35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra1967

sandra1967 Actief lid

16 feb 2008
    106
    0
    0
    ja inderdaad we zijn bijna gelijk leuk hoor en we gaan elkaar zeker steunen.

sandra

2. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    MSSDaantje; fyn weer wat van je te horen.En toch met aardig goed nieuws.Succes.

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden ben hier 2 dagen niet geweest, heb contracties gehad omdat de kleine gedraaid is, heb vandaag op de spoed gelegen.

4. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    He bah ZICO, hoe gaat het nu?

5. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Zico, maar is nu alles weer OK? Ik hoop het voor je.

6. Vandaag tante worden gaat niet meer lukken, vrees ik. Om 21.00 uur kregen we het bericht dst mijn zus 5 centimeter ontsluiting heeft...

@Shannah: Jij bent zeker nog van 'voor mijn tijd', want ik ken je nog niet. Daarom zeg ik: WELKOM!
    Haal je wel even de tekst voor je banner weg? Door die tekst staat jouw banner teveel naar rechts en daardoor wordt de pagina te breed voor het scherm... ;)

@Natas: Jeetje... wat vervelend dat Chris direct door 'mag' voor de volgende operatie. Dat moet toch een tegenvaller zijn!
    Met jou is gelukkig wel alles goed! Mooi hoor, die echofoto's. Je kunt het gezichtje echt heel duidelijk zien... :D

@SanRob: Een baaldag voor jullie tweetjes, lees ik. Morgen beter hoop ik... :D

@Zico: Oei, dat is even schrikken. Hopelijk is alles goed met jou en de kleine!

7. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Voel me niet zo goed als ik eerlijk mag zijn.
    M'n rust neem ik zoveel mogelijk, als het deze week nog voorkomt moet ik direct terug komen.
    Maak me wel een beetje zorgen omdat ik nog maar 20 weken ben.
    Maar met de kleine was alles ok en was goed gegroeid.

8. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    hei meiden, wat een rot dag. Heb zo'n leeg gevoel van binnen. Had gister een heel rare mail gehaad van mijn zoon. Hij heeft mij uigescholen voor alles en nog wat omdat wij zijn keuze niet hebben geaccepteerd. (zijn vriendin). Schit mij neer, maar zoiets kan ik niet accepteren.

Even in het kort. Ze is 24 jaar, ongeveer 170 hoog en heeft in buikomvang 130cm. Ze kookt, wast, struikt niet, doet geen boodschapen, ruimt niet op, wast niet af, doucht eens in week of langer, wast(vrouwelijks) zichzelf niet, in plaats daarvan gebruikt ze babydoekjes, borstelt haar haar ook niet. Wat ze wel doet is hele dag op de onopgemakte bed zitten en conputer speletje spelen.
    Ze woonde bijna een jaar bij ons en in all die tijd hebben wij niet eens goede morgen of slaap lekker gehoord. Ze eet niet wat iedereen eet en ik kookte voor haar appart, en niet een keer bedankt.

En zoiets moet ik accepteren? Nee, dank je. En daarom ben ik slechte moeder, die afgeschemd moet worden van de rest van de wereld.

Best klote, eigenlijk.

Maar mijn gevoel komt niet alleen daardoor. Ik denk dat ik teveel hoopte dat het deze keer raak zal zijn. En het is niet zo. Ik voel mij echt als een lege kan. Nergens zin in. Best wel depri.

HELP

9. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Oh ja, mijn temp is weer gezakt naar 36,5. Dus nog dag of 5 wachten en dan weer klusen.

10. Ellenk

Ellenk VIP lid

We hebben heel veel afleiding hier! We hebben nl. een poesje sinds vanavond. Tja nog een beetje onwennig voor ons alledrie zeg maar.
    allen ff checken dat we haar op tijd in de kattenbak krijgen. Ze is al zindelijk maar nu alleen nog ook in onze kattenbak....

11. Ellenk

Ellenk VIP lid

mooi kl*ten allemaal 4xmamma kan niet anders zeggen.....

12. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Het weefsel wat ze hebben weggehaald was te weinig om nog te kunnen onderzoeken. We hebben geen kinderen alleen dieren.
    Het was onze eerste echte ronde, het lijf deed er 4 mnd over om te herstellen, toen ongesteld geworden en nu zwanger, met vandaag weer vreselijk veel twijfels of alles er wel zit omdat ik niet veel voel vandaag. Aan de andere kant kan ik wel wat rust gebruiken na een nacht lang kotsmisselijk en diarree.....

Natas, sterkte met en voor Chris, en wat een schitterend smoeltje heeft jullie kleintje!

4xmamma, kleine kinderen kleine problemen, grote kinderen grote problemen.....

SanRob, knuffie vanuit hier. Zico ook, je kleintje moet nog 20 weken blijven zitten.

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hihi, ik neem wel degelijk gas terug, mannetje heeft het allemaal gedaan. Ben daar zelf niet toe in staat. Ben meer van de koffie en limonadevoorziening.

Hopelijk fleuren jullie beiden weer snel een beetje op, SanRob

4xmamma, wat een nare situatie met je zoon.

Shannah, welkom terug.

Natas, vervelend dat Chris meteen door mag voor de volgende oogoperatie. M'n schoonmoeder is inmiddels aan beide ogen geholpen voor staar en voor haar is er een wereld open gegaan. Ze kon vrijwel meteen een heel stuk beter zien. Hopelijk pakt dit voor Chris ook zo uit. Weten jullie al wanneer hij hiervoor wordt geopereerd?
    En meid, wat een prachtige 3D foto's. Wat staat jullie meisje er mooi op. En ook nog alles goedbevonden bij de VK. Lastig van het lage ijzer en de bloeddruk, erg vervelend van je rug, maar ... ook voor jou begint het nu goed op te schieten.

Ellen, wat ontzettend leuk zeg, een poesje erbij. Dat wordt voorlopig inderdaad goed opletten dat er geen plasjes naast de bak worden gedaan.

Zico, rustig aan meid, de kleine moet toch echt nog even blijven zitten.

Lola, nog steeds in afwachting van de nieuwe tantezegger. Spannend hoor.

14. 4xmamma

4xmamma Bekend lid

24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    mollyvg, weet ik ook wel, maar dat had ik niet verwacht, zeker van hem niet, hij was alltijd mama's kindje, en nu zoiets. Onbegrijpelijk.

Maar goed. Ik overleef het. Ik heb nog drie die mij supermama noemen,zelfs vriend van onze dochter. Mij meid(22) heeft een nieuwe baan, die mag maandag beginnen bij de dure lingeriewinkel. Mijn jongen(17) heeft een scooter gekocht waar hij zelf voor heeft gewerkt(werkt als hulpkok in chinese restaurant) en mijn meisje(13) is nu 100% epilepsievrij, en die komt ook niet meer terug. Mijn man word zondag 55, live is good.

Nu baby nog.

15. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    Jeetje wat een gebeurtenissen allemaal....

@Natas
    Sterkte met chris
    Mooie foto's hoor en duidelijk
    @Zico
    Doe je rustig aan..20 weken is echt te vroeg
    @4xmamma
    Je probeert het iedereen naar de zin temaken
    maar zoiets pikken moet je niet.
    @Shannah
    Welkom terug
    @molly
    raar spul he ...die hormonen
    @ mss Daantje
    Heel veel succes toegewenst en fijn dat je ons op de hoogte houd.
    @Sanrob
    Geniet zoveel mogelijk van je zwangerschap dan gaat de rest vanzelf

Ik hoop dat ik zo een beetje heb bijgehouden, moet vaak terug lezen.

Hier gaat alles z'n gangetje....
    Heb nog wel last van vermoeidheid, schimmeltje is inmiddels over...wat een opluchtig..
    Buikje komt al aardig naar voren en kan mijn gewone broeken niet meer aan.

groetjes Anja

16. kaat11

kaat11 Niet meer actief

Het is weer zo een nacht, dus heb ff tijd om te lezen

@Zico: leuk als je kindje beweegt, maar dit is toch weer het andere uiterste......rust goed uit

@Natas: Wat een mooie foto's. Wel heel rot voor chris en jou. Je hebt wel een heleboel afleiding gehad het weekend!

@4xmamma; lijkt me heel heftige om mee te moeten maken!

@mollyvg: Geen zorgen, het komt en gaat......het moet allemaal goed gaan. Als je dit leest ben je misschien wel heeeeeeeeeeeeeeeel erg misselijk omdat het ochtend is.

@Sanrob, Ben heel erg moe. Normaal ben ik niet stuk te krijgen, maar nu...........ben al moe van het slapen. Lig soms ook een hele avond op ben (hopelijk komt volgende week ons nieuwe bedje, dan kan ik nog lekkerder liggen). Ik vind mezelf ook wel eens zielig hoor, heeft het vriendje een extra reden om heel lief te doen.

Nou, ik kan dus weer niet slapen en ga op koelkastinhoud jacht......kon alitjd heel veel boterhammen eten met kaas, maar daar moet ik nu even niet aan denken. Eens kijken wat er te vinden is.

ik hoop dat jullie wel lekker slapen.....
    Kaat

17. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Mogge,
    nee, Kaat, niet misselijk. Wel moeeee, moet zo met mijn paps naar de oogarts, ik ga maar even bellen om te kijken of hij al wakker is.

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    pf ik voel me helemaal niet lekker, heb vannacht geen oog dicht gedaan.
    Heb buikpijndat niet meer normaal is.

Ook heb ik vanmorgend serieus moeten braken en had nog niet gegeten.

19. beele

beele Actief lid

27 mrt 2008
    116
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Heb al een hele tijd niet meer gereageerd, dit omdat ik het allemaal aan het afsluiten ben.
    Na ruim 2 en half jaar proberen en gezien mijn leeftijd.
    Realistisch gezien zou het nog een wonder zijn.
    Ik ben nu inmiddels al 45 jaar.
    Heb er ook vrede mee.
    Dus sinds vorige maand bewust niet geknuffeld rond mijn eisprong.
    Maar nu komt het, ik ben 5 dagen overtijd, heb 2 dagen geleden een test gedaan negatief.
    Ik ben altijd stipt 25/26 dagen.
    Wat moet ik hier nu weer van denken?
    Roept toch weer allerlei emoties op, waar ik nu echt niet op zit te wachten.
    Vorige maand veel met mijn man gesproken en we zouden het echt achter ons laten.
    Moest dit gewoon eve kwijt!

Voor de nieuwe zwangere, van harte gefeliciteerd.
    SanRob, las ook dat jij zwanger bent geweldig voor je meid.

20. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Zico: sterkte meid, bel anders nog even de vk.

Natas: mooie foto's hoor. Jij hebt ook een druk weekend gehad zo te lezen. Hopelijk komt het helemaal goed met de staar van Chris.

Oeps en nu ben ik al weer vergeten wat er allemaal geschreven is. Ben echt supervergeetachtig de laatste tijd. Heb normaal een paar weken agenda in mijn hoofd zitten, maar moet nu alles opschrijven. Vandaag heerlijk dagje voor mijzelf. Man aan het werk, zoon naar de creche, dus ik ga lekker rustig wat klusjes doen en nog meer troep opruimen. Dit is echt een voordeel van zwanger zijn, een opgeruimd huis. Verder moet ik door flink slaapgebrek toch heel rustig aan doen. Gisteren heb ik bijna alleen droog brood en pasta gegeten (en vijf waterijsjes) en het gevolg was flink wat minder maagzuur. Baby trapt nu tussen mijn borsten. Hij/zij ligt dus goed met hoofdje naar beneden en waar blijft dat zonnetje vandaag? Het wordt nu helemaal donker?

Deel Deze Pagina