35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Het is weer over, was alleen vannacht. Raar lijf hoor ;)

2. kaat11

kaat11 Niet meer actief

@mollyvg, heb ik ook, last van de darmen en niet zo een beetje ook. Ik dacht juist dat het verstoppingen waren tijdens de zwangerschpa, maar bij mij is het juist het tegenovergestelde.

@miss daantje, wat goed dat je een ander ziekenhuis hebt kunnen vinden. Heel veel succes 3 juni, laat je even weten hoe het was?

@lola: Spannend dat je tante gaat worden. Ik heb één broer en één schoonzus, maar het zit er denk ik niet in dat die binnenkort zwanger gaan worden (broer wil niet en schoonzus heeft geen vriend). Leuk hoor!

Ben lekker een middagje vrij en dat komt me heel erg goed uit, ben errug moe. Straks lekker douchen en even naar bedje. Morgen mag ik weer 8 uur lang: bloedprikken, enten, castreren, steriliseren, ontwormen en rontgenfoto's en echo's maken. 8 uur vind ik nu echt lang, zeker in combiantie met de nachtdiensten die ik heb.

fijne avond voor straks,
    Kaat

3. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Lekker middagtukje, Kaat! Kan ik ook wel gebruiken! ;)

4. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    Idd heerlijk zo'n middagdutje, ,maarja het wil niet altijd.

5. Shannah

Shannah Actief lid

24 apr 2008
    197
    0
    0
    Secretaresse
    Dag allemaal,
    Het is heel lang geleden dat ik mij op dit forum gevoegd heb, maar ik zit weer aan het begin van mijn cyclus en heb nog een tijd te gaan voordat het weer spannend begint te worden dus tijd om van alles te lezen hier op het forum en te kletsen.
    Groet, Shannah

6. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Welkom thuis, Shannah :)

7. Shannah

Shannah Actief lid

24 apr 2008
    197
    0
    0
    Secretaresse
    Ha ha, Mollyvg, dat is wel een heel warm onthaal. Ik zie dat je zwanger bent. Is dit de eerste, tweede, derde......... voor jou? Ik heb niet het hele forum gelezen, dus ben ik nog niet van iedereen haar wel en weel op de hoogte.
    Groet, Shannah

8. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Dit is de 2e zwangerschap, de 1e stopte met 8wk en een paar dagen en is op 19 december met 10wk 5dg dmv curettage verwijderd. (wat klinkt dat rot he).

9. Shannah

Shannah Actief lid

24 apr 2008
    197
    0
    0
    Secretaresse
    Ai, ai, dat klinkt inderdaad beroerd. Is ook bekend waardoor het stopte? Hoeveelste ronde was het voor je? en hoe oud is je eerste kindje? Wij hebben twee kinderen; j7 en m4. Deze twee zwangerschappen kwamen vlot, 2e en 3e ronde. Ik ben benieuwd hoe snel/langzaam het nu gaat.
    Groet, Shannah

10. kaat11

kaat11 Niet meer actief

Gezellig!
    gr,
    Kaat

11. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Shannah:welkom!

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lieve allemaal, dit wordt een heel erg ego-bericht want ik ben een aantal dagen niet online geweest. Begin er maar niet aan om alles bij te lezen, ik pik het vanaf morgen wel weer op.

Ik ben heel druk geweest, met leuke en minder leuke dingen.
    Hieronder een update, hele lap tekst dus als je er geen zin in hebt sla je het lekker over :D

Vrijdag met Chris naar het AMC voor z'n oogcontrole. Qua netvlies is alles goed, maar hij heeft direct staar en mag meteen door naar de volgende ronde.
    Vrijdagmiddag had ik controle bij de VK. Alles was weer helemaal goed, groei goed, hartje mooi, etc. Bloeddruk en ijzer laag maar nog onderin de marge dus ook goed. Rugpijn helaas niets aan te doen. De rest van vrijdag was ik druk met van alles en nog wat en Chris zat zielig op de bank.
    Zaterdag kwam m'n zus voor het weekend logeren en mijn moeder kwam ook even langs. We zijn 's middags naar de pretecho geweest (Chris heeft helaas weinig kunnen zien maar kan de DVD later bekijken), die was weer helemaal geweldig!
    Daarna borrelen met moeder + zus, dan met de hond wandelen, Chris + zus + hond voederen en toen naar een huwelijksreceptie.
    Zondag natuurlijk gezellig met m'n zus, 's middags kwam m'n moeder weer en hebben we wat gegeten voordat we naar het concert van Niel Diamond gingen (zonder Chris, helaas). Condert was geweldig, wat een prachtige stem heeft die man toch en zijn songs zijn voor mij een trip down memory lane.
    Maandag een dag extra werken met een avondvergadering, en tot slot heb ik vandaag weer gewerkt.

Er staan wat echofoto's in m'n album!

13. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Natas,
    Gaaf, al weer 30 weken en allemaal mooie uitslagen. Mooie beelden... (pffff, ben wel een beetje jaloers hoor :)
    Maar ik heb nog steeds goede hoop dat mijn tijd nog komt. En hopelijk ben ik over een week of 29 een ver ;)

Wel heel jammer van de staar van Chris. Ik neem aan dat hij daar ook weer een operatie van krijgt. Rot weer, je wordt wel weer teruggeworpen.

Shannah,
    Welkom terug dus hier! Het beste ook voor jou.

14. sandra1967

sandra1967 Actief lid

16 feb 2008
    106
    0
    0
    Natas denk je een beetje om je zelf je hebt echt heel veel gedaan dit weekend zie ik wel gezellig natuurlijk maar ook zwaar denk ik.

groetjes sandra

15. Shannah

Shannah Actief lid

24 apr 2008
    197
    0
    0
    Secretaresse
    Akelig Natas1 van de staar van Chris. Je kunt niet veel aan je ogen hebben, ik weet er alles van. Onze jongste (4 jaar) heeft een paraplu/punt door haar oog gekregen toen ze de plu open wilde doen. Zo van onderen naar boven er doorheen. Dan weet je binnen no-time alles van ogen. Alles kapot behalve haar netvlies...... gelukkig, want nu heeft ze een contactlens en zijn we aan het trainen d.m.v. goeie oog afplakken om het ´zieke´ oog weer optimaal te laten kijken. Is nu een jaar gelden en zijn er iedere 3 maanden nog druk mee in ziekenhuis Nijmegen.
    Sterkte Natas1 met dat oog.
    Groet, Shannah

16. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    Welkom terug Shannah.

Inderdaad INEZ, jij neemt geen gas terug geloof ik.PPFFF word al moe als ik het lees wat je allemaal gedaan hebt.

Heb jij nu al last van vermoeiheid KAAT? Ik (nog)niet. Voel me alleen een beetje depri. Zal wel weer overgaan hoop ik.Alleen had ik Robert net aan de lijn, die was ook niet echt happy `we zetten een kind op een verrotte wereld`. Terwijl ik hem aan de lijn heb krijgtie ruzxie met 3 duitsers in frankrijk bij een chauffeurscafe.Robert zat nog in zn auto en de rest maar schreeuwen dattie eruit moest komen en ze sloegen op de deuren vd vrachtwagen hoorde ik. PPFFF.Alleen maar omdat Robert iets zei van een personenauto die op een parkeerplek voor vrachtwagen stond.
    En vanmiddag had een duitse vrachtwagenchauffeur geprobeerd hem een andere baan op te drukken. Dus allemaal ellende vandaag voor hem en dan slaat zn humeur gelijk om.En zijn hoofd stond er niet naar om iets leuks tegen me te zeggen ze die.En dat heb ik nu juist nodig.
    Ben ff zielig hoor. Hoop dat dat zelfmedelijden snel weer verdwijnt,hahah

17. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    Sterkte met Chris NATAS.

18. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    Merk verder weinig vd zwangerschap behalve gevoelige tepels, af en toe een steekje en heb sinds een paar dagen behoorlijk wat afscheiding, voel het af en toe gewoon lopen(sorry, beetje onsmakelijk)
    Hoop dat het nog ff zo blijft, zo in de vakantie, weekje of 3.

19. sandra1967

sandra1967 Actief lid

16 feb 2008
    106
    0
    0
    komt vanzelf wel die verschijnselen meestal vanaf een week of 6, 7 het hormoon word steeds sterker of je hebt gewoon geluk dat je nergens last van hebt want al die kwaaltjes zijn ook niet fijn.

sandra

20. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    He Sandra,
    Zie dat je ook bijna je laatste wachtweek in gaat.
    Hopelijk kunnen we elkaar een beetje steun bieden als het weer eens te spannend wordt.
    Maar ben al vastbesloten niet weer 4 dagen overtijd toch ongi te worden :(

En Ellen,
    hoe gaat het met jou? Heb je lekker afleiding door je werk?

Miss Daantje,
    Leuk dat je weer even komt posten. Goed plan om dichterbij onder behandeling te zijn.

Trouwens, iemand vroeg laatst nog naar de lijst met NOD's afspraken en bevaldata. Iemand nog idee van een redelijk recente?
    Ik denk dat we hem sowieso moeten updaten.

Deel Deze Pagina