Vandaag CD20 alweer, wederom geen posi test vanmorgen. Ik test nog wel 2x per dag door, maar ga er nu maar vanuit dat ik 'm deze maand gemist heb. Ik probeer het dan idd maar positief in te zien en hoop dat één klus 2 à 2 1/2 dag voor de eisprong ook goed genoeg kan zijn. Ik trek het op dit moment gelukkig wel beter dan van de week. Met name dinsdag en woensdag waren rampzalig met die lichte streepjes na de bijna-positieve test. Enorm verdrietig, spanningen, erg angstig, etc. Het probleem is er nu ook nog maar stijgt me niet zo naar de keel. Wel baal ik er enorm van dat ik met ons klusprobleem dus meer maanden de ovutest kan gaan missen. @ Molly en Anna : veel plezier met al het klussen! 8) @ Inez : als dat malle ei van mij idd al voorbij is gekomen dan wordt mijn NOD ook de 19de (mijn luteale fase is altijd wat korter, 12/13 dagen). Ik zit nu gezellig met 1 bil naast je op de wachtbank, die andere bil hoopt nog op een posi ovutest.
Ja, duizenden, jammer dat je hier maar 1 foto per bericht mag plaatsen. Voor we het wisten lagen we allebei als een blok te slapen, dus ons geklus is zodoende verplaatst naar vanochtend.
Lieve meiden, Veel dank voor alle lieve pb'tjes, ik schrijf jullie allemaal terug al ik mij weer wat beter voel. Gisteren is het vloeien begonnen en ik voel mij als een vaatdoek: slap, misselijk en moe. Ben wel heel blij dat het op de natuurlijke manier gaat want ik zag op tegen een curretage en hoop dan ook dat het niet zo ver komt. Tot later
@ Hoi hoi daar ben ik eindelijk! Alles is goed gegaan! 9 Follikels aangeprikt en 7 eitjes! Maandag om 9.15u bellen of er bevruchting is en dan 's middags tp. @ Lastminutemama....wat een r*tnieuws! Veel sterkte! @ Ritje....enne meid? Je bent al aardig over tijd zie ik. Duim voor je! @ Alle andere meiden....duim ook voor jullie! Heel veel suc6! Liefs Marjo
Hee Marjo, Dat is goed nieuws! Op naar de volgende stap. Maandag zal ik weer keihard duimen! Liefs, Lientje
Haha Molly, tja je had hem zelf aan me gegeven en vond hem vet gaaf Enne, ja ik lees idd hier wel mee
Goedemorgen... Beetje gerommel onderin, lijkt voorbode van eisprong, cervixslijm verandert weer maar temp blijft ;t zelfde. Misschien is de boel gewoon flink overwerkt De zon schijnt hier zowaar. Tjee... "Baby Jurriaan gered door alarmmat MIDDENBEEMSTER - Dolgelukkig omarmen Astra Kuiper en Eelco Botter hun kleine Jurriaan, die dankzij een speciaal bewakingsmatje gered is van de wiegendood. De zes maanden oude baby stopte donderdagavond plotseling met ademhalen, maar omdat er een sensormatje onder zijn matrasje lag, werden zijn ouders meteen gealarmeerd en overleefde de baby het. De kleine Jurriaan mocht na een ziekenhuisopname van een paar dagen gistermiddag weer met zijn blije ouders mee naar huis. Astra was op de negenmaandenbeurs geattendeerd op het hulpmiddel. "Jurriaan heeft een slechte start gehad door een B-streptokokkeninfectie bij de geboorte. Dan word je toch wat voorzichtiger", legt vader Eelco de aankoop uit. Astra en Eelco waren de schrik gistermiddag nog amper te boven. Eelco: "We zaten voor de buis, toen we een soort alarm hoorden. We zijn als een speer naar boven gevlogen en daar lag onze kleine Jur met een grauwige kleur in zijn bedje. We hebben hem meteen opgepakt en heen en weer bewogen waarna hij weer langzaam en onregelmatig begon te ademen. Toen de ambulance kwam, lachte hij alweer een beetje." Bron: telegraaf.nl
Lastminutemama heel veel sterkte de komende tijd, vind het echt vreselijk voor je. Ben een poosje niet actief op dit forum geweest maar lees wel geregeld ff bij. Even een update van mezelf, ben nu 10 weken zwanger en de zwangerschap op zich verloopt goed, heb alleen vrijdag een slecht bericht gehad van de gynaecoloog. We hebben besloten om de combinatietest te doen en van de bloedtest kreeg ik vrijdag de uitslag. Dit was helaas geen goed bericht,de gyn vertelde mij dat ik een kans van 1 op 15 heb op een kindje met het syndroom van down. De gyn vind de nekplooimeting te lang duren daarom stelde hij voor om zo snel mogelijk een vlokkentest te doen. Door deze uitslag zijn we wel erg geschrokken dus we gaan de vlokkentest wel doen want deze onzekerheid is helemaal erg. Heb ook meerdere reacties van dames gekregen die hetzelfde hebben meegemaakt (verkeerde uitslag bloed) dat later bij de vlokkentest er niets aan de hand was. misschien heeft iemand van jullie dit ook eens meegemaakt of het gehoord van iemand.
@ Spirit : jeetje wat een naar bericht Ik heb er zelf geen ervaring mee en ken ook niemand die zo'n hoge kansberekening heeft gehad na vroege bloedtest. Heb je al een afspraak voor de vlokkentest? Heel veel sterkte meid, ik ga keihard voor je duimen. @ Molly : Wat een verhaal over baby Jurriaan! Mijn update : weer geen duidelijke negatieve of positieve ovutest vanmorgen. Waarom, áls dat ei al voorbij is gekomen, blijf ik middelmatige strepen krijgen? Ik word hier niet goed van, getver.
Jeetje Natas, Wat raar van die halve streepjes. Ik heb echt helemaal totaal geen streepje gezien, da's tenminste duidelijk. Ik had mijn piek waarschijnlijk ook al voor de test gehad, gewoon te laat begonnen. Mijn cervixslijm is denk ik toch een betere graadmeter. Tenminste dat hoop ik, want anders klopt het allemaal ook niet. Het temperaturen is weer een ander verhaal, die is tot nu toe nog steeds niet gestegen en is lager dan toen ik menstrueerde. Ik probeer me er maar niet te veel zorgen om te maken. En ik hoop gewoon dat het misschien wel gelukt is. @Spirit, Wat een naar nieuws zeg! Die uitslag, daarin is waarschijnlijk wel rekening gehouden met je leeftijd. Het blijft toch een schatting? Ik hoop voor je dat de punctie aantoont dat het niet zo is. Daarop heb je toch de meeste kans! Je doet zo'n test toch eigenlijk nooit om te horen dat het niet goed is toch! Je wil alleen bevestiging dat het wel goed is. Vreselijk het idee dat je straks misschien voor zo'n onmogelijke keuze staat. Ik ken twee mensen die ook een punctie moesten nav slechte ontwikkelde niertjes bij het kindje. Dat komt vaak voor bij kinderen met Down, zij kregen beiden een goede uitslag vd punctie. Dit zal waarschijnlijk nav alleen een bloedtest wel anders kunnen zijn. Heel veel sterkte in elk geval. @Marjo, Succes volgende week. Hopelijk worden er een aantal goede embriootjes gevormd Poeh, zoveel berichten hier waarbij het niet goed gaat, of gegaan is. We moeten heel wat doorstaan willen we een kindje krijgen. Ik moet oppassen er niet moedeloos van te worden.
Ik krijg ook veel reacties dat ze het vreemd vinden dat ze de nekplooimeting niet eerst afwachten want die hoort ook bij de uitslag. Ben in ieder geval genoeg geschrokken van de uitslag van het bloed dus we gaan toch voor meer zekerheid. Morgen gelijk bellen voor een afspraak, de gyn. had het vrijdag over waarschijnlijk a.s woensdag al de vlokkentest uit te voeren. Als ik morgen meer weet laat ik het hier wel ff weten. Wil ook nog bespreken of de nekplooimeting niet eerder kan want als dat wel goed is krijgen we een hele andere uitslag.
Ik ga keihard voor jullie duimen, spirit70! Voor mijn portemonnee is het slecht dat ik heb ontdekt dat onze Etos ook op zondag open is... Op weg naar de AH ontdekte ik de open Etos en kon me niet bedwingen en heb een doosje ovulatietesten gekocht. Rib uit mijn lijf, maar wel weer een manier om mijn lijf beter en beter te leren kennen. Het resultaat is een mooie vette streep, zie album.
Molly, Weet je dat je ook op internet testen kunt kopen. die zijn vaak stukken goedkoper dan wanneer je ze in een winkel koopt.
Ja, dat weet ik Annna, dit was puur een impulsieve actie Mocht het zo zijn dat ik ze vaak ga gebruiken dan koop ik ze via deze website. Dank voor de tip
Dat wordt vandaag en morgen en doe ook nog maar overmorgen heftig klussen! Enne, ik heb je een pb gestuurd, maar ja hierboven staat het ook al! We hopen dat het hierna niet meer nodig is! kan gewoon niet missen. Hoe is het ook al weer, bij zo'n vette streep, komt het eitje dan binnen 24-48 uur of zo?