35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    @ Muuske. Ik ga heel erg voor je duimen. Of je reactie op de hormonen normaal is, daar zou ik eerlijk gezegd geen antwoord op durven geven. Een vriendin van me heeft jaren geleden ook allerlei hormonenbehandelingen gehad en ik weet van haar, dat zij daar wel erg veel last van heeft gehad.

@ Natas, ook voor jou blijf ik duimen voor een positieve ovutest.

2. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    @ Miesje. Ik kan me er wel wat bij voorstellen dat je je toch een beetje afvraagt of je het nog wel een keertje aankunt. Zelf zou ik zeggen, laat die twijfels varen. Natuurlijk kun je het. Zelf was ik 36 toen ik voor de eerste keer zwanger was en een prachtige dochter kreeg en heb er geen enkele hinder van ondervonden dat ik geen 25 meer was. Ik heb er eigenijk alleen maar dubbel en dwars van genoten. Zelfs van de nachtvoedingen. Ik heb het, ondanks dat ik chronisch moe ben, goed kunnen volhouden. Nu moet ik wel zeggen, dat onze dochter wat dat betreft wel heel erg makkelijk was.

3. Isabel69

Isabel69 Lid

27 apr 2007
    67
    0
    6
    Vrouw
    Lastminutemama, heel veel sterkte.

Weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen.

4. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    @lastminutemama:
    Oh wat ontzettend rottig! Ik wens je heel veel sterkte meis!

@marjo:
    Heel veel sterkte morgen! Het gaat lukken, vast en zeker.

@Natas:
    Hoe is het met je? Gaat het weer een beetje? En hoe is het met de ovu testen?

@nin0:
    Wat spannend he? Heel veel succes morgen bij de echo en niet vergeten wat je zelf al schrijft: Al kan het mis gaan, voor hetzelfde geldt is het goed. Ga daar maar vanuit!

Hier geen gekke dingen, ik leef erg naar de eerste echo toe op 23 november.

Liefs allemaal,
    Lientje

5. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    @Natas,
    Heb je nog getest vandaag? En zo ja, wat zei de test? Ik hoop echt met je mee dat je je ei in elk geval niet gemist hebt. Soms zou ik ook wel willen dat mijn ventje nog 20 was en me alle dagen het bed in sleurde. Dat ik daar zelf soms ook te moe voor ben zou ik dan nog voor lief nemen. ;)
    Vorige maand had ik me ook laten beinvloeden door die testen en daardoor had ik toen ook niet extra gevreeen. Gelukkig heb ik nu overduidelijk slijm en hebben we gisteren al geklust.
    Vandaag of morgen nog maar eens over doen.

@LMM Nogmaals hier veel sterkte, vraag alles wat je wilt verder in een PB, mijn eerste reactie heb je daar al.

@Marjo,
    Hormonen en de zenuwen zouden denk ik heel goed deze verschijnselen kunnen geven. Bij jouw verhaal alleen word ik al zenuwachtig. Veel succes en sterkte morgen!

@Nino,
    Succes met de echo morgen, ik wens je een snel kloppend hartje! En dat je er van kunt genieten!

@Molly, door jouw foto krijgen we helemaal zin denk ik. Ik wel in elk geval.

6. Scorpio

Scorpio Lid

8 nov 2007
    46
    0
    0
    Hallo
    Ik ben hier nieuw en weet niet zo goed hoe het allemaal werkt.
    Wij zijn nu een half jaar bezig en ik hoop nu wel snel zwanger te zijn!

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    @ Scorpio. Welkom hier, hopelijk gaat ook jullie wens snel in vervulling.

@ Nin0. Heel veel succes met je echo morgen! Hoop voor je dat je een mooi kloppend hartje te zien krijgt!

8. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Goede stormachtige morgen, dames!

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ook een goede morgen voor iedereen.

Natas, hoe is het nu met je?

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Nog geen positieve ovutest hier....... :(
    Hij jojoot wat op en neer maar absoluut niet positief. Of ik ben wel errug laat, of ik heb m'n ei gemist. Hoest mogelijk, met 2x per dag testen en bij twijfel nog een digitale er achteraan!

Als ik 'm gemist heb, als de bijna-positieve test van maandag wil zeggen dat ik m'n ei op dinsdag heb gehad, dan baal ik als een stekker. Zondagmorgen wel geklust maar verder dus helemaal niet.
    Potverdorie, wij zijn zo afhankelijk van die testen.

Als de eisprong nog moet komen, dan ben ik dus vies later dan voor de miskraam en daar baal ik dan ook van. Net zoals dat ik sindsdien niet m'n gebruikelijke vruchtbare afscheiding meer heb, pfff.
    Ik vertrouw m'n lijf voor geen meter meer.

@ Nino : hoe is het gegaan vandaag?

@ Anna : goed klusweekend gewenst! ;)

@ Scorpio : welkom!

11. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Nog een hugje voor Natas

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wat lief Molly!
    Kon 'm wel weer gebruiken, wederom geen posi test vanavond.

Voor jou nog een paar dagen tot je eisprong..... zijn jullie alvast warm aan het draaien? 8)

13. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Mijn echo was goed, ik ben 6 weken en 4 dagen en we hebben een hartje zien kloppen. Over drie weken weer. Het blijft onzeker, maar ik ben zo blij.
    Meiden zet hem op! Ik duim voor jullie
    liefs Nin0

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Oh godzijdank Nino!
    Ik ben blij dit goede bericht te lezen. De onzekerheid is nog niet over, dat begrijp ik, maar dit is een heel goed begin!

15. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Natas,
    Bedankt voor je wensen, vriendje wilde het zekere voor het onzekere nemen en hebben al twee dgn gelust :) Ook een keer leuk! Het voelt in elk geval een stuk beter dan vorige maand.

Ik hoop dat je klusbeurt toch zijn vruchten afwerpt. En wat al meer mensen hadde gezegd, het is heel goed wel mogelijk.

@Molly wat heb je mooie hugplaatjes!

@Inez, Hoe gaat ie met jou? Z'n positieve gangetje nog steeds? Dat is dan erg goed zo op de wachtbank.

16. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    @Nino, Gefeliciteerd. Dat is de eerste positieve stap! Hopelijk kan je nu al iets meer ontspannen genieten!

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Nino, wauw, wat gaaf dat de echo goed was. Je onzekerheid is zo herkenbaar meid, ik ben bang, dat we daar met z'n allen nog wel even last van blijven houden.

Natas, wederom een teleurstelling voor je. Ook van mij een digi knuf.

Anna, ik zit nu inderdaad op het wachtbankje en voel me eigenlijk nog wel behoorlijk rustig. Nog een kleine 1 1/2 week en dan zouden we hier weer meer moeten weten. Ben gelukkig ook niet meer zo heel erg moe. Ga over het algemeen weer redelijk bijtijds naar bed en hou me weer goed aan m'n dieet. En vooral dat laatste is meestal succes verzekerd.

Hoop dat jullie klussen een prachtig wondertje als resultaat mag hebben.

18. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Je krijgt ze zolang je ze nodig hebt ;)

Yep, 2 nachten achter elkaar, hij "moet" zometeen ook weer :D <gniffel>. Heb ook al mooi cervixslijm.

We [​IMG] wat af (sorry Mieke8, nu gebruik ik em zelf ook effies :D )

Super Nino!

Inez, wat een SCHITTERENDE foto in je album!

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Dankje Molly, het is ook 1 van mijn favoriete foto's van ons meisje. Jouw fotootje is ook beslist niet onaardig! Belooft wat voor een Molly jr. En die van jou en je Fjord mag er ook zijn. Heb je ook nog leuke plaatjes van je Tinkers?

20. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Wat mooi te horen nin0
    het is altijd een klein wondertje als het hartje slaag ,
    dit vond ik fantastisch en het zal voor jullie schitterend zijn ,
    geniet ervan meid veel succes.....