Hallo zeg, wat is hier aan de hand...?! Ben hier efkes een tijdje niet geweest en 'voor straf' moet ik allemaal meiden feliciteren! Nou, daar gaat ie dan: Gefeliciteerd, Lientje, Marieke, AnaLucia, Nino en Naatje (alias Freesia )! Ik ben toch niemand vergeten he? Helaas ook vervelend nieuws voor Kaley... Heel veel sterkte meis en een dikke knuffel! Wel heel fijn om te horen dat je 'gewoon' nog erg vruchtbaar bent! En ook veel sterkte en knuffels voor Anna! Tja, ik weet hoe je je voelt, ik heb natuurlijk zelf 2 x een cyste gehad... Ik ben de eerste x met spoed geopereerd omdat ik er heel erg ziek van was geworden en na een controle echo waarbij de 2e werd ontdekt is ook meteen een afspraak gemaakt om te opereren, vooral omdat ze weten dat ik een kinderwens heb en daardoor niet met medicatie mijn hormoonhuishouding moet worden stilgelegd. Ik snap niet dat ze bij jou niet ook meteen overgaan tot een operatie. Ik zal over 5 daagjes wel weer ongesteld worden neem ik aan... Ik richt mijn pijlen nu op 6 november, intake bij medisch centrum kinderwens. Liefs allemaal, Daantje
DAANTJE goed weer eens wat van je te lezen! Ik vroeg me al af hoe het met je ging. Wel vervelend dat je er alweer er op rekent om te verwachten. Vorige keer sprak je er ook al met zoveel overtuiging over. Maar missschien voel je het ook wel heel goed aan. Ook al hoop ik voor je van niet. Wel fijn dat je intake nu dichtbij komt. Ik hoop ook maar dat ze je daar snel kunnen helpen. Die endometriose zou toch ook iets moeten zijn wat ze in de gaten moeten houden, of hoeft dat niet? Ik ben trouwens wel blij dat ik niet zo'n pijn heb als dat jij beschreef hoor! Er gebeurd van alles in me, qua pijntjes maar het kan ook van alles zijn. Het is gelukkig niet erg! Ik zal voor je duimen dat er toch geen duivels komen nu!
Stomme banner heb ik eigenlijk, die maakt van mijn 25 dagen opeens 40. DAAR ZIT IK NATUURLIJK ECHT NIET OP TE WACHTEN!
Dank je voor het duimen Anna maar mijn vriend heeft 3 weken geleden met spoed in het ziekenhuis gelegen (zware astma aanval, tegen een longontsteking aan) en heeft daarna, zwaar aan de prednison, antibioticum en andere medicamenten 2 weken lang moeten herstellen. Op dat moment was ik vruchtbaar maar ik denk dat zijn 'goedje' door de medicijnen wel eventjes aangetast zal zijn dus ik reken er daarom niet op. Ik had gelukkig alleen die cyste en voor de rest was alles helemaal schoon en goed van binnen. Bij de 2e cyste had ik nergens echt last van, er werd een controle echo gedaan en ik was nergens op voorbereid. Ik dacht: ach, doe maar even zo'n check upje, ik heb toch niks... Er hoeft verder niets in de gaten te worden gehouden maar mocht ik weer pijn hebben en last krijgen bel ik natuurlijk meteen de gyn! Liefs, Daantje
sjeeee...ben ik heel mijn huishouden aan het inpakken (ga over 1 week verhuizen) raakt hier het merendeel gewoon ff zwanger!...Lientje, Nino, Analucia en Freesia! gefeliciteerd! Hopelijk worden het allemaal prima zwangerschappen...! Ik zit hier nog steeds in de wachtkamer......woensdag NOD....behalve beetje gevoelige borsten en iets meer dan gewoonlijk moe, geen verschijnselen....maar geen bloed geeft moed....gelukkig geen testers in huis...alleen maar verhuisdozen...
zwijg me aub van verhuizen Sabrina, wel het enige voordeel dat ik ervan zie is dan men hihi sneller zwanger raakt in vakaantie of verhuis, dat stemt me goed maar, dat verhuizen ik heb er zo een hekel aan... pffff.... Nu achter deze keer krijgen ze me met geen olifant nog van men plekje hihi veel succes ermee Sabrina het is leuk als alles door is .. en netjes op zen plaats staat.... graag gedaan Daantje Liefs Ritje
@ MissDaantje...Het gaat inmiddels erg goed hier met de zwangeren...lol Incluus ikzelf 6 meiden.... Hoe gaat het nu met je vriend? Alweer wat opgeknapt? @Sabrina...Zo iets vreselijks verhuizen..Een aantal jaren geleden ben ik in 14 maanden tijd 3 keer verhuisd.... Op een gegeven moment weet je niet meer waar je thuishoort... @Lientje..Vandaag kreeg ik ook al veel opmerkingen o.a Zo jij bent vrolijk ondanks dat je met de fiets door de regen moet naar je werk.... Hier buiten wat krampen in de buik af en toe nergens last van... Susi
Susi vrolijk op de fiets in de regen, hahaha Morgen komen de MatCare midstreampjes binnen, brrr. Begin van de middag bracht ik vent even naar zijn werk, zijn scooter had een lekke band, en onderweg voelde ik rechts wat speldenprikjes, zat even met een grijns op mijn smoel. Nu even opzoeken wie op Zw.pag.nl dat nog meer heeft gehad.
@mollyvg...Volgens mij zag dat er heeeeel debiel uit hoor... Een verzorgende die iedere keer als een verzopen kat ergens binnenkwam met een big smile op d'r gezicht.....lol Susi
@ Anna : fijn dat je de afspraak voor woensdag hebt! Ik hoop zo voor je dat het je meer duidelijkheid zal geven, en vooral natuurlijk goed bericht. Ik ga heel hard duimen. Ja, Inez en ik hadden deze keer ook een iets langere cyclus. Inez was er toen ook erg op aan het wachten. Maar ik minder omdat ik al wist dat ie langer zou gaan duren, de positieve ovulatiest was ook al later. En morgen veel plezier en succes bij je 2de gesprek en de meeloopdag! Naar welke functie ben je aan het solliciteren? Hier gaat het nog niet veel beter. Ik ga donderdag naar een hollistisch masseur, een massagetechniek dat pulsen heet. Lang verhaal, maar goed voor blokkades en emoties en dergelijke. @ Daantje : kan me voorstellen dat je deze maand weinig hoop hebt, jammer! Je mannetje wel weer hersteld inmiddels? Hij is goed ziek geweest zeg! @ Sabrina : succes met de verhuizing en op de wachtbank!
Natas, mij hebben mijn Moqui marbles ontiegelijk geholpen om me weer in balans te krijgen, om dingen op een rijtje te kunnen zetten, ze schijnen ook nog eens goed te zijn voor de vruchtbaarheid. 2 pagina's met info http://www.endorphin-shop.nl/pagina240.html
Dat geeft niets. Ik denk ook niet dat je zwanger zult worden van de Moqui's maar ze hebben mij in ieder geval heel veel positieve energie gegeven en versterken de werking van de 2 edelsteentjes die ik om heb. Ik dacht ik meld het toch maar even, omdat je het over een holistisch masseur hebt
Hahaha, ja hoor dat klopt helemaal Pulsen is een holistische massage.... maar die stenen gaan op de 1 of andere manier voor mij nog een straatje verder. Maar wie weet kom ik er nog wel een keer op terug
Goedesmorgens deze morgen... Hoe kán ik je vergeten Susi?! Helemaal alleen voor jou: GEFELICIZWANGER!!! Natas, het gaat wel wat beter met Randy maar die medicijnen gaan zeker niet in je kouwe kleren zitten zeg, dus hij is nog niet helemaal de oude en nog wat zwakjes maar hij werkt wel weer. Pulsen, wat is dat voor massage? ik heb er nog nooit van gehoord! Anna, ik hoop dat woensdag je wat zal opleveren...misschien moet je toch maar om een operatie vragen hoor, dat gedoe met hormonen neemt allemaal veel meer tijd in beslag...succes meis! Liefs, Daantje
Meiden, wat een positieve testers toch deze week, geweldig gewoon. Allen van harte gefeliciteerd. Bij sommigen knalde het tweede streepje er gewoon vanaf, bij anderen was hij er wat vager, maar ... een streep is een streep hoor! Wij achterblijvers komen 'gewoon' een treintje later, sprak ze cynisch. Anna, wat gaaf zeg, vandaag een tweede gesprek bij de school waar je het liefste aan het werk zou willen. Duim, duim, duim. Op een positieve afloop van dit gesprek dan maar. Wat nog meer positief moet aflopen is je echo morgen. Weg cyste en wie weet, een zeer pril mensje in wording? Geen bloed geeft moed zullen we maar zeggen. Natas en ik waren inderdaad later. Bij mij was dat redelijk ongewoon, ei was wel op tijd, maar de duiveltjes vonden het nodig om me in spanning te laten zitten.