35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Mogge,

Eigenlijk heb ik niks te melden. Geen symptomen, behalve het ongi gevoel dat ik al een tijdje heb. Vorige maand liep ik over van symptomen, dus ik denk dat het deze keer een WOD ronde wordt. Het is wel makkelijker merk ik als je niet echt iets voelt. De spanning is hier lang niet zo hoog als de vorige keer. Maar het is nog 3 dagen dus dat kan nog veranderen ;)

Liefs,
    Lientje

2. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Meiden....hier ook nog steeds niks te melden. Maar ik ga er vanuit dat het deze maand weer niet gelukt is! (foute timing denk ik)

Blijf voor ons allen duimen! Suc6!

Liefs Marjo

PS: Morgen afspraak voor evt. 4e ICSI bij de Geertgen! Duimen! ;)

3. Niet meer actief

goedemorgen allemaal

hier ben ik ook weer even om jullie positieve energie te geven en de hoop niet op te geven
    vorige week naar UMCG geweest en volgens mijn gyn iets priller zwanger maar mag de pret niet drukken morgen weer een echo dus afwachten wat we krijgen te zien

ze zei " de operatie van verleden jaar is goed gelukt en op jou leeftijd ben je nog erg vruchtbaar ook dat je zo snel alweer zwanger bent want meeste vrouwen op onze leeftijd hebben iets langer tijd nodig om zwanger te worden maar niks is uitgesloten duurt alleen iets langer

zolang je hoop en vertrouwen hebt in jezelf komt alles goed ik ben het levende bewijs dat geloven in jezelf en veel geduld op den duur echt word beloond .....en denk maar zo je word pas zwanger als je lichaam er klaar voor is en er een zieltje voor je klaar staat tot die tijd geduld en hoop houden

voel me btw prima op symptonen na hahaha

dikke knuff allemaal

liefs kaley

4. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Kaley.....bedankt voor je lieve, hoopgevende woorden!
    Wens je heel veel suc6 met je beebje! ;)

Liefs Marjo

5. Niet meer actief

dank je marjo

jij morgen heel veel su6 gewenst
    liefs kaley

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    @ Lientje : ik kan me helemaal voorstellen dat de spanning op de wachtbank nu minder is omdat je ook niks voelt.
    Het hoeft allemaal niets te zeggen hè, maar ondertussen maak je jezelf wel gek. Fijn dat het nu rustiger voor je is. Ik duim wel gewoon door!

@ Zico : oh wat balen van je nega test...... :(

@ Inez : misschien wil ik het ook allemaal veel te snel, hup zo even uit deze giga dip opkrabbelen. Ik word er alleen zo gek van dat ik het geen tijd wil geven, maar ja ik word vanzelf wel weer terug gefloten.

@ Sabrina : ik weet rationeel dat de tekst van Lientje klopt, maar ja dat gevoel gaat een andere kant op.
    Ik denk er wel es over na, niet meer zwanger worden en een kinderloos leven, alleen dan giert de angst nóg harder door m'n lijf dat ik dat maar weer weg duw. De knoop in m'n maag en brok in m'n keel zijn zo al erg genoeg, ik kan daar nog niet aan hoor.

Jij ook sterkte op de wachtbank!

@ Nino en Kaley : heerlijk dat alles goed met jullie gaat!
    En dank voor de opbeurende woorden, doet een mens goed. Wie weet ben ik volgende maand al wel zwanger en was al deze minneur en spanning voor niks ;)

7. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    @Kaley,
    Goed van je te horen, je positieve aanmoedigende woorden en te horen dat het goed met je gaat.
    Succes morgen met de echo! laat ons weten hoe het gegaan is?

Marjo,
    Jij veel sterkte in de Geertgen, is toch spannend. Ik hoop dat je daar in elk geval een positiever en sympatieker gesprek hebt dan dat je de vorige keer had.

@Lientje/Marieke/Sabrina/Zico,
    Sterkte met afwachten! Of bij Zico wachten op de ongi, als je het al zeker weet.

8. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ook hier trouwens nog erg weinig symptomen en redelijk rustig. Wel reen ommelende buik. Toch vind ik het nog wel spannend, ook al ging ik heel de maand ervan uit dat het wel niet gelukt zou zijn.

Morgen is het 25 dgn, dat was mijn regelmatige cyclus. Na de curretage moest ik 27 dgn wachten op mijn menstruatie. Dus nu is het afwachten.

Morgenavond gaan we (voor het weekend) met een hele groep een reunie houden, van alle mensen die we onderweg tijdens onze reis zijn tegengekomen.
    We zijn uitgenodigd door mensen die een eigen charterboot hebben. Heerlijk weer een paar dagen op het water. Ik kan het echt heel goed gebruiken om er even uit te zijn in de gezelligheid.

Ik twijfel of we even van te voren moeten testen. (moet morgenochtend dan al, dan zijn we samen). Zou ik toch zwanger zijn dan wil ik geen alcohol meer drinken. Ben ik dat niet, dan mag ik van mezelf ook wel weer een borrel hebben.

Ik hoop dat ik daar in elk geval geen last van hebben van een ongi-domper.

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wat een leuk vooruitzicht, heerlijk op het water met je reisclub!

Ik denk dat ik zelf wel morgenochtend zou willen testen.
    Zoals je zegt, voor het alcohol drinken en dan weet je dat tenminste zeker. Maar ik zou dan ook graag die 1ste klap thuis opvangen met z'n tweetjes, dan nog niets weten en daar ongi worden temidden van al die mensen.

Ik ben aan 't duimen!

10. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Natas,

Gek he! Ik dacht eigenlijk juist aan het samen weten dat ik zwanger zou zijn tussen al die mensen. Dan kan je helemaal niet praten erover en moet je verbergen hoe blij je samen bent. Ik wil het dan uitschreeuwen en kan niet stoppen om te zeggen hoe blij of onzeker ik me dan voel.

Hoewel ik het toch wel spannend vind nu, want je weet maar nooit, heb ik toch wel erg het gevoel dat ik niet zwanger ben. Anders zou ik toch wel symptomen moeten hebben!?! Nu kom ik niet verder dan een iets lastige stoelgang en een droge neus.
    Maar ja, het eerste pas bij mij ook bij een menstruatie, het tweede past bij het schrale weer van de laatste dagen.

Omdat ik zo sterk het gevoel heb dat het toch niet raak is heb ik al 2 keer een wijntje op deze week. Het helpt me zo wel om me niet gek te maken van de spanning. "Ik ben toch niet zwanger, dus ik kan heus wel wat drinken."

We zullen ons beiden wel een beetje in moeten houden qua alcolhol dit weekend. Want volgende week moeten we dan weer aan de klus! Dan moet manlief wel goed zaad hebben en niet dronken zaadjes die niet meer kunnen zwemmen.

En dan eerst nog een onderzoek volgende week of daarna. Maar dat hangt weer af van het feit wanneer ik ongi wordt. Als ik het niet wordt dan ga ik zeker naar het ziekenhuis. Dan wil ik weten of de cyste er nog is en wat ie met me doet.

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dit typeert wel dat jij heel wat positiever in het leven staat dan ik tegenwoordig. ;)
    Ik ging direct uit van the worst case scenario.

Ik had helemaal geen symptomen voor NOD de vorige keer, dat begon pas een dag of 3 daarna.
    Het kan nog alle kanten op, al is statistisch de kans dat het niet is gelukt wel groter. Of wie weet voel jij het wel al goed aan.

Nah ja, ik blijf duimen! :)

12. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    He meiden,

Hier nog geen bloed, dus dat is positief. Vanochten een niet al te snuggere actie gedaan, zoals jullie elders op dit forum misschien ook al gelezen hebben. Heb getest: na 3 minuten negatief en na 25 minuten opeens een streep. Ooooooh, ik WEET toch dat ik pas na mijn NOD moet testen? En ik weet toch dat ik binnen 15 minuten moet aflezen? Dom dom dom. Tja.... maar ondanks dat ik weet dat het streepje niks zegt heb ik opeens geen rust meer in mijn lijf. En dat terwijl ik meestal zo ben van "we zien wel of het deze keer raak is".

Andere meiden, hoe staat het bij jullie?

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Inderdaad heel zonde dat je weer gekeken hebt!
    Moeilijk he, om nu weer rust in je hoofd te krijgen. Ga je morgenochtend weer testen?

14. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    @Natas, misschien wel. Ligt er een beetje aan hoe mijn temperatuur is, en of ik al een ongi-gevoel heb of niet. Voor mijn gemoedrust zou het wel goed zijn om te testen (en dan kijk ik maar één keer :) )

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dat is dan beloofd! :)

16. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    @Annna:
    Een boottrip, dat klinkt geweldig! Ga er lekker van genieten hoor.
    En of je moet testen? Ik kan me je twijfel wel voorstellen, niet alleen voor de borrel, maar ook voor het resultaat (wat het ook is) en wat dat dan weer met je doen enzo. Maar aan de andere kant heb je lekker veel afleiding als het resultaat niet is wat je hoopt... En eerlijk gezegd vind ik het met zo n vriendengroep ook gezellig om een wijntje te pakken. Dus waarschijnlijk zou ik inderdaad ook de test maar wagen. Ik ben benieuwd. Heb je nog tijd om het te laten weten?

@Marieke:
    Ik had het gelezen ja. Oh wat is dat toch een stomme situatie dan he? Ik zou het morgen nog eens proberen hoor. In ieder geval duim ik voor je.

Dus mogelijk twee testers morgenochtend. Dan wordt de verleiding hier toch wel groot om mee te doen, maar ik weet dat dat niet verstandig is. Ik wordt toch niet voor zondag ongi, dus bij een negatieve test, blijf ik onzeker. Wat vinden jullie?

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    @ Anna, geweldig zeg, zo'n leuke reüni in het verschiet. Ik denk dat ik zelf ook van te voren zou gaan testen. Je kunt de dan beter instellen op het of geen borreltje nemen of op de :evil: :evil: die gaan komen.

@ Natas, ik herken het wel hoor, te snel uit de dip willen en dan 3 passen terug moeten doen. Helaas zijn dit van die dingen die tijd nodig hebben. Ik hoop en duim zo voor je dat je de komende maand uit dit dal mag stappen ;)

@ Zico, jammer meid, die negatieve test. Het kan natuurlijk nog alle kanten op en ik hoop voor jou dat het deze keer eens een keertje de goede kant opgaat. Je hebt nu wel eens wat geluk verdiend!

18. Ellenk

Ellenk VIP lid

19. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    he meiden, ik ga het weekend offline (oppassen op 4 neefjes/nichtjes), maar meld me toch nog even.
    Temp is nog hoog (37.2) en nog geen bloed. En vanochtend toch nog maar even getest... en dit keer op tijd gekeken :) Er leek een heel licht streepje te staan. Maar het was zó licht dat ik nog niet echt YES durf te roepen. Maandag (= dag 16 na ei) maar weer even testen. Gelukkig houden die kids me dit weekend wel bezig, dus ik hoop er niet te veel mee bezig te zijn

20. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    MARIEKE wat ontzettend spannend! kun je misschien een foto plaatsen van de test? Oh ik hoop het zo voor je. Ik ga echt ontzettend zitten duimen hier terwijl jij spelletjes doet, drinken inschenkt, toeten afveegt en weet ik wat niet meer.
    Lijkt me een goed plan om maandag nog eens te testen inderdaad.

Liefs,
    Lientje

Deel Deze Pagina