Daantje, als je een lap tekst wilt lezen over pulsen : http://www.massage.luna.nl/holistic-pulsing.htm
Vandaag een positive dag! Behalve dat ik, doordat ik vast zat in het verkeer, een kwartier te laat kwam op het gesprek, heb ik een goed sollicitatiegesprek gehad met de sollicitatiecommissie. Verder heb ik in alle groepen een half uurtje of wat langer gekeken tijdens de les of het buitenspelen. Met de collega's heb ik wel goede gesprekken gehad en een goede indruk gekregen. Kortom; ik ben enthousiast over de baan en ik hoop dat zij dat ook zijn. Mocht het niet zo zijn, dan zullen ze een betere kandidaat hebben. Ik heb ook weinig ervaring met ZMLK onderwijs, ik kan alleen mijn enthousiasme bieden. Morgen hoor ik meer. Dus morgen is het dubbel spannend. Het was wel even naar, toen ze vertelden dat degene die ik zou vervangen vanaf Februari, nu ziek thuis zit omdat het niet goed gaat met haar kindje. Haar 20 weken test was niet goed en ze zal morgen een punctie krijgen. Zij zou mij eigenlijk inwerken komende maanden, dat zal nu dus waarschijnlijk niet gebeuren. Het lijkt me extreem vervelend voor haar. De angst van iedere zwangere! Dit is weer typisch zoiets wat ik eerder ook al eens schreef, je weet niet wat een ander nog boven het hoofd hangt. Twee weken geleden dacht ik nog 'wat heerlijk, zij is nog gewoon zwanger en gaat bevallen in maart' (ook mijn maand!) Nu zou ik absoluut niet met haar willen ruilen. Dan ben ik denk ik toch beter af, denk ik. Wat kan het toch allemaal zwaar verlopen
Oh ja, Nog iets positiefs, vandaag heb ik wat ze geloof ik noemen spotting. (buin verlies voordat de echte menstruatie doorkomt). Ik ben er erg blij mee, want hiermee weer een nieuwe kans. Nu nog hopen dat morgen ook alles OK is.
Fijn Anna, alleen maar goede berichten van je vandaag! Ik hoop dat je menstruatie snel doorzet, en ik ga morgen heel hard voor je duimen.
Hallo allemaal! Ben 35 jaar en een half jaar geleden met de pil gestopt omdat we ook graag zwanger willen worden. Mijn cyclus was altijd regelmatig, in het begin 22 dagen en laatste keer 24 dagen. Nu begon ik vorige keer na 21 dagen te vloeien, maar het duurde maar twee dagen (normaal vijf) en was ook veel minder en een andere kleur (helderrood) dan anders. Dit vond ik heel raar. Na die twee dagen is het gestopt. Ik heb twee keer een test gedaan op dag 24 en 31 van mijn cyclus en die waren allebei negatief. Vorige week ben ik bij de huisarts geweest en hij zei dat het normaal was en dat je ook wel 2 of 3 maanden niet kunt menstrueren. Ik heb bij de huisarts ook een test gedaan en die was ook negatief. Inmiddels zit ik weer op dag 21 (als ik vanaf die bloeding tel) en nog niet ongesteld. Wel heb ik een raar gevoel in mijn buik, een beetje gespannen en soms krampen. Ook zijn mijn tepels heel gevoelig. Ben dus benieuwd of ik nu nog ongesteld wordt of dat ik toch zwanger ben. Graag jullie reactie want ik weet niet meer zo goed wat ik hier mee aan moet!
Heee Anna, Wat een goed bericht! Ik hoop dat je je kans krijgt op de school waar je vandaag geweest bent. Wanneer laten ze wat weten? Ik duim voor je hoor, dubbel want ik hoop ook dat de ongi door gaat zetten. Liefs, Lientje
Oja, nog even vergeten te zeggen dat ik vanmorgen voor mezelf de ultieme test heb uitgevoerd de CB digi. Gelukkig was die deze keer vriendelijker voor me dan zaterdagochtend: ZWANGER. Pfff, nu kan ik het pas echt echt geloven. Lientje
Nou Lientje, dus ook nog digizwanger Ik hoor morgen van de sollicitatie de uitslag! Inderdaad dubbel spannend dus.
de wachtbank is over...de zijn gearriveerd..... .....statistisch kon het ook eigenlijk niet anders...hihi..we zaten in deze maand al ver over de 20% heen...'t blijft geen feest....volgende trein maar weer he Inez? Toch ook hier een lichtpuntje: heb afspraak bij GYN op 11 december...dan weer starten met het IUI programma.....dat eerder dubbel zo succesvol was Anna: goed gedaan wijffie! Ik hoop dat het voor jou morgen payday wordt!
@ Sabrina. Afgesproken, volgende trein dan maar, sprak ze hoopvol. Fijn dat je een afspraak hebt staan bij de gyn. Maar hopen, dat dat het gewenste resultaat oplevert! @ Anna, ook vanuit hier veel succes morgen. Hopen op een positieve uitslag van je sollicitatie. Wel een rare situatie hoor. Erg vervelend ook voor de collega die je moet vervangen. En nogmaals succes met de echo morgen. @ Jolanda, welkom hier en hopelijk gaat ook jouw wens snel in vervulling. Ik weet niet hoe lang je aan de pil bent geweest, maar het zou kunnen zijn, dat je nog aan het ontpillen bent. Ik zou niet durven zeggen of je zwanger bent. Het klinkt wel hoopvol, maar helaas kan ons lichaam ons ook vreselijk voor de gek houden. Een test zal je uitsluitsel kunnen geven. Succes!
[Ego modus aan]Knettergek word ik ervan....... MatCare midstream zegt nee. Snotverdorie. Maar ik voel zo veel in mijn lijf! Heb me dit bedacht. Ik dacht op vrijdag 19 oktober de eisprong te hebben, maar de nacht van zondag op maandag heb ik 10 minuten lang meeeeeeeeeega heel erg pijnlijke steken gehad. Stel voor dat de pijntjes van vrijdag de voorbode waren (ei wordt groter en groter en groter) en dat die in die nacht van zondag op maandag geknapt is....... Laatste zaad is er in de nacht van vrijdag op zaterdag in gegaan (owww wat geef ik een priveinfo door nu ). Dat zat er dus 48 uur, toen is het ei zoeffffffffffffffffffff geknapt....... het KAN toch zijn dat toen de bevruchting was? Dat zou nu dan pas 8 dagen geleden zijn..................... zucht............. Goed dat ik geen zak chips in huis heb..... [/ego modus uit] ============ Welkom Jolanda!
IK duim voor je Molly, een collega van me zei dat het zou een vruchtbare periode zijn met positieve energie in de spirituele wereld toen dacht ik aan al de vrouwen die hier plots zwanger zijn , wel zou kunnen, maar ook relatie's die na een tijdje wachten ineens samen komen uiteindelijk na veel geduld... Wel laten we hopen dat er zoveel mogelijk zwanger raken en degene die het zijn geniet ervan op een zalig manier.... Liefs Ritje
Ik hoop echt met je mee Molly! En dat van die vruchtbare periode klinkt heel logisch... Heb nooit zo geloofd in toeval.
Gisteren kon ik niet wachten , heb normaal maar een cyslus van 24 of 26 dagen dus, nu zijn het 28, dus bij de test was het negatief, misschien nog te vroeg, we wachten tot zaterdag nu en hopen he, en zekers na al die positieve berichten hier..... Effecten zijn er niet alleen wat lage bloedruk maar ik denk dat dit is van de drukke periode nu rond ons.... verhuis binnen een maand en alles regelen rond ons. Ritje
Mogge! Dank freesia en ritje. Had het even gehad gisteravond, geloof ik. Toch wel fijn dat ik die zak chips niet in huis had Heb vanochtend mijn eigen babyfoto's eens bekeken, het zijn er niet zo heel erg veel, maar er zitten er wel bij die ik meeneem naar mijn werk om te scannen. Misschien leuk om er 1 als avatar te gebruiken. Mijn vader staat ook op veel foto's en ik zie nu complete gelijkenis tussen die foto's en mijn oudste halfbroer, wel grappig om te zien. Waarschijnlijk kennen jullie dit filmpje allemaal al, maar van de week ontdekte ik em, je moet er wel even de tijd voor nemen, bestaat uit 8 onderdelen, de link begint bij deel 3. Schitterend schitterend, van de week even vent erbij roepen zodat hij weer even precies weet van de bloemetjes en de bijtjes http://www.pbs.org/wgbh/nova/miracle/me ... _q_03.html Sabrina de rode duivels zijn gearriveerd... hopen dat je IUI gauw aanslaat! Annna morgen uitslag sollicitatie, oh, dat is vandaag! Ik duim! Lientje nu ook digitaal zwanger
Molly, als je het even hebt gehad is dit helemaal de plaats om dat te delen hoor! Ik kan me het ook prima voorstellen. Enne...Lu heeft tegenwoordig een soort chipsachtige dingen waar heel weinig in zit Anna, weet je al wat? Ik heb vandaag een paar keer aan je gedacht. Ik ben heel benieuwd hoe deze spannende dag verlopen is. Liefs, Lientje
Hallo allemaal, bedankt voor het duimen! Even heel snel om alleen maar goed nieuws te melden. ALLEREERST DE CYSTE IS WEG! alles is schoon, mijn eierstokken voelen goed. (vertelde de gyn, ik kan er zelf niet zo veel mee). Ze was bovendien heel sympatiek en nam de TIJD en was DUIDELIJK. Een verademing. Het was natuurlijk wel een vrouw! Ten 2e: morgen ga ik voor contractbespreking van de baan. Dus beter kan het eigenlijk niet he vandaag! Heb ook goede hoop voor de komende maanden! We gaan er nog even over nadenken of we nu wel fertiliteitsonderzoeken willen doen al in December. We zijn nog maar zo kort bezig en de kans die we hadden hebben we benut. Het voelt raar om dan al bij een gyn te zitten terwijl we het dan nog nauwelijks op nieuw hebben geprobeerd. Dat beslissen we straks in december pas. @ Sabrina jij sterkte en al heel veel succes voor November, dan hoef je lekker niet te IUI'en in December.\ @Molly, je verhaal klinkt redelijk hoor! Sterkte met afwachten!
Super Annna! Gaat wel weer hoor, vandaag Blijf hetzelfde voelen in mijn buik, en de druk van binnen voelt sterker, dus we wachten braaf af. Ben tenslotte pas een maand aan het klussen en alleen daar zijn we alllebei al errug blij mee.
Joepieeeeeee Anna, gefeliciteerd! Dat is natuurlijk fantastisch, dat de cyste helemaal weg is...en nu: gaan met die banaan! En morgen: veel succes! Molly en Ritje, nog efkes geduld meisjes, ik hoop het in elk geval voor jullie! Ik had gisteren flinke steken onder in mijn buik en lage rugpijn...daar komen die etters dacht ik , maar vandaag heb ik alleen licht gerommel in mijn buik en rugpijn. We zullen zien over 21/2 dag... En anders is het gelukkig al bijna 6 november (afspr medisch centrum kinderwens). Liefs, Daantje
@ Anna : oh meid, wat ben ik BLIJ voor je! \/ Helemaal geweldig, een beter bericht kon het niet zijn! Ik kan me voorstellen dat je de afspraak in december bij de fert.arts nu heroverweegt. Het is niet zo maar iets, de MMM instappen. @ Molly : moeilijk hè, die laatste dagen wachten. Het zou heel goed kunnen dat je eisprong dus 8 dagen geleden was. Maar dan heb je nu nog te vroeg getest, er is nog hoop! @ Sabrina : ah verdarrie Ik hoop voor je dat je met de IUI meer geluk hebt. @ Ritje : sterkte, ik duim! @ Jolanda : welkom! Hou zou kunnen dat je nog aan het ontpillen bent, zoals Inez ook al zei.