ritje nooit de moed en hoop opgeven hebben wij ook niet gedaan en ons geduld en vertrouwen is beloond na eerdere miskramen is dit ons nu hopelijk wel gegund ook omdat ik na MK van aug alweer zo snel zwanger ben geworden ik geloof in mezelf en mn lichaam als het niet was gegund word je zowie geeneens zwanger dan zou je elke maand weer ongie zijn geworden ipv vage testen en positieve testen en toch zwanger alleen helaas moeder de natuur besloot anders maar zoals ik al eerder zei je raakt pas zwanger als je lichaam klaar is voor dit zieltje en er een zieltje voor je klaar staat wat jij mag dragen onder je hart dus hou vertrouwen meis liefs kaley
Das lief gezegd kaley en dat is wel zo kijk dat zieltje omdat ik spiritueel bezig ben heb ik dit in de zomer gevoeld en ik weet het is er staat klaar, wat ik ook voel is dat omdat ik het zo graag wil ik dit uitstel en ik moet er vloter en loser over denken doen klusen wanneer het moet maar verder echt loslaten....voor mijn eigen goed hoor! De rest je lichaam moet ook klaar zijn en misschien si dit dus nog niet zo.... Ik geef niet op ik hoop dat het op een spontane manier en gezonde manier komt, ook spontane verwekking... ik heb een gevoel dat dit het beste voor mij is. Dus zo ga ik ook denken. Opgeven doe ik pas als ik echt zeg nu ben ik echt wat te oud ..te laat1 Maar ik heb nog wat tijd...dat zie ik aan jou, daarom je verhaal krikt me enorm op om dit te elzen zo mooi dat het is na zoveel tegenslag... Is toch prachtig he dat mooie geschenkt van de hemel vor jou! Ben zo blij voor je. Liefs Ritje
ik weet dat mn vader die helaas te vroeg is overleden 11 jaar terug over me waakt en over ons wondertje ik geloof in alles wat sterker is dan ons ... verleden jaar een herstel operatie gedaan 2 x eerder zwanger geweest maar mijn lichaam was er nog niet klaar voor en voel nu dat het wel klaar is omdit wondertje te dragen tot het eind alles in het leven heeft een reden en ik vertrouw op alles wat ik niet kan verklaren ik weet dat er meer is heb het zelf meegemaakt namelijk toen mijn vader op sterven lag heb ik dingen gezien maar ik weet ook dat hij nu bij me is en zorgt dat alles goed gaat liefs kaley
Dat klopt ook kaley hier waakt de moeder van mijn vriend over hem en over ons, ik vertel er niet teveel over soms is het nog onbegrijpelijk maar het zit zo in elkaar, eerst moet er een zieltje willen komen en dan moet je lichaam ook nog klaar zijn, zo dus en dan hopen.... En ieder heeft hier een les te leren op aarde, iedereen draagt bij al is het soms negatief dat je leert wat moet toch op je weg komen en dan ga je weer verder.... een hoger level... Je hebt oude zieltjes en nieuwe, oude zijn meestal heel spontaan en open kinderen en mensen. de nieuwe moeten nog zoveel leren soms ten koste van de oude.... zo kun je uren doorgaan.... Daarom ik heb het gevoel dat mijn gidsen me aanraden los te laten ook de medicatie gewoon heel spontaan verder te gaan......en daar moet je naar luisteren naar je ziel ter hoogte van je maag, niet je verstand want die rust op gebeurtenissen en angsten en ervaringen, je ziel geeft je aan wat je gidsen zeggen en wat het beste is om te doen... dus dames luister er maar naar..... hierboven en rond je zijn er die jullie willen helpen hoor, wel succes ermee.... Als je voelt het zit niet goed wel doe iets ga op dat gevoel af ook als het positief is volg het het brengt je verder dan je denkt. Ritje
@ Miss Daantje: de volgende ronde is jouw ronde, ik duim voor je! @Sabrina: ik voel mij idd "broeds"... @Ritje: de moed vooral niet opgeven! Je vriendinnen en ik (39 en een beetje) zijn duidelijk het bewijs dat het gewoon zo maar (snel) kan komen. Ik had ook niet verwacht dat het in de 4e ronde al zou lukken. @Natas: volhouden hoor, ben je een beetje bijgekomen van het verhaal van vorige week? @Annna: wat een gedoe, maar je kan maar beter onder goede controle blijven, hoe eerder het weg is, hoe beter. @Kaley: ik heb ook al een zichtbare buik en ik wil het nog heel even verbergen...Gelukkig heb ik nog wat wijde kleding en lange truien. (.)(.) ook gevoelig maar wel een goed teken denk ik. Vandaag doodmoe thuisgekomen, dus zometeen rust! xxx
Hi, Ja, ook ik ben boven de 30, 35 om precies te zijn, en wij (mijn man (sinds 3 weken...) en ik willen graag een kleine. Er spannend dus allemaal. Groetjes en veel succes! Corrine
Wel verrassing, mijn gynecoloog zat vorige keer in het buitenland dus ik een vervanger, die raade me aan mijn eitje was 12 en liet het dus met dat spuitje springen wist ik er iets van dit was de eerste keer, ik vond het gek ervoor voelde ik mijn eisprong en nu niet! Vandaag vertelde mijn Gyn dat het 19 was en nog te vroeg ik tweifelde had ik nu mis gehoord? Maar mijn vriend die wist het ook nog... de vorige had het tevroeg laten springen het was nog niet rijp.... Dat kan toch niet? In ieder geval ik moet wachten tot woensdag en dan moet ik bij de arts de prik gaan halen en dan kan ik klussen... Dus we zijn benieuwd.... Ritje
Jullie hebbben gelijk, zo denk ik het ook. Beter snel testen en weten wat er gebeurd met de cyste, dan er pas laat achter dat het ding gegroeid is. Die afspraak bij de fertiliteitsafdeling hoeft voor mij nog niet nu meteen. Die laat ik staan, maar ik bel het ziekenhuis volgende maand om een controleecho te vragen voor de cyste. Als ik zeg dat ik buikpijn heb, dan moeten ze controleren. Maareh, ... liever nog ga ik over een paar weken voor een echo om de termijn van de nieuwe baby te bepalen. Ik ga er toch maar uit dat ik wel een eisprong heb gehad en dat er een kansje voor ons in zit! Ritje, Ik begrijp je verhaal niet helemaal, maar ik wens je wel succes. Last minutemama, geniet van je buikie en alle mooie gevoelens die er bij komen. Ik zou me ook heel graag weer zo speciaal willen voelen als toen ik zwanger was.
Annna ben met clomid bezig.... misschien begrijp je het nu iets beter.... veel succes voor je Annna Ritje
Hai Lastminutebroedkip! Het gaat hier wel, maar vorige week nog niet te boven gekomen. Is natuurlijk ook niet een verhaal met een gesloten einde, het zal gewoon doorgaan. Lief dat je het even vroeg!
Welkom corrine en nog gefeliciteerd met je huwelijk! He..Natas....jij komt in die zenuw week....zo ervaar ik altijd die laatste week...daarvoor vind ik het allemaal nog niet zo spannend....hoewel jij eigenlijk al meer dan genoeg spanning gehad hebt afgelopen weken.,..... Ik maak me op voor de komt van een EI......werk aan de winkel... Daphne is ziek...ag gossss....
@ Natas, zoiets is inderdaad een eindeloos verhaal. Het enige wat je hierin voor jezelf kunt doen is leren het naast je neer te leggen en ik weet het, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ondervind dagelijks nog steeds de gevolgen van mijn opvoeding. Mijn moeder heeft zelf een bijzonder slecht voorbeeld gehad voor wat betreft het opvoeden van kinderen. Ze heeft ongetwijfeld het goede voornemen gehad om het beter te doen, maar het is haar niet gelukt. En dat vind ik op zich nog niet eens het ergste. Sinds we onze dochter hebben, is het pas eigenlijk echt goed tot me doorgedrongen dat je binnen het huwelijk opvoeden niet alleen doet, maar dat je dat samen doet. Mijn vader heeft indertijd gemeend voor struisvogel te moeten spelen om de lieve vrede (lees zijn lieve vrede) maar te bewaren. En dat neem ik hem steeds meer kwalijk. Dat hij na het overlijden van m'n moeder is hertrouwd vind ik ook niet erg. Er valt dan toch een last van je schouders. Het jammere is alleen, dat hij met een zo mogelijk nog moeilijker typje dan m'n moeder is getrouwd en dat hij wederom voor struisvogel speelt. Dit zijn van die dingen die je nog lang blijven achtervolgen. En het feit dat we de laatste tijd ook nog eens te maken hadden met zwangerschapshormonen en de stress rond het al dan niet weer opnieuw zwanger raken, maakt dat je het allemaal nog minder rooskleurig inziet. Laten we zeggen: een digi borrel op minder roerige tijden wat dit betreft en een toast op betere tijden. Zoals snel een +test in handen voor de BBB club!
KRIJG NOU WAT... heb ik weer de hele tijd lopen slapen (oh nee dat gaat wat moeilijk).... Dames, ook van mij van harte gefeliciteerd!
[quote="Inez ILaten we zeggen: een digi borrel op minder roerige tijden wat dit betreft en een toast op betere tijden. Zoals snel een +test in handen voor de BBB club![/quote] ik doe mee: proost! Op de BBB cluB
@ Inez : ja, dat soort dingen blijven doorspelen. Jij hebt ook veel spoken uit het verleden . We hebben allemaal zo onze nare dingen in onze rugzakjes, de een meer dan de ander. Een vader met erge dwangneuroses en zwaar depressief is er ook zo eentje, maar aan de andere kant hebben die nare dingen me ook gevormd tot wie ik nu ben. @ Sabrina : hou op schei uit, de zenuw week is zeker begonnen Vanmiddag had ik ineens een opgeblazen gevoel, m'n broek zat te strak, ik had er last van. Echt opeens gewoon! Even nadat ik dat gemerkt had ging ik naar de wc en zag dat m'n buik idd veel dikker is, beetje opgezet en hard. Ik heb geen last van m'n darmen, geen buikpijn, alles is oké. Ik herken dit maar van 1 ding, one thing only, en dat was vanaf bijna 8 weken zwanger....... Nou, zie dit nu maar es uit je hoofd te zetten en deze week 'normaal' door te komen. Geen schijn van kans natuurlijk
Oei oei Natas, spannend meid. Ik hoop het zo voor je! Ik zal de laatste zijn die zal zeggen, laat het maar eens een weekje los, want hier zit nog zo'n stresskip. Al heb ik inmiddels het gevoel, dat ik gewoon ongesteld ga worden.
Inez, jij hebt je NOD de 18de toch, morgen? En weet je al zeker dat je ongi eraan gaat komen, of toch nog wat hoop? Iedereen kan dat zeggen hoor, 'laat maar een weekje los'....... het zal alleen geen zier helpen Al weet ik rationeel wel dat dit nog helemaal geen zwangerschapsverschijnsel kan zijn. Emotioneel gezien moet ik nu wel heel erg m'n best doen om straks de teleurstelling niet nog groter te laten zijn.