan we het vertellen aan iedereen?Ik ga het vrij snel aan mijn ouders vertellen omdat die het TOTAAL niet verwachten en het misschien mijn vader DAT zetje geeft om door te vechten.Maar Robert moet nog wel wennen aan het idee en ik ook, haha. Mijn 2 vriendinnen die het weten noemen me al steeds ""mamma"om me aan het idee te laten wennen.
SANROB WAT FANTASTISCH!!!!!!!! GEFELICITEERD!!! Zat je laatst nog te mokken omdat je partner niet wilde. Ben je nu een vd zwangere dames... TOP VOOR JULLIE Dat kan ik me ook wel voorstellen hoor. Het lijkt me best heftig wanneer je moeder over een kleintje denkt wanneer je zelf ook nadenkt over een kindje. Ik snap dat het tijd nodig heeft. Gelukkig duurt een zwangerschap sowieso 9 maanden. Grote kans dat ze wel bijdraait. Maar test nu snel zwanger dan! Je banner zegt 2 dagen overtijd.
INEZ: ik denk dat naar de praktijk van Grrie vd Haar(geloof dat ze zo heet), is in Zevenhuizen, ga, die zit 3 minuten bij mij vandaan en mijn vriendin is daar ook geweest en dik tevreden.Ik denk trouwens dat ik bevallen ga in het ziekenhuis, misschien keizersnee.Maar dat wilik ff overleggen met de gyn.(heeft bekkenbodemspier te maken en operatie die ik paar jaar geleden heb gehad) Trouwens ik ben dus 38 (als het vlgs plan verloopt) 39 als bebe komt en vriendlief is nu 43 en dan 44. Ik ga over 1.5 week voor 3 wkn met vakangtie, dus na vakantie ben ik 9 weken, dus ga vlgd week maar ff bellen voor een afspraak.
SanRob, Dat lijkt me een prima timing. Lekker genieten met vakantie en daarna op naar de VK en (daarna) een echo. Geen nieuwe camper nu dus voor jullie maar een babykamer straks. Hier weinig nieuws trouwens, we klussen nog even lekker door.
4xmamma; mijn vriendin heeft week voor NOD getest, clear blue en positief. Dus waarom wachten? INEZ: heb ff geneusd, maar ga voor EZRA vrloskundigepraktijk. Hebben ook een echo app, en je krijgt bij de 1e afspraak gelijk een echo.EN ze houden ook spreekuur in het wijkcentrum bij mij in de buurt. ANNNA; babykamer zijn de kosten niet, we hebben nl maar piepkleine kamertjes. Maar wel die badkamer en keuken.Dus nee als ie dat perse wil dan komt er geen camper helaas.Dan maar een paar jaar later.
Ik had zaterdag mat care besteld(omdat ik had mijn kruidvat test al verpest) maandag kreeg ik mailtje dat mijn paket is verzonden en dat ik hem vandag binnen krijg, mooi niet dus, ik MOET wel wachten, en ik heb me voorgenomen om alleen met de ochtendurine te gaan testen, dus als ik hem morgen binnen heb, kan ik pas overmorgen testen, en dat is mijn NOD. En voor mijn NOD testen doe ik niet meer. Niet na wat er afgelopen maand is gebeurd. Drie keer posi testen en half dag later ongi, heel heftig en pijnlijk, MK. Ik had niet eens een tijd om aan mijn mannetje te vertellen en te beseffen dat ik zwanger was. Maar verlies besef ik al te goed.
Zo SanRob, meteen grote plannen. Goed zo, ja nieuwe keuken en badkamer horen erbij hoor, ha ha en lieve reaktie van je man. Morgen gaan ze hier plotseling (vanmiddag gehoord) beginnen met de vloer en de trap en de verwarmingsketel is stuk, help, geen warm water en dat wordt morgen niet verholpen, want die hangt boven de trap waar een vloer wordt gelegd. En mijn zoontje wordt ook nog eens drie jaar( ). Wat een gekkenhuis zeg. Ach met al die laatste ongemakjes (kwaaltjes) en slapeloze nachten moet dat er ook nog bij kunnen en dan is het maar gedaan. Ik lag afgelopen nacht enorm te piekeren dat de babykamer nog niet af is en al die klusjes, help help Nesteldrang is iets geks hoor. Natas: ik hoop dat je rugpijn snel minder wordt, ik heb nu al een week behoorlijke last van mijn bovenrug. Ik heb nooit zo stil gestaan bij rugpijn, maar het is behoorlijk vervelend. Kaat: goed teken die misselijkheid. Het is vervelend, maar het is wel bekend dat je minder snel een mk krijgt bij misselijkheid. Ik was er erg blij mee, omdat ik de keren dat ik niet misselijk was een miskraam kreeg en aan het begin van deze zwangerschap toch best misselijk was (tot zeker 16 weken). Maar er zijn ook genoeg dames die helemaal niet misselijk zijn en toch een goede zwangerschap hebben.
Dat is zwangerschapsdementie Dat was ik. Wat een lieve reactie van hem Die van mij is vandaag mega irritant......... maar het kan ook aan mij liggen Kaat, alles okee hier hoor. Nu al misselijk? Mooi, dat wordt vast een tweeling Heb het toevallig opgezocht wanneer ik de vorige keer goed misselijk werd, en dat was vanaf 21 november, eind 6e week. Zal nu wel niet zo gaan, iedere zwangerschap is anders. Vozzie succes morgen! We zijn nogal aan het fokken hier in huus Ik zwanger, de merrie wordt vanavond weer gedekt, en mijn hengst heeft vandaag zijn eerste k.i.-sprong gedaan.
@Vozzie: veel sterkte morgen! @Sanrob: fijn dat je man/vriend leuk gereageerd heeft! En wat moet je je nu happy voelen......ga lekker genieten! @Nino: alvast proficiat met je zoontje! ensucces met de verbouwing! Heb ik nog een vraag: heeft iemand ooit nog iets van VLINDER vernomen;kwam hier ook een hele tijd en was toen ook net zwanger?
Yep! En daar ben ik er eentje van! We hadden 5 IUI behandelingen gehad, de 6e had ik afgezegd vanwege een ooglaseroperatie en vervolgens heb ik die ooglaseroperatie moeten afzeggen vanwege een positieve zwangerschapstest... @Vozzie: Succes met de punctie! @Kaat: Vervelend dat je je zo misselijk voelt. Een december 2006 mama die nu zo'n 8 weken zwanger is had er ook heel veel last van, tot overgeven toe. Na één acupunctuurbehandeling was het al een héél stuk minder... Nee, we hebben inderdaad niets meer van Vlinder gehoord. Ik hoop niet dat geen nieuws in dit geval slecht nieuws betekent... Ik heb al van verschillende meiden een pb-tje ontvangen. Morgen stuur ik jullie het artikel door...