Das mooi nieuws Annna!Nu weer verder klussen... Verder een dikke knuff voor jullie allemaal....Voor diegene die nog geen positieve test in de handen hebben...duim ik op een snelle positieve test Susi
@ Anna. Meid, geweldig nieuws, wat een ontzettende opluchting voor je zeg! Cyste weg, duiveltjes aanwezig, ik denk dat er iemand hier snel extra gaat genieten van haar ei. hihi. En wat goed dat je morgen terugmag voor een contractbespreking. Gefeliciteerd!
NOG te vroeg, ja, gniffel Vanavond heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje lichtbeige, dus heb iets van nou, dat zal wel gaan worden, maar 't kan natuurlijk ook nog de andere kant op gaan. Ben blij dat er "daar benee" in ieder geval iets zichtbaars gebeurt. We zullen het zien, ben er vanavond wat lakoniek onder, en moet wel lachen om mezelf. Nu lekker de douche in, en dan in bed met laptopje en/of tv nog wat klooien, OF slankere helft optrommelen voor nog een oefensessie 8) maar ik betwijfel of ik die achter zijn pc vandaan krijg, zijn nieuwe spel is vandaag gearriveerd. fijne avond allemaal, en misschien nog tot straks
Oh Anna wat super! Cyste weg en zeer waarschijnlijk een nieuwe baan. Hartstikke mooi voor je meis. En inderdaad, nu alles weer rustig lijkt te zijn geworden van binnen (regelmaat in het kippenhok zeg maar hihihi) Waarom zou je het niet eerst een paar ronden aanzien. Wie weet lukt het gewoon vanzelf. Liefs, Lientje
Mogge dames, banner aangepast, vandaag dag 1 van de cyclus, . Afgelopen cyclus was 27 dagen, naar mijn idee iets "normaler" dan die van de vorige keer, 23 dagen. Zit ik er mee, met de , nee, eigenlijk niet, gek he. Ben wel blij met de duidelijkheid.
Hè Molly, wat jammer Maar dan was het toch je ei wat je gevoelt hebt! Sterkte met je ongi, bah. Nooit leuk en duurt altijd te lang Knuff!
He Molly, toch jammer meis! Op naar de volgende kans... Ik moet nog 2 daagjes geduld hebben, ik heb niet echt het gevoel dat ik bezoek ga krijgen van de ettertjes maar ja, je weet maar nooit... Ik had dinsdag wel buikpijn en rugpijn, woensdag werd het iets minder, meer gerommel in mijn buik en nu voel ik ook alleen maar licht gerommel. Meestal neemt de pijn toe tot ik de eerste druppels voel en zie. Ik heb wel rugpijn en ben heel moe (maar dat kan ook de ms zijn). We shall see, ik heb er eigenlijk geen vertrouwen meer in, kan me niet eens meer voorstellen dat ik ooit zwanger ben geweest Liefs, Daantje
hallo dames, ben er eens effe tussenuit en een hoop dames zwanger Gefeliciteerd, Lientje, Marieke, AnaLucia, Nino en Freesia, susi een dikke proficiat meiden
Lientje gefeliciteerd en Anna goed nieuws hoor! Heel veel succes allemaal met testen en nieuwe pogingen.
Jolanda welkom, en veel succes meiske... Anna das heel goed nieuws ben heel blij voor je, wow, ga ervoor meiske...dit is al in orde nu! Wel hier de allerlaatste dag want ik ben altijd veel vroeger heb ik licht bloedverlies gekregen vandaag nog licht zullen er wel vandaag nog stevig doorkomen, spijtig, volgende keer beter, misschien helpt verhuizen een beetje, deze maand geen clomid, we gaan even de natuur zijn werk laten doen in dec beginnen we weer, want nog gaat een drukke week zijn.. Liefs Ritje
@ Molly : ah meid, wat jammer. Maar het functioneert wel allemaal, dat is fijn. Op naar de volgende ronde! @ Daantje : sterkte op de wachtbank, die laatste loodjes zijn erg zwaar. Ik duim!
Dank je Natas, nog bedankt voor de link over pulsen, zag hem gister pas toen ik even teruglas. Het lijkt mij ook wel wat, ik ga kijken of er hier in de buurt ook iemand is die dit doet. He jammer Ritje, Sterkte meis! Liefs, Daantje
@ Daantje, ik kan je vanmiddag vertellen over mijn 1ste ervaring met Pulsen Ik ga naar Bussum, zal voor jou wel te ver weg zijn. Mijn zus heeft een massage-opleiding gedaan waar deze man 1 van de trainers was. Zij heeft erg veel vertrouwen in hem, voor mij heel prettig om zo aan iemand te komen. @ Ritje : had net je bericht nog niet gezien..... wat ontzettend jammer joh, balen Veel sterkte!
veel succes Daantje, tja is nie zo erg nu even.. is druk hier en wel het steekt niet op 1 maand .... bedankt voor de lieve woordjes allemaal fijne dagen voor iedereen..... Liefs Ritje