35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    AnaLucia en Lientje gefeliciteerd!

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Jahaaaa Lientje, gefeliciteerd!! \:D/
    Helemaal geweldig meid, ben zo blij voor je!

AnaLucia, ook van harte gefeliciteerd! :D

@ Molly : je hebt wel heel vroeg getest ;)
    Inderdaad nog maar even afwachten, ik duim!

@ Nino : lastig hè, deze 1ste en onzekere periode.
    De verschijnselen die je wel of niet hebt hoeven helemaal niets te zeggen en de ene zwangerschap kan ook erg verschillen van de andere.

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Annalucia en Lientje, van harte gefeliciteerd meiden en kom maar op met die HCGtjes.

Marieke, ook bij jou klinkt het hoopvol, een streep is tenslotte een streep. Vang maar wat van die HCGtjes op van Annalucia en Lientje, wie weet helpt het.

4. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    hoi hoi,

Heel voorzichtig (en na nog een test vanavond hihihi) begint het nieuws hier een klein beetje in te zinken. Ik heb daarstraks mijn beste vriendin gebeld. Zij is naast jullie de enige die we voorlopig op de hoogte stellen. En nog voor ik iets tegen haar kon zeggen begon ik vreselijk te huilen. Heel raar helemaal uit het niets. Zij schrok zich natuurlijk rot, maar toen ze mijn gebrekkige verhaal tussen de snikken door begreep ging ze een potje meebrullen...

Morgen weer gewoon werken. Ben benieuwd hoe dat voelt zo'n supermooi geheim.

Enne Natas, zo zie je de statistieken ineens omhoog schieten he? Zie je nou, zegt allemaal niks. Jouw beurt komt ook hoor. Alleen ik kan me best voorstellen wat je bedoelde. Het is zo raar dat je soms net voelt of je nergens bij hoort. Ik bedoel je zit tussen zwanger zijn en niet zwanger zijn in. Je bent niet gewoon niet zwanger, maar je leeft in een soort tussenwereld. Dat is niet een hele fijne plek, zeker niet na een aantal maanden of langer. Het maakte mij in ieder geval onzeker soms. Maar ik ben inmiddels doorgegaan naar een volgend station en ik wacht hier op het perron net zo lang tot jij ook uit de trein komt.

Liefs,
    Lientje

5. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    En eruit stappen doet ze, Lientje!

Ik heb gisteren getest om a) dat ook maar eens gedaan te hebben en b) mijn cyclus vorige maand maar 23 dagen was, mijn WOD was 8 dagen na de eisprong.

6. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    Nou, er is geen twijfel meer mogelijk; de 2e streep knalde er zowat vanaf vanochtend (zie album). Ik ben zwanger!

Beetje raar en onwerkelijk voelt het wel hoor. Het zal wel even duren voor ik me écht besef dat het raak is. Nu snel douchen en naar mijn werk.... en oh ja, eerst nog even een banner maken.

Meiden, ik ben zo blij! Dit ouwe lijf van me doet het gewoon :)

7. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Gefeliciteerd, Lientje, Marieke en AnaLucia

Wat een positieve berichten! Goed om te lezen.

Ik heb een fantastisch weekend op het Ijsselmeer gehad. Niet al te veel hoeven nadenken over mijn :evil: :evil:
    Die zijn er overigens nog steeds niet, maar voor mij is dat natuurlijk minder mooi nieuws dan voor diegenenn die zich zwanger achten. Ik ben echt bang dat die cyste alles door de war gooit.
    En tja, de MK heeft bij wel meer mensen de cyclus door de war gegooid. :evil: :cry:

Lientje je beschreef zo mooi het nog niet bij de zwangeren horen, maar al wel die bijzondere gevoelens hebben van een kindje willen krijgen.
    Dat is zeer herkenbaar, ik denk dat voor ons de miskraam het nog verwarrender maakt. We waren nog zo kort geleden 'mama to be' Maar niet voor de buitenwereld, die kent ons nog zoals we altijd al waren.
    Wij zijn echter voorgoed veranderd.

Althans, ik zpreek voor mezelf, maar ik kan me voorstellen dat dit bij Natas ook zo geld.
    We moeten echter wel door! En dat doen we dan ook maar! :(

8. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    YES Marieke, zie je wel. Fantastisch hoor! Gefeliciteerd Nino

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Yessss Marieke, gefeliciteerd!! \:D/
    Helemaal super, geweldig voor je!

Ja Lientje, de statistieken kleuren nu ineens weer een stuk rozer! :)
    Maar deze plek is idd niet fijn nee, ik heb er even van kunnen proeven, het was het lekkerste wat ik ooit gehad heb, en dan is dat ineens helemaal weg. Wat Anna zegt geldt ook voor mij, ik ben voorgoed verandert.
    Maar het feit dat andere ouwe taarten (nah ja, jonge blommen natuurlijk van 38 ;)) zwanger raken geeft de burgermuts weer moed.

Anna, wat vervelend dat je dan nog niet ongesteld bent geworden. Ik kan me voorstellen dat je je hele cyclus nu met argusogen bekijkt.
    Als dit langer duurt, ga je dan nog een keer testen?

10. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hee jonge blommen ;)

Ben ik ook weer eens.
    Alle zwangeren, van harte gefeliciteerd!

Heel misschien kan ik meehelpen de statistieken omhoog te krikken...
    Maar geloof het allemaal nog niet zo hoor. Test in mijn album.

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Nou Freesia, ik zie wél een licht streepje! [-o<

12. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Zo, klabam! Die knalt er echt af! Gefeliciteerd joh!

13. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Jij ook al ;)
    Ik zit nog in de ontkenningsfase hahaha!

14. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ontkenningsfase, Freesia? Je ziet het streepje zelf wel toch? ;)

15. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Uhm, ja :oops: :oops: :oops:
    Mijn lief trouwens niet hahaha! Die denkt dat het het blauwe streepje is :)

16. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Tja, mannen........ :rolleyes: ;)

17. Niet meer actief

mariek gefeliciteerddddddd

hier nog steeds in afwachting op miskraam
    voel me prima de luxe symptonen zijn er nog
    geen buikpijn geen bloedverlies of whatever

momenteel leef je tussen hoop en vrees omdat je je nog wel zwanger voelt maar geen vruchtje te zien was alleen leeg vruchtzakje dus heb zoiets kom maar op dan hebben we het weer gehad maar moeder de natuur laat nog even op zich wachten geloof ik dus zal donderdag 1 nov wel pilletjes worden heb ik het op

we wachten het maar weer rustig af het is nog nooit zo donker geweest of het word weer licht zegt mn jongste zusje altijd

mijn lichaam kan zwanger worden en ben goed vruchtbaar volgens de gyn dus deze ouwe knar heeft volop hoop en vertrouwen

liefs kaley

18. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Tjee Kaley, wat een rotsituatie. [​IMG]

19. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Kloosterzande
    Sterkte Kaley...
    Ik was zo blij voor je :(

20. Niet meer actief

ja is het ook

maar kan weinig doen dan afwachten voel me prima dus heb ook niet het gevoel of het idee ok nu gaat het gebeuren en dat is het vervelende aan deze hele situatie

liefs kaley

Deel Deze Pagina