35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jippeltje, Jul 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    @ Inez : Merci!
    En ik begin alvast met duimen voor jouw nieuwe ronde! ;)

@ Lientje : dank je, lief van je!
    Ik heb voor deze ronde weinig hoop meer, en uit zelfbescherming hou ik dat ook even liever zo. Als ik niet ongi word test ik dinsdag of zo wel weer.
    Vandaag is een giga rotdag die ook niet meer goed komen gaat, dat laat ik even zo. Ik raap mezelf hopelijk morgen wel weer op.

2. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ow..natas....een gigantische baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal dag voor jou! Ik zou pcies hetzelfde zijn .....ken het gevoel helaas maar al te goed....Maar door schade en schande zijn we l wel veerkrachtiger geworden...net wat je zegt...morgen raap je jezelf weer bijelkaar en wacht je ongi af...die als ie dan eindelijk komt met gelaten gevoel begroet wordt.....ook weer even blij dat de onzekerheid ff weg is......en dan weer opmaken voor een nieuwe ronde.......

Sterkte met je K*t dag.....

Ook jammer voor jou Inez.....

3. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    @Inez en Natas,
    Zei het bij het andere topic ook al; %%#^)()KJT^&$*&&)
    :cry: :cry: :cry: :cry:
    Ik hoopte het voor jullie beiden evenveel!
    IK kwam meteen kijken toen ik thuis was en de computer zag staan. Vind het leuk om zo met jullie mee te leven, maar hoopte wel op goed nieuws.

Hoop voor Natas dat de ongi snel komt, dan kan je tenminste wel weer naar een nieuwe ronde.
    Al zie je daar nu ook nog tegenop. Hopelijk raap je je moed weer snel op morgen of overmorgen.
    Probeer ook het positieve van het berichtje van Hope te zien. Dan hebben we misschien nog wel jaren! (lukt mij ook niet altijd hoor!)

Ik lees nu wel goed welk gevoel me te wachten staat volgende week. Heb nl absoluut nog geen tekenen van een zwangerschap en heb er ook weinig hoop op. Terwijl ik zelfs wel weer blij zou zijn met mijn ongi. Teken dat er toch een cyclus is en dat de cyste tenminste niet alles in de war heeft geschopt.

Sabrina,
    Ik vind jouw eisprong tijdens de buikdansles zo bijzonder. Ik wilde eerst yoga voor vrouwen doen, juist omdat je daar ook zoveel bezig bent vanuit je buik. Zo'n berichtje laat ons maar weer zien hoe belangrijk je buik is.

Natas,
    Ik wil volgende cyclus naar het ZH voor een echo. Liefst een paar dagen voor mijn eisprong. Dan kan er meteen gekeken worden of die eisprong er wel is.

@Marieke,
    Eind volgende week is ook mijn NOD, alhoewel ik een WOD verwacht!
    Volgens mij is Lieke en Zico dan ook van de partij.

4. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    haha..ja met dat buikdansen heb ik dus 1 uur om mijn ei heen gedanst......zou 't helpen? Ben pas begonnen hoor met dat buikdansen. Het is reuze leuk!...En daarnaast misschien wel goed ja....als het maar geen klutseieren worden..hihi

anna...ikke doe ook mee volgende week....hoewel ik dus ervanuit ga dat ik later ongi word, omdat ei wat later was...

5. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    @ Sabrina : dank je!

@ Anna : duidelijke taal ;)

De daadwerkelijke ongi zal wel weer even confronterend zijn, maar hoop idd dan maar dat ie snel komt. En dan moet ik mezelf weer snel op zien te rapen.
    Wat een onzekerheid hè...... en voor jou door die cyste helaas nog meer.

6. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Hier is er geen twijfel meer mogelijk. De :evil: :evil: zijn vannacht flink doorgebroken. Laten we het er voor het gemak maar ophouden, dat m'n cyclus deze keer langer was.

7. Cindy72

Cindy72 Lid

Sep 17, 2007
    11
    0
    0
    Rontgen laborant
    Noord-Limburg
    Hoi dames,

Sorry maar ik ben al weer even niet hier geweest.
    Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien is er het een en ander verandert.
    Ik heb na mijn 2e MA geen menstruatie meer gehad dus ik weet niet precies hoe ver ik ben, maar op de echo van afgelopen woensdag heb ik wel het hartje zien kloppen, dus in ieder geval 6 weken.
    Ik ben natuurlijk heeeeeel blij \:D/ , maar ben toch ook niet geheel gerust, het voelt wel veel beter.

@Inez, wat vervelend dat je ongi bent geworden, ik denk dat iedereen hier wel weet hoe rot je je nu voelt. Maar je raapt jezelf weer bijeen en gaat voor de volgende cyclus ;) . En volgende keer staat jou verhaal hier net als de mijne nu :thumup: .

@Natas, als jij dan net doet of je ongi gaat worden, ga ik stiekem hopen dat je zwanger bent [-o< . Ik wil je niet van slag brengen, maar mijn eerste test was ook neg en ik bleek toch zwanger te zijn, gewoon te vroeg getest. Dus ik heb nog alle hoop ;) .

@Daantje, hoe is het met je, weet je al wat meer?

8. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Wat geweldig Cindy, gefeliciteerd!! =D>

Ik kan me je ongerustheid, naast je blijdschap, goed voorstellen.
    Het zal nog wat meer tijd kosten om dat vertrouwen helemaal te krijgen. Maar dat je een mooi kloppend hartje gezien hebt is een héél goed teken!

Hahaha, je brengt het leuk :)
    En is heel lief van je, maar ik heb echt bar weinig hoop meer hoor. Ik teste vorige keer op NOD met een hele vette streep positief. En uit zelfbescherming wil ik nu even niet meer hopen, de waterlanders stromen ook vandaag nog rijkelijk.

9. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Cindy, van harte gefeliciteerd hoor! Super!

Natuurlijk ben je bezorgd, dat is logisch maar zoals natas ook al zegt, een kloppend hartje is een heel belangrijk teken!

Hopelijk zijn de komende weken snel voorbij zodat je je wat zekerder kan gaan voelen en dan kun je er heerlijk van gaan genieten.

Liefs,
    Lientje

10. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Hmmm, het begint hier ook weer spannend te worden. Nog 6 dagen tot NOD.
    Daarmee begint ook weer het veel te veel letten op alles wat ik voel. Dingen die normaal ook wel eens voorkomen lijken dan ineens belangrijk. Gisteren en vanmorgen een soort vage ongi pijn onderin de buik. En gisteravond zat mijn eten me hoog. Niet echt misselijk, maar met een beschaafd portie toch het gevoel dat ik een heel paard had gegeten. Vorige maand had ik nu al behoorlijk gevoelige borsten bij tijd en wijlen, maar nu niet.

Ja hoor daar gaan we weer...
    Ik ga afleiding zoeken!
    Tot vanavond.

Liefs,
    Lientje

11. nin0

nin0 Actief lid

Oct 4, 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Mijn ongi is nog niet echt doorgebroken, vrijdag was mijn temperatuur 36.6 en had ik bruinverlies, dus dacht al ongesteld te zijn, zaterdag 36,9 , gisteren 37 en vanmorgen 37,1, maar ik heb nu wel heel veel krampen en had wel wat gelige afscheiding op mijn tampon. Normaal wordt ik een dag na de temperatuurdaling ongesteld maar tot nu toe nog niet. Maar ik heb ook begrepen dat je bij een daling absoluut niet zwanger kan zijn, maar het is zo raar dat de temperatuur nu weer hoog is. Ik heb dan ook de neiging om toch te testen, maar weet nu al dat het toch negatief is.

Natasja en Inez wat vervelend zeg. We gaan dan maar voor de nieuwe ronde hoor. Wat een hoopvol berichtje overigens van Hope44. Het is dus mogelijk dames. De vrouw van een collega is pas ook bevallen, ook zij is 45, dus het kan in ieder geval nog en ik hoorde laatst ook een verhaal van iemand van 54 die dacht in de overgang te zijn, maar al ver zwanger bleek en nu een gezonde baby heeft (vind ik zelf overigens te oud hoor.
    Allemaal veel succes meiden!

12. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    @ Lientje : jawel, jouw "gek-maak-week" is officieel begonnen :)

@ NinO : ik zou denk ik ook een testje doen, al was het maar om de onzekerheid weg te nemen.

13. nin0

nin0 Actief lid

Oct 4, 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Natas1 bedankt voor je tip, ik heb net een testje gedaan en

:D :D :D :D :D TWEE STREPEN ik kan het niet geloven, ben overtuigd van een komende ongi.

Ik snap er niets van

14. Cindy72

Cindy72 Lid

Sep 17, 2007
    11
    0
    0
    Rontgen laborant
    Noord-Limburg
    @nin0, geweldig van harte gefeliciteerd

@lientje, dank je. Voor jou is nu inderdaad de week van het vreselijke wachten aangebroken :confused: .

@natas, dank je en ik begrijp het heel goed hoor, laat die waterlanders maar ff lekker stromen het lucht toch op.

15. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    gos...NinO.......wat onverwachts zeg! Gefeliciteerd!

Cindy: hoop dat je snel je rust vind en kan genieten van je zwangerschap....gefeliciteerd meid!

Natas: Je zal merken dat als je ongi komt de meeste waterlanders gelaten zijn...dat komt dan als een soort bevrijding...tenminste, zo voel ik dat...hoe gek het ook klinkt...

Lientje....hahaha......ik zit ook al in de fase....het weekend was ik heeeeeeel erg moe......ben 1 x ook eens zo moe geweest...hoef niet te vertellen wanneer....hihi....en ook al af en toe van die steekjes in je onderbuik....jaja....ga maar wat verhuisdozen inpakken....kom je me helpen Lientje? hihihi

16. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Cindy,
    Gefeliciteerd hoor! Kan me voorstellen dat het heel verwarrend is nu.

NinO,
    Jij weet duidelijk niet goed wat je moet begrijp ik. Zou ik ook wel hebben in jouw situatie. Maar ja, die testen liegen niet. Er is HCg in je bloed.
    Dusseh... gefeliciteerd!

Lientje en Sabrina,

Ik zit ook maar te voelen en te voelen in mijn buik hoor. Zou zomaar morgen al ongi kunnen worden zo voelt het. EN moe ben ik ook, maar misschien wel van de hele situatie de laatste weken...
    Of misschien....

Zucht...

17. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Wauw NinO, gefeliciteerd!! \:D/

18. Flam

Flam Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    2,487
    0
    0
    NinO Gefeliciteerd
    Groetjes Scat ;) ;)

19. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    De ongi is net doorgebroken...... wanneer komt nou die beloofde bevrijding? :)

Geintje hoor, ik ben nog steeds super verdrietig en nog waterlanders maar ben ook blij dat die ongi er dan ook maar is. Hebben we dat moment tenminste weer gehad.
    En het betekent dat m'n cyclus ook niet al te veel langer is geworden dit keer, was ik na de MA ook bang voor.

Nou, ga voordat ik verder ga met snotteren maar even m'n banner aanpassen.
    Zet 'm denk ik op 30 dagen, zie ik met de ovulatietesten wel weer wat het deze keer wordt.

20. sabrina

sabrina Bekend lid

May 13, 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    ik hoor toch al wat moed voor de volgende cuclus.....je bent jezelf weer bijelkaar aan het rapen.....goed hoor!.....petje af weer....!

je hebt het ergste weer gehad volgens mij.....

Voor mij wordt het weer hell.....moet pas volgende week woe ongi worden en zit nu al te concentreren op elk pijntje in mijjn lijf.....ik leer het nooooooooooooooooit!

Share This Page