35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dikke knuf Kaley!

Freesia, wanneer ga je weer testen?

2. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Kaley,
    Ik hoop voor je dat het snel komt. Dan kan het kindje wat blijft daarna ook snel komen.

Freesia,
    Begrijp ik dat je getest hebt, maar nog niet duidelijk je streepje kunt zien? hmmm lastig.

Natas,
    Ik dacht toen ik vanmorgen alle berrichtjes hier las zal ik ook nog eens snel testen. Maar ik heb echt totaal geen verschijnselen, dus ik acht me weinig zwanger. Er is ook erg weinig geklust afgelopen maand na de eisprong. Dus als de ovulatie niet do 11-10 was maar later, dan hebben we die gemist.
    Toen was mijn broer net bij ons voor het weekend, omdat ie gaat scheiden.

Ik wil een nieuwe start! !
    Ik denk dat ik woensdag naar het ZH ga met mijn lief. Weet alleen niet hoeveel spoed er aan gegeven wordt. Zou ik een dag vooraf bellen, of meteen voor die woensdag een afspraak vragen. Als het 'spoed' is , moet het ook spoed lijken natuurlijk.

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Anna,

Ik zou zelf denk ik wel nog een keer testen, mijn hoofd zou op hol slaan met gedachtes als "ook al was ei later, de zwemmertjes kunnen misschien zo lang overleefd hebben" en dat soort fratsen.
    Dus voor m'n eigen onzekerheid, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk ;)

Als je het in het ZH zo wilt spelen dat het spoed moet lijken dan zou ik woensdagochtend denk ik bellen. Of gewoon daar meteen op de stoep gaan staan, zo van help spoed hier ben ik?

4. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Mijn test staat in mijn album. En ik heb ook geen duidelijke verschijnselen hoor. Op pijnlijke tepels en puisten en helse krampen na dan ;)

5. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    hmmm er zit wat in Natas,
    Gewoon eisen dat ik er tussendoor mag, ik heb NU een echo nodig!
    Ik zit zelf ook altijd lang te wachten daar. Die kwartier is niets. En dan moet ik bovendien al die dikke toeters van anderen bewonderen :( :(

Maar ik wil natuurlijk ook niet op een bedje op de EHBO belanden en dan door het ZH gereden worden, het moet niet al te gek worden. ;)

Zit er zelfs over na te denken om nu meteen te gaan. Als ik dan de pil moet slikken of geopereerd moet worden, dan wil ik toch echt niet te lang wachten. ook daar moet je lichaam weer van herstellen... :(
    Als ik dan al niet zwanger mag zijn, dan wil ik in elk geval de kans hebben om opnieuw zwanger te raken.

6. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Streep werd kruis zei de CB vanmorgen..knalde er ook vanaf zoals ik al eerder las...lol
    Dusse...ik ben zwanger! :D :D Helaas kan ik geen foto van de test plaaten.Mijn digicam was zo lief om het te begeven gisteren....pffff
    Ik ben wel al erg blij...Ergens in mijn achterhoofdook wantrouwig tov mijn eigen lichaam..In juni was ik ook erg blij met 4 weken,en met 5,5 week ging het mis....

Susi ;)

7. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Ohhh...Lientje Marieke en Freesia....
    \:D/ Van harte gefeliciteerd! \:D/

Susi ;)

8. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    Susi, je bent zwanger! Van harte gefeliciteerd!

9. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Susi
    Gefeliciteerd hoor! Lekker van genieten en negatieve gedachten snel wegdrukken.

10. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Gefeliciteerd Susi, het gaat goed met het aantal zwangeren.
    Kaley wat vervelend, ik hoop dat het wachten niet te lang duurt. Hoop dat je snel weer zwanger bent hoor. Heel veel geluk

11. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Vind het zo erg voor Kaley...
    We zitten hier met een aantal net zwangeren vrolijk en heppiedepeppie te wezen...Kaley wacht op wat anders :( We blijven voor je duimen dat het ook snel zo positief voor je mag zijn....Dikke knuff voor je Kaley!

Susi ;)

12. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Susi -> absolute duidelijkheid met de CB gefeliciteerd!

13. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Nou het gaat goed met zwanger worden he "oudjes". Hoop dat ik snel mee mag feesten! ;)

Veel suc6 allemaal!

Liefs marjo

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

Jeeee iedereen die hier zwanger is ...

GEFELICITEERD

Geweldig...

Kaley, heel veel sterkte meid!

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Jahaaaaa, ook Susi gefeliciteerd!! \:D/

Sjees, wat een topmaand hier zeg! :D

16. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Susi proficiat met je zwangerschpa ben heel blij voor je, kom niet teveel piepen want ik probeer het uit mijn hoofd te zetten en los te laten....

Ben nog steed de tweede maand met clomid bezig,
    de eerste keer heeft mijn vervangend gyn het eitje te vroeg laten springen spijtig deze keer was het raak,
    mijn vriend hoopt echt ik wacht af ....
    het is altijd zo moeilijk als het niet zo is de eerste dag....

Maar iedereen die zwanger is en een dik buikje verwacht schitterend veel succes meiden X
    :) :) :)

Ritje

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Anna, ben je er al uit wat je precies gaat doen en wanneer?

18. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    MARIEKE SUPERGEFELICITEERD
    Dat is nog eens een vette streep! Zo dik is ie bij mij nog niet hoor, maar hij wordt steeds dikker (jaja, ik heb vanmorgen stiekum weer getest)

@Anna:
    Ik heb het niet uit eigen ervaring, maar ik kan me goed voorstellen dat het gevoel wat ik probeerde te beschrijven dubbel zo hevig is als je al eens hebt mogen proeven! Vooral omdat niemand verder weet hoe of wat, jij bent gewoon dezelfde Anna voor hen als altijd...
    Met alle nare dingen die de laatste tijd van binnen gebeurd zijn, mag je jezelf best als een spoedgeval aanmerken hoor. En als ze het er niet mee eens zijn, dan dik je het maar wat aan. Jammer dan. Er zijn zoveel mensen die voor ieder wissewasje de deur bij dokter of ziekenhuis plat lopen. Dat geeft jou alle recht om ook eens op je strepen te staan, want dit is echt geen wissewasje!

@Freesia:
    Hij is licht, maar hij staat er wel hoor. Ongeveer dezelfde kleur als die eerste van mij zaterdagochtend dusse... ik zal vast voorzichtig blij worden, felicitaties volgens als je zelf overtuigd bent (net als natas bij mij en dat vond ik prettig) Wanneer ga je jezelf overtuigen met nog een test? Trouwens leuke coupe en wat een mooie kleur haar heb jij zeg!
    En oja, die verschijnselen die jij noemt, zijn er al heel wat hoor ;)

@Kaley:
    Het kan niet makkelijk voor je zijn inderdaad dat wij hier vrolijk over onszelf allerlei blije dingen schrijven. Maar dat neemt niet weg dat ik wel erg met je meeleef hoor! En zoals mijn man het zo charmant zegt: het kippenhok werkt in ieder geval! Dat is sowieso goed nieuws. Ik hoop wel voor je dat je zo snel mogelijk uit deze situatie bent, want ik vind het echt heel naar voor je. Houd je ons op de hoogte?

@Susi: YESYESYES! Nog een julimama erbij! Van harte meid.

@Marjo: Ik hoop ook dat de rest zo snel mogelijk volgt. Hoe meer (zwangere) zielen, hoe meer vreugd. En dat is in dit geval letterlijk!

Hier alles ok. Wat krampen af en toe, misschien de darmen of de baarmoeder, geen idee. Borsten kriebelig, maar niet pijnlijk. En veder een niet van mijn gezicht af te poetsen smile de hele dag. Zo erg dat meerdere mensen op de zaak vroegen of ik zo'n fijn weekend had gehad. Hahahaha, ze moesten eens weten....

Liefs,
    Lientje

19. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Marieke en Lientje wel super gefeliciteerd,
    ik zou ook tweemaal testen zou het moeilijk geloven,
    geniet ervan meiden
    :)

Ritje

20. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Lientje,
    Mooi joh, zo'n mooie glimlach de hele tijd. Kijk er ook maar vaak naar in de spiegel, dat is goed voor je. Je gezicht kan ook veranderen door de zwangerschap, wist je dat?

Natas,
    Ik heb toch maar meteen vandaag al gebeld en ik heb woensdag een afspraak, dat was ook de eerste mogelijkheid, dus dat kwam mooi uit. Ik weet nu ook dat als ik echt veel pijn heb ik beter naar de EHBO kan gaan dan naar de polikliniek. Je zal toch maar twee dagen door moeten lopen met een gedraaide eierstok...

Ik ben er erg gespannen over, ook om die uitblijvende ongi. Hoewel ik het ook wel kan relativeren, jij en Inez hadden dacht ik ook een wat latere ongidatum deze keer.

Morgen heb ik eerst een tweede sollicitatiegesprek bij die school waar ik graag wil werken. Daarna blijf ik de hele dag om mee te lopen op die school!
    Heb er wel zin in het lijkt me erg interessant!

Gaat 't al weer beter met jou Natas? Ik hoop het maar!

Deel Deze Pagina