Ik kan me voorstellen dat je het dan niet meer volhoudt en de eerste de beste peuk opsteekt die je tegenkomt. Je was nog kort gestopt en je had er nog behoorlijk veel moeite mee, dan is die klap te hard om vol te houden. Ik ben na mijn miskraam niet weer gaan roken, maar ik was al wat langer gestopt (sinds begin april). Het ging al een stuk beter dan in het begin, en de gedachte dat ik weer door die rottijd dan heen zou moeten heeft me toen tegen gehouden. Neem maar even de tijd, voor alles. Sterkte!
Behalve een stuk of 10 keer uitgebreid gapen in de auto heb ik eigenlijk geen last gehad van die ene pil. Ik denk dat ik het toch maar probeer dit weekend (2x per dag 1). Jaja, 't is jullie wel duidelijk dat ik een Weegschaal ben he @ Naatje, je bent altijd welkom! Mijn jongste knolletje was daarnet zwart in plaats van zwart bont en had een dikke laag modder op haar lijf liggen. Fijn, die sloten @ Bahar, welkom!
Goh, Molly, wat leuk dat je paarden hebt. Ben zelf ook helemaal dol op paarden, heb ook jaren gereden tot de eerste 3 maanden van m'n eerste zwangerschap, daarna gestopt. Ik hoop ooit nog eens m'n eigen paard te kunnen en mogen kopen. Ik ben zelf ook aan de bloeddrukverlagers. 2 pilletjes op een dag. Ik gebruik methyldopa en dat is geschikt bij zwangerschap. Merk zelf eigenlijk geen bijwerkingen van deze pillen. @ Bahar, welkom hier en ik hoop voor je, dat je nog eens een geweldige zwangerschap mag meemaken zonder problemen. @ Daantje, spannend hoor! Duim voor een mooie +test voor je. @ Natas, al die toestanden met je stiefdochters, de miskraam en je onzekerheid of het je nog wel zal lukken om weer zwanger te raken zijn allemaal dingen die je niet in de koude kleren gaan zitten en plegen een flinke aanslag op je energiehuishouding. Wie weet doet het pulsen je wel goed. Ben benieuwd.
Mijn bloeddruk is afgelopen voorjaar 220/120 geweest. Een vriendin die hartpatient is heeft het middel 2 of 3 jaar moeten slikken, en dat ging niet echt goed. Wel moest zij de 500 mg slikken 2x per dag 1 1/2 tablet, best veel. Zij voelde zich vaak stoned en had vaak hoofdpijn. Inez, ik heb ook Methyldopa gekregen, de 250 mg, moet beginnen met 2x per dag 1. Hopelijk krijg ik geen last, even kijken hoe het uitpakt. Er wordt wel nadrukkelijk gewaarschuwd dat het middel het reactievermogen kan beinvloeden en dat is niet iets wat ik in het verkeer kan gebruiken. Wel fijn te lezen dat jij nergens last van hebt. V.w.b. de paarden, ik heb er eigenlijk te veel 3 tinkers en 1 fjord. De fjord en 2 tinkers (moeder en veulen) staan 10 km hier vandaan, en de tinkerhengst woont bij vrienden in Friesland.
Ook môgguh Molly!........ nah ja, goedemiddag inmiddels Klopt Inez, emotionele ellende vreet energie. En als je daar al wat minder van hebt dan merk je dat snel.
Hier nog iemand met weinig energie. Net voor mijn kwam ik er achter dat ik een allergie had. Tijdens de reis heb ik mijn dieet aangepast (met veel pijn en moeite). Ik voelde me stukken minder moe, maar kon natuurlijk moeilijk zeggen of het van het aangepaste eten komt of van de heerlijke ontspannen tijd weg samen. Nu na deze inspannende maanden met veel zorgen en negatieve energie, merk ik toch wel dat ik erg weinig energie meer over heb. Gelukkig nog wel meer dan voor ik weg ging. Toen had ik nl ook vitaminegebrek. Het doet me goed te lezen dat ik niet de enige ben die hier mee worstelt. Net een heerlijke herfstwandeling gemaakt en veel van de blaadjes genoten. Ik hoop dat ik mijn energiepeil goed kan beheersen als ik weer ga werken volgende week. Het zal best heel intensief zijn. Bahar, Welkom terug hier! Ik hoop voor je dat ellende je nu verder bespaard blijft. Je hebt genoeg gehad. Daantje, Waar blijft je nieuws, ik hoopte vandaag een updeetje te lezen. Nou, ik blijf maar even door duimen dan. Natas, Je klinkt positief, ik hoop dat het dus ook wat beter met je gaat. Lientje, Fresia en de rest, GENIET MET MATE, maar vooral GENIET Liever wat vetrollen en een gelukkige zwangerschap toch! Mijn zwangerschapsvetrandje zit er ook nog lekker aan. Ik denk dat ik het maar lekker laat zitten, komt de volgende in een lekker warm vetbuikje terecht.
@ Meiden....afgelopen vrijdag op CD7 een fm gehad. Er zaten 8 prima follikels. De gyn was verbaasd! Dat op mijn leeftijd! Ze waren allen 13/14mm. Ik moet nu centritude naast fostimon spuiten. Dinsdag weer fm op CD11. Waarschijnlijk punctie op donderdag of vrijdag! Willen jullie aub voor me duimen? Is zoooo spannend! Heb er, voor het eerst, een heel goed gevoel bij. Hoop dat dat zo mag blijven! Liefs marjo
Marjo, Spannend allemaal, ik hoop voor je dat je goede gevoel blijft en dat het allemaal naar wens gaat. Zet 'm op!
Hoi hoi Anna en alle andere lieve meiden die voor me duimen! Begint hier nu wel héééél spannend te worden hoor...nog steeds niks! Wel klachten van moeheid (zoals een aantal anderen lees ik nu), rommelende buik , krampjes, steekjes, hoofdpijn en rugpijn maar allemaal net even anders dan als ik ongesteld ben! Heb totaal geen heftige buikpijn. Morgen ga ik een test kopen en samen met Randy testen. Hij heeft dan 2 dagen vrij voor verschillende dingetjes dus da's wel fijn. Anna, ik zit ook op het 30+forum, daar ben ik voor het eerst begonnen op deze site. Daar kan je ook lezen hoe het met mij en anderen gaat. Ik zit daar net iets meer dan hier maar hier is het ook heel gezellig hoor! Je gaat morgen toch beginnen met je nieuwe baan? heel veel succes en plezier meis! Marjo, wow super hoor zoveel follikels! Ik ga me een ongeluk voor je duimen meis! [-o< Liefs, Daantje
@ Anna : gaat hier nog niet veel beter, maar om telkens diezelfde grammofoonplaat af te draaien is ook weer zo wat Wat voor allergie heb je? Ik vind het ook wel prettig om te lezen dat ik niet de enige ben met een energiegebrek. Ik ging me al een beetje een buitenbeentje voelen. Maar verschil is wel dat er met mij niets medisch aan de hand is, met jou en Inez wel. Ik loop elke dag met hond Raisa, soms niet zo'n zin in maar meestal erg lekker. Vandaag zijn we voor de afwisseling weer een keer naar een ander bos gereden en daar een lange wandeling gemaakt, was erg mooi daar. Heel veel succes en plezier morgen! @ Muus : goed nieuws, wat fijn! En oooooh wat spannend voor je, ik duim me wild! @ Daantje : ook voor jou heb ik nog tijd over om te duimen, ben erg benieuwd naar je test morgen.
@ Marjo, ik ga hier vreselijk hard voor je duimen. @ Mollie, wauw, Tinkers en een Fjord. Die behoren samen met de Haflinger en de Fries tot mijn favorieten., die zijn erg mooi. Ooit komt mijn tijd nog wel een keer. @ Anna, zelf merk ik altijd heel snel wanneer ik mij niet aan m'n dieet hou. Heb dan echt amper meer energie over. Moet suiker- en witmeelvrij eten, maar als echte zoetekauw heb ik met het suikervrije het meeste moeite. Zeker met stress is het erg moeilijk om eraf te blijven. @ Natas, hoewel ik vaak ook niet echt de energie heb om met de honden te wandelen, vind ik het meestal wel erg lekker. Alleen in bossen komen we eigenlijk nooit meer. We hebben een een Mechelse herder en Scottish deerhoud, die doet geen vlieg kwaad, maar hij is erg groot en kan erg hard rennen. (windhond). Mensen in het bos vinden het erg eng wanneer hij op ze afkomt. Voor mij is de lol van het bos er wel af vanwege al die commentaren. @ Daantje, mijn duimen draaien overuren voor jou en iedereen die voor het testen staan.
@Daantje en Marjo, Heel spannend voor jullie zeg! Ik zal zo hard duimen als ik kan! @Natas, je mag hier alles vertellen wat je wilt en ook zo vaak als je wilt hoor. Ik begrijp best dat je zowel letterlijk als figuurlijk moe bent van de hele situatie. Dat mag ook best. En dan hopen we met je mee dat er snel iets gebeurd dat je weer een heel eind de goede richting in duwt. Spaar je energie maar een beetje hoor, want er moet natuurlijk wel geklust gaan worden @Anna, je hebt gelijk, vooral genieten is nu belangrijk! En dat doe ik ook hoor. Met een klein voorbehoudje nog. Op 23 nov. krijg ik de eerste echo en dat is een soort mijlpaal voor me waarna alle genietremmen los mogen als het er goed uitziet. Ik hoop dat jij ondanks je vermoeidheid toch gaat genieten van je nieuwe baan. Het wordt vast pittig, maar heel leuk! Liefs, Lientje
@Natas...Wat mij betreft mag je alles kwijt hier hoor....helemaal niets mis mee..Als ik zometeen echt zeker ben van mijn zwangerschap,word ik waarschijnlijker ook opener en hoop ik hier ook terecht te kunnen @Marjo..DuimerDieDuim voor je...heel veel succes @Daantje...ik ben er helemaal hyper van...jou bericht! ik hoop het zoooooo voor je meis...Laat je snel wat horen?! als je wat weet... @Mollyvg..Tinkers vind ik ook helemaak geweldig..Een poos geleden ben ik in Ierland geweest en daar was op dat moment een paardenmarkt..Bijna alleen maar Tinkers....Ze schijnen qua gedrag niet al te makkelijk te zijn...weet je daar iets van? Susi
Susi, ieder dier heeft natuurlijk zijn eigen karakter, maar over het algemeen zijn Tinkers braaf en gemoedelijk. Het zijn koudbloeden, dat zijn meestal niet zulke hittepetitten.
hier ook geen energie meer....1 van mijn 2 ling dochters heeft longontsteking en zo ben ik samen met haar afgelopen vrijdag in het ziekenhuis beland. Daar hebben we geisoleerd gezeten totaan zondagavond. Nu gaat het weer stukken beter met haar......ik ben moe......want op zo'n geisoleerde kamer is het lastig slapen...vanwege herrie en licht......geen cyclusprobleem..zit midden in de duivels.... Daantje & Marjo:...ik duim mee....het zou idd te gek zijn!
Mogge ladies! Sabrina, ik hoop dat jullie gauw weer thuis zijn! Nog effies meid, en die duivels, die zijn zo weer weg. Daantje............ duimen draaien! Ben trouwens begonnen met tempen en 't is wel heel saai hoor, 4 dagen achter elkaar 37.1C
Even een snel berichtje van mij want ik ga zo met Randy naar de longarts (controle afspraak). Hij is doodmoe omdat ie zat en zon de wacht had in Den Helder en gisteravond tot 23.15 uur heeft moeten opereren! Ik begin te denken dat ik misschien toch ongesteld moet worden ofzo want ik heb nog steeds buikpijn en had net een druppeltje roze/rood bloed. Ik durf nu eigenlijk geen test meer te kopen... Liefs, Daantje
@ Daantje...nee toch! Hoop loos alarm! Is hubbie chirurg dan? Of lees ik dat verkeerd? Liefs en ik blijf voor je duimen! Marjo