@Zico, ook hier even helemaal stil van schrik. Gelukkig dat je er op tijd bij bent! Ik kan me niet goed voorstellen hoe zoiets moet voelen. Heel veel sterkte hoor en ik zal niet meer mopperen over mijn verkoudheid @Susi, voor jou ook spannend nu zie ik. Hier ook. Geen symptomen hier, wel wat ongikrampen al een paar dagen, maar verder niks. Ik ben van plan om dinsdag te gaan testen, maar ik weet niet of ik dat vol ga houden. Zo te horen heb jij wel wat tekentjes die de goede kant op zouden kunnen wijzen, ik zal voor je duimen. Lientje
Susi, hier ook misselijk, maar niet heel erg. Gisteren en eergisteren misselijkheidsgolfjes zoals ik ze maar noem. En gisteren en vandaag vaak het gevoel dat mijn buikwand mega gloeit, allemaal dingen die ik niet ken van mijn lijf. Ik ga voor je duimen!
Susi en Lientje nu wel héél dichtbij NOD! ...... ai ai ai spannend, ik duim! mollyvg, wanneer is jouw NOD?
Jongens (meiden bedoel ik), ik zit hier in mijn uppie half te hyperventileren. Gisteravond had ik allemaal vreemde speldenprikjes in mijn buik. Echt heel anders dan anders. zoals ik iedere maand wel dingen voel die echt heel anders dan anders zijn. Maar de relatieve rust die ik deze ronde had was natuurlijk in 1 klap verdwenen. Meestal heb ik dan wel een man die de zaken goed kan relativeren, maar die was afgelopen nacht niet thuis (komt over een paar uurtjes weer). Kortom, ik heb mijzelf ernstig toegesproken, maar vanmorgen kon ik het niet weerstaan, ik heb getest. Sensitest. (die had ik nog liggen) Het was nog heel donker buiten dus ik heb in bed bij een klein lampje het resultaat afgewacht. Door het licht enzo zag ik eigenlijk niks dan schaduw over het vakje heen waar iets moest verschijnen. Dus ik de test opengemaakt en daar zag ik een tweede streep. Heel vaag, maar niet zo vaag dat je zelfs bij dat slechte licht m in allerlei bochten moest wringen om het te zien. Heeeel vaag, maar onmiskenbaar een streep. Tja, daar zit je dan in je badjas. Het bakje waar ik mee gestest had had ik nog, dus ik dacht kom, we gooien er nog een CB digi tegenaan (die had ik ook nog liggen , want door alle omstandigheden en doordat ik de test had opengemaakt, geloofde ik het natuurlijk niet. CB digi zei: NIET ZWANGER. Bleh, balen dus. Maar na een rondje op dit forum zag ik dat mat care bij iemand wel eens posi was terwijl CB digi negatief zei. Hoe maak je jezelf gek. Ik las ook dat kruitvat testen betrouwbaar en gevoelig zijn, dus ik rond de middag naar het kruidvat getogen. Waar ik meteen ook nog een setje CB gewoon heb meegenomen. Ik heb tussendoor niet meer geplast en alleen 1 kopje thee gedronken. Thuis weer een bakje gemaakt en tjoep kruidvat test erin. En wat denk je alweer een heeeel vaag streepje. Bakje leeg gegoten en nog een tijdje ongelovig naar de test gestaard. Maar echt een heel vaag streepje. Dus dacht ik, dan gooien we er ook nog een CB tegenaan. En wat denk je? Plas op. Na een uurtje kon ik weer een heel klein beetje en daarin de CB test gedaan. En ook daar een vage plus. Echt heel vaag hoor, maar hij staat er wel. Ik heb geprobeerd m te fotograferen, maar ik krijg m niet scherp. Ik was bijna in staat om ermee naar de buurvrouw te rennen, maar dat is hier in het dorp niet zo'n goed idee. Wat een verhaal he? Als ik het teruglees schaam ik me wel een beetje voor mijn gestreste reactie. Als iemand anders dit geschreven zou hebben zou ik hebben gedacht van: Meid, je bent gewoon zwanger, wat is er nou? Streep = Streep. Maar nu het mezelf betreft twijfel ik heel erg of het ook echt zo is, want de streepjes waren alle drie echt heel vaag en er zat ook een nega test bij van CB digi . Wat ben ik toch stom dat ik niet gewoom dinsdag heb afgewacht! Sorry voor het lange verhaal hoor, ik moest het even kwijt en ben natuurlijk helemaal in mijn uppie vandaag. Liefs, Lientje
Meid, ik zou hier net zo van in de stress raken of nog erger. Je durft het nauwelijks te geloven dus je hebt een duidelijke bevestiging nodig. Vage lijntjes zijn dan soms niet genoeg voor je gemoedsrust, en de digitale test daar daar helemaal geen goed aan. Ik heb de vorige keer met vet positief testen er nog 2 achteraan gedaan, dus jij hoeft je helemaal niet te schamen Maar....... een streep is echt een streep meid! Ik kan me niet voorstellen dat je zo in de bonen bent dat je 3x een vage streep zelf verzint of hallicunaties hebt Ik feliciteer je pas op het moment dat je het zelf gelooft, maar ik ben HEEL POSITIEF hierover! \/ Mennn, wat geweldig! Wanneer ga je weer testen, morgenochtend?
Hoi Natas, Fijn dat je begrip hebt voor deze tuthola... Ja, ik denk dat ik morgenochtend nog een keer ga testen, maar nog niet de CB digi, die bewaar ik nog een paar dagen (ik heb er nog 1tje liggen namelijk). Hahaha ik kan wel een handeltje in testen beginnen hier. Liefs, Lientje
Lientje, [-o< klinkt allemaal heel positief. Joh we testen hier ons allemaal helemaal het apenzuur dus ... Ikheb ook de vorige keer 4 testen gedaan... (1 nog net voor ik de vk ging bellen in week 6) en was ook nog giga zenuwachtig bij de test van MvM... We kennen het en leven met je mee.... Laat snel wat weten
@ Meiden....YESSSS! De Geertgen geeft me nog 1 laatste ICSI! Ben voor ff in jubelstemming! Voor meer info, lees mijn topic in "vruchtbaarheidsbehandelingen" @ Kaley....Nee toch! Wat een kl*tenieuws! Had het je zo gegund! Sterkte en een dikke knuf! Liefs Marjo
Wat gaaf Marjo! Ik ga hartstikke meeduimen dat de ICSI goed gaat uitwerken voor jullie Je bent dus helemaal ter jubeling...lol Ik word nu effe kompleet gestoord van m'n eige en me lichaam...pfffff Volgens mij lag het aan het weer vanmiddag....heb net zón actie uitgehaald als Lientje...lol.. Susi=geen geduld hebben soms .Had nog een Etos en Kruidvat test liggen...en getest.Beide geven een positief resultaat....een streepje..Wel wat aan de vage kant;maar een streep... Nu sinds een uur heb ik last van krampen in de onderbuik...die voelen een beetje aan als ongi....Nah jah...nu maandag een CB digi halen en dan verder zien... Godsamme,wat ben ik toch een ongeduldige doos....pfffff..(en al heeel voorzichtig een beetje blij nu ) Susi
@Lientje, dat klinkt herkenbaar hoor! Net zoiets als ik met mijn aflezen-na-20-minuten-test op donderdag. Maar het streepje was er, en de temp is hoog, en de ongi is nog steeds niet te bekennen. En dus lijkt dat vage streepje toch wel degelijk te betekenen dat ..... you know! Ik zou nog een paar dagen wachten en dan weer testen. Als je dan zwanger bent (en ik denk dat je dat bent, als ik je verhaal zo hoor) dan knalt de 2e streep van het scherm af! Ik ga zelf maandagochtend testen. We zitten nu met die vier nichtjes/neefjes, en dat is niet het geschikte moment op samen rustig blij te zijn, of verdrietig te zijn.
Marjo, super voor je meid Ik hoop zo voor je dat deze keer alles goed gaat! Susi, ook zo spannend....... dit klinkt ook ERRUG GOED! Jeetje, als alles goed gaat hebben we straks 3 oudjes erbij die zwanger zijn : Marieke, Lientje en Susi! \/
@ Marjo, wat geweldig voor je zeg, dat het je toch nog gegund wordt. Dat wordt weer hard duimen. Marieke, Lientje en Susi, jullie maken het wel spannend hoor. Hoop voor een mega positieve test voor jullie. En stuur dan meteen vast wat HCGtjes door voor ons afwachtenden.
Vorige cyclus was maar 23 dagen, dan zou mijn NOD vandaag zijn. Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat het deze maand 28 dagen is, en dan zou mijn NOD 3 november zijn. Eisprong was vrijdag de 19e. Heb hier in de webwinkel de MatCare midstreams besteld, en ga die dan maar volgende week vrijdag of zaterdag gebruiken, als ze op tijd binnen zijn. Gloeiende buikwand heb ik nog steeds, vooral 's avonds en de zijkant van mijn buik voelt trekkend aan. Vent liep vanmiddag bij de Gamma rechtstreeks op een plastic beerlampje af, maar ik heb hem gezegd dat we daar nog maar even mee moeten wachten. Ik vond het wel ERRUG schattig van hem Edit, ik lees van de testmanie, dan kan ik ook wel bekennen dat ik er gisteren ook 2 doorheen gejast heb........ Zou ik dezelfde cyclus als vorige maand hebben (23 dg) dan zou vandaag mijn NOD zijn, de Predictor zei gisteren nee. Na een paar uur kon ik me weer niet inhouden en wilde de CB gebruiken (ik had me in mijn hoofd gezet dat ik een voorraad MatCare midstreams zou gaan bestellen). Ik moest niet plassen, dus heb toen bijna een liter water gedronken (heb ook de hele week al zo'n verschrikkelijke dorst en droge keel). Ik ging met test naar de wc, wat gebeurt er..... niet genoeg urine............ Nou ja, dat is dus mijn straf voor mijn ongeduld. Eisprong is tenslotte pas 8 dagen geleden. Mocht het deze ronde niet lukken, dan kan ik in ieder geval nagenieten van de gezonde spanning en een steeds meer bijzonder wordend lichaam. Marjo, super joh dat je nog een kans krijgt! Marieke, Lientje, Susi, wat spannend!
Zometeen effe werken....helaas moet dat ook op zondag....pffffff nog geen vanmorgen.....een beetje misselijk... Nog één dag...dan test for good...lol Susi
Na de vierde rond eindelijk een plusje! Dus leeftijd telt niet zo een rol. Even geduld meiden. Het komt ook goed.
@Marjo: Wat fijn dat jullie nog een ronde krijgen! Heel veel succes met het traject dat jullie weer ingaan. @Susi: hahaha das ook toevallig. Hartstikke leuk! Tegen jou ga ik het wel zeggen hoor: STREEP=STREEP... Feliciteren doe ik maandagochtend dan wel. Oh, wat spannend! @Marieke: Ik zit maandag aan de PC gekluisterd hoor (zelfs op de zaak deze maandag) Wat spannend he? Kom je het weekend goed door met 4 van die doerakken? @Molly: Jij dus ook al he? Wat een testmonsters zijn we hier ineens. Maar zo te horen was jij wel erg aan de vroege kant. Er kan dus nog van alles gebeuren. En bovendien moeten we volgende week ook weer wat spannends hebben natuurlijk @Ana Lucia: Van harte gefeliciteerd! SUPER! En dan op de vraag van Inez: ************************************************************ ************************************************************ ************************************************************ ************************************************************ Vanmorgen weer getest, nu fijn samen met mijn man en ja hoor, CB normaal geeft een plus, alweer iets duidelijker dan gisteren, alhoewel nog niet knallend hoor. Maar mijn man kon hem zonder lenzen in het halfschemer zien. Hij stond er ook nagenoeg meteen toen ik de test had gedaan. Jongens, volgens mij ben ik zwanger! Ik weet dat het nog vroeg is en dat er nog van alles mis kan gaan, maar het systeem werkt in ieder geval. Oh ik ben heeeeeel erg blij. Liefs, Lientje
Lientje Annalucia gefeliciteerd en Marieke, volgens mij is het bij jou ook raak, dus ook alvast gefeliciteerd, ik duim voor je. Ik ben erg onzeker over de voortgang van mijn zwangerschap, het voelt een beetje als de vorige keren. Hoop dat de misselijkheid komt, want ik voel niet zo heel erg veel. De krampen zijn weg, borsten beetje pijnlijk, maar dat weeige gevoel is ook weg. Wel snipverkouden geworden. Het is ook zo'n onzekere tijd die eerste weken. Ben wel enorm prikkelbaar merk ik. Qua eten nog geen rare verschijnselen te bekennen. Dat had ik de vorige keer wel, wilde alleen maar winegums, die ik normaal echt nooit eet. Afwachten maar en ik ben erg benieuwd naar jullie testresultaten!